Benvingut,
Convidat/da
|
|
La Cama de piedra
A De piedra ha de ser la cama D E7 A de piedra la cabecera E7 A la mujer que a mi me quiera D E7 A me ha de querer de a de veras E7 A ay, ay, corazon por que no amas A Subi a la sala del crimen D E7 A le pregunte al presidente E7 A que si es delito el quererte D E7 A que me sentencien a muerte E7 A ay, ay, corazon por que no amas A El dia que a mi me matan D E7 A que sea de cinco balazos E7 A y estar cerquita de ti D E7 A para morir en tus brazos E7 A ay, ay, corazon por que no amas Por caja quiero un sarape D E7 A por cruz mis dobles cananas E7 A y escriban sobre mi tumba D E7 A mi ultimo adios con mil balas E7 A ay, ay, corazon por que no amas. SALUDOS A TODAS LAS MORRAS DEL BECHE 30 EN COLIMA. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Dema més i a veure si hi ha més col.laboradors!!!!
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Puff, el drac màgic (P. Yarrow Lipton)
Puff era un drac mágic SOL si que vivia al fons del mar DO SOL peró sol s'avorria molt DO SOL i sortia a jugar. mi LA7 Hi havia un nen petit que se l'estimava molt es trobaven a la platja tot jugant de sol a sol. Tots dos van preparar un viatge molt llarg, volien anar a veure el món tot travessant el mar. Quan hi havia tempesta s'ho areglaven molt bé, enfilant-se a la cua d'en Puf vigilava el vent. Nobles, reis i prínceps s'inclinaven al seu pas i quan Puff els va fer un crit els pirates van callar. Els dracs viuen per sempre peró els nens es fan grans va conèixer altres jocs pel món que li van agradar tant, que una nit molt grisa i trista el nen el va deixar i els brams de joia d'aquell drac es varen acabar. Doblegant el seu llarg coll el drac es va allunyar semblava que estava plovent quan es va posar a plorar. Tot sol, molt trist i moix, el drac es va allunyar i poc a poc, molt lentament, se'n va tornar al fons del mar. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
.y nos dieron las diez... (Joaquín Sabina)
Fue en un pueblo con mar, DO una noche, después de un concierto: re SOL DO tú reinabas detrás de la barra del único bar que vimos abierto. SOL "Cántame una canción al oído y te pongo un cubata". "Con una condición: SOL7 que me dejes abierto el balcón de tus ojos de gata". DO Loco por conocer DO7 los secretos de tu dormitorio, FA esa noche canté, RE al piano de mi amanecer, todo mi repertorio. SOL Los clientes del bar, uno a uno se fueron marchando, tú saliste al cerrar, yo me dije: "Cuidado, chaval, te estás enamorando". Luego todo pasó de repente, tu dedo en mi espalda dibujó un corazón y mi mano le correspondió debajo de tu falda. Caminito al Hostal nos besamos en cada farola, era un pueblo con mar, yo quería dormir contigo y tú no querías dormir sola... ...Y NOS DIERON LAS 10 Y LAS 11 FA LAS 12 Y LA 1 Y LAS 2 Y LAS 3 DO Y DESNUDOS AL ANOCHECER re SOL NOS ENCONTRÓ LA LUNA. DO Nos dijimos adiós, "ojalá que volvamos a vernos", el verano acabó, el otoño duró lo que tarda en llegar el invierno. Y a tu pueblo, el azar, otra vez el verano siguiente, me llevó y al final del concierto me puse a buscar tu cara entre la gente. Y no hallé quien de ti me dijera ni media palabra, parecía como si me quisiera gastar el destino una broma macabra. ...Y NOS DIERON LAS 10... No había nadie detrás de la barra del otro verano y en lugar de tu bar me encontré una sucursal del Banco Hispano Americano. Tu memoria vengué a pedradas contra los cristales, "sé que no lo soñé" protestaba mientras me esposaban los municipales. En mi declaración alegué que llevaba tres copas y empecé esta canción en el cuarto donde aquella vez te quitaba la ropa. ...Y NOS DIERON LAS 10... ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Al vent (Raimon)
Al vent, la cara al vent, la el cor al vent, les mans al vent, re la els ulls al vent, al vent del món. MI la I tots, tots plens de nit, buscant la llum, buscant la pau, buscant a Déu al vent del món. La vida ens dóna penes ja el néixer és un gran plor. Però nosaltres: Al vent, la cara al vent... ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Amanda (Víctor Jara)
Et recordo, Amanda, RE els carrers mullant-se, fa# anant a la fàbrica SOL allà on treballava Manuel. DO RE El somriure ample RE la pluja a la cara, fa# res no t'importava SOL perquè et trobaries DO amb ell, amb ell, amb ell RE amb ell, amb ell. si Només una estona LA la vida és eterna SOL en aquesta estona SOL sona la sirena torna a la feina LA SOL i tu caminaves LA SOL fa# tot ho il·luminaves SOL i la curta estona mi et va fer florir. LA Et recordo Amanda... Que marxà a la serra, que gens de mal feia, que marxà a la serra, i en ben poca estona ells el destrossaren, sona la sirena, torna a la feina, molts ja no tornaren, tampoc el Manuel. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Amigos para siempre (Los Manolos)
Yo no necesito conversar, DO porque adivino que ya sabes cómo soy, FA tú me has conocido siempre. SOL DO FA SOL Tú cuando me miras puedes ver, dentro de mí, lo que ni yo puedo entender, yo te he conocido siempre. AMIGOS PARA SIEMPRE FA MEANS YOU'LL ALWAYS BE MY FRIEND, SOL AMICS PER SEMPRE MEANS A LOVE THAT CANNOT END. la FRIENDS FOR LIFE FA NOT JUST A SUMMER OR A SPRING. SOL AMIGOS PARA SIEMPRE DO DO7 I FEEL YOU NEAR ME FA EVEN WHEN WE ARE APART, SOL JUST KNOWING YOU DO ARE IN THIS WORLD CAN WARM MY HEART la FRIENDS FOR LIFE, FA NOT JUST A SUMMER OR A SPRING. SOL AMIGOS PARA SIEMPRE. DO Ven, no nos queda tanto por vivir, buenos momentos que podremos compartir, yo sólo sé vivir contigo. Sé que tú algún dia partirás, pero también sé que jamás olvidarás, la amistad que nos ha unido. AMIGOS... ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Arrels d'amor (Santi Vendrell)
Hola, ja som a la llar, SOL mi aquesta és la llar que cada setmana DO RE ens fa molt més grans. SOL Però avui s'ha enxiquit el cor dels estels DO RE que ens van veure ahir SOL carregats passar, motxilles al braç mi DO cançons de vianant. RE Estrelles que brilleu al cel, DO RE no ploreu que ell no marxarà. DO RE I els monitors i els nens DO que n'hem fet d'aquest absurd món RE SOL un pèl més planer mi algun foc de camps tindrem encès dins DO RE per fer de la nit el teu bell aliat SOL mi i quan cantem tots recordarem DO RE el teu gran amor i el mancarem junts SOL mi i potser algun nen buscarà el teu nom DO RE i no el trobarà. SOL Eugeni, mira els teus menuts com junt amb la Montse ens vàreu donar la vostra amistat; i així hem fet arrels, arrels de l'amor per poder cantar després de tants anys i saber del cert que mai marxarà. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Bon dia (Els Pets)
__ La vella Montserrat RE LA desperta el barri a cops d'escombra tot cantant si fa# SOL les primeres persianes RE s'obren feixugues badallant. MI LA Rere el vidre entelat el cafeter asegura que no era penal i es desfà la conversa igual que el sucre del tallat. Bon dia ningú ho ha demanat però fa bon dia damunt dels caps un sol ben insolent il·lumina descarat tot l'espectacle de la gent. Al bell mig de la plaça la peixatera pren paciència amb la Consol que remuga i regala grans bafarades d'alcohol. I al pedrís reposant l'avi Josep no es deixa perdre cap detall i amb l'esguard es pregunta quants dies més té de regal. Bon dia... Nens xisclant, olor a pixum de gat, veïnes que un cop has passat et critiquen. Gent llençant la brossa d'amagat i un retardat que amb ulls burletes et mira i diu... Bon dia... ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Bona nit, bons germans
Bona nit bons germans, DO Déu ens doni un bon son. SOL7 DO La seva pau dolça devalli en el món! SOL7 DO Bona nit, bons germans, bona nit. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Camins (Sopa de cabra)
Camins que ara s´esvaeixen RE la Camins que hem de fer sols Camins vora les estrelles Camins que ara no hi són SOL RE Van deixar-ho tot, el cor encès pel món. Per les parets de la mort sobre la pell eren dos ocells de foc sembrant tempestes; ara són dos fills del sol en aquest desert Mai no és massa tard per tornar a començar la DO SOL RE Per sortir a buscar el teu tresor la DO SOL Camins, somnis i promeses RE la Camins que ja són nous SOL RE No és senzill saber cap a on has de marxar pren la direcció del teu cor mai no és massa tard per tornar a començar per sortir a buscar el teu tresor. Camins que ara s´esvaeixen Camins que has de fer sol Camins vora les estrelles Camins que ja són nous ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Clavelitos (Tuna)
Mocita dame un clavel la MI la dame el clavel de tu boca, MI en eso no hay que tener mucha vergüenza ni poca. la Yo te daré un cascabel, SOL DO te lo prometo mocita, SOL DO si tu me das esa miel MI la que llevas en la boquita. MI la Clavelitos, clavelitos clavelitos de mi corazón. MI Yo te traigo, clavelitos, colorados igual que un fresón. LA Si algún día, clavelitos, no lograra poderte traer,... LA7 RE no te creas que ya no te quiero, LA es que no te los pude traer. MI LA (MI-la) ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Colors (Donovan)
D'or és el color dels teus cabells daurats RE SOL RE al matí quan surt el sol, SOL RE al matí quan surt el sol, SOL RE és el moment, és el moment, millor de tots. LA SOL RE Blau és el color del cel més pur... Verd és el color de l'herba al prat... Tots aquets colors semblen més purs, si tu ets, si tu ets amb mí... Lliure sento el cor, feliç de tot, si no penso, si no penso, en el temps, en el temps dels vells amors. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Corren (Gossos)
re fa SI re (x2) És tard, no sé quina hora és re FA SI però és fosc fa estona. re És fàcil veure que no hi ets re FA ni un paper, ja poc importa. SI re Poso els peus a terra, vull caminar, re FA necessito despertar en un dia radiant. SI re Encara em queda temps per descobrir re FA tot allò que m´he amagat i no m´he volgut dir. SI re Tornada: Corrren, corren pels carrers corren re FA paraules que no s´esborren, SI imatges que no se´n van. re i ploren, ploren pels carrers ploren com gotes d´aigua s´enyoren aquells que ja no es veuran. macaco: Difícil descobrir qui sóc avui SI FA DO una gota em cau mentre una altra em treu la set SI plou i fa sol alhora tum bala bala tum bala bala que m´apuntava a la meva, jo mateix em disparava raig de llum, il·lumina´m, treu-me el fum una revolució dins meu que seudiexo i es transforma no, no,no,no,no,no s´esborren SI FA em conformo amb mirar-me DO mirar-me d´endins cap enfora re On puc anar-te a buscar? Nena, no és broma, hauria d´haver estat diferent però en un moment s´han tancat les portes poso els peus a terra vull caminar necessito despertar en un dia radiant encara em queda temps per descobrir tot allò que t´he amagat i no t´he volgut dir corren... ploren... ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Demà més.SAlut
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Jepi moltes gracies per la dedicatoria.
Aqui en va una que nomes poso la lletra, els acords els deixu per a tu...... Un sorbito de champagne Nunca te podré olvidar, porque me enseñaste a amar. Con un sorbito de champán brindando por el nuevo amor. La suave luz de aquel rincón hizo latir mi corazón. Es tan fácil recordar, siempre que vuelvo a brindar. Con un sorbito de champán brindando por el nuevo amor. Y entonces fue, cuando te besé. De tu mirar, yo me enamoré. Con un sorbito de champán brindando por el nuevo amor. La suave luz de aquel rincón hizo latir mi corazón. Y entonces fue, cuando te besé. De tu mirar, yo me enamoré. Con un sorbito de champán brindando por el nuevo amor. La suave luz de aquel rincón hizo latir mi corazón. Viu cada dia com si fos l'ultim
|
|
No tinc la música, però segur que els experts la trobarant
![]() El ball de la civada El ball de la civada jo us el cantaré. El ball de la civada jo us el cantaré. El pare quan la sembrava feia així, feia així, se'n dava un truc al pit i se'n girava així: «Treballem, treballem, que la civada, que la civada treballem, treballem, que la civada guanyarem». El ball de la civada jo us el cantaré. El ball de la civada jo us el cantaré. El pare quan la llaurava feia així, feia així, se'n dava un truc al pit i se'n girava així: «Treballem, treballem, que la civada, que la civada treballem, treballem, que la civada guanyarem». El ball de la civada jo us el cantaré. El ball de la civada jo us el cantaré. El pare quan la segava feia així, feia així, se'n dava un truc al pit i se'n girava així: «Treballem, treballem, que la civada, que la civada treballem, treballem, que la civada guanyarem». El ball de la civada jo us el cantaré. El ball de la civada jo us el cantaré. El pare quan la molia feia així, feia així, se'n dava un truc al pit i se'n girava així: «Treballem, treballem, que la civada, que la civada treballem, treballem, que la civada guanyarem». El ball de la civada jo us el cantaré. El ball de la civada jo us el cantaré. El pare quan la menjava feia així, feia així, se'n dava un truc al pit i se'n girava així: «Treballem, treballem, que la civada, que la civada treballem, treballem, que la civada guanyarem». ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Els Segadors
Catalunya triomfant, Tornarà a ser rica i plena Endarrere aquesta gent Tan ufana i tan superba Bon cop de falç, Bon cop de falç, Defensors de la terra, Bon cop de falç. Ara és l'hora, segadors, Ara és l'hora d'estar alerta, Per quan vingui un altre juny Esmolem ben bé les eines Que tremoli l'enemic En veient la nostra ensenya, Com fem caure espigues d'or Quan convé, seguem cadenes. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Catalunya Comptat Gran
Catalunya Comptat Gran qui t'ha vist tan rica i plena ara el Rei, nostre senyor, declarada ens té la guerra. Segueu a ran segueu a ran que la palla va cara segueu a ran. El Compte duc d'Olivars temps ha que l’hi burxa a l'orella: Ara es hora, nostre Rei, ara es hora que fem guerra. Contra tots els catalans ja el veieu quina n'han feta. Passaren viles i llocs fins al lloc de Riudarenes. Ja n'han cremada una església que Santa Coloma es deia cremant talbes i casulles cremant calces i patenes. Del pa, què no n'era blanc deien que era massa agre i en donaven als cavalls tot per desolar la terra. Del vi, què no n'era bo deien que era massa agre i en regaven els carrers tot per desolar la terra. Al davant dels seus parents deshonraven les donzelles i mataven als seus pares si de mal donaven queixa. Ja en daren part al virrei del mal que aquells soldats feien "Llicència els donat jo molta més se’n poden prendre". En sentir-se tot això s'ha assavalotat la terra En sentir-se tot això s'ha assavalotat la terra Ja entraren a Barcelona cent persones forasteres amb el nom de segadors perquè n'era temps de sega. De tres guàrdies que n'hi ha ja n'han morta la primera. Anaren a la presó a dar llibertat als presos. Allà eren els diputats i els jutges de l'Audiència. I mataren al virrei al fugir-ne la galera. El bisbe els va beneir amb la mà dreta i l'esquerra. "Quin es vostre capità? Quina es vostre bandera?" Ja van treure el Bon Jesús tot cobert amb un vel negre Ja van treure el Bon Jesús tot cobert amb un vel negre "Aquí es nostre capità. Aquesta es nostre bandera. A les armes catalans que el Rei ens declara guerra" Segueu a ran segueu a ran que la palla va cara Segueu a ran. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
La petició de la Neus amb els acords.Així la podrem acompanyar amb música.
El ball de la civada - Populars catalanes Do El ball de la civada Sol Do jo us el cantaré. El ball de la civada Sol Do jo us el cantaré. Sol El pare quan la sembrava feia així, feia així, Do se'n dava un truc al pit Sol Do i se'n girava així: - Treballem, treballem, Sol Do que la civada, que la civada, treballem, treballem, Sol Do que la civada guanyarem. El ball de la civada jo us el cantaré. El ball de la civada jo us el cantaré. El pare quan la llaurava feia així, feia així, se'n dava un truc al pit i se'n girava així: - Treballem, treballem, que la civada, que la civada, treballem, treballem, que la civada guanyarem. El ball de la civada jo us el cantaré. El ball de la civada jo us el cantaré. El pare quan la segava feia així, feia així, se'n dava un truc al pit i se'n girava així: - Treballem, treballem, que la civada, que la civada treballem, treballem, que la civada guanyarem. El ball de la civada jo us el cantaré. El ball de la civada jo us el cantaré. El pare quan la molia feia així, feia així, se'n dava un truc al pit i se'n girava així: - Treballem, treballem, que la civada, que la civada treballem, treballem, que la civada guanyarem. El ball de la civada jo us el cantaré. El ball de la civada jo us el cantaré. El pare quan la menjava feia així, feia així, se'n dava un truc al pit i se'n girava així: - Treballem, treballem, que la civada, que la civada treballem, treballem, que la civada guanyarem. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|