Benvingut,
Convidat/da
|
|
Ostres¡¡ quina alegría Neus, diga-li al Ramon que portarem cava que no fa mal de cap :mrgreen:
Una abraçada. Carlesssssss m'ho prometssssssssssss |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Serem dos adults mes
Actualitzo per ordre d'inscripció: 1- CiM, 2 adults en CV - excursió: 2 adults: 14 € 2- Nesc i Chiqui;dos adults una nena i un bebe en CV-excursio:2+2=14 € 3- Los Pacos, 2 adults en CV 4- Lince-Monrib, 2 adults i 2 nenes en AC - excursió: 2 adults, 1 nena, 1 mini-nena: 17,50 € 5- TioWillson. 2 adults i 2 nens amb AC - excursió: 2+2 : 21 € 6- Tonio, 2 adults i 2 adolescents en CV - excursió 28 € 7- Matrix/12083 2 + , esperem que amb AC. 8- Jave 4: 2 adults + 1 adolescent + 1 nen amb CV - Excursió tots: 24,5 € 9- PAYVI, 4adults en AC- excursió tots 28 € 10- Joaqui (JJV) : 2 adults + 1 nen amb AC - excursió: tots : 17.5 € 11- JosepSQZ : 1 adult + 1 nena amb AC - excursio : 10.5 € 12- MAO 2 adultos + Lulu amb CV 13- Joseluisgisela, 2 adults + 1 nena en AC - excursió: 14 € 14- JMFernan, 2 adults + 1 nen + Blondie en AC 15- Mireia, 2 adults, 2 nens en AC. Excursió: tots 28 € 16- Ross , 4 adults en AC + excursió :28 € 17- Mercè67, 2 adults + 1 nena (12) + 1 nen (6). - Excursió: tots.17.5 € 18- Jepi, 2 adults i 2 nens en AC. - Excursió: tots 28 € 19- Piti, 2 adults i 2 nens en CV. Excursió: tots, 14 €, la nena 3,5€, el nen 0€. Total: 17.5 € 20- Mari, 2 adults i 2 nenes en CV 21- Didi, 2 adults i 1 adolescent en AC. Excursió tots: 21 € 22- Mercuri, 2 adults i 2 nens en CV. Excursió:2 adu. 14 €, la nena 3,5 € i el nen 0 €. Total 17,5 €. 23- Genoveva, 2 adults en AC. Excursió: 14 € 24- Neus, 2 adults i la Bel·la en AC. Excursió: 14 € Llista d'espera: 1- Carlyna 2- Bitxitos, 2 adults i 2 nens (3 i 1 anys) en CV. Excursió tots 14 € Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
He vist que el càmping es pot pagar amb càmping-xecs..................no els he fet servir mai
![]() Payvi- a la Pobla os vam dir que no ens apuntariam (el Ramón li tocaba treballar el disabte?.............però tots plegats sou una tentació; a mes veura tot un home com el Oscar marejat al vaixell no ens ho podem perdre. Genoveva- ens teniu que explicar d'ont ha sortit aquest nom :D Salutacións ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Actualitzo per ordre d'inscripció:
1- CiM, 2 adults en CV - excursió: 2 adults: 14 € 2- Nesc i Chiqui;dos adults una nena i un bebe en CV-excursio:2+2=14 € 3- Los Pacos, 2 adults en CV 4- Lince-Monrib, 2 adults i 2 nenes en AC - excursió: 2 adults, 1 nena, 1 mini-nena: 17,50 € 5- TioWillson. 2 adults i 2 nens amb AC - excursió: 2+2 : 21 € 6- Tonio, 2 adults i 2 adolescents en CV - excursió 28 € 7- Matrix/12083 2 + 2 , esperem que amb AC. Excursió: 24.50. 8- Jave 4: 2 adults + 1 adolescent + 1 nen amb CV - Excursió tots: 24,5 € 9- PAYVI, 4adults en AC- excursió tots 28 € 10- Joaqui (JJV) : 2 adults + 1 nen amb AC - excursió: tots : 17.5 € 11- JosepSQZ : 1 adult + 1 nena amb AC - excursio : 10.5 € 12- MAO 2 adultos + Lulu amb CV 13- Joseluisgisela, 2 adults + 1 nena en AC - excursió: 14 € 14- JMFernan, 2 adults + 1 nen + Blondie en AC 15- Mireia, 2 adults, 2 nens en AC. Excursió: tots 28 € 16- Ross , 4 adults en AC + excursió :28 € 17- Mercè67, 2 adults + 1 nena (12) + 1 nen (6). - Excursió: tots.17.5 € 18- Jepi, 2 adults i 2 nens en AC. - Excursió: tots 28 € 19- Piti, 2 adults i 2 nens en CV. Excursió: tots, 14 €, la nena 3,5€, el nen 0€. Total: 17.5 € 20- Mari, 2 adults i 2 nenes en CV 21- Didi, 2 adults i 1 adolescent en AC. Excursió tots: 21 € 22- Mercuri, 2 adults i 2 nens en CV. Excursió:2 adu. 14 €, la nena 3,5 € i el nen 0 €. Total 17,5 €. 23- Genoveva, 2 adults en AC. Excursió: 14 € 24- Neus, 2 adults i la Bel·la en AC. Excursió: 14 € Llista d'espera: 1- Carlyna 2- Bitxitos, 2 adults i 2 nens (3 i 1 anys) en CV. Excursió tots 14 € _________________ Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Nosotros, No nos apuntamos a la excursión
Actualitzo per ordre d'inscripció: 1- CiM, 2 adults en CV - excursió: 2 adults: 14 € 2- Nesc i Chiqui;dos adults una nena i un bebe en CV-excursio:2+2=14 € 3- Los Pacos, 2 adults en CV Sin excursión 4- Lince-Monrib, 2 adults i 2 nenes en AC - excursió: 2 adults, 1 nena, 1 mini-nena: 17,50 € 5- TioWillson. 2 adults i 2 nens amb AC - excursió: 2+2 : 21 € 6- Tonio, 2 adults i 2 adolescents en CV - excursió 28 € 7- Matrix/12083 2 + 2 , esperem que amb AC. Excursió: 24.50. 8- Jave 4: 2 adults + 1 adolescent + 1 nen amb CV - Excursió tots: 24,5 € 9- PAYVI, 4adults en AC- excursió tots 28 € 10- Joaqui (JJV) : 2 adults + 1 nen amb AC - excursió: tots : 17.5 € 11- JosepSQZ : 1 adult + 1 nena amb AC - excursio : 10.5 € 12- MAO 2 adultos + Lulu amb CV 13- Joseluisgisela, 2 adults + 1 nena en AC - excursió: 14 € 14- JMFernan, 2 adults + 1 nen + Blondie en AC 15- Mireia, 2 adults, 2 nens en AC. Excursió: tots 28 € 16- Ross , 4 adults en AC + excursió :28 € 17- Mercè67, 2 adults + 1 nena (12) + 1 nen (6). - Excursió: tots.17.5 € 18- Jepi, 2 adults i 2 nens en AC. - Excursió: tots 28 € 19- Piti, 2 adults i 2 nens en CV. Excursió: tots, 14 €, la nena 3,5€, el nen 0€. Total: 17.5 € 20- Mari, 2 adults i 2 nenes en CV 21- Didi, 2 adults i 1 adolescent en AC. Excursió tots: 21 € 22- Mercuri, 2 adults i 2 nens en CV. Excursió:2 adu. 14 €, la nena 3,5 € i el nen 0 €. Total 17,5 €. 23- Genoveva, 2 adults en AC. Excursió: 14 € 24- Neus, 2 adults i la Bel·la en AC. Excursió: 14 € Llista d'espera: 1- Carlyna 2- Bitxitos, 2 adults i 2 nens (3 i 1 anys) en CV. Excursió tots 14 € |
|
Neus, quan arrivis als meus anys també et passarà, jo de jove no hem marejava ni el Dragon Khan ( a dia d'avui no ho sé, perque no entro al seient) i ara em marejo... CONDUINT JO,...ay..., em faig vell.
Genoveba (genoveva, llatinitzat) era una deessa celta que representava tots aquells somnis, dessitjos, anhelances... de caracter bo, positiu que eren difícils d'aconseguir. Vaig estar buscant una AC de segona mà de preu asequible durant més d'un any, vols un desitg més dificil d'aconseguir. I pels que vingueu a la trobada sapigueu ja que la Genoveva no és vella, és clàsica, que em sembla que l'any que ve o l'altre podré tenir matricula històrica. |
|
Hola Neus i companyia, doncs si voleu ja ens encarreguem nosaltres, pensem que d'aquesta manera tots us estalviareu les despeses d'enviament que son de 6 euros per familia (si cadascú ho demana pel seu compte). La despesa que generi aquesta comanda, (que serà de 6 eu) la restarem dels gastos generals que us vaig comentar, encara no sabem res més. Quan es faci l'ingrés al compte bancari que us donarem a tots, s'haurà d'ingressar el preu total per família del vaixell, despeses comunes i els càmping-xecs. Us seguirem informant. ![]() Recordeu que cada xec val 14 euros (inclou: una nit, 2 adults, cotxe, AC o CV i llum, els nens van apart amb les tarifes del càmping). Els que voleu xecs, apunteu-vos a la llista. 1- CiM, 4 xecs: 56 euros No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
Carles, només vull comentar que, si algú va a la Fira del Caravaning, habitualment els de camping xec tenen un estand on es poden comprar els xecs sense despeses d'enviament. Per si algú pot estar interessat (nosaltres segurament els comprarem allà).
Mercè & Cia.
|
|
Mercè, tens tota la raó del món!!! :mrgreen:
Doncs quedem que cadascú s'encarrega dels seus, de totes maneres, deixem passar uns dies per si algú hi te alguna cosa a dir, d'acord? Salut ![]() No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
Gracies Carles :D :D :D
...................Quan és aquest any la fira??? Salutacions ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Jo segur que arrivaré a tindre els teus anys .......ja.......ja.......ja De moment, el Ramón ja t'els dobla........je.......je.........je Pero ni ell ni jo ens marejem al Dragon khan :D :D :D .Al Ramón li va la "marxa" i jo perque no hi pujo.......ji...........ji.........ji Salutacións ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Copio part d'un missatge de Tonio, informant de la fira del caravaning:
del 29 de septiembre al 7 de octubre en Montjuic 2 Just abans del pont del Pilar! Mercè & Cia.
|
|
A partir d'ara, tot el que faci referència a la trobada, ho trobareu al nou fil que hem obert anomenat: Botifarrada del CiM - 12,13 i 14 d'octubre.
Moltes gràcies a tots. No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
:oops: :oops: :-)) :-)) :-)) aplau :-)) aplau :-)) No tinc edat per seguir aquesta conversa :5} |