Benvingut,
Convidat/da
|
|
Tal com diu la Mireia nosaltres hem desistit amb el tema de l'emisora.Estavem els uns darrera els altres i no ens sentiem,a la que ens allunyavem perdiem totalment la cobertura,un rotllo patatero,pero es troba a faltar aquell sorollet familiar de quan algu et canta una canço desde l'altre auto o et demana la valoració del cap de setmana oi Tiowillson????.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
en mis tiempos habian cicharras , que daban una cobertura excepcional , y no era un elemnto muy caro , eso si medio ilegal....
|
|
perdona , pero como puedo pasar el cable al habitaculo por el capo , no he visto ningun hueco.
he pensado en poner una antena de iman y pasar el cable cuando lo llleve por la puerta y asi no tener que hacer agujeros , quepor otro lado no he visto no el sitio ... uno que no sabe de estos temas... |
|
Hola Jose Luis,
yo en el coche llevo una base de pinza en la parte superior del portón trasero, el cable lo entro por detrás del conjunto de luces. Al desmontarlo vi unos agujeros tapados con tapones de goma, uno de ellos lo agujereé para entrar el cable al habitáculo. Una vez dentro ya es tener un poquito de maña para ocultar el cable. |
|
Els cables coaxials suporten malament els esclafaments i curvatures pronunciades i això es tradueix en estacionaries i mala qualitat de l’emissió o recepció, com ha fet Bitxitos busca una goma pasamurs des de el capó a l’interior ni tenen d’haver-hi varies per passar cables cap al quadre d’instruments o el mateix del cable del accelerador o embragatge si te espai.
SABER QUE SE SAP EL QUE SE SAP I QUE NO SE SAP EL QUE NO SE SAP; HEUS ACÍ EL VERITABLE SABER.
Confuci. |
|
pero desde el capo de la auto??? es que no tengo ni idea y a lo mejor me equivico pero ya mirare esto que deciis...
muchas gracias por vuestras indicaciones , ya os dire como va... |
|
Als qui us caduqui la llicència aquest any us pot interessar el següent enllaç
www.mityc.es/Telecomunicaciones/Secciones/Espectro/Radioafic...mativa/LicenciaCB27/ |
|
Bona nit a tots.
recupero aquest fil mes que res per que em fa ilusio, comunicar que ja tinc un totxo instalat a la Tortugueta. Un company de Masella m'ha regalat una alan 100 hi aquest cap de setmana l'instalat. Bitxitos que vols dir que " es cremant els finals", no calare foc a l'ac per instalar malament l'antena???. On vaig comprar l'antena hem van dir que no em molesti d'anar a teleco ja que aquest model ja no el legalitzant, algu sap si es correcte???. salut <div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>
|
|
Si et paren amb l'emissora sense llicència prepara 300 € de multa i despediu-vos d'ella.
Si és un model que ja no legalitzen molt segur que sigui per que no compleixi l'actual normativa, això ho pots comprovar a l'última pàgina del manual, on hi ha el certificat d'homologació (si m'ho fas arribar t'ho comprovo). Cremar els finals: no pateixis que no si cala foc. Quan l'emissora rep massa energia sobrant a l'hora d'emetre els potenciometres (finals) se sobreescalfen i el seu rendiment cau en picat. Bitxitos ECB85PDH 3CBE008 |
|
|
|
He rebut el següent escrit:
Por el uso sin licencia de la radio CB27 Sabemos que son cada día más numerosos los usuarios de caravanas y autocaravanas que utilizan la radio CB27 para comunicarse. En este sentido se ha creado una Plataforma integrada por todos aquellos que estén directamente relacionados con el uso de las comunicaciones por radio en Banda Ciudadana y creen en su Uso Libre y regulado en España (al igual que en la inmensa mayoría de países europeos). Si desean mostrar su apoyo y/o ampliar la información y conocer la Propuesta que la Plataforma planteará a la Administración para una futura revisión de la normativa que regula el uso de la CB en España, por favor visite la web abajo indicada: www.radiocb.es Plataforma para el Uso Libre de la CB en España Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
És veritat que des de fa molts anys hi ha col·lectius que lluiten per a la desaparició de la llicència de CB, però des de la
Federació Catalana de CB 27 (FCCB27)
es vol donar continuïtat a la llicència. En el seu
fòrum
s'estan recullin idees i propostes per a incloure en una nova normativa que reguli la CB i es discuteix sobre les conseqüències de la desaparició de la llicència, de si realment seria tant bo com alguns defensen.
Des de la FCCB27 es creu que la supressió de la llicència portaria a la CB a un estat similar als dels PMR, cert és que estan molt estesos però, quin és realment el seu ús? a part de les limitacions a les que estan sotmesos (potència, modes, equips...) i de la indefensió que pateixen davant de qualsevol altre ús de l'espectre radioelèctric. Jo, personalment, estic a favor de la llicència de CB. No obstant, si que crec que es podria reduir la taxa que es paga actualment, així com l'eliminació de la limitació d'equips. Bitxitos ECB85PDH Jordi |