Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bé companys i companyes,això ho teniu cremant. Una abraçada molt forta de la família Payvi, que ho passeu com sempre, molt però que molt bé
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Paquita i Vicenç, us trobarem molt, i molt a faltar. Que us ho passeu molt bé vosaltres també.
Mercè & Cia.
|
|
Un petonas ben fort Merce&Cia
|
|
Vicensssssssss, us trobarem molt a faltar!!!!!
![]() Mercé l´iglú el tinc a la caravana.... i també marxem dilluns.... :mrgreen: Jo porto una pizzapan o sarten electrica que es pot fer servir...jo no sé encara que fare...pensava portar gambes pel dinar de diumenge.....perque dissabte amb la xocolatada i les coques.....no menjará gaire cosa més. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Vicenç,que ho passeu a l'engroç també vosaltres.Us enyorarem doncs ja saps que ets el seny i el bon comportament del grup.Sense tu aixo no se com s'aguantarà.=)) =)
Una abraçada a tota la família. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Sento comunicar-vos que no podrem assistir a la Revetlla perquè la nostra auto està al taller, te el boiler espatllat i l'han hagut de desmuntar i portar a la casa Truma. No se quan estarà llesta però el que si sé és que pel divendres no.
Ho sento molt perquè ens feia molta il·lusió, una altre vegada serà. Gràcies per tot i que us ho passeu molt bé. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
hola ¿Cómo estan todos ustedeeeees?. Soy Amparo.
Hace mucho tiempo que no entro en el foro. De hecho siempre me ha mantenido informada de este hilo Jose, pero ya he terminado con mis estudios por este curso, pero volveré a la próxima convocatoria, sólo he de recuperarme un poco. Siento deciros que no vamos a poder asistir a esta kdd, por motivos de trabajo de Jose, aunque nos hace mucha mucha falta a los dos. Espero que organiceis la de la diada para el 11 de septiembre y podamos acudir. Tenemos muchas ganas de veros a todos. Disfrutad todo lo que podaís. Un abrazo muy fuerte. Amparo o Jose o Paco
Un amigo es como la sangre que acude a la herida sin llamarla. |
|
hola Amparo y familia, os echaremos en falta,,,,,, 8O 8O
|
|
Ostres Glòria, quina ràbia :evil: , tenia moltes ganes de conèixer-vos. En fi, un altre cop serà. Però com a mínim que us la tinguin arreglada per vacances!!!
Amparo y Jose, os echaremos en falta. Ahora descansad y coged fuerzas para la próxima. Un beso, Mercè Mercè & Cia.
|
|
Ostres Ampar,jo ja tenia el cutxaron preparat per remenar el cremat a la platja ,ja que tu ets la experta.Mil petons a tu,al Jose i aquell parell de bitxos que corren per casa vostra.Esperem que us recupereu i que haviat ens poguem trobar.
Gloria us dic el mateix que la Merçe,pero una altre cop serà ,sense auto es dificil venir. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Nanoooooooooos aneu preparant el Cava que ja nomes ens queden 3 dies!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Això si, Manoloco, aquesta vegada jo paso de mojitos!!!! Que de tant tastar l'ultim Sant Joan vaig acabar la festa cantantl'Asturies patria queridaaaa... hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
Nosaltres no podrem arribar el divendres, arribarem el dissabte a l'hora de dinar.
|
|
Vicens ja saps que tu est el " meu i únic vecino"
![]() ![]() GLoria... quina llàstima ![]() Amparoooooo, os echaremos de menos ![]() conrad!!!!!!!!!! No disimulisssssss punyeteroooooooom que m' ha dit un ocellet que els de Badalona sou un pel " borrachines" i que tant us dona els mojitos, com la sidra, com el cava, jajajajaj sempre sou els últims en tancar la paradeta ....que te hemos pillao jajajajaj Jo com que soc de les borges blanques....aaaaaaaaaa...se sienteeeee!!!!! Quins nervisssssssssss... ja tinc el cava a la nevera :mrgreen: mª José :mrgreen: |
|
Mª José no hem diguis que no hi ha ningú que porti el delicios xoped i el saboros licor de café,es ben be que aquestes trobades van a menys,que es una trobada sense un bon licor de café????
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Hola companys,
Doncs res, només desitjar-vos a tots que passeu una bona revetlla i que malgrat no poder estar amb tots vosaltres i serem presents de pensament. ![]() I per als que tampoc hi pugueu assistir-hi pels motius que siguin, també desitjar-vos el mateix. No vull oblidar-me del fantàstic treball que ha fet en Paco (Los Pacos) amb el cartell d'aquesta trobada, Paco: aplau aplau aplau I per acabar, us vull cantar un trosset d'una cançó que alhora n'es una de les meves preferides i que em porta molts bons records: La nit de Sant Joan, es nit d'alegria, estrellat de flors, l'estiu ens arriba........de mans d'un follet que li fa de guia, primavera mort, l'hivern es retira, si arribés l'amor, mai més moriria............ les flames al foc, la nit torna en dia, si arribés l'amor que dolç que seria, la nit de Sant Joan es una frontisa, la porta de l'any tant grinyoladissa, comença a tencar-se, doneu-me xampany, es la nit més curta i el dia més gran, doneu-me xampany, doneu-me xampany, doneu-me xampany, doneu-me xampany..... Nit de Sant Joan (Jaume Sisa) Una forta abraçada a tots. ![]() Carles i Marta No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
Bona ravetlla a tots, JEPI, MATRIX, VECINA, ETC ETC ETC
Una forta abraçada. ![]() Jepi, no feu cosas dulentas, no se que sará de vosaltres sense la meva serietat. =)) brindem Carlas-Marta CIM mersi per la informasio de Totcamping y per la cançó |
|
Ostres Carles,a mi l'espectacle d'en SISA em porta records bonisims,quin espectacle tan bestial,encara que la canço i el tros que més m'agrada de l'obra es el tros dels "MAKARIS" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .Va ser un epoca especial,quasi com ho es en SISA que per acabar-ho d'adobar acavaba de treure la canço"Qualsevol nit pot sortir el sol" que potser molta gent va coneixer a traves dels Manolos a l'epoca de les olimpiades que diu "oh benvinguts passeu ,passeu,de les tristors en farem fum,que casa meva es casa vostra si es que hi ha ,cases d'algu".
Gràcies per resitar-nos tan dolç vers de la Nit de Sant Joan.Nosaltres també pensarem amb els de Castellvell i el Vilar. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Bona tarda,
conrad no et preocupis que aquesta vagada el mojitos els fa Los pacos, i aquest surten bons a la primera no fa falta fer experiments, el problema es que surten massa bons i acabes borratxo igual ![]() Tenim reservat el camp de futbol per dissabte a les 18,30 fins a les 20 h, el camps es d'herba artifical, es nou i no hi ha excuses per a jugar malament, se ruega a los participantes profesionalidad y la anoche anterior que se concentren en sus elementos de acampada para preservarse de las malas compañias =)) . resten 1 dia. Salutacions Manolo |
|
Ya a llegado el ultimo dia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen:
QUE LO PASEIS MUY BIEN Y QUE TODO SALGA COMO LOS ILUSTRES ORGANIZADORES .. DESEAN........ ![]() ![]() BESOS A TODOS!!!!! <strong> Tras un Mundo Nuevo !!</strong>
|
|
Gracias rocinate , piensa que esta gente de totcamping, tienen unas ganas de pasárselo bien que no veas!!! y sólo por eso la juerga está asegurada jajajaj:mrgreen: !!!!!!!!!
Es una lástima que Madrid quede tannnnnnnnn lejos ![]() Un besazo para Geles , los niños , y como no para ti :mrgreen: Mª José :mrgreen: |