- Missatges: 3005
- Gràcies rebudes: 14
LA VIDA ES UN MOMENT
- Jepi
- Fora de línea
- Membre platí
-
Amb aixó us vull recordar que disfrutem del moments que vivim cada dia,dels petits moments amb la família,els amics i la gent que ens embolta.
Avui he recordat a la meva dona i fills que els estimo que malgrat els neguits del dia a dia els estimo moltisim,perque potser demà ja no hi som.
No es que sigui pesimista,pero si que a voltes quan pasen coses com aquesta et fa obrir els ulls.
Deixeu-me dir que us estimo a tots.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- Tonio
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Missatges: 1226
- Gràcies rebudes: 19
Jepi nosotros tambien te queremos
- nouespai
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Quin luxe seria tenir més temps lliure....
No sabem el que tenim fins que ens manca.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
- matrix
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Missatges: 2887
- Gràcies rebudes: 12
Per sort o per desgràcia, per la meva feina,estic molt a prop de la mort ,moltes vegades sobtada, per això valoro molt, moltíssim , tot el que podem gaudir a cada moment, de le spossibiltats que tenim a cda moment i també els hi dic moltes vegades als meus fils, perque en siguin cocnscients i , que les experiències que ells tenem pel tipus de vida que fem nosaltres, no la tenen molts nens del voltant nostre.
No ets pas pesimista, però aquets pals a la vida, ens fan obrir , com dius, els ulls al voltant nostre i valorar el que tenim dia a dia.
Jo també us estimo a tots.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
- Los_Pacos
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
- Missatges: 648
- Gràcies rebudes: 1
Eres una gran persona, aquí tienes a unos amigos que también
te quieren a ti y a tu familia.
Un abrazo.
- Carles.cat
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Missatges: 1248
Ahir varem sentir la notícia per CatInfo i se'ns varen posar el pels de punta, doncs tenim uns íntims amics nostres a Bagà aficionats a voltar per la muntanya i al sentir que era entre Coll de Pal i el Pic de l'Àguila, pensàrem que podien ser ells.
Després de fer la trucada oportuna i quedar tranquils, ara, llegueixo el teu escrit i m'he quedat glaçat......m'imagino com us podeu sentir.....
Doncs res, gaudim al màxim del que ens ofereix la vida, i si avui podem passar una bona estona en tots els aspectes, fem-ho, que el demà, tots el desconeixem.
Jepi, Carme, Judit i Pau, una forta abraçada.
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
- rodamon
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 201
- Gràcies rebudes: 0
Ahir va ser el ser aniversari, en va fer 75, no sabeu que difícil es celebrar-ho sabent que serà l'ultim i fen bona cara, doncs ell no sap tota la veritat.
Com be dius amic Jepi, en aquests moments es quan ens adonem l'importancia que te, dir als que ens envolten que els estimem abans sigui massa tard.
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>
- MEGA
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 392
- Neus
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Missatges: 2577
- Gràcies rebudes: 14
Intento viure al dia i gaudint en cada moment del que tinc.
Jepi, sento de tot cor la perdua del vostre amic i desitjo que la seva curta vida hagi estat sempre plena d'amor.
Una abraçada.
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
- EvaV
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Missatges: 2862
- Gràcies rebudes: 151
Rodamon, ànims i força per a passar aquests moments difícils, i fer costat al teu pare !!!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
- Tiramillas
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Missatges: 1280
- Gràcies rebudes: 5
Us envio tot el meu carinyo ..
Quan tenia 25 anys , portava dos mesos casada, vaig viure per primera vegada i per partida doble en 8 mesos de diferència la pèrdua de dos ésers molt propers a mi i que encara trovo a faltar...la meva joventut i inexperiència a la vida m' ho va fer viure molt malament...i avegades això porta cúa..
Em fa molta pena el que ha pasat Jepi... però aquest nen ufffff no hi puc deixar de pensar el que ha viscut.
Una abraçada!
Mª José
- conrad
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 328
Poques paraules més es poden dir, .... nomes que recordem tots que cal disfrutar de tot i tothom qui ens envolta dia a dia.
hthttp://blog.kampistas.com/
- FrancescPamies
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 110
Sento molt el que ha passat amb el teu company i la seva familia.
Nomes vull afegir que tens tota la raó del mon quan dius que em de disfrutar de tots els que ens envolten i cada moment que vivim.
Jo, desgraciadament, tinc al meu para a la UCI des de fa 15 dies. Hi va entrar per un transplant de fetge; el fetge no va funcionar, i el van tenir que tornar a transplantar en 24h. per un altre. Resultat: parada de runyons, pulmons i cor. Extrema gravetat. No sabem que passarà.
En aquestos moments et venen al cap tot el que no vas fer i podies haver-ho fet, tot el que has dit o no has dit. Com voldries canviar-ho tot i no pots.
Disfrutem companys ara que encara hi som, junt amb tots els que tenim al nostre voltant. Demà no sabem si serà massa tard per fer-ho.
- PAYVI
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
- Missatges: 918
En aquests moments soc jo qui os dona el anims
Una fota abraçada amics
- carlosk75
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
- Missatges: 822
Es trist llegir aquestes injustícies de la vida, només donar-vos ànims i tirar endavant.
Un abraçada
Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
- Jave4
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 142
La vida és molt injusta.. Avui estas aqui però no tens temps de dir
T'ESTIMO!!!! Demà moltes vegades ja no som a temps de dir-ho.
Disfruteu, estimeu, gaudiu del que ens envolta demà no sabem que pasarà.....................
Jepi, Rodamon ho sento molt
US ESTIMO A TOTS PER FER-MO PASSAR TAN BÉ QUAN ESTIC AMB VOSALTRES I RECORDAR-ME QUE NOMES TENIM UNA VIDA I QUE S'HA D'APROFITAR
- merce67
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Missatges: 1075
- Gràcies rebudes: 21
Una abraçada també molt forta pels que esteu passant moments durs (Rodamon, Francesc).
Un petó.
Mercè & Cia.
- PITI
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 382
- Gràcies rebudes: 2
Records
- mire
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
- Missatges: 730
Vull afegir que moltes gràcies a tots per fer-nos sentir part de aquesta família i la benvinguda que ens heu donat i que estem molt agust entre vosaltres.
- Carrie
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 344
Francesc, Rodamón, poques paraules es poden dir en casos com aquests. La meva germana també està ingressada per segona vegada des de Sant Esteve i ni a Girona (on viu) ni a Barcelona li saben trobar el què, així que os entenc perfectament i sé que es molt dur.
Aprofitem i gaudim cada dia amb les persones que tant estimem i demostrem que les volem.