|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Nouespai, les meves nenes estaran encantades de portar disfressa. És genial això d'una revetlla carnavalera !!! :mrgreen:
Per cert, quan arribeu vosaltres ?? Ho comento pel tema camping-xec. Nosaltres, sino hi ha cap imprevist, tenim intenció d'arribar a mitja tarda de divendres i encara fer un banyet a la platja. :arrow: Un altre avís pels nens(i pares intrèpids): a la platja on estarem hi ha una zona de roques on es pot anar a agafar crancs. Us recomano calçat lligat per anar-hi i una galleda per posar-los. És molt divertit provar de caçar-los amb la ma !!!! :mrgreen: |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Nos apuntamos:
ACTUALITZACIÓ: XERINGADA: - Pau i Mercè (Mercè67) - Marina (Nesc) - Maria, Anna i Montse (Monrib) - Marc (Chapulin) - Paula i Carolina (Carlyna) BANANA: - Alba i Xavier (Mercè67) - Judit i Mireia (Garoppa) - Andrea (Jave4) - Artur i Yaiza (Artur) - Paula, Carla i Manolo(Tiramillas) - Jaume ( Chapulin) - Alex( Santboi) - Àlex (pepeypilar) - Oscar (Didi) - Alba i Adrià (Matrix/12083) -Judith i Pau ( Jepi) - Paula i Paco (Carlyna) |
|
|
Merce/ Tiramillas:
Cambio de planes, nosotros saldremos de Valencia sobre las 9 de la mañana, supongo que a la hora de comer ya estaremos en el camping. |
|
|
Carolina, al final váis a llegar los primeros. Guardadnos sitio!!!
A tota la resta, entre avui i demà us enviarem els telèfons de contacte. Si us plau, aviseu-nos quan esteu a prop del camping per anar a esperar-vos... Jepi, m'alegro molt que al final pogueu venir. Un petó molt fort. Mercè Mercè & Cia.
|
|
|
Havia pensat en muntar discoteca per a tothom: puc portar equip de música, psicodèlic, llums... És bona idea o no es pot fer? :?:
|
|
|
JMFernan, a mi em sembla perfecte, però només podem fer soroll fins a les 12:00h, després haurem de marxar a la platja. No sé si val la pena...
Una abraçada, i mira't els privats! Mercè Mercè & Cia.
|
|
|
Algú té una tenda de les que es monten en 2 segonds (o tres...) per deixar-nos??? És molt possible que vingui una amiga de l'Alba, i la nostra iglú és força complicada de montar (a més, ja ens donareu prou feina
Si pot ser, digueu-m'ho per aquest fil o per privat, d'acord? Moltes gràcies!!!!! Mercè Mercè & Cia.
|
|
|
teneis pensado algo para la cena de la revetlla?
que os parece si hacemos una barbacoa? nos organizamos en grupos para que no sobre tanta comida y no hacer 40 fuegos. |
|
|
Merce jo tinc una iglu pero es triga 2 minuts en montar-la....no sé si serà massa temps.... :mrgreen: .....si vols la colxoneta m´ho dius , que això ho tinc a casa...
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Marta, t'ho confirmo el més aviat possible (en quant sàpiga si s'acopla algú mes o no). En quant al matalàs, jo en tinc un doble, d'aquells antics de lona vermella i blava. O sigui, que no cal.
Et dic quelcom, vale? Gràcies!!!! Mercè & Cia.
|
|
|
Tonio, nosaltres per la revetlla volíem portar una caixa de gambes i fer-les a la planxa (Tiramillas, Carlyna i Artur ens ajudaran a menjar-nos-les, espero :D ), però no vull condicionar ningú, la teva opció també em sembla correcte, a veure què diu la gent.
Mercè Mercè & Cia.
|
|
|
Marta, confirmat! Serem 1 més. T'agrairé si ens pots deixar la iglú... A més, vosaltres també marxeu dilluns, oi?
Mercè & Cia.
|
|
|
Tonio!!! En Nouespai i nosaltres compartirem la teva barbacoa :mrgreen: , si et sembla bé.
Donarà per a tants??? |
|
|
perfecto,
mi barbacoa es pequeña, pero con orden y paciencia se puede hacer todo el orden es facil, primero como yo, y la paciencia ya os apañareis dance dance dance ¿que hacemos? una megaensalada y ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, butifarras, xai, pinxos, cansalada,,,,,,,,,,,,,,,,,, lo siento soy un hombre facil, me gusta todo. |
|
|
Doncs jo també dec ser dona fàcil :mrgreen: perquè també em va bé tot!!!
Perfecte amb la teva proposta, però això que tu menges primer... ja t'ho trobaràs!! |
|
|
jajajaja, nos lo jugamos a la banana?
el ultimo en caer gana,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, =)) =)) =)) =)) |
|
|
Merce, Tiramillas, la banana hay que reservarla, o uno se puede apuntar al momento.?
|
|
|
Vaja, ja veig que t'ho has agafat seriosament!! =))
|
|
|
Tonio, lo de la banana, mejor reservar pero si te apuntas en el ultimo momento no pasa nada, para el club que lo organiza cuantos mas seamos mejor, a la banana no creo que le haga tanta gracia =)) =))
Saludos Manolo |
|
|
Nosaltres arribarem el dissabte pel matí, el mes aviat possible, tot depen de com vagi el sopar que tenim el divendres al vespre i bla bla bla.... el estat fisic després de bla bla bla .... i etc etc. Crec que m'heu entés oi?
Aquí no hi ha estranys, nomès amics als qui encara no coneixem.
|
|