• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

TEMA:

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #18929

1-Jepi.
2-Igni.
3-Matrix.
4-Cala
5-Payvi(Paquita i Vicenç)

Qui més esta disposat a parlar-ne??????????

Salutacions i una abraçada per a tots
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #18931

hola companys , com molt be diu el Jepi , a mi tambe m'agradaria parlar d'aquest tema per tal de veure una mica mes clar on se vol arribar i per explicar a alguns dels nostres amics les nostres posicions i paraules.
crec que es l'unica manera de poder solventar les nostres diferencies..
(segurament ni el blanc es tan blanc ni elnegre es tan negre, aixo crec jo.)

1-Jepi.
2-Igni.
3-Matrix.
4-Cala
6.-Joseluisgisela.

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #18933

1-Jepi.
2-Igni.
3-Matrix.
4-Cala
6.-Joseluisgisela
7-basketjorge

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #18938

1-Jepi.
2-Igni.
3-Matrix.
4-Cala
6.-Joseluisgisela
7-basketjorge
8.- Quincho

Esto me pasa por hablar....

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #18940

1-Jepi.
2-Igni.
3-Matrix.
4-Cala
6.-Joseluisgisela
7-basketjorge
8.- Quincho
9-Manel i Mª José( Tiramillas)

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #18951

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1800
  • Gràcies rebudes: 46
1-Jepi.
2-Igni.
3-Matrix.
4-Cala
6-Joseluisgisela
7-basketjorge
8-Quincho
10-Nouespai

Fins on m'arribin les hores, segurament com a tots.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #18956

1-Jepi.
2-Igni.
3-Matrix.
4-Cala
6-Joseluisgisela
7-basketjorge
8-Quincho
10-Nouespai
11-Jahugar(Jaume desde la UCC)
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #18992

Apa

que fa temps que no m'enmerdo en cap cosa, apunteu-nos als turtuguetas

1-Jepi.
2-Igni.
3-Matrix.
4-Cala
6-Joseluisgisela
7-basketjorge
8-Quincho
10-Nouespai
11-Jahugar(Jaume desde la UCC)
12 tortugueta
<div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #19019

El proxim dijous a les anem per quarta Vegada Sitges , aquest dia a parlar amb el regidor de mobilitat.
Anem quatre membres de la secció d'autocaravanes de la UCC.
Aquesta vegada som gent suficient, pero us tindré en comte per les pròximes.

Salutacions

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #19082

jahugar Publicat: Divendres, 19-Octubre-2007, 22:35 Assumpte:

El proxim dijous a les anem per quarta Vegada Sitges , aquest dia a parlar amb el regidor de mobilitat.
Anem quatre membres de la secció d'autocaravanes de la UCC.
Aquesta vegada som gent suficient, pero us tindré en comte per les pròximes.

Salutacions

Perdonad que me exprese en castellano , pero esmi lengua materna y no lo puedo evitar y menos a estas horas , esperono molestar a nadie.

con respecto a este comentario de Jaguhar me gustaria puntualizar que yo me he apuntado para resolver los posibles conflictos internos que se hayan causado en este nuestro foro , en primer lugar , y asi poder dar las explicaciones que cada uno creamos oportunas sobre el tema sucedido .

Agradezco tu propuesta pero yo he pertenecido a la UCC y no me y deje de serlo. (no estaba de acuerdo la anera de llevar una de las asociaciones mas grandes de españa dentro del campismo , esto no quiere decir que lo hagan , mal tan solo que no estaba yo a favor , esta claro que puedo estar equivocado.)

Hablo por mi , cada uno puede hacer lo que crea , pero el dia que tenga que presentarmeen una reunion lo hare en nombre de un grupo al cual yo pertenezca no por si falta alguien , que conste que lo digo con el mejor de los sentidos , pero si la reunion la tiene la UCC no veo oportuno que se junte otro colectivo el cual se puede ver identificado o no con las razones de la misma reunion.(no me parece muy serio la verdad .)

En cualquier caso estoy de acuerdo con Monrib , no se puede imponer la voluntad a tener que pertenecer a algo que no quieres , ni creer que antes de hablar ya esta hecho , como bien dice el Jepi , hemos estado a punto de perder lo que teniamos y no me parece oportuno que las decisiones se tomen a la ligera , repito , primero hablemos , acordemos en cualquier caso ,si la plataforma que se quiera montar es la adecuada .

yo creo que la mayoria de los que estamos en este foro lo que queremos
es disfrutar de unos cuantos amigos , conocer de nuevos sin limitar a nadie, como bien dice Monrib y intentar que esto siga siendo un grupo de compañeros , que nos vemos durante el año y compartimos nuestras inquietudes a traves de este hilo , sin necesidad de mas , algunos y queriendo algo mas otros , solo se trata de acordar posiciones .

Bueno , pos eso , espero no le haya sentado mal a nadie mis comentarios
sin duda , no era mi intencion,solo queria que nadie equivocara mis palabras por lo mal expresadas que hayan podido estar.

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #19098

joseluis.. esta lista que ha creado jepi no tiene el fin al que tu te refieres... Solucionar conflictos internos???? Esta lista no es para eso.... creo que estas confundido y jahuar ha contestado perfectamente en relación a lo que acontece la lista.

un saludo!
mª josé :mrgreen:

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #19100

Entenc que ara som un subsecció de la secció d'AC de UCC. Espero que no. M'agrada que sorti gent disposada a treballar per millorar el nostre mon i la nostra llibertat.
Però també estic d'acord amb el Sr. Joseluisgisela, en que "Si no sabem solucionar conflictes o petits malentessos interns"...

Tot això ho dic amb tot el respecte i sense ànim de molestar a ningú.
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #19101

Para todos:
De lo que se trata en este hilo, es el de si somos capaces de aglutinar una serie de personas lo suficientemente amplio y comprometido con el trabajo, para intentar crear a partir de nuestra amistad surgida de este foro , nuestra propia asociación para poner nuestro propio granito de arena en pos de la mejora de las condiciones de los a utocaravanistas.

Es un anhelo que varios de los foreros tienen, el de crear una nueva entidad independiente, en la cual todos más o menos nos conozcamos y con unas inquietudes y objetivos comnunes.

Hasta ahora no hemos sido capaces.

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #19104

Cala , crec que ho has deixat molt clar...
Gràcies!!!

Mª José :mrgreen:

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #19105

ahplau ahplau ahplau
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #19106

Totalment d'acord amb Cala, ben dit, però joseluisigisela també té raó, la llista diu "qui més està disposat a parlar-ne????"... ja heu parlat per començar a actuar?, quins són els objectius comuns?.

Tots sabem el que volem, però estem desorganitzats, a totcàmping mateix hi ha uns quans fils referents als temes pernoctes, arees, lleis de autocaravanes, "pueblos malditos" inclòs recordo en un que demano si havia la posiblilitat de fer un lobby de presió desde totcàmping. Ben mirat millor no barrejar les coses, totcàmping és una cosa i "la plataforma, grup, lobby, etc..." una altra.

La llista és un bon començament, però hem de tenir entitat pròpia, no ens conformen amb fer bulto per altres entitats, encara que en un futur podem unint-s'hi perque tinguem el mateix objectiu, però primer tinguem entitat, exposem el que volem, expliquem el que necesitem, valorem com està el sector, creem una asociació, entitat, grup... (cosa gens fàcil) amb uns estatuts, objectius, encara que no agradi, pressupost, etc...

Proposo que Cala, ja que has obert els dos fils que ara parlen del tema, obris, si ho creieu convenient i tú Cala en particular, el fil definitiu sobre el tema, on fer la llista, tipus trobada, inclòs fitxan data i lloc, on puguem debatir al respecte i mirar de arribar a acords, tot un dia parlan, sense AC, en un lloc per debatre, amb un dinar de treball i fer-ho seriosament, no en fem d'aixó una festa, que no és el moment, és una reunió de treball, un debat.

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #19110

Ben mirat millor no barrejar les coses, totcàmping és una cosa i "la plataforma, grup, lobby, etc..." una altra.

Genoveva, crec que has donat al clau!!!.
Personalment crec que no s'han de barregar les dues coses, si del fòrum en surt una divisió o secció d'autocaravanistes, o una plataforma o el que sigui, fantàstic...... ànims i endavant!!! però recordeu que la Web ens engloba a tots: usuaris de tendes, carro-tendes, caravanes, campers, autocaravanes, moduls i mobil-homes, usuaris de bungalows i tot el que fa referència al mon del campisme, així es com ho veig jo.

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #19113

Cim jo estic amb tu i la definicio que es donat. Una cosa es un forum,com aquest, on la unica pretensio, per el que veig, es solucionar petits problemes entre nosaltres i troban-se per pasar uns dies junts, i un altre molt diferent organitzan-te com a club, associacio o com es volgui dir.
Sabem que els que anem amb AC tenim a vegades una visió un pel diferent del campisme, tenim una problematica en concret que no te la resta de modalitats del camping, ja que moltes vegades anem amb turisme itinerant. Pero per fer pressió amb aquest tema crec que ja tenim associacions o clubs que ja fan aquesta tasca. (amb mès o menys encert o ajut)
Crec que desde Totcamping no tindrien que barrejar els dos temes.
Jo estic apuntat a la llista i si es per donar un cop de mà a titol particular endavant pero no crec que un foro que es per divertin-se, punt de trobada de tots el que un moment donat ens agrada anar de campisme tinguem que organitzan-se en associacio per fer pressio amb el tema de les AC, hi us ho diu un que va amb AC i que en temes de clubs estic una mica al corrent com funcionen i com es tenen que organitzar..

salut
<div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #19118

Totalment d'acord amb vosaltres, defet així ho dic. Una cosa es el forum lúdic de Totcàmping on charrem i ens assabentem de coses i una altra és la idea aportada per en Cala, Jepi i etc..., el que passa és que la idea sorgeix aquí, però haurà de ser una entitat a part, encara que primer s'hauria de fer la reunió i veure que en surt, per aixó crec que s'ha de parlar fora del forum, en vivo i en directo.

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #19122

Estar clar que el que es faci te que ser fora del foro ja que son coses diferents una es lúdica i l´altre reivindicativa.
Ja buscarem i trovarem un día i un lloc de trovada.
Una salutació i gràcies a tots

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Alguns viatges

• Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • Miravet +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Pirineus +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12