• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

pernoctar a la costa gironina fa 16 anys 5 mesos #9335

Bon dia teniu tots, es la meva primera intervenció al Forum.
A la meva dona i a mi ens agrada molta les platges de Girona, (LlanÇa, Port Bou, Cadaques, etc), ens hem comprat una AC i ara busquem puestos per a anar aquest estiu per fer nits aprop de la platja, a veure si ens podeu ajudar i informar-nos una mica.
gracies i molt bona web aquesta.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: pernoctar a la costa gironina fa 16 anys 4 mesos #9353

Hola........i.........Benvingut al foro ¡¡¡

Pernoctar a la Costa Brava amb AC es una aventura i mes els mesos d'estiu. On es permès aparcar no n'hi ha lloc, i a on n'ni ha es prohibit. Jo anava sovint a Blanes, pero aquest any no se pas si será posible. :D :oops: :oops:

...........Bona sort ¡¡¡
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: pernoctar a la costa gironina fa 16 anys 4 mesos #9364

Bona tarda, mira jo diria que pernoctar a la costa brava gairebe es"mision
imposible" i a prop del mar encara mes, pero et puc dir que a nosaltres ens agrada molt anar a Port Lligat, doncs aquest any no solament esta prohibit dormir en el parking que hi ha sino que esta prohibit accedir les ac a la platge, sota pena de pagar 150 € de multa.
Doncs nosaltres anem a dormir a Roses, darrera la Ciutadella, en un descampat que hi ha, sempre hi han unes 8 o 10 acs (potser semblem una mica gitanets, pero...) i al mati anem cap a les platges d'Empurabrava
De fet a la platge hi anem un parell de cops l'any, a la resta de les poblacions cerc que me o menys, va pel mateix cami. Ara fa temps que no vaig a pescar (sempre a l'hivern), hi anaba a Port de la Selva, pero avans d'anar-hi,com que sabia que estaba prohibit, pero era temporada baixa, doncs trucaba per telefon als municipals del poble i els deia que tota la vida hi habia anat a pescar al mateix lloc i que ara i han possat una senyal de prohibit aparcar i em contestavan no apteixi senyor voste
vingui a pescar,pero amb llicencia esclar, i com es temporeda baixa quan arribi ens avisa
I aixi ho em anat fen sempre
Que tinguis molta sort i benvingut al forum

Re: pernoctar a la costa gironina fa 16 anys 4 mesos #9367

Hola, ondiamon y bienvenido a este foro.
Creo que esta misma pregunta te la he contestado ya en otro sitio, pero no estoy seguro de que fueras tú....
A modo de breve resumen: en general, en la Costa Brava no es difícil pernoctar, siempre que:
- No hagas mucho caso de algunas prohibiciones cuando estas prohibiciones son manifiestamente absurdas y se basan en señales de tráfico de legalidad dudosa. Hay que tener en cuenta que te arriesgas a que te multen y tener que recurrir (recurso que, normalmente, ganarás, porque la Ley te asiste). Ahora, que a mí, en 2 años, nunca me han molestado en ningún sitio de costa.
- No te pongas en primera línea de mar. Esa la dejas para los del ladrillo, que esos no estorban. Nosotros, a lo que se ve, sí.
- Elige calles tranquilas, comprobando que no haya discotecas o bares de copas (porque a las 3 de la mañana da mucha mandra tener que moverse).
Si sigues estas prescripciones, a disfrutar.
Además de otros sitios que ya te dije (Llançá, Blanes, Port de la Selva, Selva de Mar, Sant Pere de Rodes, Figueres, Ampuriabrava, L'Escala, Sant Pere Pescador), prueba el aparcamiento del Far de Sant Sebastiá. Paradisiaco.

aparcar a costa brava fa 16 anys 4 mesos #9370

hola ondiamon, no se si has rebut el missatge d'abans pero de d'aqui aprofito per animar a tothom que es passin a veure la platja de st.pere pescador des del passeig on esta situat el càmping l'amfora. Es en una urbanització i s'està molt tranquil quasi be estas a dins del mar.
qui no carda a Olot, no carda enlloc

Re: pernoctar a la costa gironina fa 16 anys 4 mesos #9385

Hola i benvingut a la colla.
Res mes puc afeixi al que t’han dit, que disfrutis de l’auto i espero que un dia ens trobem voltant per aquest mon. hola

Salut
Andreu

Re: pernoctar a la costa gironina fa 16 anys 4 mesos #9448

Res a afegir... és provar-ho i esperar que no et treguin.

Quincho, on és el far de San Sebastià?

Re: pernoctar a la costa gironina fa 16 anys 4 mesos #9455

tinc la meva germana que viu a la Bisbal d'Empordà i cada vegada que hi anem ens diu que ens portara fins al cap de Sant Sebastià (far), sempre diu que es molt maco. S i no vaig equivocat esta situat prop de Llafranc
(Palafrugell)

Re: pernoctar a la costa gironina fa 16 anys 4 mesos #9460

Efectivamente, a medio camino entre Tamariu y Llafranc. Hay una parte del Camí de Ronda que conecta Tamariu i Calella, y que pasa al lado del Faro, de la Cala Pedrosa... con algunas de las mejores vistas de la Costa Brava (en mi opinión).
Hay un hotel-restaurante, pero también un aparcamiento (con unas super antenas de telefonía móvil al lado... la cobertura es muy buena, y mejor no pensar en el tema de las ondas electromagnéticas) que, como no es del hotel, no te pueden decir nada.
Te pongo un enlace donde se ve (creo) la situación del faro:
www.viamichelin.es/viamichelin/esp/dyn/controller/mapPerform...TE4MjY_cMy4yMDY0Ng__

Ondiamon: de nada.

Re: pernoctar a la costa gironina fa 16 anys 1 mes #12678

Hola ondiamon, Pals es un poble molt tranquil amb molts racons per pasar la nit, camí a la platja entre les cases i els camps mai he tingut cap problema. El parquing de la guardia urbana es on oficialment han de pasar la nit les AC. pero fins ara tot i que m'han vist mai s'han aturat per fer-me fora.
També es pot anar als parquing de la platja de pals, peró sempre hi ha molt d'enrrenou.
Salutacions

Re: pernoctar a la costa gironina fa 16 anys 1 mes #12684

Doncs mira ( i que em perdonin els gironins) si preveus que tindràs problemes en la Costa Brava, 30 minuts més al nord tens la Costa Vermella, continuació natural del Cap de Creus. Nosaltres vam anar un setembre i vam trobar la mateixa aigua cristal•lina, el mateix entorn geològic, cales similars i un petit detallet: són una mica més receptius al tema autocaravanista, i tinc entès que de mica en mica s’estan fent més àrees per a AC per la Catalunya Nord. Això si , sospito que en temporada alta trobaràs el mateix enrenou que en aquesta banda de la frontera.
Salutacions,
Marce.
Ah! i benvinguts!!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Pernoctar en la costa de Girona fa 16 anys 1 mes #12822

Hola ondiamon yo suelo aparcar en Blanes en la área que se inaguro no hace mucho, e estado barios fines de semanas y nungúna vez e tenido poblemas.
Es muy cómodo ya que tienes la playa muy cerquita, en pleno verano no se como será tendré que comprobarlo ya que tengo inteción de ir mas fines de semanas.
Suelen haber bastantes A.C. Francesas.un saludo

Re: pernoctar a la costa gironina fa 16 anys 1 mes #12889

L'aparcament d'autocaravnes de Blanes es operatiu i es pot fer servir quan vulgueu.
Hi ha un acord tacit de no "meneallo", la resposta dels autocaravanistes tampoc era molt favorable als campings.

Salutacions.

Jaume Huertas

pernoctar fa 16 anys 3 setmanes #13716

a empuriabrava está prohibit pernoctar, peró al panking del aerodrom es gran cada dia ian ac que van a dormir i la poli no diu res, aixo si a las 10 comensan els vols dels paracaidistas
salutacions

Re: pernoctar a la costa gironina fa 16 anys 3 setmanes #13719

Hola soc en Toti de Badalona, soc nou al forum. A nosaltres tambe ens agrada molt la Costa Brava i us puc dir que a L'Estartit (en temporada baixa) em dormit al costat de la platja i totalment tranquils, es entran al passeig de la platja a ma dreta. Tambe a Sant Feliu de Guixols, a la platja de Sant Pol, a la zona blava (no operativa en t.b.) al costat del restaurant (no recordo el nom) pero que esta tocant a la Gavina de S'agaro. A Roses es pot dormir junt a les pareds de la Ciutadella, es pasa per el costat de "la brana protectora" del aparcament d'autobusos (molt tranquil). En fi, ja anire explicantos on e pogut pernoctar (disculpeu el meu catalá escrit, pero estudiaba en castellano, no habia mas.......)
Viu cada dia com si fos l'ultim

Re: pernoctar a la costa gironina fa 16 anys 3 setmanes #13721

Benvingut Toti,esperem que et sentis com a casa teva.
Gràcies per les teves informacions.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: pernoctar a la costa gironina fa 16 anys 3 setmanes #13783

Gracies Jepi, procurare anar aportant els llocs on pernocti, normalment sortim cada cap de setmana i a llocs distins. Per cert, a Girona capital es pot pernoctar a on eran els cuartels militars (em sembla es diu Parc del Migdia) i-ha un gran parking pero aixos si, tens que aguantar als que van a la disco i despres tornan..... pero es pot aguantar. Vinga fins aviat

Re: pernoctar a la costa gironina fa 16 anys 3 setmanes #13784

Ostres Toti aquí a girona ja hi vaig pernoctar tot un any servint a la "patria" si puc no ho repetire en el lloc aquest que deu ser al carrer Alvarez de Castro.Pero si que se que als parkings a la vora del pavello es dorm bé i tranquil.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: pernoctar a la costa gironina fa 16 anys 2 setmanes #13843

Dons Jepi, ara i pots anar, no ho coneixeras, es unparc magnific tan per pesajar com per aparcar (al costat) I DORMIR SENSE ESPERÀR QUE ET TOQUIN DIANA AMB "CORNETA". Salutacions

Re: pernoctar a la costa gironina fa 15 anys 11 mesos #15052

Un altre dels llocs per pernoctar a Girona ciutat és a la Devesa (situat als peus de St. Fèlix i al costat del parc verd més gran de la ciutat). I si no, a 3 km. teniu el poble de fornells de la selva (aparcament del camp d'esports, molt tranquil...)
:D :D (Hem deixeu que faci publicitat del meu poble, oi???)

• Pàgina:
  • 1
  • 2

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Languedoc - Roussillon +

Inicialment quan ens vam començar a plantejar les vacances de Setmana Santa vam pensar en França; la nostra darrera experiència per terres gavatxes ens havia deixat molt bon record i Llegir més
  • Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • Cercle Polar Àrtic, 2010 +

L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • Nadal al Marroc +

Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12