Benvingut,
Convidat/da
|
|
Lamentablement la rebetlla em será imposible asistir a la kedada.
Os desitjo que ho paseu el millor posible, no bebeu masa cava, coca podeu menjar tota la que volgueu. Tinc una feina ineludible a casa amb el paleta, estic d'obras fins al monyo. Un pató i una abraçada a tots. Ens veiem a la próxima. |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
D'acord, perdò pel retard, t'he enviat les dades Mercè. :oops:
Vive tus sueños, no sueñes tu vida.
|
|
specialized...quina llàstima....a veure si ens veiem a la próxima...
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Hola, sentin-lo molt no hi anirem a fervos una visita
![]() Ho sentim moltisim ja que, ens feia molta il.luisió tornar a veure a tothom, perè aquesta vegada no podrà ser, ho deixem per la propera. Petons |
|
Hombre Manolo quina bona idea com m'agrada aquesta linia, jo la faig cada dia :roll: ... que em deixan. Bé després de que ja tenim la confirmació del dies, no hi ha hagut manera de que em donessim el dissabte doncs jo marxaré el divendres per la nit i tornaré el dissabte a la tarda. Em perdo la banana :evil: però l'equip dels casats que no pateixi que arribaré a temps. Em falta una persona responsable que em vigili a Marta però he vist la llista d'assistents i no l'he trobada :mrgreen: |
|
Pere , vols posar al llop a guardar les ovelles ? =)) =)) =))
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
Specialized, sentim molt que finalment no pugueu venir. Espero que ens poguem retrobar ben aviat.
Mari, tens tota la raó. Trobo que és una exageració cobrar la visita com si fos una estada completa i, d'altra banda, no permetre pagar amb camping xec. Però no vam poder fer res. Ens va estranyar, perquè d'altra banda amb altres temes no ens han posat cap pega, però què hi farem :evil: Un altre cop serà. Una abraçada. Los Pacos: com tenim la portada??? QUEDEN NOMÉS 11 DIES... Mercè & Cia.
|
|
ACTUALITZACIÓ:
XERINGADA: - Pau i Mercè (Mercè67) - Marina (Nesc) - Maria, Anna i Montse (Monrib) - Marc (Chapulin) BANANA: - Alba i Xavier (Mercè67) - Judit i Mireia (Garoppa) - Andrea (Jave4) - Artur i Yaiza (Artur) - Paula, Carla i Manolo(Tiramillas) - Jaume ( Chapulin) - Alex( Santboi) - Àlex (pepeypilar) - Oscar (Didi) Mercè & Cia.
|
|
Franciscco la verdad es que es una lástima no pasar juntos San Juan...en fin.. un besito para Pilar de mi parte.
Mari tens tota la raó...però com t'ha dit la Mercè vam estar intentant arreglar-ho però no va ser possible. Encanvi ens han donat facilitats en unes altres coses.... en fi... ho sento molt Mª José |
|
SOBRE L'HORA DE SORTIDA DEL CAMPING
Diumenge - no hi ha limitació en l'hora de sortida (evidentment, però, abans de les 12 de la nit ![]() Dilluns - tampoc hi ha limitació en l'hora de sortida, però necessitem que ens confirmeu qui marxarà dilluns. Segons les meves dades som: - Arizona - Matrix - Monrib/Lince - Mercè67 Algú mes??? Mercè & Cia.
|
|
Algú de vosaltres coneix a la GLORIA????
Ens falta els eu DNI :roll: Gràcies!!!!!!!!! ja queda menysssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!! Mª José |
|
Maria José, jo la conec, ara mateix la truco !!!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Hola Tiramillas,
Ara mateix t'envio el número de DNI en un privat. Perdoneu les molèsties però és que no havia pogut entrar en el forum. Fins aviat. |
|
ACTUALITZACIÓ:
XERINGADA: - Pau i Mercè (Mercè67) - Marina (Nesc) - Maria, Anna i Montse (Monrib) - Marc (Chapulin) BANANA: - Alba i Xavier (Mercè67) - Judit i Mireia (Garoppa) - Andrea (Jave4) - Artur i Yaiza (Artur) - Paula, Carla i Manolo(Tiramillas) - Jaume ( Chapulin) - Alex( Santboi) - Àlex (pepeypilar) - Oscar (Didi) - Alba i Adrià (Matrix/12083) Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Moles gràcies Eva :mrgreen: .. .. ara ja està tot enllestit :mrgreen:
Gràcies a tothom per la vostar colaboració :mrgreen: Mª José& Mecè |
|
Per la xeringada,
Teniu líquid de colors per tenyir l'aigua ?? És molt divertit fer la xeringada i quedar regalimant d'aigua de colors. I les xeringues ?? Ja en tenim ??? Ja em direu quelcom i busco el material. Ningú més s'apunta 8O ???? XERINGADA: - Pau i Mercè (Mercè67) - Marina (Nesc) - Maria, Anna i Montse (Monrib) - Marc (Chapulin) |
|
Montse... tenim xeringues de 100 ..... :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: |
|
Los Pacos, cada dia posa el llistó més alt en quant a la realització dels cartells que fa per a les kedades.
Moltes gràcies. !!! brindem Ja us el podeu baixar des de l'apartat habitual de descàrregues. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
como siempre Los Pacos un cartel genial , que gran creatividad ,enhorabuena.
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
Ostresssssssssss quina pasada de cartell :mrgreen:
Paco ..ets únic ![]() Mª José :mrgreen: |