• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: I al febrer........... Calçotada fa 14 anys 1 dia #22827

parece ser que Marta tiene una buena base de datos, yo no, yo todo los datos de los asistentes a la calçotada del año pasado los borre, de todas formas con la frecuencia que el personal cambia de elemento de acampada, no estaria de mas.
por cierto, aun me queda algun adhesivo Totcamping.cat con nuestra "tortugueta"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 14 anys 1 dia #22833

por cierto, aun me queda algun adhesivo Totcamping.cat con nuestra "tortugueta"

Tonio, doncs si és de les grosses, guarda-m'en una per la calçotada..... ja passarem comptes ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: I al febrer........... Calçotada fa 14 anys 1 dia #22838

Nosaltres també volem un adhesiu de la tortugueta, passem contes a la calçotada d'acord?

Re: I al febrer........... Calçotada fa 14 anys 23 hores #22853

Jo vull 2 càmpings-xecs Tonio. Me'ls demanaràs? Tel's pago quan em diguis i com em diguis, ok?

Re: I al febrer........... Calçotada fa 14 anys 23 hores #22855

Jo vull 2 càmpings-xecs Tonio. Me'ls demanaràs? Tel's pago quan em diguis i com em diguis, ok?

8O 8O 8O 8O

Re: I al febrer........... Calçotada fa 14 anys 22 hores #22856

Jo Bitxitos, Estàs a totes, eh??

Tonio, oi que tu sí que m'has entés? :cry:

Re: I al febrer........... Calçotada fa 14 anys 22 hores #22857

Jo volia preguntar....si aquest menú infantil ho poden menjar nenes de 14 anys evidentment pagant més... ja que no els hi agraden els calçots ni les amanides... i aquest els hi sembla fenomenal...Gràcies!
Ja em direu alguna cosa :mrgreen:

Mª José

Els menus infantils arriben ara fins als 14 anys ;-)

Re: I al febrer........... Calçotada fa 14 anys 22 hores #22858

Tonio, entiendo que los que vinimos el año pasado no hace falta que os enviemos los datos, no? Por otro lado, nosotros pagaremos con camping-cheque, pero ya los tenemos.

Un saludo,

Exactament, Mercè... tinc les dades de la calçotada de l´any pasat, però com diu en Tonio...hi han hagut força canvis.... :mrgreen: .....
Als despistats ja els aniré demant per privat.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 14 anys 18 hores #22872

willi nosaltres tambe venim 2 adults 2 nenes AC DES DE MALGRAT :oops:
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura .

Re: I al febrer........... Calçotada fa 14 anys 12 hores #22886

willi, a la proxiam vegada faré l´actualització. mira´t la primera pàgina per triar els menus i per que m´enviis les dades pel càmping.

Us recordo que heu d´anar triant els menus i decidir si voleu demanr camping xec....

En Tonio, aviat us enviarà un nº de compte bancari on podreu fer l´ingrés de les dues coses.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 14 anys 8 hores #22907

Tonio,

nosaltres arribarem sobre les 14h de dissabte i també necessitarem càmping-xecs. Gràcies pel vostre esforç.

Marta si necessiteu les nostres dades us les torno a donar.

Una abraçada

Re: I al febrer........... Calçotada fa 14 anys 5 minuts #22912

Quan ahir li deia al Xavi que aquest cap de setmana anem de camping la seva primera pregunta ve ser si venia el Pau li vaig dir que no, que més endavant el veuria, però el que em va sorprende va ser que tambè em va preguntar si venien les nenes guapes, suposso que es referia a les vostres filles.

Anda que és tonto, el nen.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 13 anys 11 mesos #22913

Marta , com esta el tema del menu complementari que varas comenta, pel que no ens agraden gaire el calçot??

Re: I al febrer........... Calçotada fa 13 anys 11 mesos #22916

Haber muchachos un saludito a todos que voy con mucha prisa, Tengo mucho trabajo en esta época y faltaban los entrenamientos del Fórmula 1 que por otra parte impresiona el ruido de los motores cuando los tienes en las salidas a 3 metros esperando que se les ponga el semáforo en verde. Ya se me ha ido la lengua y las manos, menos mal que tengo prisa.

Marpe me llamó ayer y continua con los problemas de leer este foro pero no puede escribir. Parece que ha olvidado la contraseña y después de que el webmaster (creo) se la ha mandado por e-mail continua sin poder entrar ¿Alguien le puede explicar que debe hacer. Como he dicho antes ella nos lee.

Tonio Marpe quiere dos camping cheque y yo seis. ¿Puede ser?

Esta noche intentaré conectarme en casa. Un beso a todos.
Amparo o Jose o Paco
Un amigo es como la sangre que acude a la herida sin llamarla.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 13 anys 11 mesos #22922

Tonio,

nosaltres arribarem sobre les 14h de dissabte i també necessitarem càmping-xecs. Gràcies pel vostre esforç.

Marta si necessiteu les nostres dades us les torno a donar.

Una abraçada

Ignasi, les vostres dades ja les tinc, m´has de dir si vols calçots o el menú alternatiu i que els teus fills triin els plats del menus infantils. També quants camping xecs.... si només el que et fa falta o si vols demanar-ne més.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 13 anys 11 mesos #22923

Marta , com esta el tema del menu complementari que varas comenta, pel que no ens agraden gaire el calçot??

Vicens, a la primera pàgina, primer post... el que va posar en Homer, ja està posat l´alternativa als calçots... es tracta d´una amanida amb formatge de cabra, t´aseguro que son molt complertes i molt bones...

Re: I al febrer........... Calçotada fa 13 anys 11 mesos #22924

Quan ahir li deia al Xavi que aquest cap de setmana anem de camping la seva primera pregunta ve ser si venia el Pau li vaig dir que no, que més endavant el veuria, però el que em va sorprende va ser que tambè em va preguntar si venien les nenes guapes, suposso que es referia a les vostres filles.

Anda que és tonto, el nen.

mirypaco... ja comença d´hora el teu fill a mirar les nenes guapes de 14 anys!!!!
digues-li que sí, que hi van moltes , de nenes guapes :mrgreen:

Re: I al febrer........... Calçotada fa 13 anys 11 mesos #22925

Marpe me llamó ayer y continua con los problemas de leer este foro pero no puede escribir. Parece que ha olvidado la contraseña y después de que el webmaster (creo) se la ha mandado por e-mail continua sin poder entrar ¿Alguien le puede explicar que debe hacer. Como he dicho antes ella nos lee.

.

Pues no tengo ni idea, dile que haga un registro nuevo como Marpe1 a ver si tiene más suerte.
Dile tambien que en la direccion que sale en mi firma puede hacernos todas las consultas que quiera .
Acordaros ambas de decirme los menus!!!! y si vuestros adolescentes comeran calçots o no...

Re: I al febrer........... Calçotada fa 13 anys 11 mesos #22935

...Marpe me llamó ayer y continua con los problemas de leer este foro pero no puede escribir. Parece que ha olvidado la contraseña y después de que el webmaster (creo) se la ha mandado por e-mail continua sin poder entrar ¿Alguien le puede explicar que debe hacer?....

Dile que tiene que indicar el nombre de usuario, la contraseña y el codigo de seguridad (unos numeros que salen en un recuadro cuadriculado) para poder logearse.

Re: I al febrer........... Calçotada fa 13 anys 11 mesos #22936

quote="mirypaco"]Quan ahir li deia al Xavi que aquest cap de setmana anem de camping la seva primera pregunta ve ser si venia el Pau li vaig dir que no, que més endavant el veuria, però el que em va sorprende va ser que tambè em va preguntar si venien les nenes guapes, suposso que es referia a les vostres filles.

Anda que és tonto, el nen.[/quote]

Mirypaco, en Pau sí que vé (i nosaltres també, és clar).

Una abraçada i fins aviat!
Mercè & Cia.

Alguns viatges

• Ruta per Alemanya +

...Un país amb infinitat de palaus, esglésies, llacs, muntanyes, art i arquitectura, glorioses poblacions medievals que contrasten amb Berlín, una de les ciutats més avantguardistes d'Europa. Un país que ha Llegir més
  • Tots els colors del verd - Noruega 2008 +

Corria l'any 1976. Feia poc que s'havia fet la presentació del primer Volkswagen Golf, i la revista "Autopista", la més coneguda llavors a l'Estat Espanyol, va fer una prova de Llegir més
  • La Franja i el Maestrat +

Sortim de Martorelles (Mollet) i agafem  l’AP-7 en direcció Tarragona. Ens desviem cap a Reus, per la N-420 passem per Móra i Gandesa. A Gandesa fem la primera parada. Cal Llegir més
  • Quatre parròquies osonenques +

...Tothom qui hagi passat per la Plana de Vic ha trepitjat algun punt o altre del municipi de Gurb, encara que no n’hagi vist el poble: els seus 2500 habitants Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12