• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 6 mesos #29560

Hola a tots,
Us adjunto les fotos que he fet en la trobada:
picasaweb.google.es/carlosk75/SantHilariDeSacalm

Salutacions :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 6 mesos #29564

Carlos,les fotos estan molt xules i vaya record que tindre.ENS VEIEM. icona_onada icona_onada

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 6 mesos #29566

Doncs bé, em sembla que he sigut l'últim en arribar a casa (encara que ja fa estona que he desnganxat la CV). Tot i que he sigut, juntament amb en Carles i la Mari, l'últim de marxa no m'he pogut despedir de tots i m'hagués agradat poder-ho fer (un altre dia serà).

Carles, Mari, família i amics realment heu deixat el llistó ben alt.

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 6 mesos #29575

• Smith
  • Visitant
  • Visitant
Bon dia a tothom,

Moltes felicitats a Mega i familia, per aquesta kdd, ha estat molt bé!!! ja estem esperant a la propera!!!

Esperem que ens perdoneu pel fet de no integrar-nos massa amb el grup, en les activiats i la convivència, francament ens agradaria moltíssim poder estar amb tots vosaltre disfrutant dels dinars, sopars i sobretaula etc..., però hi han dies que degut a les circumstàncies , es compliquen més que altres, i aquest cap de setmana amb el tema de la calor la Silvia ha estat molt molt pesadeta :cry:

Molts petons per a tots,

Ricard, Maria i Silvia

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 6 mesos #29578

Molt maques les fotos , es veu que ho heu pasat molt bé.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 6 mesos #29580

Hola companys,

Tot i estar poqueta estona amb tots vosaltres, agraïr la companyia i els detalls rebuts.

-Carles i companyia, enhorabona per la feina feta. ahplau
-Paco i Mireia, esperem que ja hagueu pait el bateig de la vostra, no sé...., com ho diría......, potser biiiiiiiiniiiiiiimaaaaaaar? :mrgreen:

Una abraçada.

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 6 mesos #29593

Gracies Carles i Marta per haver aparegut encara que fos una estona la teva companyia ens va fer feliços el bateig va anar be la vam mullar de tornada de la kdada

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 6 mesos #29595

Hola amics,tot i estar molt enfeinats i atabalats amb la feina,encara que us pugui seguir poc en aquests moments,ens alegrem molt que tot hagui anat de maravella,no podia ser menys,el poble d'en Mega i família es maquisim i aquest cap de setmana amb tots vosaltres per allí encara ha estat millor.Ens sap mot greu no poder haber asistit a aquesta trobada pero portem 3 caps de setmana seguits anant a la Seu d'Urgell on els nostres fills han estat fent uns campus de basquet i els haviem de portar i recollir en dos torns diferents.
A veure si a partir del setembre podem estar més al vostre costat,a més el Paco i la Miriam no s'en poden escapar tant baratet n'hi ha uns quants que encara no hem brindat per la seva nova auto,espero també que per aquelles epoques l'Eli i el Jordi(Jave4)ja s'haguin decidit i estrenat una bona auto.
Una abraçada companys i disculpeu la poca participacio que portem aquest més de Juliol.Es que aneu a Mataró esperem retrobar-nos.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 6 mesos #29597

Hola amics,tot i estar molt enfeinats i atabalats amb la feina,encara que us pugui seguir poc en aquests moments,ens alegrem molt que tot hagui anat de maravella,no podia ser menys,el poble d'en Mega i família es maquisim i aquest cap de setmana amb tots vosaltres per allí encara ha estat millor.Ens sap mot greu no poder haber asistit a aquesta trobada pero portem 3 caps de setmana seguits anant a la Seu d'Urgell on els nostres fills han estat fent uns campus de basquet i els haviem de portar i recollir en dos torns diferents.
A veure si a partir del setembre podem estar més al vostre costat,a més el Paco i la Miriam no s'en poden escapar tant baratet n'hi ha uns quants que encara no hem brindat per la seva nova auto,espero també que per aquelles epoques l'Eli i el Jordi(Jave4)ja s'haguin decidit i estrenat una bona auto.
Una abraçada companys i disculpeu la poca participacio que portem aquest més de Juliol.Es que aneu a Mataró esperem retrobar-nos.
Una abraçada.
Salutacions.

jeejje JEpi....tot arribarà... s´està treballant el tema..... :mrgreen:

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 6 mesos #29598

Marta, ens va demanar l' auto per poder dur-la a Alemania i els hi hem dit que sí, això sí, ens l' han de tornar plena de benzina.

Jepi, a Matarò brindarem, que menys.

Molts petonets,

Mireia, no Miriam, encara que no em desagrada el nom.

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 6 mesos #29601

• MARI-73
  • Visitant
  • Visitant
HOLA BONA NIT... JO US DONC LES GRACIES A VOSALTRES, JA QUE SENSE VOSALTRES NO HI HAURIA QUEDADES... GRACIES PER HAVER VINGUT, ESPERO QUE POGUEM FER-LA CADA ANY!!!!! PETONS PER TOTHOM!!!!!!

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 6 mesos #29602

Acabo de mirar les fotos que he publicat i veig que al reduïr el tamany ha perdut força qualitat. :evil:

Vaig intentar fer alguna panoràmica i amb el sol i contrast han quedat una mica 'xurro', però al menys es veu la zona de la trobada.

Carles / Mari i familiars que van participa a la logística (pe: brases, etc), ens ho hem passat molt bé.

CiM (Carles i Marta) encantats de que hagueu vinguts també i saludar-vos.

Mireia i Paco, gràcies per reservar-nos lloc en el àrea de Valles per omplir i buidar. :mrgreen:

Salutacions :)

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 6 mesos #29603

• JJG
  • Visitant
  • Visitant
Bé, suposo que nosaltres, junt amb l'INFORMATICO, em sigut els últims en arribar de la kdd de St. Hilari, ja que, com sabeu, desde allá les dues families vem agafar un día més de festa per visitar Rupit i Tavertet.

Agraïr en Mega i d'altres asistents la seva hospitalitat vers nosaltres a aquesta kdd, on em pogut coneixer a molts de vosaltres.

Una abraçada a tots i fins la próxima.
Jaume, Laura i Christian.

P.D.: La meva dona diu que ja está pensant en quin será el plat de la cuina mexicana que preparará per la próxima kdd .... :D :D

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 6 mesos #29604

JJG: Justos acavo d' escriure a la meva amiga de Mèxic DF que he conegut a la Laura aquest cap de setmana i que m' ha encantat la salsa. Així, que sí, si us plau, a próxima trobada alguna altre especialitat.

CarlosK75: ës igual que les fotos no estiguin del tot bè, el que volíem era un record i jo no he trobat cap pega a les fotos. La próxima vegada et toca a tú guardar lloc, nosaltres vam haver d' esperar a dues autos.

MARI73: L' any que vè, la tornem a cel.lebrar coincidint amb el cumple del Carles, però no ens conformarem amb sangria, que ens convidi a tots a dinar. moltes gràcies, de veritat, us ho heu currat molt.

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 6 mesos #29605

Marta, ens va demanar l' auto per poder dur-la a Alemania i els hi hem dit que sí, això sí, ens l' han de tornar plena de benzina.

Molts petonets,

Mireia, no Miriam, encara que no em desagrada el nom.

Mireia... ja he parlat amb l´eli i m´ha dit que et trucará per acabar de concretar el tema .. :mrgreen:

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 6 mesos #29606

Acabo de mirar les fotos que he publicat i veig que al reduïr el tamany ha perdut força qualitat. :evil:

Vaig intentar fer alguna panoràmica i amb el sol i contrast han quedat una mica 'xurro', però al menys es veu la zona de la trobada.

Donsc a mi em semblen perfectes.... les millors!!!

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 6 mesos #29607

Eiiiiiiiiiiii!!!! Ja deia jo que em pitaven les oïdes!!!!!!!

Mireia, no me tientes que igual me tienes que dejar de verdad la BINIIIIIIIIIIIIIIIIIMAR martell martell

Jepi, per quant t'ha sobornat la Marta????? Això és un complot

Al final conseguireu que passi AL LADO OSCURO =)) =)) =))

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 6 mesos #29608

Eiiiiiiiiiiii!!!! Ja deia jo que em pitaven les oïdes!!!!!!!

Mireia, no me tientes que igual me tienes que dejar de verdad la BINIIIIIIIIIIIIIIIIIMAR martell martell

Jepi, per quant t'ha sobornat la Marta????? Això és un complot

Al final conseguireu que passi AL LADO OSCURO =)) =)) =))

Bon dia Guapa,

I tant que aconseguirem que passis al lado oscuro.

Marta, comença a preparar les vacançes per l' any que bè que anirem 3 autos: Jave, matrix-homer, mirypaco.... quí s' apunta?

Eli, aquest any et deixarem que vagis mab la caravana perque vegis com pot canviar un viatge, però ja pots començar a mirar autos que no et deixarem passar ni una.

Muac

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 6 mesos #29609

...
Marta, comença a preparar les vacançes per l' any que bè que anirem 3 autos: Jave, matrix-homer, mirypaco.... quí s' apunta?
...

Ja direu les dates i desti o fem una sortida per parlar-ho passat vacances... :)

Re: KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL fa 13 anys 6 mesos #29610

Ja direu les dates i desti o fem una sortida per parlar-ho passat vacances... :)

Això, això, volem una trobada passat l' agost.

Marta, suposso que estàs en ello, oi?

Alguns viatges

• 3 dies pel sud de França +

Dia 6 A les 7 del matí tots de peus a terra per anar a buscar l’ac i marxar direcció al sud de França. Només creuar la frontera ens adonem Llegir més
  • Ruta per Alemanya +

...Un país amb infinitat de palaus, esglésies, llacs, muntanyes, art i arquitectura, glorioses poblacions medievals que contrasten amb Berlín, una de les ciutats més avantguardistes d'Europa. Un país que ha Llegir més
  • Anglaterra de costa a costa +

Un viatge per Anglaterra, de costa a costa i de Nord a Sud, començant per Dover, cap a la costa est, i pujant fins arribar al Mur d'Adrià, per baixar Llegir més
  • 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12