|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
AP7 SORTIDA HOSTALRIC ,DESPRES DIRECCIO ARBUCIES/SANT HILARI , A L'ENTRADA DEL POBLE ANEU CAP A L'ESQUERRA ATRAVESEU TOT EL POBLE I PASADES LES FABRIQUES JA VEUREU EL PAVELLO. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
LA KDD ES A LA PART MES AMPLA DEL CAMP QUE ES VEU AL GOGLE MAPS.AP7 SORTIDA HOSTALRIC ,DESPRES DIRECCIO ARBUCIES/SANT HILARI , A L'ENTRADA DEL POBLE ANEU CAP A L'ESQUERRA ATRAVESEU TOT EL POBLE I PASADES LES FABRIQUES JA VEUREU EL PAVELLO. |
|
|
JO VINDRIA PER HOSTALRIC. |
|
|
JA LA VAU LIAR.PACOOOOOOOOOOOOOOOO QUE ET POSARAN UNA MULTA. =)) =)) =)) |
|
|
walkie-talkie walkie-talkie walkie-talkie walkie-talkie walkie-talkie
Al final cadascu que porti un brick de RAM i algu per mullar. Mireu de portar algun allargo,lladre,i algun llum pel carrer(qui no en tingi cap problema)ja que hi ha molta corrent pero pocs endolls. Tothom sap on es el lloc de la KDD??????????????????Si algu encara no ho sap que m'ho digui i li explicare. A part d'en BITXITOS algu mes puja a dinar?????? PENSEU AMB LA CARN DE LA BARBACOA DE DISABTE. ENS VEIEM EN 3 DIES. walkie-talkie walkie-talkie walkie-talkie walkie-talkie walkie-talkie |
|
|
EL DIUMENGE TENIM PLANEJAT ANAR A LA PISCINA,PER DINAR O US EL PORTEU O US PUC ENCARREGAR POLLASTRE A L'AST.ENS VEIEM. |
|
|
Mega,
Ja tinc la xocolota i sobaos. Respecte al dinar del diumenge, t'agraire que encarreguis un pollastre a l'ast per nosaltres. Gràcies Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Aquí podeu veure al MEGA, el seu cunyat i un altre "tipejo" de SHS preparant-nos el dinar de diumenge:
Vídeo
I aquí teniu una conversa entres amics, amb les caracteritzacions costa identificar-los, però diria que el de la dreta és en MEGA, qui deu ser el de l'esquerra :?: Vídeo Per cert, que us sembla si a la trobada organitzem un concurs de "El rival más débil" . |
|
|
ELS QUE VINGUEU A PASSAR TOT EL CAP DE SETMANA EL DISABTE FAREM UNA LLISTA,RECOLLIREM ELS CENTIMS I JO DIUMENGE ABANS D'ESMORZAR ELS ANIRE A ENCARREGAR I A L'HORA DE DINAR ELS ANIRE A RECOLLIR.ENS VEIEM DEMA. |
|
|
NO SE SI EM PODRE CONECTAR AQUEST VESPRE US DONC EL MEU TELEFON PEL QUE NECESITEU.
MEGA 677368380 walkie-talkie walkie-talkie walkie-talkie walkie-talkie walkie-talkie |
|
|
HAS D'ARRIBAR PER LA CARRETERA DE LA FONT PICANT I QUAN ARRIBIS AL CAMP DE SORRA ES L'ESPLANADA DE L'ESQUERRA CAP AL FINAL ES ADIR LA PART MES APROP DEL CARRER DEL VERN.ENS VEIEM. maps.google.es/maps?t=h&hl=es&ie=UTF8&ll=41.8831...03,0.001009&z=19 |
|
|
ENS VEIEM DEMA.
|
|
|
¿Tothom ha trobat el xocolata?
Nosaltres l'hem buscat als Carrefour d'El Prat i Martorell, i als DIA d'Olesa i Martorell..... i ens han dit a tot arreu que s'els s'hi ha acabat i que no saben quan als servirán.... ¿Algú sap si allá, a Sant Hilari, es podrá comprar a algún lloc el xocolata? Salutacions. |
|
|
AQUI A SANT HILARI AL BONPREU EN TENEN I SINO ENTRE LA DE TOTS NO EN FALTARA.ENS VEIEM DEMA. |
|
|
SI ALGU EM POT IMPRIMIR 2 LLISTATS DELS QUE SOM EM FAREU UN GRAN FAVOR.ENS VEIEM DEMA. festassa
|
|
|
TOTS A DORMIR QUE AIXO JA ESTA A PUNT DE SALSA.EEEEEENNNNNNNSSSSSS VEEEIIEEEEEEEMMMMMM DEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. festassa
|
|
|
JA PODEU ESPAVILAR A PUJAR QUE ESTIC ALLA A L'ESPLANADA ESPERANT QUE ARRIBEU. =)) =)) ENS VEIEM DEMA.
|
|
|
Ja que tinc l'impressora calenta de tants cartells com estic imprimint ja et treuré els llistats. Actualiza'ls al primer post del fil. |
|
|
A veure si és veritat o si t'haig d'esperar jo =)) =)) =)) =)) |
|
|
Donç a mí se m' ha oblidat comprar la xocolata, dmà quan arrivem a SH la comprarè.
Arrivarem, calculo que sobre les 17 JA HEU IMPRIMIT TOTS EL CARTELL?????????? |
|