• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: I al febrer........... Calçotada fa 13 anys 9 mesos #24822

Bitxitos, allò va ser una trobadeta molt maca amb una gent genial. Això que parlen ara son paraules majors. Tothom molt maco, però molt complicat preparar una mogoda tant gran.

De tota manera.... potser sí que alguna cosa es muntarà, paciència.

MANDONGUILLA, fins i tot jo ja estic intrigada. No tinguis por que no et menjarem però volem que et descobreixis ja! Va pleeeaassseee...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 13 anys 9 mesos #24823

:oops: :oops: :oops: :oops:
Algú té una guia de "Camping Cheque" de sobra?

Li vaig demanar a en Tonio una per a un company si li sobraven i al final no la vaig agafar :mrgreen:.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 13 anys 9 mesos #24825

Jepi, caray quin reportatge!!!!!!!!!!!
Quan tornas a veura les fotos te'n recordes de lo bé que t'ho has passat i em poso molt trista :cry::cry:
Ets un crak

Re: I al febrer........... Calçotada fa 13 anys 9 mesos #24826

Jave4. tristos no hem d'estar. El que hem de fer es tornar-la a liar i agafar ilusió altre cop, no creus?

Bitxitos, jo només en tinc una.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 13 anys 9 mesos #24828

Felicitats a tots els reporters de la trobada.... sou uns cracks!!! ahplau ahplau
Ja es ben cert ja, de que quan veus les fotos t'anyores una mica, però si t'ho mires en positiu, penses que haviat n'hi haurà una altre :mrgreen:

Vaya tela el mandonguilla, mandonguilles, mandongui o mondongo (fot-li com vulguis), estas de conya eh?
No tinguis por que nosaltres som gent facífica i no ens agrada cridar!!! :mrgreen: , però també es cert, que cada vegada més et tenim entre les cordes..... llavors ja serà massa tard per demanar clemència!!! =)) =))

Apa doncs, riu, riu.... que qui riu l'últim, riu millor!!! festassa

Salut :mrgreen:
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: I al febrer........... Calçotada fa 13 anys 9 mesos #24830

molt maques les fotos Jepi, ets un reporter de primera.
Vaya tela, tela tela marinera.
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: I al febrer........... Calçotada fa 13 anys 9 mesos #24832

Re: I al febrer........... Calçotada fa 13 anys 9 mesos #24836

Al delta també es mengen mandonguilles i no vull dir res, o potser si, o tan se val, o pensa el que vulguis,o... que sé jo !!! :roll:

Va, que les mandonguilles de les Terres de l'Ebre eren amb samfaina i tomàquet, i em sembla que el/la MANDONGUILLA OFICIAL és amb SÍPIA. Amb el temps i una canya ja ens veurem les "mandonguilles" i acabarem sucant pa. Pa potser ja n'estem sucant ara.
:mrgreen:

Re: I al febrer........... Calçotada fa 13 anys 9 mesos #24838

Hola,

Pues una más que cuelga las fotos de esta quedada, cuidadín que hay fotos del Jacuzzi.

http://picasaweb.google.es/mireiagisela/TotcampingCalOtadaVilanova02/photo#5171363262658079458

Petonets

Re: I al febrer........... Calçotada fa 13 anys 9 mesos #24839

Payvi, com m´agrada la teva càmara...... fa unes fotos.....molt, molt, xules...
la resta també son xules, no us enfadeu.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 13 anys 9 mesos #24844

MOLT BONES LES FOTOS DE TOTS,MIRARLES ES UN BONRECORD.A VEURE SI FEM UNA ALTRE SORTIDA I AIXI PODREU TIRARNE MES.VOLEM ACAMPADA,VOLEM ACAMPADA INO HO DIC PER NINGU EN ESPECIAL,EEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHH MIRIPACO.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 13 anys 9 mesos #24845

jaja

Mega: com a novato que tu també ets podries donar un cop de ma. vinga mulla't una mica.

Has vist quines fotos més xules del Sergi????? Quina carona, jaja

Re: I al febrer........... Calçotada fa 13 anys 9 mesos #24849

jaja

Mega: com a novato que tu també ets podries donar un cop de ma. vinga mulla't una mica.

Has vist quines fotos més xules del Sergi????? Quina carona, jaja

JA LES HE VIST I SON UNA CANYA I LES QUE VA TIRAR EN XAVI SON MOLT XULES SOBRETOT LES QUE ES TIRA ELL MATEIX.A VEURE PARLEM DE LA NOVA QUEDADA,MIRA ENCARA QUE ENS QUEDEM SOLS SEMPRE SEREM DUES TRIPULACIONS. ANEM PER FEINA
TITOL: QUEDADA PONT 1 DE MAIG
DIES:31,1,2,3,4
LLOC: A LA PLATJA
LLISTA:MIRIPACO/MEGA
QUE COM HO VEUS

Re: I al febrer........... Calçotada fa 13 anys 9 mesos #24850

MEGA, quin càmping heu triat?

A poc que puguem ens apuntem. =)) =)) =)) =))

Re: I al febrer........... Calçotada fa 13 anys 9 mesos #24851

AIXO DE MOMENT ES UN INTENT DE ORGANITZACIO, QUAN SIGI OFICIAL JA OBRIRAN UN FIL MIRYPACO QUE SON ELS ORGANITZADORS .SI LA FEM PORTA EL SING STAR I LA PLAY PERQUE SINO EL MEU REPERTORI ES LIMITA A LA CANÇO DEN MARCO I A MES NO ME LA DEIXEN ACABAR.ENS VEIEM BITXITOS.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 13 anys 9 mesos #24852

Compteu amb la Play i els Sing Star's, però convindria que algú portés un parell de micros sense fils per evitar embolics i accidents.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 13 anys 9 mesos #24857

Molt xules totes les fotos........... Quins super-reporters que tenim!!

Alguns viatges

• Nadal al Marroc +

Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • Lisboa, Setmana Santa 2009 +

El divendres dia 03/04/09 a les 20 h. vaig a buscar l’auto al pàrquing de Montcada, mentre Maite prepara les maletes. Volem arribar fins a Saragossa però a l’alçada de Llegir més
  • Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12