• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: Una proposta diferent. fa 14 anys 3 setmanes #14056

Hola a tots:

A nosaltres també ens van mijor aquestes dates, perque suposso que amb més seguretat tindrem la flamant A.C. :D :D

Deuuuu.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Una proposta diferent. fa 14 anys 3 setmanes #14079

Conrad:menos mal que tu no pones la voz (tengamos la fiesta en paz) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?

Re: Una proposta diferent. fa 14 anys 3 setmanes #14086

Benvolguda iogui,no saps on us heu possat :?: :?: .Dius que tens ganes de coneixer-los en persona,ui,quan ho facis hauries volgut no coneixer-los :roll: :roll: .Mira nosaltres on som per culpa d'en Conrad i l'Echobelly,envoltats de campistes i gent diambulant,arrastrant-nos per campings i arees com si fossim gitanos. =)) =)) =))
La veritat es que tota aquesta colla son molt bona gent,per dir-te que m'els estimo moltisim i els porto sempre en el meu cor.Ho passareu de conya.
Nosaltres com sempre pendents dels nens i el seu basquet,que amb molta sort en aquestes dates ja s'haurà acabat.Esperem que ens hi poguem trobar.
Anrolapa ets un follonero,si coincidim et portaré gelat de truita de la meva sogra per que estiguis content,un petonas a tota la família.
Jordi i Malena,vaig estar al KM-3 i si no m'equivoco l'auto ja està allí ara deu faltar els detallets i cosetes que hi falten,no? Ja ens mantindreu informats.
Ross cuidat l'esquena ,que s'acosten les vacances i no es pot estar pioc.
una abraçada.
Conrad,Echobelly,que us puc dir que no sapigueu,si podem ens escaparem encara que no poguem remar,amb molta sort estrenarem l'auto de la Malena i el Jordi i ho celebrarem a l'engros.També portare la guitarra i cantarem Nadales molt adecuades per aquesta epoca.
Una abraçada a tots
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Una proposta diferent. fa 14 anys 3 setmanes #14090

Hola a todos:

Jordi vosotros tranquilos (todo lo tranquilos que podeis estar a estas alturas) y espero por el bien de todos que os den la auto de una vezzzzzzzz jajja por que no será lo mismo sin vosotros.. :oops:

Ross, no se por que dices que mejor que Conrad no cante... si el pobre en la ducha canta de vicio jajajaja... Volveremos a hechar un partidete de Boley playa y os machacaremos jajaja...

Andres tu ven con la voz en condiciones que si no, quien cantara Sabina....!!!!!

Iogi no hagas caso a Jepi que somos unos chicos muy majetes y poco peligrosos jajajajja....

Y tu Jepi, a ver si os dejais ver el pelo, y al final podeis venir. Por que siempre nos dejais con el "Hay" hasta el ultimo momento... (ya sabeis que nosotros pensamos lo mismo... no hace falta decir nada mas) ajajaj...

Ser buenos y :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: y a tener un pokito de paciencia que ya va kedando menos...

Besitos gigantes a todos/as
Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.

Re: Una proposta diferent. fa 14 anys 3 setmanes #14091

Hola otra vez, os pongo los datos definitivos:

www.villabella-lacruz.com/images/kayac.jpg

AVENTUREROS EN KAYACKS-

Datos de Interes:

Lugar: Camping Tamariu (Costa Brava)
Fecha: Del 29 de Junio al 1 de Julio.

CONFIRMADOS:

1.- ROSS (1 persones en kayak individual)
2.- iogui (2 persones en kayak doble)
3.- Conrad y Echobelly (2 persones en kayak doble)
4.- Anrolapa (2 personas en kayak doble Andres y Laura)

POR CONFIRMAR:

1.- Mercuri
2.- Correcitys
3.- Jepi
4.- Merce
5.- Jordigaba

http://www.campingtamariu.com/

Re: Una proposta diferent. fa 14 anys 3 setmanes #14101

:-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?

Sortida caiac fa 14 anys 3 setmanes #14105

Hola Conrad , i a tots.

A la meva dona Pepi i a mi ens agradaria participar a la vostra trobada de dissabte i palejar fins la cova del Bisbe i la cova d’en Gispert. El diumenge. ( Nosaltres ja em fet aquesta magnifica ruta diverses vegades amb els nostres propis caiacs).

Bé si encara hi ha lloc per una AC al càmping i 2 caiacs individuals, ( si es possible que siguin coberts).

Estem molt il•lusionats en aquesta sortida , es la primeraaaaaaaa.

Et faig arribar un privat amb el meu e-mail.

Salutacions

Re: Una proposta diferent. fa 14 anys 3 setmanes #14110

ostres Santi, he llegit avans el privat que el Forum. T'apunto doncs a la llista :mrgreen:

CONFIRMADOS:

5.- Santi 48 (2 persones en kayaks individuals)

POR CONFIRMAR:

1.- Mercuri
2.- Correcitys
3.- Jepi
4.- Merce
5.- Jordigaba

ROSS, que largo se nos va a hacer!!! Ire afinando el tono :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

jepi, tan mala gent no som, no??? :mrgreen: sino no estariem tot el dia aqui ficats!

ANROLAPA, apenas sera la primera vez que te "oigo" en el foro! ;-) Genial que os animeis!

Jordigava, a vosotros os dejare una buena parcelita en el centro, para que podamos bautizar bien la auto!!!! :D

Un saludo a todos!!!
hthttp://blog.kampistas.com/

Re: Una proposta diferent. fa 14 anys 2 setmanes #14162

Hola a tots!!
Benvingut Santi, per nosaltres també serà la primera trobada. Vosaltres ens podreu ensenyar els truquets oi?, que veig que en sabeu. ;-)

Conrad i Echobelly gràcies per tranquilitzar-me!!

Sí, aneu afinant la veu Ross (espero que la teva dona s'estigui recuperant...) i Conrad, que necessitem els vocals, jeje. Nosaltres serem els espectadors perquè ni tocar la guitarra ni cantar...però us podrem animar, en plan "cheerleaders".
No us oblideu la guitarra Jordigaba i anrolapa. :mrgreen:

Molt bo jepi =)) =)) vols dir que són en Conrad i l'Echobelly que et van embolicar a tu o a l'inrevés? =)) Tan de bo pogueu venir...

Echobelly, seguro que no sois peligrosos? jejejej entonces mi "neguit indefinit" no debían ser los kayaks. =)) Estoy deseando leer vuestro último relato que he visto que ya habeis colgado.

Veig que la cosa s'ha animat. :-)) Fiestuqui i esport, això pinta molt bé. I el mateix que li he dit a en Jepi: tan de bo pogueu venir els que no ho heu confirmat, que tot i que no ens coneixem en persona i que no participo gaire al fòrum, sóc una mica mandroseta per escriure, jo us he anat llegint ( i tafanejant les fotos) i és com si us conegués de fa molt temps...

Au, fins aviat,
Muacs brindem
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re: Una proposta diferent. fa 14 anys 2 setmanes #14176

jajajaja.... Tu tranqui Gloria que no somos tan trastos como nos pinta el Jepi jajajaja... "Somos peores" jajajjajaja....

Nuestras kedadas suelen ser tranquilitas, nos vamos en pleno Diciembre a Puigcerda con un frio que pela y con nieve hasta las orejas... jajaja..." A esquiar y hacer raquetas" y sobre todo a reirnos como locos y a pasarlo de PM... Eso si, en honor a la verdad fue casi una kedada de supervivencia jajaj verdad Jepi??? jajjaja

Un besazo enorme, y me alegro que se te haya pasado el miedo... Y encima ahora teniendo un peazooo de profesor "Santi", como el que tenemos, "No se puede pedir mas"....

Ser buenos que ya queda pokito... :mrgreen: :twisted:

Re: Una proposta diferent. fa 14 anys 2 setmanes #14190

De fet desde Puigcerdà(per culpa del Conrad i l' Echobelly) estem preparats per a qualsevol tipus de supervivencia.Entre fred i riure va ser la pera.
Les trobades d'estiu ja son més tranquiles doncs la calor acompanya més a la tertulies al sentar-se tots junts.
Us ho passareu de conya,ve espero ser-hi també.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Una proposta diferent. fa 14 anys 2 setmanes #14243

hola a todo. :twisted: queria contestar al que habla de suprervibencia 8O
de todas las pruebas la mas dura por la que pase fue la de comerme la
tortilla de tu suegra por favor trae un microondas que aun tengo las
amicdalas inflamadas :oops:

un saludo. :roll:

Re: Una proposta diferent. fa 14 anys 2 setmanes #14340

Hola a tots.
Ja m’agradaria donar classe de caiac com dius “echovelly “ de moment sols puc donar algun petit consell com diu “ iogui”. Però conec diversos racons de la Costa Brava i m’agradaria compartir-los amb vosaltres, tot esperant les gestions d’en “conrad”.
Anar en caiac es com anar en bici, una vegada aconsegueixes anar recte ja pots gaudir del paisatge. Això si amb prudència i sentit comú.
Per cert, us recordo que cal bon temps pel cap de setmana . Que tal canteu?. Ho dic per això de la fiestiqui . je je je.
Salutacions Palistes(1)
(1) Tots aquells q’utilitzen pales de rem per desplaçar-se.

Re: Una proposta diferent. fa 14 anys 2 setmanes #14400

Hola a toth@m,
sóc en ciuatanejo la costella d´en Iogui i d´entrada és ella la que m´ha embarcat en aquesta aventura per la immensitat del mar...jo que sóc de la terra ferma i que m'agrada trepitjar més terra que aigua...on em veig embolicat.... :mrgreen:

Penseu que pels poblatans, l´aigua més propera i feréstega és la del Noguera Pallaresa i del Flamicell que només bramen quan plou a bots i barrals i el calmat Pantà de Sant Antoni on les onades no superen un pam....tot i que hauria d´ésser més valentot doncs el meu avi va ésser raier durant un temps (quan es va fer la festa dels raiers) i el meu cosí no para de fer piragua i surf al pantà....

Aprofito avui que estic una mica més esberat del compte i també una mica més gandul (doncs hauria d´estar preparant classes i fent correccions) per saludar-vos a tots i per manifestar-me, doncs, el pes de totes les comunicacions l'ha portat en Iogui...

Ens veiem fent kayac, ja sigui per damunt l´aigua o per sota l´aigua!!!!

Salutacions.
Viatjarem més que el nan d´Amelie...!

(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí)

Re: Una proposta diferent. fa 14 anys 1 setmana #14510

Després de que Ciuatanejo i Iogui m'ho hagin proposat, no hem sembla malament la que esteu organitzant, així d'entrada m'agradría molt venir, peró encara es massa aviat per poder apuntarme, tinc questions laborals per resoldre. A més, tinc ganas de tornar a veure al Conrad, Jepi, Jordi i conéixer als altres que sempre es molt maco. Apunteume en llista de indecisos i ja veurem el que passa, seguiré el fil amb interés.
Aquí no hi ha estranys, nomès amics als qui encara no coneixem.

Re: Una proposta diferent. fa 14 anys 1 setmana #14530

Hola Garoppa, apuntado quedas... Esperemos quel podais venir al final... Animaros, y a hecharle un poquito de valor jaja--- Que será divertido...!

CONFIRMADOS:

POR CONFIRMAR:

1.- Mercuri
2.- Correcitys
3.- Jepi
4.- Merce
5.- Jordigaba
6.- Garoppa

Re: Una proposta diferent. fa 14 anys 1 setmana #14534

Es que quina colla,tots anem molt atrefagats aquests mesos d'estiu,que si festivals de final de curs,que si el ballet ,que si el gimnas,jo no dono per més .Aquest cap de setmana només sopare el diumenge a la nit a a casa,tot els altres apats son compromisos adquirits,uffff ...necesito vacances ja.
Jordi nosaltres també tenim ganes de compartir companyia amb tots vosaltres
Una abraçada per a tots.
Salutacions.

Re: Una proposta diferent. fa 14 anys 1 setmana #14588

Hola a todos estamos inpaciente de que llegue el fin de semana para
pasarlo bien con vuestra compañia.
se apuntan unos amigos que grita mas que Jepi cuando habla
buena gente como todos los gritan que conozco.
Los apuntamos a la lista, dos para el camping en auto

CONFIRMADOS:

6.- Mateo y luisa (1 persona en kayak)

POR CONFIRMAR:

1.- Mercuri
2.- Correcitys
3.- Jepi
4.- Merce
5.- Jordigaba
6.- Garoppa 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :evil:

Re: Una proposta diferent. fa 14 anys 1 setmana #14602

Echobelly, fins quin dia us podem avisar que ens va bé de venir?

És que estem una mica embolicats... massa coses per pocs caps de setmana!! :-|

Re: Una proposta diferent. fa 14 anys 1 setmana #14617

Hola Mireia:

Espero que podais venir, realmente nos dariais una alegria, ¡ Ya tenemos ganas de veros!. Tu tranquila, con que lo confirmes una semanita antes de la fecha, creo que será sufiente, como en principio no somos demasiados, no creo que sea un problema.

El problema que estamos encontrando es, que no nos acepten en ningujn camping, ya que para esas fechas es temporada alta y nadie quiere liarse.

Pero tranquis que estamos en negociaciones con dos campings, y si no es en uno, será en el otro...

Lo dicho, espero que saqueis un hueco y podais venir...

Un besito muy grande para ti y Nasi. :mrgreen:

Alguns viatges

• Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • Nadal al Marroc +

Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • Itàlia 2007 en caravana +

Relat del viatge al nord d’Itàlia l’estiu del 2007 amb caravana i dues criatures (un nen de tres anys i una nena d’any i mig). El plantejament ha estat realitzar Llegir més
  • Entre els núvols dels Alps +

Un petit accident el diumenge abans de sortir direcció Escòcia, va fer anul•lar les nostres desitjades vacances, i encara que el Ramon es va recuperar molt ràpidament vam haver de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12