• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 16 anys 2 mesos #15646

estem totalment d'acord amb el que han expressat evav i toni de ros. Creiem que s'està perdent una oportunitat única de fer alguna cosa gran.

Salutacions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 16 anys 2 mesos #15648

Perdonar que escriba en castellano, pero lo tengo mas fluido( soy del 51)

Todos tenemos razón lo mires por donde lo mires, segun los vecinos de Blanes lo que teniamos i nada era lo mismo, es más el significado de lo que era que lo que teníamos.
Yo fui unos de los primeros en decir no a Blanes, pero delante de un amigo que estoy convencido que defiende nuestros intereses en ese Camping, no tengo mas remedio que bajarme del burro ese día y a lo que dije digo, digo diego , no por ganas, simplemente por amistad.
Pensais que Carles y Marta pueden jugar con nosotros??
Escribo lo que pienso en este momento y no tengo ni idea de Ac Cv Camping, Federaciones etc .
No podeis pensar que en el mes de Octubre pueda estar este tema mejor o peor y que los organizadores puedan decidir de anularlo o de seguirlo.
Lo único que pido es que hablemos, canviemos, pero que Blanes no acabe con nosotros.

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 16 anys 2 mesos #15649

I en Carles i la Marta han fet tancar el parquing ??
Dirigim les nostres queixes i la nostra indignació a qui ens la provoca i no a un parell de caravanistes que volen gaudir d'uns dies amb els seus amics. Obriu un altre fil i expresseu-vos allà, no deslluim la feina i l'esforç d'uns companys.

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 16 anys 2 mesos #15652

I en Carles i la Marta han fet tancar el parquing ??
Dirigim les nostres queixes i la nostra indignació a qui ens la provoca i no a un parell de caravanistes que volen gaudir d'uns dies amb els seus amics. Obriu un altre fil i expresseu-vos allà, no deslluim la feina i l'esforç d'uns companys.

Montse, és aquest i no un altre fil nou el que m'ha semblat apropiat per a dir a en Carles i la Marta que no vindrem a la trobada, i el perquè.

No he intentat deslluir la seva feina.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 16 anys 2 mesos #15654

Nosaltres ems apuntem, una CV mes,

1- CiM, 2 adults en CV - excursió: 2 adults: 14 euro
2- Nesc i Chiqui;dos adults una nena i un bebe en CV-excursio:2+2=14 €
3- Los Pacos, 2 adults en CV
4- Lince-Monrib, 2 adults i 2 nenes en AC - excursió: 2 adults, 1 nena, 1 mini-nena: 17,50eur
5- TioWillson. 2 adults amb AC - excursió: 2 adults i dos nens: 21 €
6- Tonio, 2 adultos - 2 adolescentes en CV - excursion 28 €
7- Matrix/12083 2 + , esperem que amb AC.
8- Jave 4 , 2 +2 amb CV.
9- PAYVI, 4adults en AC- excursió tots (*)
10- Joaqui (JJV) : 2 adults + 1 nen amb AC - excursió: tots : 17.5 €
11- JosepSQZ : 1 adult + 1 nena amb AC - excursio : 10.5 €
12- MAO 2 adultos + Lulu con Cv
13-Joseluisgisela, 2 adults + 1 nena en AC
14- JMFernan, 2 adults + 1 nen + Blondie en AC
15- Mireia, 2 adults, 2 nens en AC. Excursió: tots
16- Ross , 2 adults en AC.
17- Mercè67, 2 adults + 1 nena (12) + 1 nen (6). - Excursió: tots.
18- Jepi, 2 adults i 2 nens en AC. - Excursió tots.
19- Piti, 2 adults i 2 nens en CV. Excursió: tots, 14 €, la nena 3,5€, el nen 0€.

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 16 anys 2 mesos #15655

Uix com està el tema !!!

Analitzem la jugada però amb tranquil.litat, perque per sobre de tot, som AMICS, no perdem de vista aquest punt que, suposo que aqui coincidirem tots , amb que és el més important.

El Carles i la Marta han organitzat uns trobada, amb els esforços que això suposa. El problema és que fa unes setmanes, l'actual equip municipal ha desfet allò que l'anterior havia fet a la ciutat de Blanes.... només és tracta de moviments polítics promoguts per interessos particulars. Blanes surt als mapes com sempre sortirà, mani qui mani, amb àrea o sense. Ara, que la jugada de carregar-se-la ha estat inqualificable !

Totalment d'acord en NO anar a Blanes... i que consti que m'encanta la ciutat, però està clar que ARA no som benvinguts la gent de les AC's.
Jo en circumstàncies normals NO penso anar...

Però trobo que són dues coses diferents.
...que s'ha sol.lapat i pràcticament coindidit en el temps?... si!
...que personalment m'hagués agradat més anar a un altre lloc?...també

Però el que es segur és que els organitzadors, que són gent nostra, amb tota la bona voluntat del mon s'han trobat amb aquest sarao. Segur que d'alguna manera també s'ho estàn passant una mica malament...

Respecto totes les opinions, però jo penso anar al famós càmping perque el meus amics han organitzat una trobada allà, perque m'encanta estar amb ells/vosaltres, independentment del tema politic que hi ha pel mig. Un cop allà, podrem exposar-li al seu propietari o la persona responsable del mateix els fets i el que hi ha. Jo penso fer-ho.
No procedeix omplir un full de reclamacions, però si que cal deixar MOLT CLARA la nostra possició i el perquè s'ha fet aquesta trobada allà.

Personalment crec que aqui SI perdem una ocasió magnifica, però per retrobar-nos i passar una estona junts. Llàstima de la coincidència lloc/temps, perque fa cinc setmanes no hauria passat res.

Carles i Marta. Un petonàs molt gran !!

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 16 anys 2 mesos #15661

D´acord ....Tot oblidat
:) :) :)
Em sembla tot molt bé,collonut.
Per cert de tot això,de la prohibició de aparcar i tal....i ha algú que hagi anat a blanes ?
Li han perseguit els de la policia local?
No estarem parlant molt y despres res de res?
Aixó és molt important
Un saludo
Jorge
Vaig ser el primer en queixar-me en aquest fil però no vull entrar en pol.lemica,al fin i al cabo no soc ningú,personalment no em coneix ningú,espero anar si puc a alguna kedada.

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 16 anys 2 mesos #15662

Nosaltres ens hi apuntem tot i que queda molt.
Ens hi apuntem a l´excursió

- CiM, 2 adults en CV - excursió: 2 adults: 14 euro
4- Lince-Monrib, 2 adults i 2 nenes en AC - excursió: 2 adults, 1 nena, 1 mini-nena: 17,50eur
8- Jave 4 , 2 +2 amb CV.
19- Piti, 2 adults i 2 nens en CV. Excursió: tots, 14 €, la nena 3,5€, el nen 0€.
20- mari, 2 adults 2 nenes

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 16 anys 2 mesos #15663

Hola nosaltres tambe venim, cap decisió política fará que no poguem circular lliurement pel nostre país i estar entre els nostres amics.
2 adults i un adolescent amb excursió
Vive tus sueños, no sueñes tu vida.

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 16 anys 2 mesos #15666

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1808
  • Gràcies rebudes: 46
Doncs us poso la meva opinió. Com deia l'Eva, fa un parell de dies que li dono voltes.

Si l'Ajuntament organitza qualsevol acte, que no hi compti amb mi. Però no és l'Ajuntament qui ho fa, ni els blanencs.
El Carles i la Marta han organitzat, ( i pel que sembla s'ho han treballat d'alló més, ) una festa "privada" en un determinat lloc, i ara es troben enmig d'un merder al qual són aliens.
Seria diferent si ara es fes una proposta per començar-la a preparar. Llavors seria un NO rotund, però ells quan ho van preparar estava tot més que correcte ( Blanes, recordem, tenia una de les escassísimes àrees municipals, i era un municipi "amic".
Em sembla injust per a ells, i crec que hauríem de meditar i separar les coses.

Per aquelles dates, ja no és temporada alta. Per què no utilitzar la trobada per tal de fer una rotunda protesta, amb manifestació inclosa per la ciutat ( si van totes les autos i totes les caravanes juntes en processó, podem cridar l'atenció força i sortir als mitjans de comunicació ) i un debat amb el director del càmping, el regidor de Turisme i una representació de les associacions de comerciants implicades?.

El que no em sembla bé és anar com si res. Els propietaris dels càmpings pensarien ( jo si fos ells, ho pensaria ) que som idiotes.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 16 anys 2 mesos #15671

Nosaltres ens hi apuntem tot i que queda molt.
Ens apuntem a l´excursió, a la protesta i a la manifestació.

- CiM, 2 adults en CV - excursió: 2 adults: 14 euro
8- Jave 4 , 2 +2 amb CV.
20- mari, 2 adults 2 nenes
21- mercuri, 2 adults i 2 nens en CV. Excursió: tots; 2 adults 14 €, la nena 3,5 € i el nen 0 €. Total 17,5 €.
Salutacions

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 16 anys 2 mesos #15675

Nosaltres no vindrem per dos motius : un es perquè la Sílvia l´hi toca treballar el disabte i l´altre es coneguda per tots.
L¨unic que vull dir en relació amb aquest tema es que han sigut els campings de Blanes els principals lluitadors per el tancament del parquing d´autocaravanes.
Una salutació a tots i hem sap greu Carles i Marta ja que heu fet una gran feina.

També us deixo uns enllaços on els propietaris de campings de Blanes demanan el tancament de l´àrea.

www.vilaweb.cat/www/elpunt/noticia?p_idcmp=2191522

www.vilaweb.cat/www/elpunt/noticia?p_idcmp=2179229

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 16 anys 2 mesos #15676

Es una bona oportunitat per canviar la ubicació d'aquesta celebració i anul.lar la reserva, argumentant que es en protesta per el tancament del parking d'autocarvanes.

Sinó no ho entenc.

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 16 anys 2 mesos #15678

www.blanes.net/llibrevisites.nsf/LTOT/EFF118AD0F1948ACC12573...ocument&Idioma=C

Aixó es el que opinen els propietaris del campings, com jo no estic d'acord amb aquest senyors, no aniré.
Crec que hi han molts campings amb espai a l'octubre.
El que mes em sorpren es que hi han nou autocaravanas a la KDD.

Es pixaran de riure de nosaltres.
Siguem consecuents.

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 16 anys 2 mesos #15682

Nos gustaria hacer en voz alta algunas reflexiones sobre el tema, desde el buen rollo que hay en el foro y respetando las ideas de muchos pero que algunas no compartimos.

En primer lugar queremos decir nuestra postura, NO A BLANES…. NO A LOS CAMPINGS DE BLANES.

Cuando se quiere hacer una kedada el organizador ha de tener en cuenta muchas sensibilidades con el grupo que pretende convocar, concretamente muchos de nosotros hemos manifestado nuestro deseo de no ir a Blanes y menos a un camping de Blanes, no sólo ahora que se ha cerrado el área de AC’s, sinó durante toda la movida anterior donde los campings de dicha población, presionaron al consistorio para cerrarla y que no han parado hasta conseguirlo.

Esta falta de sensibilidad a nosotros personalmente nos incomoda mucho, por un lado se ponen unos principios y por otro la amistad, y es aquí donde encontramos la solución, porque la característica de la amistad es la generosidad, pero la generosidad es recíproca, un amigo debe ser generoso y no invitarte a lugar que te incomoda y un amigo debe estar dispuesto a ir a un lugar incómodo por la amistad, para estas situaciones se inventó el diálogo y aquí es donde debemos hacer un esfuerzo para encontrar una situación que satisfaga el máximo todas las sensibilidades y el gran trabajo hecho por nuestros amigos Carles y Marta.

Hace un tiempo fuimos a Navarcles a inuaugurar una area de Autocaravanas. Alli se respiraban aires nuevos de ilusión. La gente que asistia parecia en aquel momento muy comprometida con el tema.
Cortamos una señera a trozos, como signo de identidad, unión y fidelidad a unos principios, al menos los Tiramillas lo vivimos así. Nos comprometimos.
Aquel dia tan especial, lo vivimos como que se abría una puerta a la esperanza en que muchos municipios tomaran a Navarcles como muestra……y ahora nos llega la incongruéncia de Blanes

Nuestras razones para no ir

1-Siempre hemos pensado que en este foro hay un ambiente muy agradable, donde te lo pasas de coña, cuando de fiesta se trata, pero a la hora de juntarnos para alzar la voz ante un problema o agravio hacia nuestra colectivo o un compañero, ahí la cosa cambia, sinceramente creo que no estamos a la altura (nosostros los primeros) y por consiguiente tenemos lo que nos merecemos.

2-Con que fuerza podemos pedir, recomendar, aconsejar a un Campista del resto del estado, o de otro pais que no venga a Blanes…………..

3-Es una oportunidad de oro para decir al camping de Blanes que por su actitud continuada en el tiempo ha conseguido animadversión general de nuestro colectivo hacia ellos y a favor de una población vecina que al menos no no ponga trabas.

.4-Ser fiel a nuestros principios.

Nuestras razones para ir

Una muy grande nuestra amistad con Carles, Marta y todos los demas, y el gran trabajo que se han currado para darnos a todos un gran fin de semana.

Posible solución

Nos ofrecemos para dialogar con el que haga falta para encontrar una solución que satisfaga a todos nosotros, trabajar para que nadie se sienta incómodo.

Amb el Carles i la Marta a la fi del mon, pero si plau que no sigui Blanes

Manolo & Maria José

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 16 anys 2 mesos #15690

he tratado de llevar esta charla al hilo general, pero no lo he conseguido

el problema es el cierre del area de Blanes, TODOS estamos de acuerdo que fue una decision politica, pues castigo politico, estoy en contra de los boicots a colectivos por motivos de individuales, recordar el boicot al cava inventado por algunos, no les copiemos.
en cuanto a la opinion de los propietarios de campings, bueno, no creo que haya ninguno favorable a las areas, entonces tendriamos que hacer boicots a todos los campings y a todas las poblaciones que no tienen areas.

¿ la proxima quedada tendra que ser en un camping cuya poblacion tenga un area de AC's?

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 16 anys 2 mesos #15691

heyyyyyyyyyyyyy CIM ets el millor , sobre lo de la excursio , per faavor m'apuntas dos d'adults i una nena .

Respecte a la polemica , sense ganes de que a ningu li senti malament les meves paraules mal escrites , pero es la primera vegada que veig que un fil de una kedad es parla me de motius politics que de l'organitzacio de la mateixa , entenc el vostres motius per no voler anar a la kedada , per l'ubicacio vull dir , pero al mateix moment que veig uqe hi han dues persones que s'estan esmerant en organitzar-la , com a altres kedades tenim qu erespectar-ho.

soc tan contrari d'anar a aquest poble que qualsevol de vosaltres , tinc auto i no m'agradan el que han fet , pero aixo no retrau que no vegi al meus amics i passar un cap de setmana amb ells , PENSEU UNA COSA NO HI ANEM A BLANES ANEM A CAL CIM , BOTIFARRADETA , ETC...

espero no haver molestat a ningu amb les meves paraueles mal expressades , pero tambe tenim que entendre que arribar a acasa despres d'haver negociat durant un quants messos amb un camping i tan sols veure paraules de rebuig cap a l'ubicacio de la kedada no es molt logic.....

Senyors amb el CIM a on sigui , si es blanes pos a blanes , que es a la barceloneta pos no voy que hay mu mala gente :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 16 anys 2 mesos #15692

No és tan fàcil canviar un lloc de kedada.....que aceptin camping xecs perquè a tots ens surti més bé de preu, que tingui capacitat per a molta gent, que estigui obert desprès del 30 de setembre, que ens deixi una zona de barbacoas amb taules i cadires, que ens obrin un bar per a nosaltres per prendre els cafès.....que tingui ball a la nit....
No , senyors....això no és tant fàcil d´aconsseguir....
Jo crec que per tota aquesta feina, en Carles i la Marta, mereixen que jo vagi a la botifarrada.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 16 anys 2 mesos #15693

s'estan barrejant dos coses que no s'haurien de barrejar: amistat i principis. I els que diueu que és una cuestió política, creiem que us equivoqueu. Nosaltres no estem parlant de política, sino dels interessos econòmics dels campings de la zona. Són ells els que han fet força perque es tanqui l'aparcament, no el CIM ni els polítics. Que quedi clar monrib. La nostra idea en cap moment ha estat la de deslluir aquesta trobada, sabem la feina que aixo comporta, es evident, i entenem que en Carles ara estigui passant un mal moment. Però per això mateix i perque la cosa no vagi més enllà, entre tots hauríem de trobar una solució digne.

Simplement ens hagués agradat veure una major sensibilitat envers el nostre col·lectiu, i no només "festa", que jo sóc el primer que m'agrada i ho sabeu i de fet fins ara pràcticament ens hem apuntat a tot des de que us vam coneixer.

Amb el CIM fins la fi del món, encara que sigui a Blanes, amb manifestació d'elements d'acampada inclosa i parlaments amb els directius dels campings explicant-lis la nostra postura.

Siguem positius , si us plau i no convertim això en una cosa personal.

Gràcies.

Arizona

Re: Botifarrada - kdd Pont del Pilar fa 16 anys 2 mesos #15698

Tu creus que tindrem prou, mira que som moltssssssssss :mrgreen:

Cercador

Alguns viatges

• El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • Marroc en Nadal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge a Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria sobre aquest Llegir més
  • Itàlia 2007 en caravana +

Relat del viatge al nord d’Itàlia l’estiu del 2007 amb caravana i dues criatures (un nen de tres anys i una nena d’any i mig). El plantejament ha estat realitzar Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12