• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

TEMA:

Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 8 mesos #18286

Hola amics us deixo l´enllaç on els companys de l´associació ANSADAC han arrivat a un acord amb un grup de bencineres per crear àrees de servei per autocaravanes.

www.asandac.org/

Crec que es una molt bona notícia per el nostre colectiu

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 8 mesos #18289

Gràcies Cala!!!!
Andalusia demostra ser una comunitat oberta i progresista envers el món del autocaravanisme, això fa que ens apropem més a ella :mrgreen:
Tingues per segur que anirem a visitiar les àrees de servei AGLA.

Una abraçada!!
Mª José :mrgreen:

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 8 mesos #18301

OZÚ!!!!!!!! Vaya notición.Aixó si que es una bona noticia.Un pas endevant pels viatjers d'autocaravanes per aquella zona i per fer obrir els ulls a molts d'altres.Molt practic el fet de tenir un lloc sempre aprop per buidar i omplir,el tema de pernocta s'ha de clarificar i vuere el tema seguretat com estarà,però una noticia collonu...
Aixó fa veure una miqueta aquella teoria que alguna vegada apuntem que aquí al nostre país no tenim una associació unida,tenim diferents associacions amb diferents objectius.Per a quant la nostra associació amb cara i ulls per intentar que es puguin produir noticies així al nostre País???.
Una abraçada a tots,fem un brindis per aquest gran esdeveniment.Mhe n'alegro molt pel turisme d'aquella zona que de segur millorarà resultats.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 8 mesos #18305

Aquesta si que es una gran noticia Cala, Proper as Vacances ANDALUSIA brindem aplau

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 8 mesos #18306

Ole, Ole i Ole.

Pero que arte tienen en Andalucía.
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 8 mesos #18317

Sobre el que comenta en Jepi comentar-te que l´Associació ANSADAC es una associació relativament jove, independent de les grans associacions i que deunidó la feina que fa i els avenços que en aquest poc temps està aconseguint.
Es una organització petita però amb moltes ganes de treballar per l´autocaravanisme. Potser es el mirall on ens tindriem que fixar per veure el que una organització amb 200 socis por aconsseguir.

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 8 mesos #18418

Y hay que añadir, para los que no frecuenten ACPasión, que ASANDAC (como otras asociaciones autocaravanistas), nació, tras la bronca del año pasado con la "nacida muerta" federación, básicamente entre los usuarios de un foro. No digo más, colegas......

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 8 mesos #18419

Gracias Quincho por darnos esta información.
Ahora solamente me queda agradecer a esos usuarios de ese foro, por haber invertido su tiempo robándoselo a su familia, además de su esfuerzo por hacer que el mundo del autocaravanismo sea más fácil y accesible a todos :mrgreen:
Gracias por hacerme creer que un foro sirve para mucho más de lo que estoy últimamente acostumbrada a ver en varios foros:mrgreen:

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #18849

Pero Quincho y Maria José, el tema no es el que hacer o el que poder hacer sino quién hace o puede hacer.
Es aquella famosa frase de "Que puedes hacer tú por el autocaravanismo?".
No vasta con tener buenas intenciones, las intenciones se han de plasmar en un trabajo del día a día, de un trabajo a veces duro, con sinsabores, es decir del que no obtienes resultado tangibles y sobretodo rápidos y que con el tiempo de va minando la moral.
La conclusión mía algunos ya la sabéis: para crear algo tiene que haber un nutrido grupo de trabajo que quiera y pueda ofrecer su preciado tiempo libre por un ideal, mejorar las condiciones del autocaravanismo en nuestra comunidad, y además de muchas personas detrás apoyando el trabajo.
¿¿¿Voluntarios ???? ( que conste que no es por desanimar a nadie, al contrario yo apoyaría a quiénes se presentaran)
Un saludo a todos

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #18852

Potser ja va sent hora de començar una llista de gent que estaria disposada a fer quelcom per la nostra afició,i perque no desde aquí .

1-Jepi.

Qui més esta disposat a parlar-ne??????????
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #18853

Jepi, ja saps que no sols podeu contar amb mi sinó que a més jo ja estic darrera d'un tema.

1-Jepi.
2-Igni.

Una abraçada.
Salutacions.

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #18854

Es tracta sobre tot que cada un desde les seves poblacions analitzi les posiblitats d'aportar , llocs d'arees d'acolollida i entrevistes amb alcaldes empreses....
Desde la UCC es donará el recolçament institucional que calgui, com ja s'està fen en varios fronts com al Parlament de Catalunya, l'Ajuntament de Barcelona, Sitges, Lleida , Tarragona.....

A la vostra disposició.

Jaume Huertas

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #18858

Gracias Quincho por darnos esta información.
Ahora solamente me queda agradecer a esos usuarios de ese foro, por haber invertido su tiempo robándoselo a su familia, además de su esfuerzo por hacer que el mundo del autocaravanismo sea más fácil y accesible a todos :mrgreen:
Gracias por hacerme creer que un foro sirve para mucho más de lo que estoy últimamente acostumbrada a ver en varios foros:mrgreen:

Yo también agradezco el esfuerzo de todos, la libertad y sobre todo el respeto hacia los demás. Somos libres de entrar y salir de los foros, pero siempre con el respeto a las decisiones de los demás y a los comentarios de todo el mundo.
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #18859

1-Jepi.
2-Igni.
3-Matrix.

Una abraçada.
Salutacions.

Des de la meva total inexperiència, pel que pugui fer.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #18881

Lince, hauries de repasar alguns escrits teus, i despres fer apologia del respecte., no crec que ningú conegut mai hagi faltat el respecte!!!!

Lince. Habitual.
Registrat: Aug 10, 2006
Missatges: 112

Publicat: Divendres, 29-Juny-2007, 14:25 Assumpte:

Tots aquest missatges criticant la kdd, es una falta de respecte al Carles i la Marta, per tota la feina que han fet durant dos mesos, i no tenen cap culpa del tancament de l'àrea.
Es un falta de respet envers totes les persones conegudes i desconegudes que ja s'han apuntat a la kdd. Hem de respectar a la gent que organitza, a la gent que hi vol anar, a la gent que no hi vol anar, i caure amb les crítiques gens constructives que esteu fem alguns.
Perquè han de canviar de camping?
Perquè haurien de rebre l'ajuda que esteu oferim els que els esteu criticant? A mi si algú em critica, perquè agafar-li el guant i buscar un altre camping?
Estic sorprès pel missatges d'alguns coneguts, m'he quedat parat.
Suposo que tambè hauriem de no sortir de Catalunya, cap a la resta de l'estat espanyol, desprès de totes les crítiques que reben el catalans, es a dir, "Estatut, nos lo quedemos quedar todos, todos son unos independentistas, agarraos, que negociamos con terroristas, que queremos robar impuestos al resto de los españoles, etc...
Creieu que en de caure en tot aixó, jo crec que no, jo anirè a madrid, sevilla, toledo, asturies, etc... quan em doni la gana. Hauria d'estar prohibit per als campistes catalans sortir fora de Catalunya, desprès de totes aquestes crítiques? Jo crec que no, i sento molt tot el que esteu dient de CIM, no s'ho mereix i molt més de gent que els coneixen molt be.
A qui no li agradi que vingui, a qui no lo agradi que vagi a l'ajuntament a posar una queixa, o al Síndic, però al CIM i a la resta de gent que s'ha apuntat a la Kdd, si us plau, RESPETO, RESPETO Y RESPETO.

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #18882

Amics i amigues,crec que ja varem passar per un moment baix en aquests forum,jo personalment aprecio que sigui un forum obert i lliure,pero crec que aquest tema està enterrat i hem de fer pasos per curar les ferides i no per obrir-les més.
Potser ho fa que us porto a dintre com si fosiu de la família i he passat nits sense dormir i dies sense entrar al forum degut a aquest tema.
Enterrem la destral i obrim camins cap al dialeg,crec sincerament que es lo més assenyat.
Se que hi ha gent ferida,gent dolguda i gent resentida,jo també entre ells,la gran majoria gairebe.Erem una bassa d'oli i es va foradar,pero aixo crec que ens ha de fer forts i fer veure que tot es fragil pero no perdut.
Siguem positius i mirem endevant,no tornem entre tots a tirar pals a les rodes,entre tots fem-les girar ,amb les nostres diferencies ,pero amb moltes semblances.Potser alguns voldriem quelcom més del forum,potser altres no,potser es que no hi ha objectius fixats i no hem de volguer el que no es demana.Fem-hi reflexió i procurem possar entre tots el nostre gra de sorra perque aixó funcioni.
Perdoneu,pero es el que penso.
Una abraçada.
Salutacions.

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #18884

Cap forum ha de coaccionar o limitar a ningú . Tothom el podem fer servir com més desitgem però està clar que mai ningú està obligat a res. Possiblement les espectatives dipositades al fòrum no són les mateixes per tots, només faltaria que en un grup de més de 500 persones tots pensèssim igual !!
Per nosaltres l'autocaravanisme és la nostra forma de disfrutar el nostre temps lliure en família i amics, i el fòrum ens posa en contacte amb d'altra gent que comparteix la nostra afició. Esperem seguir gaudint de bons moments i "batallar" a les polèmiques.

Jepi, tinc al Lince guerrero ;-)

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #18886

La meva ideia no es obrir ferides sinó parlar seriosament del tema que ja hem tractat en alguna ocasió i que sempre ha queda´t penja´t per el mateix ¿Quí donaría el "callo" si creesim la nostre propia organització tipus ANSADAC (petita, però independent i que està aconseguint força coses per a tots nosaltres)?
El tema té que anar per aquesta banda, el día que trovem un ampli grup de persones disposades de veritat a treballar durant un llarg periode de temps i no puntualment podrem formar alguna cosa.
Recordo que jo he estat treballant desde quasi bé el primer día que vaig tenir l´auto i que son infinitat de reunions aquí i allà, a les quals els hi has de dedicar una gran quantitat de temps lliure. Temps lliure que l´has de treure de la família i a vegades dels amics.
Jo ara per ara estic "cremat" i dedicat a altres tasques més lúdiques i que hem reporten més alegríes (sòc entrenador de fútbol de l´equip on juga el Pau i m´ho passo pipa) però sens dubte que si algún día de tant que ho plantejem creem alguna cosa no dubteu de que hem tindreu donat-vos tot el meu recolçament.
Tinc tota la documentació necesaria per crear el que volgem, tans sols hem de tenir clar que volem fer i si de veritat volem crear alguna cosa.

1-Jepi.
2-Igni.
3-Matrix.
4-Cala

Salutacions i una abraçada per a tots

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #18910

Hola a tothom: Crec que ja tenim clar el que pensem tots, dons apa¡ posem-nos a treballar (el que vulgui fer-ho) , pero sobre tot amb; coherència, transparència i molta informació.

Com que entro poc no se fer la llista, afegiu-me sisplau Paquita

Un peto i una abraçade ben forta a tots(estic afónica de tant de riuere aquest cap de setmana).

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #18920

:cry:

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Alguns viatges

• Cercle Polar Àrtic, 2010 +

L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • Nadal al Marroc +

Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • Pirineus +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Escapada pel Ripollès +

El Ripollès és un bell racó del Pirineu on la muntanya, de mides raonables, comença a donar pas a valls amples i fèrtils, preàmbul de la rica plana osonenca... No Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12