• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Re:Un nou poble en contra de les AC i de CV fa 13 anys 3 mesos #39872

Companys, ja tinc resposta per escrit per part de l'Ajuntament.
En resum, volien la prohibició d'estacionament de forma permanent de les caravanes als seus carrers, les quals tenen indiscriminadament.
Han demanat excuses per el malentès i per la col.locació precipitada, i de moment, taparàn aquestes senyals de la controvèrsia, tot pensant amb la millor manera de fer-ho.
Així doncs, fins i tot, em comenten que els hi sap greu aquest malentès, sense cap pretensió de sancionar o discriminar al col.lectius d'autocaravanistes, que som un col.lectiu respectuós i cuidadòs de les instal.lacions.
;-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per Correcitys.
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Baix Empordà, pobles amb encant +

Vam anar a la comarca gironina del Baix Empordà, amb l'autocaravana, amb la intenció de visitar uns pobles, encara que petits, encantadors, que deixen un grat record en la memòria Llegir més
  • Itàlia - Eslovènia +

Després de visitar Morella i la Vall d’Uixó durant la Setmana Santa del 2005 estrenant la caravana i veient de què anava això del caravàning, havíem deixat la caravana parada. Llegir més
  • La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12