Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bones companys de fatigues aquesta setmana em vaig quedar sorpres donat que mentre anava cap a Vilafranca del Penedès des de El Vendrell a uns tres quilometres hi ha un malait semafor a la N-340 a la població de Bellvei, mentre estava parat vaig veure la sorpresa, una magnifica senyal que possa textualment PROHIBIT APARCAR AUTOCARAVANES I AUTOCARAVANES AL NUCLI URBA, desprès de la sorpresa i comentant el tema am CUSTO em diu que a l'interior del nucli ni hi ha alguna més, ja us penjare alguna fotografia i aprofitare per enviar al consistori la circular del Servei Catala de Trànsit i de la DGT per a que es posin les piles, tot sigui en be de la defensa dels nostres drets.
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
A veure com són les fotos, tinc curiositat. Igual que la tinc per saber quina raó ha impulsat a l’ajuntament per prendre aquesta mesura. A veure si algú aporta alguna informació més.
I un comentari: quan jo he de manifestar la meva queixa per un tracte com el que dius, al correu adreçat a l’alcalde del municipi en qüestió, també li comunico que fins no corregir o normalitzar la situació deixaré de visitar el municipi. I també afegeixo al correu, amb còpia visible ( CC:), altres destinataris afectats per la decisió municipal, com per exemple les regidories de turisme i comerç. I aquelles empreses locals que també podrien notar la meva absència, com per exemple empreses de restauració i comerç, entitats turístiques ( museus, etc), altres empreses ( caves?, caravaning? ), etc. Si feu una ullada per la xarxa és fàcil trobar més perjudicats potencials per aquesta mena de decisions , a part de les autocaravanes. Penso que les autoritats estan per gestionar els drets i deures dels ciutadans; i no per retallar-los o imposar-los de manera discriminatòria, i que fent-lo no només perjudiquen un col•lectiu turístic, si no també uns consumidors i als seus potencials ofertants. Només cal feu una ullada al balanç econòmic fet per l’EvaV i la festa de Centelles, que encara que és un cas puntual és força revelador. A més, en el cas de les autocaravanes Europa està plena d’exemples de gestió amb èxit per a totes les parts interessades. Ja veurem com acaba el tema de Bellveí, espero que bé. Salut i encert!!! Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Si voleu que fem algun cosa al respecte, o poseu al foro. A Sitges va donar resultat. Ara ja tenim àrea de autos.
Una salutació. Joan Bta.
|
|
A veure si podeu aportar més informació i fotos per a donar-hi publicitat i veure si a l'ajuntament li cau la cara de vergonya (si és que en té, es clar).
Salutacions cordials
Damià i Carme |
|
Doncs a la web de l'ajuntament de Bellvei del Penedès:
www.bellveidelpenedes.com/ hi ha penjada aquesta notícia: Obert un aparcament amb 70 places a la zona esportiva de Bellvei Des d’quest diumenge està obert un aparcament a l’aire lliure a la zona esportiva, amb una capacitat per a setanta vehicles. L’alcalde, Josep Fonts, acompanyat per altres regidors de la corporació, el va inaugurar al matí amb un esmorzar popular. L’aparcament s’ha fet dintre del projecte d’arranjament de la zona esportiva que l’Ajuntament ha portat a terme amb els diners del fons estatal del 2009, i que ha inclòs també l’arranjament de la pista de tennis i la construcció d’uns nous lavabos als vestidors. El total de l’import de l’obra ha estat de 325.658 euros. A més, de l’esmorzar popular, durant el matí es va fer exhibició de tennis i tothom qui va voler va poder jugar durant una estona. L’alcalde, en les seves paraules inaugurals, va explicar el projecte dut a terme i va demanar el civisme de la gent per mantenir-lo en bon estat. A més, va anunciar que els diners de l’ajut econòmic del Fons Estatal per l’Ocupació i la Sostenibilitat Local d’aquest any es destinarà a la substitució de l’enllumenat públic de Baronia del Mar per millorar l’eficiència energètica. Gràcies a aquest projecte, que té un pressupost de 214.593 euros, es canviarà el 90% de l’enllumenat públic existent en aquesta a la urbanització i s’aconseguirà reduir en un 40% el consum elèctric. Salutacions cordials
Damià i Carme |
|
En principi será questió de posar-se en contacte amb l'ajuntament, aquest matí parlaré amb els companys de la UCC per a demanar una reunió amb l'ajuntament.
Salut. |
|
mirare de fer les fotografies i penjar-les el mes aviat possible.
|
|
En la meva opnió personal, Quan tinguem la foto del senyal, al marge de que la UCC faci la reunió, que encara no està demanada. Es podria difondre i enviar endanadees de mails de protesta per estovar el terreny o mesura de presió i deprés ja parlarem amb ells.
Salut |
|
|
|
|
|
per si algu vol enviar algun correu al molt honorable batlle d'aquesta població
el nom : Josep Fonts e-mail: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
Qui tingui temps i vulgui comunicar-ho a l'ajuntament via instacia tramit on-line
tram.ajuntaments.info/tram/507/catala/Tramites/B77B481F7B3D4DA0845CB232BFAA2E76.asp Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
Demano autorització a trenkakames per a publicar les fotos al fòrum ACPasión.
Tanmateix informar que he penjat la notícia al meu blog El Pulpo Justiciero: pulpojusticiero.blogspot.com/ Utilitzant (sense autorització) les fotos esmentades y sense nomenar l'autor. Ho he fet per preservar la seva identitat i sense voler apropiarme de l'autoria. Crec que un cas com aquest s'ha de denunciar públicament.... que tothom ho sápiga. Si trenkakames vol que el nomeni que m'ho faci saber i si no li sembla bé que hagi penjat les fotos, també que m'ho faci saber. Les borraria sense cap problema. Disculpes si t'he molestat trenkakames ...!!! Salutacions cordials
Damià i Carme |
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Damia i Carme.
|
|
Moltes gràcies Trenkakames per les fotos. Aquest cap de setmana enviaré l'escrit de queixa a tots els destinataris que consideri perjudicats per aquesta decisió; i la instància també, que m'imagino s'han de veure obligats a respondre-la.
Penso que si noten que la seva decisió és contraproduent acabaran rectificant. D'on has tret allò de l'instància?, l'enllaç que apuntes no em fuciona. Salutacions, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Jo anava a fer el mateix, crec que se hauria de difondre la noticia al maxim i donar l'adreça electrónica de l'ajuntament per enviar-li mails de forma masiva, per cert m'han tornat un mail adreçat a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Tot un detall democratic per la teva part Damiá, no estaria malament enviar-lis el yotube , de "de las marxas reivindicativas" que tens en el teu blog. pD. Damiá espero que ja esteu reposats tant vosaltres com la AC. Salut. |
|
Damia i Carme ha escrit:
eii que no pasa res no me molestat i no tinc problema en que les publiqueu ni tinc cap tipus de poblema en que poseu el meu nick crec que no estem fes res en contra de la legalitat. una salutació Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
jahugar ha escrit:
a mi també me lan tornat, hi ha l'opció que penjat a sobre com a instancia via on-line . Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
Tenen totes aquestes adreçes:
Registre general i informació Dilluns - Divendres 10 - 14 h Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. adreça de correu electrònica està protegida contra els robots d'spam, necessites activar Javascript per veure-la Alcaldia Previa concertació de visita Dilluns - Divendres 10 - 14 h Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. adreça de correu electrònica està protegida contra els robots d'spam, necessites activar Javascript per veure-la excepte dijous Serveis tècnics Dilluns - Divendres 10 - 14h prèvia concertació de visita Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. adreça de correu electrònica està protegida contra els robots d'spam, necessites activar Javascript per veure-la Registre civil Dilluns - Divendres 10 - 14 h Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. adreça de correu electrònica està protegida contra els robots d'spam, necessites activar Javascript per veure-la Secretaria Dilluns - Divendres 10 - 14 h Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. adreça de correu electrònica està protegida contra els robots d'spam, necessites activar Javascript per veure-la Comptabilitat i gestió tributària Dilluns - Divendres 10 - 14 h Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. adreça de correu electrònica està protegida contra els robots d'spam, necessites activar Javascript per veure-la AJUNTAMENT 977168185 FAX: 977168115 SOREA Servei Urgències 902250370 Deixalleria comarcal 977662683 Av. els masets, 2 Pol. Ind. Els Masets Dilluns - Divendres 9 - 13 h i 15 - 18 h Dissabte 9 - 14 h CEIP La Muntanyeta 977168147 C. Montserrat, s.n. Consultori Mèdic 977168841 C. Martí i Pol, 1 CentreCívic 977168435 C. Jaume Palau, 10 Dilluns - Divendres 16 - 21 h OFICINA BARONIA DEL MAR 977661696 Dijous 16 - 18 h Pl. Santa anna, Blo D Baixos Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. adreça de correu electrònica està protegida contra els robots d'spam, necessites activar Javascript per veure-la JUTGAT DE PAU 977168252 Dijous 10 - 14 h C. del Sol, 2 43719 Bellvei SERVEIS SOCIALS 977168252 C. del Sol, 2 43719 Bellvei Assistent Social 10 - 14 h Sra. Alicia Salines Educadora 10 - 12 h Sra. Isabel Vilanova LLAR D'INFANTS 977168081 LLAR DE JUBILATS 977168057 Antoni suau, 5 bis PISCINA MUNICIPAL 977168002 C. Montserrat, s.n. Oberta en temporada d'estiu |
|
Jo ja he fet una queixa mitjançant una intancia registrada amb numero de registre i tot, quin luxeeee
jejejje Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
trenkakames ha escrit:
Moltes gràcies. Ja he posat al Pulpo Justiciero l'autoria de les fotos. També he penjat el post en un nou fil que he obert en ACPasión... amb les referències esmentades. Per cert m'avisen que qui intenta enviar e-mail a l'adreça de l'alcalde de Bellvei ressenyada, els hi rebota... Hi ha algún problema? Es pot enviar la queixa d'una altra manera? Sembla ser que omplir la instància també te les seves dificultats i fins i tot n'hi ha que no poden obrir el registre... Salutacions cordials
Damià i Carme |