|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
hola buenas noches yo soy el cuñado de fuoristrada escribo ahora por que antes me ha sido imposible, era referente a la comida en el restaurante, nosotros tanto yo, como fuoristrada no comeremos en el restaurante.
gracias por todo nos vemos pronto, referente a lo del chocolate estoy totalmente de acuerdo. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Marta, comte amb nosaltres per dinar al restaurant, i tambe per la xocolata, (segur que ja hi contabas, oi?)
|
|
|
Marta.. pots contar amb el "rosco" les potes la olla i el gas.. ... qui volgui fer la xocolata ja ho sap
Jo us ingresaré cinc euros de més ...un per cada membre de la familia.. també penso que la llet hauria de ser la mateixa ....però en tot cas qui s' encarregui es qui ho ha de decicir.... Mª José |
|
|
Holaaaaa Me he perdido con el chocolate, ¿en principio no era cada uno llevar su botella de chocolate Ram? así es mezclar y ya está.
:?: Me imagino que como a todo el mundo, me entra una pereza muy grande, después de estar en armonía con todo el mundo y alguna copita de cava o café licor, ponerme a cocinar el chocolate, el punto de ebullición de la lelche para añadir el chocolate, y darle un espesor adecuado y esperar a que se enfríe para no quemarnos el ocico. El otro es calentar un poco y ya está xoco2 Personalmente pienso que para hacerlo así ya tenemos en casa mas tiempo los fines de semana. Ahora lo que cuenta es trabajar poco, hablar mucho, el chin chin, el jajaja y el ñam ñam. ahplau Dicho lo que pienso aquí estoy para lo que se me mande, me adapto a todo. :5} ahplau Amparo o Jose o Paco
Un amigo es como la sangre que acude a la herida sin llamarla. |
|
|
Soy del mismo parecer que Tauli, es mucho más cómodo para todos el calentarlo y listo, sobretodo, siendo tantos como seremos, pensad que por ahora ya estamos apuntados 42.
Pero, por supuesto, los organizadores mandáis. |
|
|
Matrix,
Jo soc del parer de que tu diguis com s'ha de fer, doncs al cap i a la fí, tu ets la que ho montas. Si creus que cadascú em de portar un litre de llet, doncs el portem..... que millor un euro per cap, doncs paguem...... que prefereixes la xocolata Ram, doncs tots un brick de Ram..... al teu criteri, però millor que siguis tu la que decideixi per que si nó, podem estar a la vigília de marxar i encara no saber com ho hem de fer. :roll: Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Nosaltres com CiM dixit, el que tu diguis, menjarem xocolata sigui com sigui.
|
|
|
A veure... jo ne fet mai xocolata desfeta, ho vaig ver per cap d´any però era escalfar el brick de la Ram... i va ser molt còmodo de fer.
Però si la gent prefereix l´altre....ho intentaria.... però penso que costa molt trobar el punt d´espesor. Jo sóc partidària del Brick. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
M´ho he repensat, penso que el mes idoni és fer-ho amb la xocolata Ram.
Els que vulguin que facin un ingrès de 2 € per familia. Jo ho compro i ho escalfo. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
OK, Marta, al final tic qua paga:
24+1= 25x2=50+2=52.????? Es aixooooooooooo Si nesesitas ajuda no mes tens que demana. |
|
|
Molt be Vicenç!!!
icona_onada T'ha ajudat la Paquita o ho has fet tu solet??? =)) =)) De bon rotllo... Salutacions
|
|
|
Mercuri, ho i fet tot solet.
Que et pensabessssssssssss??????????????? Una abraçada :mrgreen: |
|
|
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: molt bona Mercuri.
Una abraçada i petons per la maria ,el Jordi i a l'Esther. Salutacions ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Si Jepi , tu dona li la rao
Una abraçada |
|
|
Així doncs, ja està clar? Ja podem fer l'ingrés amb 2€ més per familia?? O eren 2 per la xocolatada i un pel cremat = 3 €?
Es que ja m'he tornat a perdre amb tantes coses.... |
|
|
jajajjaja....quins gamberros estan fets aquets , eh Vicens???
A verue , s´ha d´afegir 1 € per adult pel cremat i 1 € per adult per la xocolata..... queda clar?? Vicens , les teves contes son correctes. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Ara sí Matrix, ara sí :oops:
Doncs apa, ja podem anar pagant. |
|
|
No és per fotre però .... i els nens no paguen l'euro per xocolata??
Matrix, jo soc molt dolenta fent aquests calculs. :roll: :oops: :roll: 8O :roll: :oops: :roll: |
|
|
No en tinc ni idea Fina, però com que a casa meva soc la única que menja xocolata, no tinc aquest problema
|
|
|
jejej.... és que ho voleu saber tot..... un bick = 1 llitre 1 llitre = 4 racions si els pares paguen 2 € ja es pot comprar un brik, aleshores ja es pot cubrir el xocolata dels nens... aquests son els meus càlculs...... si els pares no mengen, però els nens si, haurien de fer l´ingrés dels nens, clar.... Si vosaltres sou 4 amb 2 € ja n´hi ha prou ...penso.... a no ser que us agradi molt i en volgueu ració doble... a llavors... :mrgreen: .... ingresa el que vulguis.... Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|