• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

TEMA:

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #19138

Be, penso que comencem a tindre les coses una mica mes clares.

Moltes gracies a tots.

Una abraçada

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #19141

joseluis.. esta lista que ha creado jepi no tiene el fin al que tu te refieres... Solucionar conflictos internos???? Esta lista no es para eso.... creo que estas confundido y jahuar ha contestado perfectamente en relación a lo que acontece la lista.

un saludo!
mª josé :mrgreen:

Entonces , me he equivocado de hilo , sin duda no habia entendido lo que estabais explicando ,uno que no llega ...
Creo igualmente que lo que yo expongo era tan solo arreglar lo de dentro antes de arreglar lo de fuera , igualmente estoy dispuesto ha hablar en temas reivindicativos . Como bien dice GENOVEVA, hay que hacerlo de forma externa al foro , sobre alguna asociacion pero cual??

Es un tema que siempre ha acontecido en verdaderos quebraderos de cabeza , a quien se recurre LA PACA ,ACPASION , UCC , desconozco la tematica de los diferentes club's , asociaciones , etc.. pero por lo que he podido percibir en las diferentes personas que en este foro han pertenecido a estos *.* siempre han salido de los mismos tan rapido como han entrado , por los diferentes problemas que hayan tenido ...
Supongo que eso querra decir algo, no?
Que queremos crear una independiente?
De verdad podremos solucionar algo que no han podido solucionar asociaciones de mas de 4000 socios , con el peso que conlleva el numero ?
De verdad creemos que 20 personas hariamos mas?

No quiero minar la moral de nadie , pero creo que son preguntas basicas antes de acontecer en asociacion, espero no haber molestado a nadie , no era mi intencion.(tan solo intento entrar en la discusion a la que haceis referencia, para abrir boca.) :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

Repito , que ha nadie moleste mis preguntas ya que no pretenden otra cosa que esclarecer mis propias dudas..

bueno un abrazo.

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #19143

joseluis.. esta lista que ha creado jepi no tiene el fin al que tu te refieres... Solucionar conflictos internos???? Esta lista no es para eso.... creo que estas confundido y jahuar ha contestado perfectamente en relación a lo que acontece la lista.

un saludo!
mª josé :mrgreen:

perdona que se me ha olvidado ;

En la respuesta a la que haces referencia , no tan solo decia de hablar de solucionar conflictos , ni dejaba claro que los quisiera solucionar , ya que hay cosas , mas bien dicho pensamientos que no cambian , tan solo tengo claro que este hilo no esta para dar la cara sobre la UCC , como he dicho en la respuesta anterior , sino para que hacer una asociacion independiente .Si fuera para lo primero para que hacer reuniones , con acudir a las juntas de la UCC , no???

lo antes dicho que no se moleste nadie...:)

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #19154

joseluisigisela, primero es reunirse, hablar, tener las ideas claras i objetivos claros i una buena organización; i no seria el primer ejercito de 300 soldados bravos y bien organizados que vence al gran ejercito de 3000.

De fet conec una asociació empresarial, de cuyo nombre no quiero acordarme por discreción, que no estan d'acord amb la federació espanyola, es va disgregar i avui està per sobre de l'espanyola, i es curiós perquè a europa hi ha d'anar la federació espanyola oficialment, i l'altra hi és convidada, però té més veu i vot que l'espanyola.

Ningú comença de gran, tot comença petit i va creixent.

Estic segur que tots estem d'acord en el fons, la forma és el que produeix discrepàncies, però la forma no és el forum, el forum és el punt de partida de la idea, la forma li em de donar.

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #19164

Hola amics.Queda clar que aquesta llista era per veure qui estaria disposat a posar un granet de sorra per tirar endevant alguna associació o plataforma de cara a solventar aquests petits problemes que ens trobem anant amb AC pel nostre país.Es tractaria de marcar-nos uns objectius,petits,doncs tots tenim feina a casa amb la família i amics i no oblidem que a part s'ha de tenir temps per disfrutar del nostre hoby que es el campisme.Pero aixo no vol dir que hi hagui un grupet de gent que parli amb el seu ajuntament o amb el veí,un altre amb el consell comarcal i fer sentir i escampar una mica els nostres desitjos.I a gent que ja ho està fent d'una manera o un altre i es d'agrair,en Jaume ja ho deia ,ells s'estan reunint amb alguns ajuntaments,perfecte ja ens va bé i si es desde la UCC o de FEC o de ACA o PACA perfectisim, doncs el que volem en general es que entre tots poguem disfrutar d'una area a Sitges o a L'Escala o a Puigcerdà.Que no treballem tots en la mateixa direcció a,aixó es clar,com també una llastima,pero en definitiva quelcom s'esta movent i es imparable.Com diu l'Oscar cap a on anirà si cap a bé o cap a mal,no ho sé peró de segur que ultimament s'en parla.
Es molt normal pensar que estem en un forum de campisme,es obvi,i ha de continuar essent així per sempre més,tan sols es aprofitar que en aquest maravellos espai hem conegut a una gent esplendida que comparteix les mateixes pasions que molts de nosaltres amb AC i aprofitant-ho es pot probar,sondejar de quines son les mancances que tenim o notem al nostre voltant.Crec que a voltes son diferents en tot el tipus de gent que som,peró en la major part podriem marcar una mancansa gran pel que fa el tema d'arees o parkings on poguem pernoctar o aparcar amb tranquilitat i saber que allí o aprop podrem satisfer les nostres necesitats de buidat.
Crec que es sencill d'entendre que aixó no serà dins d'aquest forum doncs seria potser una manca de respecte per tots els altres integrants amb altres elements de campisme,peró si que queda clar que neix d'ell mateix i vinculat si es vol.
Desde aquí us convido a expresar les manacances més grosses que trobeu o detecteu al llarga del vostre camí.I malgrat tot no deixo de dir que si mai es tira endevant quelcom ha d'esser amb petits objectius,a no ser que algú si dediqui o tingui molt de temps per destinar-hi.De mica en mica s'omple la pica.

MANCANCES:

_Arees als pobles o ciutats on poder aparcar i buidar.
_ Legislació clara sobre els nostres vehicles.

Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #19168

...Es molt normal pensar que estem en un forum de campisme,es obvi,i ha de continuar essent així per sempre més...
...Crec que es sencill d'entendre que aixó no serà dins d'aquest forum doncs seria potser una manca de respecte per tots els altres integrants amb altres elements de campisme,...

Si no voleu faltar al respecte a ningú per que no parleu d'"Àrees de Turisme Itinerant" en lloc d'"Àrees d'Autocaravanes", iniciativa que ja estan portant a terme en altres fòrums.

Pel simple motiu de que jo viatjo amb caravana ja estic obligat a entrar en càmpings? Per que no puc disposar d'un lloc on carregar aigua neta i passar la nit?

També m'agrada la ruta, i crec, com ja s'ha dit, que tots som campistes, i aquesta manera de viatjar la podem practicar independentment de l'element d'acampada que utilitzem.

Crec que un dels principis que identifica a un campista és la solidaritat cap als altres companys campistes, per tant i seguint les peticions d'alguns membres d'aquest fòrum en un altre fil, siguem solidaris amb els nostres companys, reivindiquem Àrees Campistes.

Atentament,

Jordi

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #19172

Hola Joseluis!!!! :mrgreen:
Creo que jepi y cala han dejado el tema muy claro y no hay que buscarle los tres pelos al gato.

Bitxitos:

En el estiu del 95 vam anar a Normandia i la Bretanya. Vam compartir una área de autos amb caravanes, la de Honfleur, però obligaven a deixar els cotxes engantxats a les caravanes , perque deien que els hi havia pasat que el amo de la caravana havia deixat la caravana alli aparcada amb les potes dos dies i feia turisme per la zona. Per aquesta raó, en aquesta área molt xula per cert , deixen pernoctar caravanes però sempre enganxades. Crec que es un gran començament!!!
Ojalá moltes arees començin a fer-ho com aquesta!!!!!
Com sempre , la educació i el civisme de tothom es la que impera a l`hora de que ens escoltin per recolzarnos, i aquesta tasca es de tots no solsament dels que tenim Ac.
Per això desde fa molt tems el que tu dius jo ho dic , em de estar units, i no ara si no fa molt de temps com quan hi va haver el boicot INTERNACIONAL que no nacional ni regional a uns campings d`una ciutat catalana.
I amb el que he dit, no vull molestar a ningú, solsament es una reflexió.

Mª José :mrgreen:

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #19197

Tiramilles

Just aquest estiu he fet normandia, i malauradament no he vist cap caravana en aereas de autocaravanes.No se si per legislacio o per que les caravanes ja no hi van.

Per el tema de pressionar l'estat crec que un bon argument son les mès de 400.000 AC estrangeres que entren a Espanya per la frontera Francesa. Un comentari que aquest estiu he tingut per part d'un AC frances es que l'estiu 2006 va volguer fer un viatge per la costa valenciana cap a andalucia. Degut als problemes que va tindre en els primers 3 o 4 dies, es va cansar i va continuar viatge cap el Marroc. Pejubilats francesos que es pasen 2 mesos sensers donan voltes i deixant cales per on passen, com va dir ell : si no volen els meus diners cap problema canvio de pais.
<div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #19198

Perdoneu .....el nostre viatge No va ser el estiu del 95 :roll: va ser el estiu del 2005 :mrgreen: Un lapsus total....

Tortugueta.... aquesta gent té una reacció molt normal

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #19216

Bona nit a tothom:

Ja que hi ha gent que teniu les coses molt clares i no teniu necesitat de parlar, agrairia que ens voresiu de la llista

Paquita

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #19248

Hola a tots!

Suposo que jo no ho tinc molt bé per ajudar a res, doncs visc a Menorca i aquí, encara que hi ha algunes AC -poques- no hi ha absolutament cap servei per AC, ni per Caravanes. Ens hem d'espabilar com podem.
Ara bé, quan estem per la penínsla trobem a faltar els serveis pels que voleu unir-vos per acconseguir-los.
Jo crec que entrar en una polèmida de si els serveis son per AC o caravanes, ambdues o no, etc. es absurd i no du enlloc.
Objectivant una mica l'assumpte el que crec que s'hauria de mirar és quins són els serveis que es volen i qui s'en pot aprofitar. A partir d'aquí crec que la cosa es limita per sí mateixa i no s'ha d'excloure a ningú. Les normes ja les posaran els qui donin el servei o resultaran de les pròpies negociacions.
Bé, com que no us conec personalment i soc nou en el forum, espero que aquesta pugui servir per ajudar-vos.
De totes formes, si encara que sigui des de Menorca us puc ajudar, compteu amb mí.
8-) 8-)
AC.

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #19252

Ramon , moltisimes gràcies pel teu parer!!!
Tothom es diferent i cada un veiem les coses d' una manera diferent al del vei, però això es una cosa natural. El concens es el nostre aliat
:mrgreen:

Benvingut!!!! :mrgreen:

Mª José

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #19254

Com us vaig comentar aquesa tarda haviem d'anar a Sitges.
Hem tingut una reunió amb el regidor de mobilitat, penso que nat força be.
En primer lloc malgrat les indicacions no han sancionat a cap AC, durant aquest estiu.
Li hem proposat tres llocs per ubicar una futura area per autocaravanas, una s´ha descartat i les altres dues han de mirar si son de l'ajuntament.
Quedem pendents de resposta.

També hem estat a unes caves d'Avinyonet, hi ha un propietrari que amb els seus terrenys te dos proyectes:
Primer adecuar un area d'autocaravanes en front de les caves y amb altre terreny fer un gran aparcament de caravanes i autocaravanes.
Ens avisaràn quan estiguin acabades, que serà haviat ja que te varies excavadores treballan.

Us mantindrem al corrent

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #19263

Ramon cv tota ajuda o aportació es valida,tan se val d'on siguem si quan sortim trobem mancanses.
Felicitats Jaume per totes les evolucions que esteu fent.Lo de les caves es formidable doncs ens aniriem transformant una miqueta amb el tipus de France passión.Esperem poguer-ho veure i disfrutar-ne.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #19273

:D :D

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #19277

Moltisimes Gracies jahuar per la feina que esteu fent!!!!
Va ser un plaer haverte conegut a la fira :mrgreen:

Mª José :mrgreen:

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #19284

Cada vegada em resulta més difícil expresar el meu concepte autocaravanistic i campista en un forum sense fotre un rotllo monumental o esquematitzan i no expresant prou bé el pensament.

PENSAMENT A :?: Com crec que es viu el campisme?
A la meva manera d’entendre, hi ha cuatre maneres de viure el campisme independenment de que un visqui el campisme com un campista fixe en una AC, el qual és totalment respectuós:
- Campisme fixe: es realitza en camping, generalment amb caravana, tenda o bungalow i consisteix en llargues temporades en un mateix lloc. És com tenir una caseta, però amb més contacte amb l’entorn.
- Tenda: es realitza en camping o lloc autoritzat per acampada, l’esperit d’aquesta és el màxim contacte amb la natura, desplaçaments amb poc volum, amb posibilitat de no dur vehicle i requereix una base desde on es realitzen els desplaçaments per la zona.
- Caravana: es realitza en camping o lloc autoritzat per acampar, encara que esporàdicament permet alguna pernocta, sense acampada, fora d’aquest llocs. Aquest turisme, encara que permet la itineració, està pensat més per crear una base al lloc visitat i fer petits desplaçaments per veure la zona.
- Autocaravana: es realitza en camping o lloc autoritzat per acampar i en estacionament autoritzat sense acampada. Pensat per un turisme molt itinerant i rutero, encara que també permet estàncies fixes més o menys llargues, amb el incovenient que per fer els desplaçaments per la zona necesita d’un altre transport.
Escollir el sistema adecuat és molt importan i la pregunta clau és “A mi com m’agrada viatjar?” : m’agradar anar a un lloc i està descansan i trànquil, m’agrada fer ruta i veure moltes coses, m’agrada sortir sovint encara que sigui un dia, viatjo amb la canalla, etc…; però l’últim pensament ha de ser: perquè m’agrada i així ho vull. Els 4x4 són vehicles pensats pel camp i la muntanya, però quants n’hi ha que no han xafat terra en seua vida….

PENSAMENT B :?: faig quelcom malament?
Jo no voldria estar enganyat, però la pernocta lliure és un problema de juliol i agost a uns quants municipis costers i massificats i de les grans capitals on encara, en algun parking al aire lliure, es pot solucionar. El problema no es quan hi ha un parell d’AC, és quan n’hi ha quaranta, i jo, personalment, que visc en un carrer molt trànquil, si de cop, cada any, hi aparquessin quaranta AC durant dos mesos, dia i nit, doncs també m’emprenyaria i pensaria, -Cony…, que s’en vagin a un camping- i si les fecin fora, el dia que n’hi haguès una pensaria – ja tornen…- i seré politicament incorrecte i sé que callan, no em tirareu els gossos a sobre, però ho diré, la majoria d’aquests no viuen el campisme com nosaltres, son AC de lloguer que ho entenen com a turisme barat, són els que per aquí diuen “gitanos”, cutres, turisme de baixa qualitat…, ja ho dit, ara ja em podeu berenar, però abans llegiu-ho dos vegades, crec no està massa equivocat en el fons, potser sí en la forma.

MANCANCES:

_Arees als pobles o ciutats on poder aparcar i buidar.
_ Legislació clara sobre els nostres vehicles.

L'únic problema real és on buidar..., home ¡¡, aparcar és difícil segons on, perque dones mil tombs, o és zona blava, però sempre acabes trobant un raconet, en canvi buidar és més complicat perque fem malbé allò que estimem, la natura, jo es l'única mancança que veig i personalment tinc on buidar.

PENSAMENT C :?: necesito una llei?

En primer lloc malgrat les indicacions no han sancionat a cap AC, durant aquest estiu.

Demostrat queda que som gent cívica i aparquem en llocs autoritzats, no han multat no per benevolència, no ha multat PERQUE NO HAN POGUT, que quedi clar, totes les multes que haguessin posat eren recursos perduts davantmà i el conseqüent ridicul per part del consistori.
Fer una llei específica per AC, encara no he canviat de pensament, es absurd, mai ens pot beneficià a com estem ara. Si ara tenim dret a pernoctar per llei on vulguem, i tots sabem com fer-ho i que vol dir, quina necesitat hi ha de fer una llei especifica per dir el mateix?; si de cas una llei nova, i faig anar el procediment de la lògica, serà per dir el contrari o matisar-ho. L’únic que ens faria falta és un acord amb les bencineres que facin un forat en un raconet per buidar i als municipis que tenen una masificació temporal sí fes-els-hi entendre que la solució és una area i no fer-nos fora, però no demanem mai una llei, que les lleis s’han de complir i a dia d’avui nosaltres complim la llei i els municipis no, això és el que volem canviar?. Però tot això s’explica millor parlant-ho que escrivint perquè sempre hi ha matisos…, però bé…, sembla que no estem per la labor.

PENSAMENT D :?: Que m’ha d’aportar la Genoveva?
Ufff… espero que sigui l’últim pensament, cada cop és més difícil d’expresar.
Jo tinc una AC perquè m’agradar veure coses sense dependre d’un hotel o d’un vol, al meu rotllo; arribar a un lloc bonic i quedar-m’hi i si on estic no m’agrada busco el lloc bonic al costat. És a dir, la Genoveva em dona llibertat, i com que vull que es respecti aquesta llibertat, primer penso en la llibertat dels que m’envolten i em dic aquí no pernocto perque tapo la visió d’aquesta botiga (però estic ben estacionat), aquí no aparco perquè passa molta gent i els puc estorbar (però estic ben estacionat), aquí no pernocto perque el volum de l’AC pot estorbar (però estic ben estacionat), aquí pernocto perque em sembla que no puc estorbar a ningú, el lloc es ampli, discret, aparenment segur i hi ha una altra AC. A l’estiu busco la fresca de la muntanya i algún dia a la platja (on sé que estic ben estacionat), al hivern busco el sol de la platja i algun dia a esquiar (on sé que estic ben estacionat), si vaig a una gran urbe busco camping i em moc amb transport públic. Tot plegat em dona sensació de llibertat i tranquilitat, per això no m’agrada el que pot trencar-me aquesta llibertat.

P.D. PENSAMENT E : vaya rotllo me pegat (“apuntar a la agenda: …no pensar”)

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #19285

Ets un crack Genoveva.Aquests pensaments son bons i serveixen per veure un punt de vista molt important ,el teu i el de segur molts autocaravanistes.El meu inclos.Ets una persona que surt i va amb total llibertat (com la majoria,que es per aixo que varem optar per l'auto)amb respecte i consideració envers els altres i es com ha d'esser,i crec amb tot que no seria dolent que un Frances arribes a Catalunya i trobes un lloc on no tenir de pensar en si molesto o on aparco perque no se quin cony de llei tenen aquí.Doncs a mí personalment m'agrada anar al seu Pais o a altres i saber que hem puc trobar.D'entrada se que un lloc privilegiat de molts pobles es un area,on a més de poder aparacar,buidar i carregar i inclus conectar-me i puc dormir tranquil doncs es un lloc especific per als nostres autos.Jo ho somio pel nostre País i m'agradaria que aixó fos posible.No que et privin per una senyal, no que et persegueixin per portar l'auto que portes malgrat ser,potser,una persona molt responsable i respectuosa envers els demés.
M'agraden els teus pensaments i són positius per a tots i fan de bon lleguir.
A veure quan sortiran el F,G,H i I.... :mrgreen: :mrgreen:
Una abraçada.Per cert com tens el tema de l'esquena???
Salutacions.

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #19288

Hola, chicos
Llevo días sin entrar a este hilo (cosas de la feina), del cual me siento un poco "papa" (porque fui yo el que, en la página 1, le lanzó el reto al foro), y veo que ha corrido como la pólvora.
Mi intención, cuando escribí aquello, era triple (misteriosa, por tanto, como la Santísima Trinidad...):
- Ver cómo andamos de "masa crítica" (Que veo que no vamos nada mal, por cierto)
- Provocar la reflexión (y, al menos la de Genoveva y la de Jepi, ya la he provocado)
- Comprobar el recibimiento del foro a la propuesta que, tarde o temprano, alguien tenía que poner sobre la mesa: "Creemos una asociación".

El paso siguiente es que los que componemos la "masa crítica" que, sin ser muchos, ya sí los bastantes, nos pongamos en contacto, nos veamos las caras y demás. Y aquí, me surge un problema que someto a la consideración del webmaster: no creo que sea factible efectuar toda esta comunicación mediante el foro, que tiene otros fines (y algún forero lúcido ya nos lo ha apuntado). Pero, ¿se podría:
- Mantener un hilo con una lista abierta para que el que quiera unirse a este iniciativa lo pueda hacer
- Emplear los mensajes privados del foro para coordinarnos?

Amigo webmaster: si la respuesta a las 2 preguntas anteriores es "SI", ya daremos nosotros el siguiente paso.

Re: Setanta noves àrees d´autocaravanes a Andalusía fa 13 anys 7 mesos #19290

Genoveva, crec que l'has clavat icona_onada

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Alguns viatges

• Nova Zelanda +

Fer un cronograma del nostre viatge a NZ seria una mica llarg i avorrit, però sí que podem fer unes pinzellades i aprofundir en els llocs més interessants. Sota els Llegir més
  • Portugal +

...El Castell dos Moros és un antic castell situat damunt l’escarpat del poble amb un panorama des d'on, si no fos per la calitja, veuríem el mar. Tornem altre cop Llegir més
  • Illa de Ré, "la blanche", illa d'Oléron i la Rochelle +

Aquest estiu 2011 fem un viatge força tranquil visitant amb molta calma la Charente Maritime. A la costa atlàntica francesa, just enfront de La Rochelle i a uns 3 quilòmetres Llegir més
  • Le Tarn i l'Ariège +

Després d'un llarg parèntesi sense fer ruta amb l'autocaravana, ens venia molt de gust fer aquesta escapadeta. Quan ens vam començar a plantejar la sortida, teníem clar que seria a Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12