• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: Una proposta diferent. fa 15 anys 11 mesos #15255

Mare "meua"!!!!!!!!! Conrad i aixó que deiem que essent esport poca gent s'apuntaria............ :)
Veig que ja has llegit el meu privat dels amics que s'apunten a un bombardeig. A veure que et diuen demà els llogaters. Si em dones el telèfon jo mateixa truco.

SANTI és perillós tanta gent? Per cert gràcies per tots els teus consells que anem llegint fil per randa. M'ha fet gràcia la teva suggerència de la pala..jej tu ves donant idees. I també la del Conrad al Josep (llàstima aixó de que els lloguin sense motoret oi? :mrgreen: ) on diu que sempre ens queda l'opció d'enganxar-nos al teu caiac...
El camping es veu molt xulo. Tindrem cadascú una parcel·la o a mida que anem arribant amb la PANCARTA DE L'ECHOBELLY (Felicidades guapa, muy guapo tu diseño) us busquem i ens anem colocant...? som "novatus" del tot (en les kdades i en els caiacs)
Ens vas comentar els preus dels caiacs Conrad?
Un petó per tot-es!
Glòria
M'alegro pels que us heu anat apuntant últimament(Mireia, Monrib, Josep,Hellinero-et coneixem de tulum ;-) Jose Mar) i em sap greu els que finalment no podreu venir (jepi, garoppa, mercè...)

No dubteu a demanar-nos ajuda Conrad i Echobelly
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Una proposta diferent. fa 15 anys 11 mesos #15407

Hola palistes,
Iogui, l’únic perill que hi ha es que s’assabentin els de la Generalitat i ens instal•lin un peatge flotant. Je, Je, Je.
Una vegada vaig participar en una sortida amb 150 caiacs, de L’Estartit a les Illes Medes i per la nit, tots dúiem llums de neó als caiacs i les armilles, un espectacle tant a la platja com al mar. I ens ho vam passar pipa. ( Si voleu la podem fer més endavant ) Je,Je,Je.
18 caiacs a l’aigua ja es un grup nombrós i caldrà respectar les distancies però cal ser tolerant amb aquells que s’apropen massa ,llavors es quan s’ha d’utilitzar el rem i dutxar el pirata que s’apropi.
Ja per acabar i com a mesura de seguretat, de tant en tant, farem reconta de caiacs i palistes, no sigui que algú vulgui començar les vacances a Mallorca. ( Ho tots o ningú).
(Per cert, ja podeu anar practicant a la banyera de casa). Je, Je, Je.
Salutacions

Re: Una proposta diferent. fa 15 anys 11 mesos #15412

Tenim uns problemes de feina que de moment ens deixen el tema amb incògnita. Tenim moltes ganes d'anar... per si de cas, ho confirmarem com a màxim 4 dies abans, per tant el llistat queda així:

CONFIRMATS:

1.- ROSS (1 persona en kayak individual) - Arribada 30/06
2.- iogui i Ciuatanejo (2 persones en kayak doble) - Arribada 30/06
3.- Conrad y Echobelly (2 persones en kayak doble) - Arribada 29/06
4.- Anrolapa (2 persones en kayak doble) - Arribada 29/06
5.- Santi 48 (2 persones en kayaks individuals) - Arribada 30/06
6.- Mateo y luisa (1 persona en kayak individual) - Arribada 29/06
7.- Jordi y Malena (2 adults i 2 nens en 1 kayak ind. i 1 kayak doble) - Arribada 29/06
8.- Joanramon - (2 persones en kayak doble) - Arribada 30/06
9.- Amigos de Joanramon - (2 persones en kayak doble) - Arribada 30/06
10.- Toti - 2 adultos en AC (sin kayak) - Arribada ??????
11.- Mireia - (2 adults, 2 nens en 1 kayak individual) Arribada 30/06
12.- Monrib and Lince - (2 adults 2 nens en 1 kayak doble y 1 individual) Arribada 30/06
13.- Josep-sqz (2 persones en kayak doble) - Arribada 30/06
14.- Hellinero (3 adults i dos 2 nens sense kayak) - Arribada 30/06
15.- JOSE-MAR - 2 persones, 1 kayak individual (sense camping)

POR CONFIRMAR:

1.- JJV
2.- Balzacs
3.- TioWillson - (2 adults, 2 nens sense caiac) - Arribada 30/06 ??

Re: Una proposta diferent. fa 15 anys 11 mesos #15431

Ostres Jesus, doncs haig de dirte que la llista de "PER CONFIRMAR" la vem tancar el passat dilluns, ja que he donat llistes definitives al camping i als del lloguer de kayaks (pendent encara del tema de les nenes).

Tot i així, tenint en compte que vosaltres no necessitaveu llogar cap kayak, i que no crec que hi hagi problema de espai al camping per una unica auto, si al final podeu venir trankils que ens arraconarem y us farem una mica de lloc. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Esperem que la feina al final us permeti venir que sino em quedare amb les ganes de fer-vos una bona remullada! ;-)

Així doncs la llista DEFINITIVA queda així:

1.- ROSS (1 persona en kayak individual) - Arribada 30/06
2.- iogui i Ciuatanejo (2 persones en kayak doble) - Arribada 30/06
3.- Conrad y Echobelly (2 persones en kayak doble) - Arribada 29/06
4.- Anrolapa (2 persones en kayak doble) - Arribada 29/06
5.- Santi 48 (2 persones en kayaks individuals) - Arribada 30/06
6.- Mateo y luisa (1 persona en kayak individual) - Arribada 29/06
7.- Jordi y Malena (2 adults i 2 nens en 1 kayak ind. i 1 kayak doble) - Arribada 29/06
8.- Joanramon - (2 persones en kayak doble) - Arribada 30/06
9.- Amigos de Joanramon - (2 persones en kayak doble) - Arribada 30/06
10.- Toti - 2 adultos en AC (sin kayak) - Arribada ??????
11.- Mireia - (2 adults, 2 nens en 1 kayak individual) Arribada 30/06
12.- Monrib and Lince - (2 adults 2 nens en 1 kayak doble y 1 individual) Arribada 30/06
13.- Josep-sqz (2 persones en kayak doble) - Arribada 30/06
14.- JOSE-MAR - 2 persones, 1 kayak individual (sense camping)

per cert, necessito que m'envieu els vostres e-mail per fervos arribar un document de reserva que m'ha enviat el camping (quines punyetes)

Glora, tindrem unes places reservades,ixí que a mesura que aneu arriban ens aviseu que us anirem colocant!!

Santi, jo nomes tincs dutxa a casa, com m'ho faig per practicar???? dance
hthttp://blog.kampistas.com/

Re: Una proposta diferent. fa 15 anys 11 mesos #15435

josep-sqz, joanramon, i Anrolapa, necesito vuestro e-mail!!!!

Re: Una proposta diferent. fa 15 anys 11 mesos #15449

hola et paso el imail de la meva filla Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. un altra cosa es podria llogar un altre kaiac dolble per la judiht i el seu company .vindrien el diumenge al mati ya que els i amb fet dentetes. amb relacio de la reserva del camping som dos adults i una nena pero ya te 15 anyets no se si colara. em podras emvia els preus dels kayacs. gracies.

Re: Una proposta diferent. fa 15 anys 11 mesos #15470

joanramon, iogui, vuestros e-mail me dan error! Teneis algun otro???

Re: Una proposta diferent. fa 15 anys 11 mesos #15480

Bé, despres de la revetlla hi ha hagut alguns canvis a la llista ja que molta gent s'en ha animat (ara la feina sera nostra perque ens deixin entrar a tots al camping ;-) ) Així doncs poso les seguents llistes per que m'acaveu de donar les dades que falten:

RESERVA DE CAMPING:

1.- ROSS - Arribada 30/06 - Formulari Enviat
2.- iogui i Ciuatanejo - Arribada 30/06 - pendent formulari
3.- Conrad y Echobelly - Arribada 29/06 - Formulari Enviat
4.- Anrolapa - Arribada 29/06 - Formulari enviat
5.- Santi 48 - Arribada 30/06 - Formulari enviat
6.- Mateo y luisa - Arribada 29/06 - Formulari enviat
7.- Jordi y Malena - Arribada 29/06 - Formulari enviat
8.- Joanramon - Arribada 30/06 - pendent formulari
9.- Amigos de Joanramon - Arribada 30/06 - pendent formulari
10.- Toti - Arribada 30/06 - Formulari enviat
11.- Mireia - Arribada 30/06 - Formulari Enviat
12.- TioWilson - Arribada 30/06 - Formulari enviat
13.- Monrib and Lince - Arribada 30/06 - pendent formulari
14.- JJV - Per confirmar
15.- Josep-sqz - Arribada 30/06 - pendent formulari
16.- Didi - Per confirmar
17.- Tonio - Per confirmar

El qui no tingueu el formulari digueu-me el vostre correu electronic per mp que us el fare aribar. Necessito tots el formularis plens quan avans millor.

RESERVA DE KAYAK:

1.- ROSS - 1 kayak doble
2.- iogui i Ciuatanejo - 2 kayaks dobles
3.- Conrad y Echobelly - 1 kayak doble
4.- Anrolapa - 1 Kayak doble
5.- Santi 48 - 2 kayaks individuals (tancats)
6.- Mateo y luisa - 2 kayaks individuals
7.- Jordi y Malena - 1 kayak doble
8.- Joanramon - 2 Kayaks dobles
9.- Amigos de Joanramon - 1 kayak doble
10.- Mireia - 1 kayak doble
11.- Monrib and Lince - 1 kayak doble
12.- JJV - 1 kayak doble
13.- Josep-sqz - 1 kayak doble
14.- JOSE-MAR - 1 kayak individual
15.- Didi - Per confirmar
16.- Tonio - Per confirmar

Preu del kayak doble 13,5 €/hora (hem llogat 2 hores)
Preu del kayak indiv. 9,0 €/hora (hem llogat 2 hores)

Bé, a les alçades a les que estem necessito ... si us plau .... us demano ... que qui no m'hagi confirmat alguna de les dades ho faci JAAAAAAA!!!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Salutacions palistes!!!

Re: Una proposta diferent. fa 15 anys 11 mesos #15484

Ei palistes!! :mrgreen: a veure si a partir de diumenge ho seguirem essent... :roll:
Conrad t'envio un privat amb els e-mails de nou. Però la informació que em vas donar al principi (amb fotos i tot, em va arribar perfectament).
Per cert tenim la llista actualitzada D'en Cim amb els telèfons de tothom que ens hi vam apuntar.
Un petó a tots!
Glòria

Re: Una proposta diferent. fa 15 anys 11 mesos #15486

Conraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad!!!
Que ja no sé con enviar-t'ho o escriure-ho!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

El nostre caiac és INDIVIDUAL!!!!

Re: Una proposta diferent. fa 15 anys 11 mesos #15488

Conrad, no sé si has rebut el privat on et deia les adreces de correu. La cosa és rara perquè divendres te'n vaig enviar un altre, avui també..i no estan ni a la safata d'elements de sortida ni als enviats... :roll:

Els has rebut?
Un petó :)

Glòria

Re: Una proposta diferent. fa 15 anys 11 mesos #15491

Conraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad!!!
Que ja no sé con enviar-t'ho o escriure-ho!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

El nostre caiac és INDIVIDUAL!!!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: prenc nota Mireia, es que vaig una mica atavalat!!!

iogui, ara que ho dius es veritat, jo ja t'habia enviat un e-mail .... i també tinc la llista d'en carles pero el e-mail quehi surt em dona error. Probo de tornar a enviar-ho!

Re: Una proposta diferent. fa 15 anys 11 mesos #15492

Hola Conrad (alies el atavalat).

Divendres vaig enviar un MP, per l'adreça de mail, i avui una altre cop, pero sembla que no funcioni del tot correctament.

JO VULL OMPLIR EL FORMULARI :cry:

Com ho fem ?? :?: :?:

Preu del kayak doble 13,5 €/hora (hem llogat 2 hores)
Preu del kayak indiv. 9,0 €/hora (hem llogat 2 hores

perdo, pero ....... :falta el preu del kaiac amb motoret :mrgreen: :mrgreen:

Re: Una proposta diferent. fa 15 anys 11 mesos #15497

Conrad t'ho dic en públic perquè no et puc enviar els privats:

Ja he rebut el formulari i te l'he retornat cumplimentat. :)

Josep millor que no anem amb els caiacs motoritzats, que surtirien massa cars :mrgreen: i així cremem calories jej (suposo que és per això que en Conrad no ha posat els preus, no ens espantessim, :D )

Un petó per a tots!
Glòria

Tenim els dies comptats...quins nervisssssss

Re: Una proposta diferent. fa 15 anys 11 mesos #15500

iogui, tot OK amb el teu e-mail :mrgreen: No se que deu passar amb els privats.

Josep, t'he enviat un privat amb el meu e-mail. Necessito que m'enviis les seguents dades: Nom, congnoms, i data de naixement dels dos, y marca, model, color y matricula de la teva auto!

Quin estressssssss martell martell martell martell martell

Bé, familia, ja queden poquets dies, ixí que aneu escalfant motors! Jo ja tinc les cames fetes caldo despres del pàrtidet de dissabte passat, ara em m'acabaré de destroçar els braços a la sortideta en kayak! dance

Re: Una proposta diferent. fa 15 anys 11 mesos #15501

Hola a todos:

Como veo a mi novio un pelin liado jajjjaj.... Os quiero recordar, que el Sabado noche se hara una SARDINADA, con lo cual, todos los asistentes hagan el favor de llevar sus sardinas respectivas para luego comernoslas todos juntitos y en buena compañia....

Así mismo, el que tenga barbacoa tambien iria bien que se la traiga.

Le podeis dar las gracias de esta magnifica idea a la Sra. Montse (monrib), que con una insolación importante, pensó que estaria bien hacer dicha Sardinada...

Bueno eso es todo Amigos... Preparén la Sardina... jajjajaa
Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.

Re: Una proposta diferent. fa 15 anys 11 mesos #15514

Así me gusta Loli, el mérito es solo mio, que algunos indeseables se apropian del ingenio ajeno.
Solo una pequeña puntualización, la sardina debe ser fresca, no en lata. Y estaría bien acompañarla de un buen pan con tomate y una cervecita fresquita a la luz de la luna.... Animo kayakeros que nuestro fin de semana ya está aquí (como se nota que hoy no he trabajado y estoy inspirada...).

Re: Una proposta diferent. fa 15 anys 11 mesos #15531

montse, em falta el vostre formulari i el de la juaqui per fer la reserva del camping!!! Envia-me'l Quan puguis! dance

També em faltan els del joanramon i els seus amics!!

Re: Una proposta diferent. fa 15 anys 11 mesos #15570

Eiii companys...em sembla molt bona l'idea la de la Monrib per la SARDINADA, però... ja hi som !!! i als palanganes que NO els hi agraden les sardines, com per exemple el tio Wil ???

Proposo portar també barbacoes d'us menys marítim i més de camp, com per exemple fer botifarres o carn com alternativa pels que som una mica més "delicats".. Què us sembla Monrib+Echobelly and cia?...

Nosaltres podem portar si us sembla bé botifarres del nostre poble, que no cal que us digui, que es tracta de la bonica i pintoresca població de la Catalunya interior enomenada NAVARCLES... ji ji ji..
(..hi portem cansalada també?, ji ji ji :mrgreen: :mrgreen: No sigui que falti carn !!!)

Pato-nassos !!!

Re: Una proposta diferent. fa 15 anys 11 mesos #15587

hey yo crec que un bon pam de botiffarra pot lligar molt be amb una bona sardina, per tant tambe miapunto a porta la buty i casalada del meu poble, a i amb una bona bota de vi del que fa moure les orelles, VISCA LA FARRAAAAAAAAAA dance

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge en autocaravana per Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria Llegir més
  • Rupit +

La sortida de cap de setmana a Rupit la vam protagonitzar alguns "Totcampinguistes". En aquesta ocasió tots erem autocaravaneros: RABOGA (Ramon, M José, Arnau i Ariadna), CALA (Cala, Sílvia, Ona Llegir més
  • Cauterets, Hautes Pyrenees +

Tot va començar en un petit poblet del sud de França pel pont de la Puríssima, on tot aparcant l’autocaravana vàrem ullar una llibreria per comprar regles i cartabons pels Llegir més
  • Ruta per Alemanya +

...Un país amb infinitat de palaus, esglésies, llacs, muntanyes, art i arquitectura, glorioses poblacions medievals que contrasten amb Berlín, una de les ciutats més avantguardistes d'Europa. Un país que ha Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12