• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 15 anys 3 mesos #15699

Jaume , no se trata de ser sensible al colectivo autocaravanista , del cual yo soy participe, sino de entender que este foro es para una colla de amigos los cuales somos campistas , con lo que esta palabra comporta , no creo que se le pueda pedir a una persona que cambie la ubicacion de la kedada , no seria logica nos converteriamos casi en lo que ellos son , sino me quieren en ese pueblo algunos colectivos seguramente otros si ??? bueno digo yo.
conozco infinidad de pueblos en los que nosostros no somos bienbenidos y en muchos de los cuales me he encontrado como en casa , ya que gracias a dios no es la gente que se queja con la que trato .Dentro de los colectivos hay diversidad de criterios , no hay que tratar a todos por igual , de esa manera la gente es normal que nos diga que por tener autocaravanas somo como esos "cosobares "que se dedican a ir por los pueblos haciendo acampadas ilegales .....

bueno Jaume tan solo esperoq ue no te siente mal los comentarios que haya podido hacer pero por otro lado expongo mi punto de vista hacia una persona la cual considero amigo , y que ha hecho todo lo posible por organizar un fin de semana de escandalo y que para pelearse con estos estamentos estan una serie de asociaciones , las cuales no han hecho nada , nosotros señores mios , tan solo somos un foro que hacemos las cosas a nuestra manera y que estamos para divertirnos y ayudarnos cuando se nos necesita , pero sin entrar en guerras de 100 años a los que no hemos sido invitados.

bueno tan solo es una opinion la cual creo que no deberia molestar a nadie , si asi lo he hecho me perdonais no era mi intencion, ahhhhh jaume que todo esto lo he personalizado pero era una explicacion de mi punto de vista hacia el sentido que esta cogiendo el foro , una especial disculpa si por ello te he molestado..

bueno amigos en lo que estabamos , CIM que yo llevo la patata escalibada.................. ;-);-);-);-);-);-);-);-);-);-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 15 anys 3 mesos #15704

y que para pelearse con estos estamentos estan una serie de asociaciones , las cuales no han hecho nada ,

Gràcies, amb això reblem el clau.

Tenim el que ens mereixem, ni més ni menys. Així ens va bé? Fantàstic!

Les associacions les composen persones. Les persones actuen, i ho poden fer en un sentit o en un altre. Les asociacions poden proposar, però sense el compromís de les persones no van enlloc.
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 15 anys 3 mesos #15705

No és tan fàcil canviar un lloc de kedada.....que aceptin camping xecs perquè a tots ens surti més bé de preu, que tingui capacitat per a molta gent, que estigui obert desprès del 30 de setembre, que ens deixi una zona de barbacoas amb taules i cadires, que ens obrin un bar per a nosaltres per prendre els cafès.....que tingui ball a la nit....
No , senyors....això no és tant fàcil d´aconsseguir....
Jo crec que per tota aquesta feina, en Carles i la Marta, mereixen que jo vagi a la botifarrada.

Això vol dir que si la moguda del tancament de Blanes hagués estat anterior a l'organització s'hauria escollit igualment el mateix camping, oi? com que no n'hi ha més o és tan difícil... Amb quatre mesos per devant serem incapaços de trobar un camping en condiciosn fora de Blanes!

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 15 anys 3 mesos #15706

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1805
  • Gràcies rebudes: 46

y que para pelearse con estos estamentos estan una serie de asociaciones , las cuales no han hecho nada, nosotros señores mios , tan solo somos un foro que hacemos las cosas a nuestra manera y que estamos para divertirnos y ayudarnos cuando se nos necesita , pero sin entrar en guerras de 100 años a los que no hemos sido invitados.

Jo no sé a quines associacions et refereixes, m'agradaria que ho expliquéssis, doncs jo, i altres companys molt més que jo, estem malbaratant hores del nostre temps per intentar aconseguir que alguna cosa canviï en aquest sector, en benefici de tots.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 15 anys 3 mesos #15707

Toni, coneixent com conec a en Carles, crec que no hauria triat el càmping de Blanes...però...ara ja queda poc temps.....hi han vacances pel mig .

Ara hem vieg que contesto amb el nick d´en Pere. Soc la Marta

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 15 anys 3 mesos #15708

Toni, coneixent com conec a en Carles, crec que no hauria triat el càmping de Blanes...però...ara ja queda poc temps.....hi han vacances pel mig .

Ara hem vieg que contesto amb el nick d´en Pere. Soc la Marta

Juliol, agost, setembre, octubre... poc temps? No!, temps de sobres!

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 15 anys 3 mesos #15710

1- CiM, 2 adults en CV - excursió: 2 adults: 14 euro
2- Nesc i Chiqui;dos adults una nena i un bebe en CV-excursio:2+2=14 €
3- Los Pacos, 2 adults en CV
4- Lince-Monrib, 2 adults i 2 nenes en AC - excursió: 2 adults, 1 nena, 1 mini-nena: 17,50eur
5- TioWillson. 2 adults amb AC - excursió: 2 adults i dos nens: 21 €
6- Tonio, 2 adultos - 2 adolescentes en CV - excursion 28 €
7- Matrix/12083 2 + , esperem que amb AC.
8- Jave 4 , 2 +2 amb CV.
9- PAYVI, 4adults en AC- excursió tots (*)
10- Joaqui (JJV) : 2 adults + 1 nen amb AC - excursió: tots : 17.5 €
11- JosepSQZ : 1 adult + 1 nena amb AC - excursio : 10.5 €
12- MAO 2 adultos + Lulu con Cv
13-Joseluisgisela, 2 adults + 1 nena en AC
14- JMFernan, 2 adults + 1 nen + Blondie en AC
15- Mireia, 2 adults, 2 nens en AC. Excursió: tots
16- Ross , 2 adults en AC.
17- Mercè67, 2 adults + 1 nena (12) + 1 nen (6). - Excursió: tots.
18- Jepi, 2 adults i 2 nens en AC. - Excursió tots.
19- Piti, 2 adults i 2 nens en CV. Excursió: tots, 14 €, la nena 3,5€, el nen 0€.
20- mari, 2 adults 2 nenes
21- mercuri, 2 adults i 2 nens en CV. Excursió: tots; 2 adults 14 €, la nena 3,5 € i el nen 0 €. Total 17,5 €.

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 15 anys 3 mesos #15713

Nosaltres ens comprometem a ajudar al Carles i la Marta a trobar un altre camping on hi poguem estar tots junts i poguessin venir també els Valencians:mrgreen:
Encara falta molt temps i tot es posible

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 15 anys 3 mesos #15722

No acostumo a participar en fils que no tinguin a veure amb el funcionament de la web, però us suggereixo de deixar passar uns dies de temps per veure si es troba una solució que deixi a tothom acceptablement satisfet.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 15 anys 3 mesos #15731

Molt bones

Penso, que als organitzadors, se´ls han donat raons suficients per descombocar la trobada i que si no ho fa es perquè no els interessa lo mes minin les raons argumentades per molts del "foreros", que han dit no a la trobada.
No es pot al•legar que queda poc temps. Si es pot s´organitza a un altre lloc i si no, es queda sense fer i ja es farà un altre. Que passa, que si no es fa la trobada, desapareix el fòrum? Va home, que ja som adults ¡¡

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 15 anys 3 mesos #15732

Hola,

Molt bones

Penso, que als organitzadors, se´ls han donat raons suficients per descombocar la trobada i que si no ho fa es perquè no els interessa lo mes minin les raons argumentades per molts del "foreros", que han dit no a la trobada.
No es pot al•legar que queda poc temps. Si es pot s´organitza a un altre lloc i si no, es queda sense fer i ja es farà un altre. Que passa, que si no es fa la trobada, desapareix el fòrum? Va home, que ja som adults ¡¡

I tu que saps?, i a tu qui t’ha dit que no estem sospesant totes les opinions i reaccions?, i tu qui ets per dir-nos que no ens interessen les raons argumentades d’alguns forers i no molts com tu dius?. Has assistit a moltes de les trobades que em fet, oi que si?, se te’n fot si es fa o no es fa......
Predica en el exemple i demostra la teva maduresa adulta com tu anomenes, respectant i deixant de banda els nostres pensaments, opinions i actuacions. Gràcies!!!

I a la resta:

Trenquem el nostre silenci d’aquest dies que ens hem agafat, per pair tot el que està passant i només per contestar a aquest individu, la setmana vinent donarem una resposta definitiva de tot plegat

Carles i Marta
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 15 anys 3 mesos #15733

Molt bones

En Carles i la Marta son grans amics de la gent del fòrum i han fet un gran esforç per organitzar aquesta trobada.
Els seus companys d'aventures i "batallitas" estan exposant diverses raons en favor i en contra de realitzar la botifarrada en les dates i el lloc escullit desde fa temps, i ells, presisament com adults que son, decidirant si es convanient o no continuar amb els plans previstos.

Francesc, pots estar ben segur que ni el Carles ni la Marta "passan" dels companys del foro, i respectaran la opció d'alguns de nosaltres de no anar-hi, aixís com nosaltres respectarem la seva opció de tirar endavant la trobada si el lo que deixideixent fer.

Salutacións ¡¡¡
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 15 anys 3 mesos #15737

Com que jo que se ? Pot ser que el que no saps ets tu. Que passa, que et dones conta de la cagada i no pots recular? Es veritat que no he anat a cap quedada de TotCamping, perquè no m´ha vingut en ganes. Ja se que tu ets un incondicional del tema, però això no et dona la “patente de Corso”, per parlar-me en el tó de menyspreu, que ho fas.
Hem dona exactament el mateix si tens molts o pocs amics, que s´hem tirin a la jugular, en defensa teva, tant me fa. Si he escrit en aquest fil es en defensa dels interessos de tots els autocaravanistes.
De fet, hem consta que hi ha molts, si MOLTS, encara que et molesti, que pensen igual que jo. Pot ser, ells son mes políticament correctes i s´ho callen.
Mira, et diré una cosa, jo no m´havia assabentat d´aquesta trobada fins avui i, saps com m´he assabentat? T´ho diré. Al fòrum ACPASION, avui un usuari a demanat de fer una jornada-concentració, de protesta per el tema de Blanes, jo li he contestat que hi havia un fil obert per mi, de uns dies enrera i que la gent no havia reaccionat, be dons desprès he rebut quatre privats, un d´ells hem remetia directament al vostre fil (enllaç), posant-ho de exemple dolent. Aquest, creu-me, era el mes “light” dels quatre. Hi havia un altre que deia textualment:
“ ¿Qué coño quieres que vayamos a reclamar, si estos borregos aun se dedican a montar excursioncitas en un cámping de Blanes ? “

Penso que no son maneres de parlar de ningú, pero …

Amic Carles, penso que no era la teva intenció, que montant aquest tema, s´et girés d´aquesta manera. Penso que la teva intenció era bona, pot ser millor que la que has empleat en respondre´m, però si us plau, per be de tot el col•lectiu, reflexiona i tira enrera l´acte. De fet, estic convençut de que ho faràs, i a mes a mes rep una forta abraçada d´un desconegut.

Fins un altre
CESC (L´individu)

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 15 anys 3 mesos #15738

Tots aquest missatges criticant la kdd, es una falta de respecte al Carles i la Marta, per tota la feina que han fet durant dos mesos, i no tenen cap culpa del tancament de l'àrea.
Es un falta de respet envers totes les persones conegudes i desconegudes que ja s'han apuntat a la kdd. Hem de respectar a la gent que organitza, a la gent que hi vol anar, a la gent que no hi vol anar, i caure amb les crítiques gens constructives que esteu fem alguns.
Perquè han de canviar de camping?
Perquè haurien de rebre l'ajuda que esteu oferim els que els esteu criticant? A mi si algú em critica, perquè agafar-li el guant i buscar un altre camping?
Estic sorprès pel missatges d'alguns coneguts, m'he quedat parat.
Suposo que tambè hauriem de no sortir de Catalunya, cap a la resta de l'estat espanyol, desprès de totes les crítiques que reben el catalans, es a dir, "Estatut, nos lo quedemos quedar todos, todos son unos independentistas, agarraos, que negociamos con terroristas, que queremos robar impuestos al resto de los españoles, etc...
Creieu que en de caure en tot aixó, jo crec que no, jo anirè a madrid, sevilla, toledo, asturies, etc... quan em doni la gana. Hauria d'estar prohibit per als campistes catalans sortir fora de Catalunya, desprès de totes aquestes crítiques? Jo crec que no, i sento molt tot el que esteu dient de CIM, no s'ho mereix i molt més de gent que els coneixen molt be.
A qui no li agradi que vingui, a qui no lo agradi que vagi a l'ajuntament a posar una queixa, o al Síndic, però al CIM i a la resta de gent que s'ha apuntat a la Kdd, si us plau, RESPETO, RESPETO Y RESPETO.
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 15 anys 3 mesos #15739

i sobretot, bon rotllo :evil:
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 15 anys 3 mesos #15753

Com que jo que se ? Pot ser que el que no saps ets tu. Que passa, que et dones conta de la cagada i no pots recular?.....................

TotCàmping el formem entre tots, i tota la gent que participa del fòrum te dret a donar la seva opinió.............però no es necesari ser gruller; ni el Carles ni la Marta es mereixen les teves paraules. Es pot parlar amb educació i entre tots solucionar els problemes.

Salutacions ¡
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 15 anys 3 mesos #15758

M´agradaría que em diguessis quines son les paraules grolleres que he emprat jo, contra del Carles o la Marta.
Si us plau, no cerquis el que no hi ha, per tractar de justificar a ningú. Defensar a un amic està bé, el problema de vegades es, com fer-ho.
Pot ser ell si que ho ha estat, referint-se a mi com “individu”, en un sentit estrictament pejoratiu. Fins i tot a gosat de preguntar:
“qui soc jo per ...”
I qui es ell ? - Dons mira, t´ho respondré, un mes com cadascú de nosaltres. Ni mes, ni menys.

El que passa, aquí com a la resta de fòrums, que si es diu el que la majoria no vol escoltar, s´es groller, malcarat, aixafeguitarres, o com li vulguis dir.
En fi, aquesta es la meva darrera participació en aquest tema, perquè el que s´havia de dir ja es dit. Dir res mes, penso que sobraria.
Ara, que cadascú actuï en conseqüència i tregui les seves conclusions.

Salutacions al fòrum.
CESC

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 15 anys 3 mesos #15761

El que no s´ha de perdre mai es per el respecte absolut envers els demès.
Es a dir uns companys de foro i amics han organitzat una kdda i veient el que ofereixen per fer duarnt el pont s´ho han currat d´allò mès.
I com a totes les kddas hi han companys que volen anar o que per diferents motius no volen anar. Per l´ho tant aquesta no ha de ser diferent de les altres: el que vulgui anar a pasar uns díes ambs els amics de Totcamping que s´apunti i els que per diferents motius no es vulguin apuntar que no s´apuntin, com sempre ha pasat.

L´amistat consisteix en acceptar els amics amb les seves virtuts i els seus defectes, amb opinions a vegades diferents de les nostres en alguns temes concrets però no per aixó deixem de ser amics.

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 15 anys 3 mesos #15762

hola estic amb en cesc pero t valoro la feina den cim peropero entre tots es podria mira de cambia de localitat aixo ens marcha de les mans y per culpa de BLANES STOP BLANES ens dividirem en dos grups sera molt desagradable com el que acaba de pasa aqui
personalment ni yo ni la mva familia anirem a STOP BLANES
penso que si es fa la kedada sirem y de moment mi conto a totcamping
EL AZMEREIR DE TOTA EUROPA

STOP BLANES STOP BLANES :evil: :evil: :evil: :evil:

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 15 anys 3 mesos #15763

Vaya una se esta liando.

Yo soy de las que creo, ante todo, que cada uno es libre de hacer lo que quiera sin que se le tenga que recriminar por ello.
Mi opinión del tema es la siguiente:
Es obvio que aunque tenemos muchas cosas en común, los usuarios de caravanas y Ac’s somos dos colectivos con algunas diferencias y la kedada en ningún momento se ha dicho que sea para Ac’s.
La kedada ya estaba en marcha hace unas semanas y porque una parte de nosotros no quiera o no pueda ir, no tiene porque anularse.
Yo he participado en alguna kedada que, aunque no siendo exclusivamente para Ac’s, no tenían las condiciones más adecuadas para las caravanas, y nadie se ha enfadado por ello. Si los usuarios de Ac’s creen que no tienen que ir, que no vayan y se acabo, en todo caso no hay que culpar de ello a Carles. El la ha montado con la mayor ilusión del mundo para que todos pasásemos unos días juntos, y si ha pasado lo que ha pasado no tiene la culpa.
Yo creo que la solución es muy sencilla, a quien le apetezca que vaya, y al que no, por el motivo que sea, que no lo haga.

Yo como usuaria de Ac estoy dolida con Blanes y como ya dije, si la cosa sigue igual, me planteare el volver a pisarlo. Pero en este caso haré una excepción y pasare un fin de semana en Blanes para asistir a la kedada que ha organizado un amigo igual que voy a bodas, comuniones y bautizos aunque no creo en la iglesia (muy buena la comparación Tonio).

Esa es mi decisión, que no es ni mejor ni peor que la de los demás, pero es la que yo he tomada y estaremos en Blanes si no se cambia la localidad.

Hasta pronto
Joaqui

Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia.

Alguns viatges

• Alguns Alps Suissos +

...La primera visión del pueblo y de la cascada de Staubbach “sobre” el mismo, nos deja boquiabiertos por su belleza imposible. El valle de Lauterbrunnen se considera uno de los Llegir més
  • La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Languedoc - Roussillon +

Inicialment quan ens vam començar a plantejar les vacances de Setmana Santa vam pensar en França; la nostra darrera experiència per terres gavatxes ens havia deixat molt bon record i Llegir més
  • Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12