• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 5 mesos #29418

Nosaltres portarem un allargador crec que de 25 m i un focus.A mí no m'ha quedat clar el lloc, per tal de no buscar, m'ho podeu passar?? estic molt gandula.Bitxitos estaras per casa avui a la nit i disponible per xerrar???????

AP7  SORTIDA HOSTALRIC ,DESPRES DIRECCIO ARBUCIES/SANT HILARI , A L'ENTRADA DEL POBLE ANEU  CAP A L'ESQUERRA ATRAVESEU TOT EL POBLE I PASADES LES FABRIQUES JA VEUREU EL PAVELLO.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 5 mesos #29419

Nosaltres, si no hi ha cap canvi d'última hora, vindrem a passar el diumenge amb vosaltres. Teniu alguna activitat prevista? Què fareu per dinar? On puc trobar l'adreça exacta de la trobada? (En la foto de google que ha enviat en Carlos no veig que hi hagi cap lloc marcat...).

Una abraçada, i fins aviat!!!

Mireia, ves preparant el cava, que diumenge tornem a batejar l'auto...

LA KDD ES A LA PART MES AMPLA DEL CAMP QUE ES VEU AL GOGLE MAPS.AP7 SORTIDA HOSTALRIC ,DESPRES DIRECCIO ARBUCIES/SANT HILARI , A L'ENTRADA DEL POBLE ANEU CAP A L'ESQUERRA ATRAVESEU TOT EL POBLE I PASADES LES FABRIQUES JA VEUREU EL PAVELLO.

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 5 mesos #29420

Mega,
Quina ruta m'aconselles per anar-hi, per Hostalric o Vic?
Salutacions :)

JO VINDRIA PER HOSTALRIC.

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 5 mesos #29421

Gràcies Carlos,

Acavo de pendre nota de les adreçes.

Donç en com arrivar no et puc ajudar, farem el que digui el nostre malintencionat GPS.

Aquest cap de setmana el malparit ens va ficar amb l' auto per dintre del poble de Sant Pere Pescador i a sobre hi havia una senyal ben gran que indicava que les autos estaven prohibides... Teníem dues opcions:

A- Marxa enrera al mig del poble i parar el tràfic
B- Tirar endevant i arriscar-nos a multa i a no poder continuar

Donç vam escollir la B, :oops: :oops:

JA LA VAU LIAR.PACOOOOOOOOOOOOOOOO QUE ET POSARAN UNA MULTA. =)) =)) =))

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 5 mesos #29422

walkie-talkie walkie-talkie walkie-talkie walkie-talkie walkie-talkie

Al final cadascu que porti un brick de RAM i algu per mullar.

Mireu de portar algun allargo,lladre,i algun llum pel carrer(qui no en tingi cap problema)ja que hi ha molta corrent pero pocs endolls.

Tothom sap on es el lloc de la KDD??????????????????Si algu encara no ho sap que m'ho digui i li explicare.

A part d'en BITXITOS algu mes puja a dinar??????

PENSEU AMB LA CARN DE LA BARBACOA DE DISABTE.
ENS VEIEM EN 3 DIES.

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 5 mesos #29427

Nosaltres, si no hi ha cap canvi d'última hora, vindrem a passar el diumenge amb vosaltres. Teniu alguna activitat prevista? Què fareu per dinar? On puc trobar l'adreça exacta de la trobada? (En la foto de google que ha enviat en Carlos no veig que hi hagi cap lloc marcat...).

Una abraçada, i fins aviat!!!

Mireia, ves preparant el cava, que diumenge tornem a batejar l'auto...

LA KDD ES A LA PART MES AMPLA DEL CAMP QUE ES VEU AL GOGLE MAPS.AP7 SORTIDA HOSTALRIC ,DESPRES DIRECCIO ARBUCIES/SANT HILARI , A L'ENTRADA DEL POBLE ANEU CAP A L'ESQUERRA ATRAVESEU TOT EL POBLE I PASADES LES FABRIQUES JA VEUREU EL PAVELLO.
EL DIUMENGE TENIM PLANEJAT ANAR A LA PISCINA,PER DINAR O US EL PORTEU O US PUC ENCARREGAR POLLASTRE A L'AST.ENS VEIEM.

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 5 mesos #29442

Mega,
Ja tinc la xocolota i sobaos.
Respecte al dinar del diumenge, t'agraire que encarreguis un pollastre a l'ast per nosaltres.
Gràcies :)

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 5 mesos #29449

Aquí podeu veure al MEGA, el seu cunyat i un altre "tipejo" de SHS preparant-nos el dinar de diumenge: Vídeo

I aquí teniu una conversa entres amics, amb les caracteritzacions costa identificar-los, però diria que el de la dreta és en MEGA, qui deu ser el de l'esquerra :?: Vídeo

Per cert, que us sembla si a la trobada organitzem un concurs de "El rival más débil" .

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 4 mesos #29462

Mega,
Ja tinc la xocolota i sobaos.
Respecte al dinar del diumenge, t'agraire que encarreguis un pollastre a l'ast per nosaltres.
Gràcies :)

ELS QUE VINGUEU A PASSAR TOT EL CAP DE SETMANA EL DISABTE FAREM UNA LLISTA,RECOLLIREM ELS CENTIMS I JO DIUMENGE ABANS D'ESMORZAR ELS ANIRE A ENCARREGAR I A L'HORA DE DINAR ELS ANIRE A RECOLLIR.ENS VEIEM DEMA.

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 4 mesos #29463

NO SE SI EM PODRE CONECTAR AQUEST VESPRE US DONC EL MEU TELEFON PEL QUE NECESITEU.

MEGA 677368380

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 4 mesos #29464

Hola Mireia,La ubicació pel que he vist en el mapa Google és el triangle de terreny que hi ha al costat de la zona esportiva on hi són les piscines, entenc que quan arribem ja n’hi haurà alguna CV o AC, la meva pregunta és quina carretera agafo per arribar a SHC, vaig en direcció a Hostalirc i després em desvio cap Arbucies i SHC o tiro cap a Vic i des de allí agafo el eix transversal i cap a SHC?Entenc que per arribar dins de SHC hi ha dues opcions:• Coordenades: N = 41.883389  E= 0.003147• Carrers: Carretera de la Font Picant /  Carrer VernSalutacions  :) PD:Jo no bec alcohol, però entenc que no s’estrena una AC cada dia i per vosaltres prendria un sorbet  ;-)

HAS D'ARRIBAR PER LA CARRETERA DE LA FONT PICANT I QUAN ARRIBIS AL CAMP DE SORRA ES L'ESPLANADA DE L'ESQUERRA CAP AL FINAL ES ADIR LA PART MES APROP DEL CARRER DEL VERN.ENS VEIEM.
maps.google.es/maps?t=h&hl=es&ie=UTF8&ll=41.8831...03,0.001009&z=19

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 4 mesos #29466

ENS VEIEM DEMA.

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 4 mesos #29474

• JJG
  • Visitant
  • Visitant
¿Tothom ha trobat el xocolata?

Nosaltres l'hem buscat als Carrefour d'El Prat i Martorell, i als DIA d'Olesa i Martorell..... i ens han dit a tot arreu que s'els s'hi ha acabat i que no saben quan als servirán....

¿Algú sap si allá, a Sant Hilari, es podrá comprar a algún lloc el xocolata?

Salutacions.

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 4 mesos #29475

¿Tothom ha trobat el xocolata?

Nosaltres l'hem buscat als Carrefour d'El Prat i Martorell, i als DIA d'Olesa i Martorell..... i ens han dit a tot arreu que s'els s'hi ha acabat i que no saben quan als servirán....

¿Algú sap si allá, a Sant Hilari, es podrá comprar a algún lloc el xocolata?

Salutacions.

AQUI A SANT HILARI AL BONPREU EN TENEN I SINO ENTRE LA DE TOTS NO EN FALTARA.ENS VEIEM DEMA.

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 4 mesos #29476

SI ALGU EM POT IMPRIMIR 2 LLISTATS DELS QUE SOM EM FAREU UN GRAN FAVOR.ENS VEIEM DEMA. festassa

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 4 mesos #29477

TOTS A DORMIR QUE AIXO JA ESTA A PUNT DE SALSA.EEEEEENNNNNNNSSSSSS VEEEIIEEEEEEEMMMMMM DEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. festassa

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 4 mesos #29484

JA PODEU ESPAVILAR A PUJAR QUE ESTIC ALLA A L'ESPLANADA ESPERANT QUE ARRIBEU. =)) =)) ENS VEIEM DEMA.

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 4 mesos #29485

SI ALGU EM POT IMPRIMIR 2 LLISTATS DELS QUE SOM EM FAREU UN GRAN FAVOR.ENS VEIEM DEMA. festassa

Ja que tinc l'impressora calenta de tants cartells com estic imprimint ja et treuré els llistats. Actualiza'ls al primer post del fil.

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 4 mesos #29486

JA PODEU ESPAVILAR A PUJAR QUE ESTIC ALLA A L'ESPLANADA ESPERANT QUE ARRIBEU. =)) =)) ENS VEIEM DEMA.

A veure si és veritat o si t'haig d'esperar jo =)) =)) =)) =))

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 4 mesos #29487

Donç a mí se m' ha oblidat comprar la xocolata, dmà quan arrivem a SH la comprarè.

Arrivarem, calculo que sobre les 17

JA HEU IMPRIMIT TOTS EL CARTELL??????????

Alguns viatges

• Quatre parròquies osonenques +

...Tothom qui hagi passat per la Plana de Vic ha trepitjat algun punt o altre del municipi de Gurb, encara que no n’hagi vist el poble: els seus 2500 habitants Llegir més
  • Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Països alpins +

Hem triat aquestes vacances, perquè fa 12 anys va ser el bateig de la nostra Ac i hem volgut fer part del mateix recorregut, en part per la nostàlgia i Llegir més
  • La Vall de Camprodón +

Vam decidir passar el dia fora i vam triar La Vall de Camprodon, doncs la muntanya sempre és maca. Són les 8 del matií quan sortim de Prats, direcció St. Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12