|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
A veure... em falta que em digueu els menús dels nens:
Raboga Mireia Piti. Wilson Em falten les dades de: Fluoristrada y cuñado Joseluisgisella stboi si us plau... enviau-m´ho el més aviagt posible. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Matrix, pensava queja t'ho havia dit, a més ho he pagat així:
2 menus calçotada adults: 24 x 2 = 48 € 2 menus calçótada adolescents: 20 x 2 = 40 € 2 Cremats: 2 € 2 Xocolates: 2€ 2 Camping Xecs: 14 x 2 = 28 € Es així, oi? |
|
|
Perfecte, potser m´ho haguis dit...però tinc un cap... i mira que porto repasant tot el mati el mogollon de privats...
Gràcies per la teva paciència... :oops: Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
No dona, paciència la teva, que per controlar tota aquesta colla se n'ha de saber eh?
Salut, |
|
|
Hola, els meus nens menjaran:
2 de Canelons 2 de escalopa Gràcies, |
|
|
Hola Matrix,
l'ingres està fet. Ja hem diràs si tot es correcte. Salut, Francesc. |
|
|
Hola Marta,
Menu de nens: 1 de canelones i escalopa i l'altre 1 de macarrones i escalopa. Gracies. http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
|
mi hija
1 canelones y escalopa |
|
|
Marta estic a temps per demanar?
1 TEULA DE CALÇOTS AMB LA SEVA SALSA 1 AMANIDA AMB FORMATGE DE CABRA |
|
|
Gràcies a tots per contestar tant ràpid.
Francesc, els ingresos els porta Tonio, suposo que no hi haurà cap problema. Mar....jejej... casi us deixo sense res.... :mrgreen: pert cert , envia´m quan puguis la matricula del teu flamant Bmw..... Wilson, Raboga,Piti, Carrie.... gràcies. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Ah, disculpa el despiste Matrix....
Suposo, Tonio, que no hi ha cap problema oi? Si no, ja m'ho faras saber. Gràcies i salut, Francesc. |
|
|
HOLA MATRIX Ja et vam enviar un privat amb las dades, pero ara t´ho torno a dir..
Gisela menjará : canelons i pollastre. |
|
|
gràcies joseLuis, ja ho tinc anotat.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Quants de vosaltres arribareu divendres?
Es que ja fa nou mesos de la primera enganxada de la caravana i toca parir-la, i per tant, batejar-la. brindeM |
|
|
Jo! Jo Jo!!!!
Bitxitos, arivarem uns quants, al voltant de 15 families aproximadament. brindeM brindeM Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Nosaltres també arribem divendres al vespre. Per cert, dissabte al vespre aportarem cava pel sopar (portarem 3 o 4 caixes), doncs divendres és el cumple d'en Xavier i meu. Aneu pensant en deixar-me un foradet a les neveres, per tenir-lo fresquet. Compte que anirà numerat, o sigui que no val apalancar-se'l :D
Mercè & Cia.
|
|
|
Nosaltres en principi tambe arribarem el divendres al vespre.
Merce67 si necessiteu nevera, podeu contar amb la nostra. Això ja s'acosta dance dance dance |
|
|
Nosaltres també arribarem el divendres......si tenim la caravana a punt :twisted: :twisted:
Ah Merce pots comptar amb un tros de la meva nevera Amin que ja falta poc :-)) :-)) :-)) |
|
|
Merce, jo també tindre espai a la nevera.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Si tot va bé jo arrivaré amb la Carla i la seva amiga el divendres al vespre.... el Manolo vindrà a l' endemà per la tarda- vespre amb la Paula ja que hi ha partit....
tres dones en una auto :mrgreen: que perilloses Estaré de " Rodriga" aquell vespre dance :mrgreen: ja em cuidareu ja que segurament estaré molt tobeta :roll: =)) Mª José :mrgreen: |
|