Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
Correcitys, podries precisar mes aquest lloc per pernoctar a Girona de Sant Felix, es que aquest cap de setmana estarem allá. Gracies
Viu cada dia com si fos l'ultim
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Toti,espero visitar-ho algun dia,ja fa 20 anys que hi vaig estar i encara no m'han quedat ganes de tornar-hi.ja se que un ha de ser valent,pero hem costa trepitjar Girona tot i que enamora. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Jepi, de veritat ves un dia a Girona, no la coneixeras........com tu dius esta que enamora dance i et pasaràn tots els mals records de la mili !!!!!
Una abraçada Viu cada dia com si fos l'ultim
|
|
Toti, si, ara et detallo més. dance
Aquest aparcament està situat a l'antiga N-II que travessa Girona (dita també carretera barcelona). Si vens per C/Jaume I (que travessa Girona) és al final de tot. Després de l'edifici de Correus, després dels Jutjats, veuràs a la teva esquerra un gran paratge de plataners centenaris (anomenada Devesa) i a la propera rotonda veuràs un gran parking municipal també ple d'arbres. Si atravesses l'Onyar i veus els "Multicines Oscar" a la teva esquerra, vol dir que t'has passat... i més enllà hi ha l'Hospitat Josep Trueta, eiiiiii... "tas colat". confused Si no tens prous referéncies, envia'm un privat, i et donaré el meu mòbil de referéncia per quan hi siguis aprop, sempre el porto conectat. Francesc |
|
Ah, m'oblidava, també hi ha el parking del Pavelló de Fontejau, a on juga el nostre equip de basquet de primera divisió (Akasbayu), és un gran parking i encara més tranquil que el primer que t'he indicat.
Per referéncia hi ha el pavelló municipal i just al davant a l'altre costat del riu hi tenim l'Auditori i sales de convencions..... |
|
Moltes gracies per tot Francesc (Correcitys), ja se on vols dir, em dormit una nit i bastan tranquilets. Esque desconexia lo de Sant Felix.
Una abraçada Jordi Viu cada dia com si fos l'ultim
|
|
Hola Ondiamon;
Acavem d'arribar de Tossa de Mar i hem quedat parats de lo bonica que es aquesta ciutat. Per pasar la nit hem anat al parquing i estació d'autobussos, pero no en el mateix parquing sino davant d'una pista de patinatge, en un descampat que hi ha. Erem unes vuit autocaravanes (TANT SOLS DUES DE CATALANES O ESPANYOLES) :D :D :D Espero que si hi vas et vagi molt be. |
|
Hola tothom....com q veig q ja han passat uns anyets... Com esta el tema pernocta a la Costa Brava actualment??? Salu2
|
|
Bona tarda a tothom:
Nosaltres anen amb certa frequència ( perque tenim familia que hi te un apartament ), al Port de Llançà. Hi ha un aparcament municipal asfaltat que ès gran i molt tranquil. Normalment s'hi troven vàries autocaravanes, també franceses. L'accés més còmode és des de la carretera de Colera, un cop passat Llançà, a uns 300 m. del semàfor a la dreta. Tens la platja a 50 m. i el centre del Port de Llançà a 100. Els dimecres o els dijous hi ha mercat i no s'hi pot aparcar. Jepi : Espero que durant els 7 anys que han passat des de l'inici del fil ja t'hagis tret el trauma de sobre i hagis pogut disfrutar de Girona com cal. Joan Vives. |
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per JVL.
|
|
|