• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: Una proposta diferent. fa 14 anys 5 mesos #15113

Conrad, nosaltres només necessitarem llogar UN CAIAC INDIVIDUAL

En portem un de doble però no fem el fet.
Gràcies!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Una proposta diferent. fa 14 anys 5 mesos #15116

conrat si et fan falta les matricules ya ens diras probare de embiarte un pribat tambe faria falta la direccio del camping

Re: Una proposta diferent. fa 14 anys 5 mesos #15130

Joanramon, no et preocupis que de moment no em calen les matricules. En el teu cas en concret em falta saber quant kayaks necessitareu. Jo he contat dos dobles????

us recordo que nomes em cal El nom complert d'una persona per familia, nº de persones, element d'acampada, dia d'arribada, i nº de kayaks que necessiteu!

Les dades exactes del campingus les donaré quan me l'hagin confirmat (no ens avancem ;-)), pero el que si es segur que sera Palamós.

Mireia, prenc nota ;-) merci
hthttp://blog.kampistas.com/

Re: Una proposta diferent. fa 14 anys 5 mesos #15133

Un humild component de la llista de "pendents per confirmar" :5} , demana:
(si l'autoritat competent aixi ho creu convenient i no veu cap indici o rao que afectes negativament en aquet fet)

l'inclusio en la llista anomenada "CONFIRMATS".

L'hora d'arribada estaria compresa entre les 17:00 i les 20:00 hores del dissabte.

En cual al tema del kayak, un doble amb motoret, seria d'agradir que tinguesim a la nostre disposicio, per la sortida ludico-festiva del diumenge.
Prenem nota de les recomenacions del Joanramon, i portarem guants, no per fer servir les pales, si no per arrancar el motor :D .

En quan a les dades personals, estic a l'espera d'una resposta positiva del meu advocat, per poguer-les facilitar.

Pregunta de novell, per l'estrena d'una AC, em de portar confeti i espuma d'aquella de les festes ?? o es trenca una ampolla de cava, com els vaixells ? dance dance .

Adeu.

P.D. Conrad, envio un privat amb les dades.

Re: Una proposta diferent. fa 14 anys 5 mesos #15135

Benvolguts amics,ens sap molt greu,no pel kaiac sino per no poder-vos veure,saludar i riure, celebrar el bateig de la flamant auto del Jordi i la Malena als cuals ens agradaria fer-los un abraçada i fer caure alguna llagrima d'emoció i alegria.Igual a la resta ,que alguns no coneixem en persona i ens hauria agradat fer-ho.NO PODEM VENIR.
Crec que es llogic que tinguem que comfirmar per anar aclarint el tema camping i Kaics.
Causes majors ens impedeixen asistir,pero us desitjem una sortida magnifica amb una mar ben plana i tranquila per poder navegar i un sol per enfosquir la pell.
Gràcies als flamants organitzadors per la seva paciencia,bon humor per sapiguer engrescar al personal,"Juventut divino tesoro" i fer gaudir a tothom de les seves aficcions.Gràcies Conrad i Echobelly,no canvieu.
Una abraçada ben forta a tots.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Una proposta diferent. fa 14 anys 5 mesos #15141

Hola a todos:

Jooooooooo... Pues nada Jepi, como siempre las cosas se complican...! Espero que la razón de que no podais venir, sea algo bueno (deportes de los chicos, os ha tocado la loto y vais a festejar, etc... jajaj)

Ya sabes que se os echara de menos, pero como se suele decir... Hay mas dias que longanizas... y tranquilo que haremos alguna travesia en vuestro honor... Esperamos veros prontito...

Un besazo enorme a los cuatro... :mrgreen: :mrgreen: :(
Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.

Re: Una proposta diferent. fa 14 anys 5 mesos #15145

Hola a tots,

Ostres Montse, ja esteu ben entretinguts amb aquest parell de preciositats...

No hi ha problema per que la Maria gaudeixi de l’esport i l’aventura amb el pare i la mare, però es molt probable que els del lloguer de caiacs us facin signar un document d’exempció de responsabilitat per part de l’empresa. ( Te’n recordes del tema de l’armilla ).
Les empreses de lloguer de caiacs ofereixen diversos serveis com ; cursos, sortides amb guia, lloguer de material etc. Ells sols es fan responsables quan els clients son adults i van amb guia a sortides mes llargues i programades.
Quan sols hi ha lloguer sense guia , la responsabilitat final es de la persona que lloga i dels pares si hi ha menors d’edat.
Bé desprès d’aquest rotllo patatero, anem a la part mes guai.

Una possible combinació per vosaltres pot ser aquesta ;
Tu i l’Anna en un caiac doble i el teu marit amb la Maria en caiac individual.
( Disculpa Montse, però no conec el nom del teu marit ).
El caiac individual auto-buidable, pot dur sense problemes un adult i un infant com la Maria.
Per cert, ja sabeu que el rem a mes servir per impulsar el caiac, es fa servir per remullar els del caiac mes proper. Je,Je, Je...

Salutacions.

Re: Una proposta diferent. fa 14 anys 5 mesos #15146

Per cert Santi, ara m'has fet pensar, no se si existeix la possibilitat de llogar un kayak tancat (no autobuidable) pero si es així pregeriries que us en guardes un parell millor que dels altres??

Re: Una proposta diferent. fa 14 anys 5 mesos #15147

=)) =)) =)) =)) =)) Josep, acabo de llegir allo de "autoridad competente". No t'amoinis que tindras un lloc tot per tu!!! Ara bé, allò del motoret ho veig mes dificil. En tot cas jo optaria per lligar el teu kayak al del santi disimuladament avans de la sortida. Despres amb posar cara de cansat tota l'estona ni se n'adonara! :mrgreen:

Pel que fa a l'estrena, es pot portar el que vulgui, sobretot cava, ara bé no m'en faig responsable de les agresions que et pugui fer en Jordi despres de rayar la seva flamant auto!

Jepi, una llastima que al final no vingueu! Nomes espero que el motiu sigui algo bo, encara que dubti que hi hago una festa molt millor que la que farem nosaltres! ;-) Molts records i espero que ens poguem veure aviat!!!!!!

Bé, actualitzo la llista ambles ultimes dades (tambe les de campingsalon)

CONFIRMATS:

1.- ROSS (1 persona en kayak individual) - Arribada 30/06
2.- iogui i Ciuatanejo (2 persones en kayak doble) - Arribada 30/06
3.- Conrad y Echobelly (2 persones en kayak doble) - Arribada 29/06
4.- Anrolapa (2 persones en kayak doble) - Arribada 29/06
5.- Santi 48 (2 persones en kayaks individuals) - Arribada 30/06
6.- Mateo y luisa (1 persona en kayak individual) - Arribada 29/06
7.- Jordi y Malena (2 adults i 2 nens en 1 kayak ind. i 1 kayak doble) - Arribada 29/06
8.- Joanramon - (2 persones en kayak doble) - Arribada 30/06
9.- Amigos de Joanramon - (2 persones en kayak doble) - Arribada 30/06
10.- Toti - 2 adultos en AC (sin kayak) - Arribada ??????
11.- TioWillson - (2 personas en kayak ?????) - Arribada 30/06
12.- Mireia - (2 adults, 2 nens en 1 kayak individual) Arribada 30/06
13.- Monrib and Lince - (2 adults 2 nens en 1 kayak doble y 1 individual) Arribada 30/06
14.- Josep-sqz (2 persones en kayak doble) - Arribada 30/06
15.- Hellinero (3 adults i dos 2 nens sense kayak) - Arribada 30/06
16.- JOSE-MAR - 2 persones, 1 kayak individual (sense camping)

POR CONFIRMAR:

1.- JJV
2.- Balzacs

Bé, confirmeu les dades pero em sembla que es mes o menys això :?:

Re: Una proposta diferent. fa 14 anys 5 mesos #15149

Ostres, jo em pensava que amb l'excusa de la Maria em podria escaquejar però ja veig que em voleu fer suar la cansalada :-x
Ja m'aplicaré i començaré a anar al gimnàs i a nadar per posar-me en forma, si més no perquè l'Anna no hagi de fer tota la feina ;-)

Santi moltes gràcies per la informació, a casa som el Jose, l'Anna i la Maria i una servidora la Montse. Aquesta tarda anirem al decathlon i buscarem el material, cal també calçat ?? Pensava portar aquell de la platja que és tancat i amb la sola de goma.

Re: Una proposta diferent. fa 14 anys 5 mesos #15150

echobelly te enviat dos privats, un amb le meves dades i un altra dien que seriam 4 adults en lloc de dos pero veig que a la llista nomes posa dos adults, pots confirmar si has rebut els meus misatges ? En referencia a quan arriberem dema confirmaré. Gracies
Viu cada dia com si fos l'ultim

Re: Una proposta diferent. fa 14 anys 5 mesos #15151

toti no he recibido ningun mensaje... Que raro... Los puedes volver a enviar....????' Si no, enviaselo a Conrad.. por si las moscas...

Gracias. :mrgreen:
Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.

Re: Una proposta diferent. fa 14 anys 5 mesos #15155

Conrad, si hi ha caiacs cobert per nosaltres bé i si no també. Cap problema.
Per cert, que hem de dur per la festeta ???????
Montse, salutacions a Josep, Referent al calçat, aquest que anomenes es perfecte.
Fins aviat

Re: Una proposta diferent. fa 14 anys 5 mesos #15157

Perdoneu però jo ara m'he perdut :(

Com són els caiacs que es lloguen???? Sí, individuals i dobles però... d'aquells que no estan tapats o del que t'has de ficar a dins i porten una lona que ajusta?

(m'explico fatal però és que no hi entenc gens :mrgreen: )

Santi!!! Conrad!!! M'ho aclariu, si us plau?

Re: Una proposta diferent. fa 14 anys 5 mesos #15158

CONFIRMATS:

1.- ROSS (1 persona en kayak individual) - Arribada 30/06
2.- iogui i Ciuatanejo (2 persones en kayak doble) - Arribada 30/06
3.- Conrad y Echobelly (2 persones en kayak doble) - Arribada 29/06
4.- Anrolapa (2 persones en kayak doble) - Arribada 29/06
5.- Santi 48 (2 persones en kayaks individuals) - Arribada 30/06
6.- Mateo y luisa (1 persona en kayak individual) - Arribada 29/06
7.- Jordi y Malena (2 adults i 2 nens en 1 kayak ind. i 1 kayak doble) - Arribada 29/06
8.- Joanramon - (2 persones en kayak doble) - Arribada 30/06
9.- Amigos de Joanramon - (2 persones en kayak doble) - Arribada 30/06
10.- Toti - 2 adultos en AC (sin kayak) - Arribada ??????
11.- TioWillson - (2 adults, 2 nens sense Kaiak) - Arribada 30/06
12.- Mireia - (2 adults, 2 nens en 1 kayak individual) Arribada 30/06
13.- Monrib and Lince - (2 adults 2 nens en 1 kayak doble y 1 individual) Arribada 30/06
14.- Josep-sqz (2 persones en kayak doble) - Arribada 30/06
15.- Hellinero (3 adults i dos 2 nens sense kayak) - Arribada 30/06
16.- JOSE-MAR - 2 persones, 1 kayak individual (sense camping)

POR CONFIRMAR:

1.- JJV
2.- Balzacs

Kedada fa 14 anys 5 mesos #15165

Hola de nuevo echobelly, acabo de enviar otro privado a Conrad, haber si el lo recibe. No obstante en la bandeja de de salida está, no lo acabao de entender pues en los enviados no consta y he enviado a otros y si los han recibido. :cry:
Viu cada dia com si fos l'ultim

Re: Una proposta diferent. fa 14 anys 5 mesos #15169

Hola Mireia i perdona per l’embolic.
Efectivament, la majoria de caiacs que es venen o es lloguen son individuals o de matrimoni, Je Je je.
Es venen caiacs de lona, plàstic, fibra de vidre, inflables .... Els de lloguer tots son de plàstic o millor dit de” Polipropile”, son més resistents que els altres però més pesats.
El caiac clàssic de tota la vida es el que vas assegut amb les cames dins l’estructura i com bé dius duu una lona que tapa el forat i el palista queda amb mig cos fora.
Aquest tipus son molt més ràpids i mariners, però a l’hora més inestables. En cas de giravolt el caiac es pot omplir d’aigua, i sols una persona entrenada o amb l’ajut d’altres es pot tornar a ficar dins el caiac.
Fa 10-15 anys el caiac de mar entrà dins els esports d’aventura i surt al mercat el caiac auto-buidable, dissenyat per que no es tombi i no s’ompli d’aigua, es pot fer una capbussada i tornar fàcilment a pujar sobre el caiac. Es més lent però accessible a tothom. Gracies a ells les empreses de lloguer fan l’agost i nosaltres gaudirem de la Costa Brava des d’ una perspectiva diferent.
Les empreses, acostumen a llogar els caiacs clàssics als grups guiats i a persones amb un mínim d’experiència. Nosaltres llogarem els auto-buidables, individuals o bé de matrimoni,en tenen molts. Per cert , amb el lloguer hi entra el rem i l’armilla-salvavides (obligatori)i crec que un bidó de 5 lts. Estanc per desar la documentació i les claus de l’Auto.
Desprès d’aquest rotllo, no se si he aconseguit aclarir o mes aviat, a complicar els teus dubtes.
Però, no dubtis en preguntar-me qualsevol dubte que tinguis.
Santi

Re: Una proposta diferent. fa 14 anys 5 mesos #15174

Gràcies, Santi!!
És més o menys el que intuïa però ara ho tinc molt més clar. :D

Re: Una proposta diferent. fa 14 anys 5 mesos #15176

Millor que ho ha fet en Santi jo crec que no es pot explicar. dance

Inicialment si que la meva intenció era llogarne dels tancats amb un monitor, pero donat que no erem gaires (qui ho diria ara) i que la duració i intensitat de la ruta era una mica massa pel que estem acostumats em van convencer per ferne una mes curta.

Quan siguem uns experts ja en farem de mes llargues, veritat? :mrgreen:

Molts records!

Re: Una proposta diferent. fa 14 anys 5 mesos #15242

Bé, familia, de moment el camping ja esta confirmat!!! Anirem al camping Kings:

http://www.campingkings.com/

Veient la portada de la web ... entendreu per que l'he triat, veritat???? Nomes de vuere la foto ja donen ganes de donar-se un "chapuzon". L'unica llastima com us vaig comentar es que no estarem un al costat de l'altre, encara si que a la mateixa zona. Es per això que caldra comportarse i no fer massa escandol no sigui cas que torni l'aloha! :mrgreen:

Sobre els que heu demanat mes kayaks, no crec que hi hagi problema pero fins dema no us ho podre confirmar (avui Dilluns esta tancat). Ara que ... quina por em fa. Nomes de lloguer son 18 Kayaks!!!!!! dance

Alguns viatges

• Baviera, Selva Negra i Alsàcia +

Som dues families amb 4 nens ( 2 nenes de 6 anys, una nena de 4 anys i un nen de 2 anys), i anem amb 2 caravanes. Sortim el dissabte Llegir més
  • De tornada a Suïssa +

...Quedo boquiabierta por la grandiosidad del paisaje y por el hecho de poder estar aquí. El guía nos explica que el grosor del hielo en el punto central del glaciar Llegir més
  • Viatge a Noruega +

T’ho miris per on t’ho miris és espectacular. És la natura en la seva màxima expressió. Un espectacle que no té semblança amb res. No saps on mirar per que Llegir més
  • Les illes Highlands d'Escòcia +

No tardamos en ver los famosos acantilados blancos de Dover (es nuestra primera vez, la anterior viajamos por el Eurotunnel de noche). Su brillo casi deslumbra. No parecía posible, pero Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12