• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Re:Un nou poble en contra de les AC i de CV fa 13 anys 3 mesos #39714

Jo aquest mati he enviat un instancia, m'he registrat mitjançant el IdCAT es a dir mitjançant certificat Digital i cap problema, no ho he provat de l'altra forma, pero esta enviada i ja m'han enviat un correu amb el numero de registre i tot, a per cert mmotes gracies a tots als que n'esteu fent publicitat d'aquesta injusticia.
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per trenkakames.

Re:Un nou poble en contra de les AC i de CV fa 13 anys 3 mesos #39716

Jo ja he fet la meva queixa utilitzant el formulari on-line.

Vetaquí el missatge:

Sr. alcalde,

com a autocaravanista vull manifestar-li la meva preocupació per la col.locació de senyals (al meu entendre il.legals ja que no figuren al cataleg homologat de Trànsit)de prohibició d'aparcament d'autocaravanes i caravanes en el terme municipal de Bellvei del Penedès.

Li annexo la documentació necessària per argumentar aquesta il.legalitat:

# DGT Instruccion-08-V-74-Autocaravanas

acrobat.com/#d=Hco9ddAC8hmyDwaKPDKFFQ

# Cumplimiento_Instruccion 08V-74 DGT

acrobat.com/#d=3HlI7fjuzG2AvT6oxeI78Q

# Interpretacion_Instruccion_08_V-74

acrobat.com/#d=VXVEcXoak9Mm0ipIUBoIiQ

# Comunicació Trànsit (Catalunya)

acrobat.com/#d=A1Ruten8XZv*3eMIkCwWPg

Trànsit NORMATIVA_AUTOCARAVANES (solo para Catalunya):

acrobat.com/#d=8DyyycczCgl28Uj30iKbYg

Vull comunicar-li també que aquest fet vexatori per els drets dels autocaravanistes s'ha penjat i s'ha fet públic a tots els fòrums autocaravanistes estatals i diversos estat membres de la UE on l'autocaravanisme esta normalitzat.

Tenint els pàrkings que teniu, ben bé es podria arribar a una solució factible i positiva per ambdúes parts.

us demano reconsidereu la situació i feu tot alló que estigui al vostre abast per a normalitzar la situació i fer que Bellvei del Penedès no sigui un municipi hostíl al sector autocaravanista europeu. Aquest fet beneficiaria sens dubte l'economia local en quan a la dinamització dels comerços, un fet que va estretament lligat amb el desenvolupament de la nostra manera de fer turisme.

Esperant noticies seves aprofito l'avinentesa per a saludar-lo molt atentament

Damià
Salutacions cordials

Damià i Carme

Last edit: per Damia i Carme.

Re:Un nou poble en contra de les AC i de CV fa 13 anys 3 mesos #39718

molt be Damià a veure si puc penjar el meu

Re:Un nou poble en contra de les AC i de CV fa 13 anys 3 mesos #39721

Sembla ser que també han bloquejat el formulari. Acabo de rebre el meu missatge com a no entregat... :sick:
Salutacions cordials

Damià i Carme

Re:Un nou poble en contra de les AC i de CV fa 13 anys 3 mesos #39722

* Una altra forma de tramitar la queixa on line: tram.ajuntaments.info/tram/5...6E39543946.asp
Salutacions cordials

Damià i Carme

Re:Un nou poble en contra de les AC i de CV fa 13 anys 3 mesos #39724

Amb el consentiment de l'Ajuntament, així s'utilitzen els pàrkings públics de Bellvei vetats a les caravanes i AC,s.

La fotografia esta treta de la web del Ajuntament de Bellvei del Penedès...

Salutacions cordials

Damià i Carme
Adjunts:

Last edit: per Damia i Carme.

Re:Un nou poble en contra de les AC i de CV fa 13 anys 3 mesos #39730

si per les Ac i Cv no pero per montar festetes si, vaja vaja quin criteri

Re:Un nou poble en contra de les AC i de CV fa 13 anys 3 mesos #39732

Hola companys,el que hem de fer(a part d'enviar e-mails i parlar-hi) es no anar a aquest municipi.Que te d'especial un poble que no vol que els autocaravanistes i caravanistes no el visitin??potser la casa de turisme rural??potser un hotel,i culturalment??? i turisticament??? o potser es que no pasem pels seus carrers???.No se vosaltres,però jo ja començo ha estar fart de que no s'apliquin les lleis a tothom igual,un ajuntament es pasa pel forro la legislació i jo no puc fer res si la llei hem reclama legalitat(multes,impostos).
Bé amics,"tornarem a lluitar,tornarem a sufrir,tornarem a vencer".
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:Un nou poble en contra de les AC i de CV fa 13 anys 3 mesos #39740

Bones, estic en la línia de Jepi. He enviat la meva queixa a:
Ajuntament: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Alcalde de Bellvei: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
, a part de trametre la queixa oficial (encara que aquesta darrera no em semblava que funcionés gaire bé).
En qualsevol cas us anoto la meva queixa, per si serveix algun altre de'inspiració: és qúestió de retallar, copiar, modificar al gust de cadascú i enviar.

Srs,

Em dic ............ i des de fa ..... anys la meva família i jo dediquem el nostre temps de lleure (caps de setmana, períodes vacacionals, etc) a conèixer turísticament Catalunya, a bord de la nostra autocaravana. Doncs bé, des de la setmana passada està circulant per webs catalanes i espanyoles la notícia (fotos incloses) que al municipi de Bellvei està prohibit aparcar caravanes i autocaravanes.

Vist això, voldria exposar el següent :

1. Vull manifestar el meu total desacord amb aquesta decisió que vulnera el marc legal actual i perjudica un col·lectiu turístic gens menyspreable en qualitat i quantitat, i del qual em considero formar part.

2. Voldria saber el motiu que ha motivat aquesta decisió per part del consistori de Bellvei, que a part de perjudicar un col·lectiu turístic, també perjudica al comerç local i a l’oferta cultural de Bellvei, en tant que és tracten de consumidors potencials.

3. Els suggereixo que es posin en contacte amb les organitzacions que ens representen (per exemple Secció d’Autocaravanes de la UCC o el Lleure Camper Club) per tal de trobar una solució satisfactòria per a totes les parts, tal com s’està fent a milers de municipis europeus, catalans inclosos ( per exemple: Navarcles, Sitges,Tremp).

4. Que fins que no es rectifiqui la situació actual de prohibició, malauradament Bellvei no serà destí ni parada de les nostres escapades turístiques i que així ho faré saber a altres companys autocaravanistes, amb el conseqüent perjudici al valor turístic de Bellvei i a l’oferta cultural i comercial que pugui oferir.

El saluda atentament i resto a l'espera de la seva resposta

M..........

DNI: xx.yyy.zzz

Soci núm. xyzxyzxzy de la Secció d’Autocaravanes de la Unió Caravanista de Catalunya.

Cornellà de Llobregat, 13 de febrer de 2010.

I ja està,
Salutacions.
Marce
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Last edit: per MarceCRN.

Re:Un nou poble en contra de les AC i de CV fa 13 anys 3 mesos #39741

MarceCRN ha escrit:

Bones, estic en la línia de Jepi. He enviat la meva queixa a:
Ajuntament: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Alcalde de Bellvei: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
, a part de trametre la queixa oficial (encara que aquesta darrera no em semblava que funcionés gaire bé).
En qualsevol cas us anoto la meva queixa, per si serveix algun altre de'inspiració: és qúestió de retallar, copiar, modificar al gust de cadascú i enviar...

Marce,

m'agradaria saber si et retorna el correu. Es veu que tenen activat a totes les adreces electròniques un sistema anti-spam i ara per ara, que jo sápiga, s'han anat retornant tots els correus enviats.

La única forma d'entrar la queixa és omplint la instància on-line que hi ha penjada. Et tornen l'avís de rebuda (o entrada) amb registre i tot...

Damià
Salutacions cordials

Damià i Carme

Re:Un nou poble en contra de les AC i de CV fa 13 anys 3 mesos #39742

Doncs he rebut un missatge de problemes en el lliurament en la primera, la aj.bellvei ; l'altra, la de l'alclade, sembla que ha arribat o encara no m'ha arribat el missatge de problemes. Estaré pendent, i si no, buscarem més destinataris de la queixa: la Diputació de Tarragona, el Consell Comarcal i d'aquí a poc la corresponent vegueria B-)
Del tema de la queixa on line, ho he fet dues vegades omplint amb dades i tal però el resultat no em convencia:la pantalla no es movia quan pitjava el "Continuar". Igual se'ls ha despendolat el sistema de queixes on line i hem d'esperar a dilluns , quan s'incorporin a la feina i restableixin el sistema.
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re:Un nou poble en contra de les AC i de CV fa 13 anys 3 mesos #39743

Fet!!!

Instància entrada i ja tinc número de registre...;-)

Re:Un nou poble en contra de les AC i de CV fa 13 anys 3 mesos #39747

Prova superada!!!
Al meu cas no em deixava continuar perquè quan escrivia el meu número de telèfon ho feia així: 93 123 45 67 , i no havia de deixar espais en blanc al mig, s'havia d'escriure: 931234567. Ho dic per si a algú li passa el mateix.
Ja tinc la instància feta.
Salutacions i bon diumenge!!
Marce.

Last edit: per MarceCRN.

Re:Un nou poble en contra de les AC i de CV fa 13 anys 3 mesos #39754

A la nostre vida tots tenim prioritats diferents i cadascú lluita o ha lluitat segons les seves necesitats o preocupacions.
Uns per conseguir que els transports que els porten a la feina o a l'escola arribin puntuals, uns altres per tenir un sou just, molts per no perdre la feina i poder mentenir la seva familia; altres lluiten contra malalties incurables o per sobreviure després de la mort d'un familiar estimat ...
Val la pena lluitar contra las injusticies del món, contra la fam que pateixen molts infants, contra les guerres ...

Però creieu que val la pena gastar les nostres energies per conseguir que un municipi ens deixi estacionar cuan el únic que ens ofereix és algun restaunant per anar a dinar o alguna esglèsia per visitar ???
Personalment crec que no val la pena perdre el temps en conseguir que un ajuntament ens permeti passar el cap de setmana en el seu terme municipal. Jo només aniré a aquells llocs on no em possen impadiments i soc ben rebuda; les meves prioritats van per camins diferents i si a Bellvei no em deixen estacionar, al Panedés hi han caves i poblacions que ens esperen amb els braços oberts.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:Un nou poble en contra de les AC i de CV fa 13 anys 3 mesos #39756

Neus ha escrit:

... Però creieu que val la pena gastar les nostres energies per conseguir que un municipi ens deixi estacionar cuan el únic que ens ofereix és algun restaunant per anar a dinar o alguna esglèsia per visitar ???
Personalment crec que no val la pena perdre el temps en conseguir que un ajuntament ens permeti passar el cap de setmana en el seu terme municipal....

Jo crec que és una qúestió de principis. No es tracta d'aconseguir que aquest municipi o un altre ens aculli, es tracta de defensar els nostres interessos i els nostres drets i que sápiguen que ho fem (a mesura de les nostres possibilitats, es clar). Amb el temps, n'estic convençut que la cosa s'anirà normalitzant pero ara hi ha allò que hi ha i hem de ser els "afectats" qui ens defensem de les agresions que sofrim.

Tal vegada, no ho se, mai aniré a Bellvei ni ara ni si s'autoritza l'aparcament als nostres vehicles, però si que tinc clar que com a mínim deixaré palesa la meva queixa allà on em facin fòra d'una forma il.legal.
Salutacions cordials

Damià i Carme

Re:Un nou poble en contra de les AC i de CV fa 13 anys 3 mesos #39761

Estic totalment d'acord amb Damiá penso , en de defensar la nostra dignitat i no hem de permetre que s'estenguin aquets tipus de prohibicions il-legals-
Malauradament som un col-lectiu molt individualista, a Andalucia ens han donat un bon exemple , han fet una gran marxa de 300 AC en protesta per les prohibicions de segons quines poblacions.
No cal que per Bellveí ens movilitzem tants, pero no s'ha de permetre i hem de fer algo
Demà demarè entrevista amb l'alcalde en nom de la UCC ja que dels mails no arriben resposta.
Ja us comunicaré la data, per la meva part està invitat qui vulgui vindre.

Salut

Re:Un nou poble en contra de les AC i de CV fa 13 anys 3 mesos #39762

Jo també he tingut moments en casos com aquest que he pensat: que els bombin!! Me’n vaig on no m’emprenyin!! O imitant al Rick de Casablanca, podem dir “Sempre ens quedarà França”...que la tenim a quatre passes; I és una opinió que respecto, però que no la comparteixo.
Aquest enrenou que es munta ( enviar queixes, instàncies, etc.) com a mínim farà palès a l’ajuntament que hi ha gent, que ell no imaginava ni que existia, que consideren que la seva decisió és injusta i perjudicial. I tot simplement enviant-hi un correu o escrit: tres minuts d’escriure i fer un “Enviar”.
I quan més en rebi, millor; perquè facilitarà l’acollida que facin als nostres representants, en aquest cas l’incombustible Jaume...que sempre estàs en tots el fregats, company. Només desitjar-te que t’atenguin i molta sort.
L’ajuntament, si aborda el tema de manera constructiva, pot convertir el seu problema en una oportunitat d'èxit.
A més, sospito que aquesta mena de conflictes els van tenir, fa temps, a altres llocs ( França, Alemanya, Itàlia, etc) i de mica en mica, associacions i particulars van reconduir la situació fins la situació actual on dona gust viatjar per gran part dels seus territoris. M’imagino que ara ens toca a nosaltres mobilitzar-nos, de tal manera que quan ens visitin es trobin tan còmodes com nosaltres als seus països.
Salut i encert!!
Marce

Re:Un nou poble en contra de les AC i de CV fa 13 anys 3 mesos #39763

Damia i Carme ha escrit:
[/quote]

Jo crec que és una qúestió de principis. No es tracta d'aconseguir que aquest municipi o un altre ens aculli, es tracta de defensar els nostres interessos i els nostres drets i que sápiguen que ho fem (a mesura de les nostres possibilitats, es clar). Amb el temps, n'estic convençut que la cosa s'anirà normalitzant pero ara hi ha allò que hi ha i hem de ser els "afectats" qui ens defensem de les agresions que sofrim.
Tal vegada, no ho se, mai aniré a Bellvei ni ara ni si s'autoritza l'aparcament als nostres vehicles, però si que tinc clar que com a mínim deixaré palesa la meva queixa allà on em facin fòra d'una forma il.legal.[/quote]

Tant a nivell particular com a nivell de associació es pot solicitar a un ajuntament la creació d'un arèa de AC o la permesivitat de deixar-nos estacionar en el seu municipi. D'aquí a agafar una "pataleta" cada cop que veiem barres d'alçada o una prohibició expresa contra l'aparcament dels nostres vehicles, que voleu que us digui ???
Hi han masses llocs bonics on no ens possen cap mena d'impediments i massa poc temps per poder-los visitar tots com per fer-nos mala sang discutint o manifestant-nos ...
Potser soc egoista e individualista, pero durant la meva vida he hagut de lluitar molts cops per coses importats, i ara no estic disposada a barellar-me amb ningú per poguer passar el cap de setmana en tal o cual lloc. Simplement aniré on soc ben rebuda.
Aquests ajuntaments que ara no ens volen, algun dia descobrirant el seu error, pero potser llavors ja sigui massa tard.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:Un nou poble en contra de les AC i de CV fa 13 anys 3 mesos #39767

Neus ha escrit:

D'aquí a agafar una "pataleta" cada cop que veiem barres d'alçada o una prohibició expresa contra l'aparcament dels nostres vehicles, que voleu que us digui ???...

Doncs jo no considero que això sigui una "pataleta" com dius. Cadascú te el seu punt de vista, faltaria més.
Salutacions cordials

Damià i Carme

Re:Un nou poble en contra de les AC i de CV fa 13 anys 3 mesos #39768

Ja tinc registrada la sol·licitud. Una mes a la llista.
Salutacions
Joan bautista.:-P :dry:
Joan Bta.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Sud de Catalunya +

Feia molt de temps que volíem anar per aquesta zona, ens cridava molt l’atenció poder pujar al Mont Caro. Sortim de casa a primera hora, les 7 del matí, per Llegir més
  • La Vall de Camprodón +

Vam decidir passar el dia fora i vam triar La Vall de Camprodon, doncs la muntanya sempre és maca. Són les 8 del matií quan sortim de Prats, direcció St. Llegir més
  • Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Le Tarn i l'Ariège +

Després d'un llarg parèntesi sense fer ruta amb l'autocaravana, ens venia molt de gust fer aquesta escapadeta. Quan ens vam començar a plantejar la sortida, teníem clar que seria a Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12