• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

TEMA:

Re: Cebistes fa 16 anys 4 mesos #13606

Mare de deu!!!! Com deia el CIM m'he fet tornar a l'adolescència!!!

QSO QSO!!!

Aqui es presenta l'estació bravo golf, operador Jaume, modulant tota la meva adolescència des de la vil·la de Caldes de Montbui (ara ja a Mollet jejeje), a la zona del vallès ens movíem pels canals 34 AM i posteriorment 31 FM, hi vaig fer molt bons amics, teniem una "penya" super guapa. Aqui a casa encara tinc l'emisora, pero només l'utilitzo per treure-hi la pols, de vegades l'engego una estona i ja no hi sento res, no es com abans, les noves tecnologies ho han canviat tot, i ara es internet, no ens hem d'enganyar, la idea de tornar-ho a fomentar es molt interessant. Durant uns anys vaig estar de voluntari en una organització de prevenció d'emergències que es va crear al vallès. Jo era estació base, estava de guàrdia des de casa, unes hores al dia amb l'emisora en stand-by, i altres usuaris "patrullaven" boscos, etc... Recordo una vegada que es va perdre un nen al montseny i es va trobar gracies a la CB. En els incendis també estàvem en contacte amb bombers. Pero com tot, les coses s'acaben.!!!

73 51 i 88 per les fèmines!!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Cebistes fa 16 anys 4 mesos #13609

Caramba................el món es una caixa plena de sorpreses ¡¡¡

..............Qui ens anava a dir que fa una pila d'anys compartiem les mateixes afeccions................. i ara, mols anys després ens torna a unir el gust per las coses boniques i sencilles......................... Hens ha tornat a unir TotCàmping.cat

Salutacions a les estacions:
- Bravo Golf
- Alou
- Catalonia

AR (final de transmisió)
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Cebistes fa 16 anys 4 mesos #13626

Toni, canviat el logo!!!! :-P :-P :-P :-P

Bé, no l'han canviat del tot, si obres l'article per veure les opinions encar hi segueix el que es van inventar. Però el fet és que els que vam endegar l'idea el gener del 2002 no sabem qui ha estat l'artífex del logo que surt a CB27.com, ni perquè sel van inventar quan ja n'hi havia un. Això deixant de banda que potser el seu està més elaborat, però... bé, el nostre era nostre i el MarceCRN el seu primer progenitor. :D

El fitxer ja te l'he enviat.
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: Cebistes fa 16 anys 4 mesos #13629

Hola !!!

A casa hi ha un "Speedy", que duia l'emissora ECB42148I al seu cotxe de solter, i el vaig veure en acció (ja fa anys) preguntant per adreces o per l'origen de retencions de trànsit.

Aquesta mateixa emissora ara està a l'auto, però la vam muntar d'urgència per a estrenar l'auto, sense calibrar-la, i no es sent massa clara.

L'Speedy de casa meva parlava una mica d'argot, però no tant com vosaltres: no m'ha sabut desxifrar aquestes salutacions numèriques que poseu per a les fèmines (sort que la Neus ho ha aclarit...).
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Cebistes fa 16 anys 4 mesos #13638

Toni, em referia a aquest fil, en el post on vaig ficar l'enllaç. A cb27.com encara no m'han contestat de manera clara.

EvaV, aquí tens Argot i numerals utilitzats en CB . Si algun dia coincidim puc donar-li un cop d'ull a la vostra emissora per si es pot millorar la recepció, peró si que us aviso que si l'antena no està ben graduada podeu afectar als finals de l'emissora.

Aixó s'anima, encara muntarem un grup de DX :-P

Re: Cebistes fa 16 anys 4 mesos #13639

Fa bastans anys, l'estació base CACHARRO i el seu operador Fernando, feian de pont entre un nombrós grup de barres movils que circulaben per Barcelona. Totes les tardes es feiant rodes, i al vespre, quand el Ramón em recullía a la feina, m'afegía al grup fins arribar a casa.
Tot plegat un día, un veí ens va comentar que no sabía que passaba però que a qurts d'once de la nit sempre li feía pempellugas la tele. Nosaltres Si sabian que pasaba. Era l'hora d'arribada a casa, i abans d'entrar al parking ens acumiadabem de tota la gent.
Poc temps després, la guardia urbana (per orde de telecumunicacións), va començar a investigar a les parades de trens y aeroport tots el taxis que portaban emisores, i si la duiant sensa llegalitzar o be portaban una secretaria (amplificador) el multaban. A les hores moltes barres movils es van quedar sense poder modular, doncs Barna queda mol apantallada i sensa aquest ajut es una feina quasi imposible.

Ja no fa tans anys (5 o 6), una nit pujant al Turó del Home ens va saltar la corretja del alternador de la AC. En nostre móvil (movistar) no tenía cobertura, i el de uns amics que ens acompanyaban (vodafone) es va quedar sensa saldo. Gracies a una estació base que operaba desde alguna població propera al Montseny vam poder contactar amb la companyia d'asegusances perqué ens enviés el servei tecnic que teníem contractat (aquesta historía l'explicaré en un altre ocasió). L'endemá al matí es va tornar a possar en contcte amb nosaltres i gracies amb ell vam poder contactar amb el servei d'emergencies de Mercedes Benz (opera desde Maastricht-Holanda) perque ens enviesin un mecanic.

Aixís s'escriu l'historia................
73 + 88 per tots
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Cebistes fa 16 anys 4 mesos #13641

Bitxitos, moltes gràcies per l'enllaç amb l'argot, i per l'oferiment de donar un cop d'ull a l'emissora quan coincidim.

Una pregunta per si ho sabeu: l'emissora és antiga (reaprofitada d'un cotxe on sí que va arribar a estar legalitzada), la factura de l'emissora ja no sabem on para, i em penso que sense factura no es pot legalitzar, oi?
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Cebistes fa 16 anys 4 mesos #13642

Hola EvaV,

per legalitza una emissora de "segona mà" necessites la factura original, la llicència on va estar donada d'alta i la llicència on la vols registrar.

No obstant, si vols més informació truca a Telecos i et podran informa del que has de fer, et deixo les adreces de les delegacions de Catalunya:

BARCELONA
C/ Marquesa, 12
08003 BARCELONA
Teléfono: 932-689-150
Fax: 932-689-173

GIRONA
C/ Josep Pla, 14
17001 GIRONA
Teléfono: 972-220-944
Fax: 972-486-013

LLEIDA
Avda. Segre, 4.
25007 LLEIDA
Teléfono: 973-728-260
Fax: 973-728-263

TARRAGONA
Pz.Imperial Tarraco, 4
43071 TARRAGONA
Teléfono: 977-249-286
Fax: 977-249-095

Re: Cebistes fa 16 anys 4 mesos #13643

Gràcies, preguntarem a veure si es pot fer res, o bé si hem de continuar "sense papers".

Re: Cebistes fa 16 anys 4 mesos #13644

Si et paren i no la tens legal a més de no tenir llicència em sembla que tens una multa de mínim 150 € i has de portar l'emissora a Telecos per a que la trepanin. :( :cry:

Quan demaneu informació digueu que la teniu en un traster, que us la va regalar un amic fa anys i que no l'heu feta servir mai. :oops:

Re: Cebistes fa 16 anys 4 mesos #13730

:-P Torna a estar funcionant la web :-P

Hi ha dos adreces que apunten al mateix lloc, podeu fer servir la que volgueu o proposar-ne de noves:

canal2campista.ham-radio-op.net

canalcampistacb.ham-radio-op.net

L'acavem de penjar amb en Toni, s'ha d'actualitzar.

Re: Cebistes fa 16 anys 4 mesos #13732

Caram, quina sincronització!

;-)

Re: Cebistes fa 16 anys 4 mesos #13734

TONI!!!!

VOLS DEIXAR D'ESCRIURE AL MATEIX TEMPS QUE JO!!!!

Re: Cebistes fa 16 anys 4 mesos #13735

TONI!!!!

VOLS DEIXAR D'ESCRIURE AL MATEIX TEMPS QUE JO!!!!

No

:twisted:

Re: Cebistes fa 16 anys 4 mesos #14005

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1808
  • Gràcies rebudes: 46

:-P Torna a estar funcionant la web :-P

Hi ha dos adreces que apunten al mateix lloc, podeu fer servir la que volgueu o proposar-ne de noves:

canal2campista.ham-radio-op.net

canalcampistacb.ham-radio-op.net

L'acavem de penjar amb en Toni, s'ha d'actualitzar.

Estaria bé de tenir un enllaç des de totcàmping. Quina de les dues és la bona ?
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Cebistes fa 16 anys 4 mesos #14013

La primera canal2campista.ham-radio-op.net

S'ha d'actualitzar, però en Toni ara està molt ocupat amb la remodelació de "Viajar en autocaravana", a part que m'ha comentat que la pàgina no és ben bé seva.

Jo ara vaig un pel liat, però m'agradaria poder fer-hi quelcom, suposo que a mitjans de juny podré dedicar-li una miqueta de temps. De totes maneres primer de tot s'hauria de demanar permís a la propietaria.

No obstant seria bo tenir enllaços des de diverses pàgines campistes per tal de tornar-li a donar impuls.

Bitxitos
ECB85PDH

Re: Cebistes fa 16 anys 2 mesos #16356

Recordo, amb 14 anys vaig montar la 1ª emissora..... després van venir experiències, amics i el mon dels adults.... Fa tres anys vaig començar a viatjar amb la cv i vaig decidir montar una emissora al cotxe...... tot ha canviat molt, pero, aquest any la tornaré a montar i esper-ho "copiar" a algun dels companys del foro
...I demà el sol et dirà com van marxar les ombres

Re: Cebistes fa 16 anys 2 mesos #16368

Hola alexei,

podràs trobar-te amb forces companys al canal 2 en AM, i esperem que de mica en mica n'anem sent més.

Bitxitos
ECB85PDH
3CBE008

P.D: T'aconsello que et canviis l'avatar per un que sigui un número, els que tenen nom són d'altres usuaris. Si vols li pots enviar un al webmestre per que te'l pengi, informa-te'n a l'apartat d'ajuda.

Re: Cebistes fa 16 anys 2 mesos #16376

Jo creia que cebista era al qui li agradaben les cebes;pero jo prefereixo la bona carn i les escalibades. :D :D :D :D
Aixo està molt parat i hem de fer una mica de cachondeo.
Un saludo
Jorge

Re: Cebistes fa 16 anys 2 mesos #16380

Jo creia que cebista era al qui li agradaben les cebes;pero jo prefereixo la bona carn i les escalibades. :D :D :D :D
Aixo està molt parat i hem de fer una mica de cachondeo.
Un saludo
Jorge

Comenta-li a qualsevol cebista de fer una bigotada i ja veuràs com s'apunta. Aixó si, tingues a punt uns bons entrecots per fer a la brasa :D

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Cercador

Alguns viatges

• Tots els colors del verd - Noruega 2008 +

Corria l'any 1976. Feia poc que s'havia fet la presentació del primer Volkswagen Golf, i la revista "Autopista", la més coneguda llavors a l'Estat Espanyol, va fer una prova de Llegir més
  • Sud de Catalunya +

Feia molt de temps que volíem anar per aquesta zona, ens cridava molt l’atenció poder pujar al Mont Caro. Sortim de casa a primera hora, les 7 del matí, per Llegir més
  • Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • Nova Zelanda +

Fer un cronograma del nostre viatge a NZ seria una mica llarg i avorrit, però sí que podem fer unes pinzellades i aprofundir en els llocs més interessants. Sota els Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12