• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Re:Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 9 mesos #50053

Hola Enric
Quina il.lusió saber que algú segueix el nostre blog !!!!
M’en alegro que serveixi per que altres agafin ideies per organitzar les seves sortides.
A veure si l’actualitzem, que tenim forces sortides sense publicar.
He vist el teu blog i he vist que tens moltíssimes sortides. M’ho aniré mirant aquests dies. Fa molt bona pinta.

Sent from my iPhone using Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: enric72

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 9 mesos #50055

Eppp, que jo també fa un temps que el segueixo el teu bloq.....

salut..
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Itineaitor

Last edit: per XaviF.

Re:Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 9 mesos #50056

XaviF va escriure: Eppp, que jo també fa un temps que el segueixo el teu bloq.....

salut..

Ostres !!!!! Quina il.lusió !!!!
Al final hauré de signar autògrafs. Jejeje

Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 9 mesos #50057

Estic molt contenta de poder-vos presentar la primera entrada en català al nostre blog.
Valloire 2017, unes vacances a la neu, esquiant als Alps.

Si us ve de gust passar i donar-hi una ullada, la trobareu aquí: www.evav.es/valloire-2017-nova-cita-alpina/

2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Last edit: per EvaV.

Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 9 mesos #50096

Bones!
molt bo! i fantàstic que, qui pugui, comparteixi les seves experiències, que segur que algun altre les aprofitarà.

Aquest va ser un dels motius que em va impulsar a escriure per internet: compartir coneixement... a banda de superar el mono de quan no puc sortir per altres compromisos :-D . I si a sobre ho fem en la nostra llengua, de conya!

Mirem de construir un xarxa digital autocaravanista; eps! , i campista en general, que segur que molts companys caravanistes tenen molt a explicar i compartir, útil per a tothom, ja sigui de CAT o dels països del nostre entorn!.

Jo ara, des de farà un parell anys, estic amb Escapades i viatges amb autocaravana o www.autocaravana.cat/

Encara que , ja fa més temps, vaig començar amb el Món per la finestra : elmonperlafinestra.blogspot.com

Salut i encert! i gràcies per compartir!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 9 mesos #50099

Hola,

Jo també tinc un blog,

lofini.blogspot.com

Felicitats Eva pel teu blog!!!. Guardat.

Salutacions

Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 9 mesos #50110

Marce, no sé d'on treus la inspiració i l'encert per a tantes sortides. Em vaig quedar amb la idea que algun any hem de fer el Pirineu d'oest a est seguint les vostres passes (entre d'altres, però aquest el tinc a la llibreteta...)

Loli, guapa, quant de temps !!! Com una formigueta, segueixes sortint i escrivint.
Acabo de fer el xafarder al teu blog i veig el relat d'Holanda, em fa molta il.lusió veure fotos d'alguns llocs coneguts ... De fet, la màquina d'ous del càmping ha estat la primera foto que m'ha cridat l'atenció, el supermercat de Stavoren, l'hospital de foques, etc. ´Sí, Holanda és un destí del que guardem un bon record.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 9 mesos #50121

Gràcies, Evav!
El Pirineu , per proximitat, moltes vegades l'obviem però dona molt de joc. Les seves dimensions, riquesa natural i els països que arreplega al seu voltant donen per omplir un viatge força divers i amb contingut. Al calaix tinc un viatge ( que ho faríem un estiu curt, de dues setmanes) per fer només els Pirineus catalans.

Dius inspiració? bueno, sempre miro de buscar un fil conductor dels viatges, encara que a vegades no sigui molt evident als relats que escric.

Ara, per l'estiu vinent, estic donant voltes a una idea que gira al voltant de dos conceptes: Meridià de Paris i Francesc Joan Domènec Aragó (història interessant la d'aquest català, tan universal com desconegut :-D ) , ja veurem si me'n surto. I un altre que tinc al calaix: recórrer el Danubi, de la Selva Negra al Mar Negre, i els països nòrdics i.... :-D .

Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Last edit: per MarceCRN.

Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 9 mesos #50124

Hola:

Eva, vas ser la meva inspiració

Salutacions

Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 9 mesos #50129

lofini va escriure: Hola,

Jo també tinc un blog,

lofini.blogspot.com

Felicitats Eva pel teu blog!!!. Guardat.

Salutacions

Hola!
Jo ja sóc seguidor vostre. Al final acabaré coneixent als propietaris de tots els blogs d'autocaravanes que segueixo! ;-)

La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog de sortides i viatges:
casetasobrerodes.blogspot.com

Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 9 mesos #50134

Salutacions,

L'enhorabona pels vostres blogs. He estat una estona viatjant virtualment a través dels vostres relats. Quina meravella !!! Sense saber-ho he seguit alguns dels vostres espais i m'heu ajudat a preparar vàries rutes. No tinc bloc personal perquè un amic de sortides és l'encarregat de documentar els viatges. Si em dóna permís col·laboro aportant l'adreça blog.

Una abraçada !!!

Re:Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 9 mesos #50138

Jo faig servir l'aplicació Feedly per seguir blogs i em funciona força be.

Re:RE: Re:Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 9 mesos #50146

XaviF va escriure: Jo faig servir l'aplicació Feedly per seguir blogs i em funciona força be.

Podries explicar una mica. Com funciona?

LLUÍS DE CANET

Re:RE: Re:Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 9 mesos #50147

Es molt fàcil, descarregues l’aplicació, t’obres Un conte. Vas posant tots els blocs i quan s’actualitza T’avisa
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vinya

Re:RE: Re:Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 9 mesos #50169

Tenim un espai específic amb un enllaç als blocs dels usuaris. A canvi només en demanem que feu menció a aquesta web.
totcamping.cat/comunitat/enllac-altres-webs/188-blocs-dels-usuaris
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Re:RE: Re:Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 9 mesos #50175

webmestre va escriure: Tenim un espai específic amb un enllaç als blocs dels usuaris. A canvi només en demanem que feu menció a aquesta web.
totcamping.cat/comunitat/enllac-altres-webs/188-blocs-dels-usuaris

Ostres és veritat! No recordava aquesta pàgina. Ja ho devia demanar fa temps, ja que el meu és a la llista! (i tinc menció a totcamping, of course) :-)
Moltes gràcies!

Re:RE: Re:Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 8 mesos #50483

vinya va escriure:

Itineaitor va escriure: Hola companys
Nosaltres també tenim un blog, tot i que les darreres sortides encara no les hem publicat.
A veure si ens hi posem.

ambautocaravanapelmon.blogspot.com

Carai quin blog. El viatge de la Bretanya té molt bona pinta per aquest estiu. Ja que estem mirant.

LLUÍS DE CANET

Bones!,
ara he vist aquest post. Nosaltres, Vinya, vam visitar Bretanya el juny passat. Va ser una curta visita de 10 dies i ens vam centrar en la costa sud de la banya bretona:

Si t'interessa he penjat el relat fa una setmana i escaig al bloc. És la primera part; pendent que aquest cap de setmana endreci la resta de fotos i el llistat d'àrees i llocs de pernocta, i penjo la totalitat dilluns vinent. El trobaràs aquí:

www.autocaravana.cat/2018/01/viatge-amb-autocaravana-per-la-costa.html

Salut i encert! I si tens algun dubte, pregunta el que calgui. A disposar!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: enric72, vinya

Re:Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 8 mesos #50485

Gràcies Mercè, miraré amb tranquil·litat a casa. Cada día que passar tenim més dubtes je.je. Això de no tenir que reservar hotel.......

Gràcies per compartir i Salut

LLUÍS DE CANET

Re:RE: Re:RE: Re:Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 8 mesos #50486

MarceCRN va escriure:

vinya va escriure:

Itineaitor va escriure: Hola companys
Nosaltres també tenim un blog, tot i que les darreres sortides encara no les hem publicat.
A veure si ens hi posem.

ambautocaravanapelmon.blogspot.com

Carai quin blog. El viatge de la Bretanya té molt bona pinta per aquest estiu. Ja que estem mirant.

LLUÍS DE CANET

Bones!,
ara he vist aquest post. Nosaltres, Vinya, vam visitar Bretanya el juny passat. Va ser una curta visita de 10 dies i ens vam centrar en la costa sud de la banya bretona:

Si t'interessa he penjat el relat fa una setmana i escaig al bloc. És la primera part; pendent que aquest cap de setmana endreci la resta de fotos i el llistat d'àrees i llocs de pernocta, i penjo la totalitat dilluns vinent. El trobaràs aquí:

www.autocaravana.cat/2018/01/viatge-amb-autocaravana-per-la-costa.html

Salut i encert! I si tens algun dubte, pregunta el que calgui. A disposar!
Us seguirem d'aprop. Aquest estiu, de camí a UK-Irlanda ens faria gràcia pujar per la costa atlàntica. Gràcies per compartir-ho!

La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog d'escapades i viatges.

El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vinya

Re:RE: Re:RE: Re:Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 8 mesos #50490

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1800
  • Gràcies rebudes: 46
Un país (el bretó) espectacular. Nosaltres vam estar fa un munt anys, no sé si del relat en podràs aprofitar gaire, i ens va agradar molt
totcamping.cat/vacances/franca/item/153-bretanya
totcamping.cat/franca/bretanya
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: enric72

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

Alguns viatges

• Gorges del Tarn, la França en estat pur... +

...La població de Meyrueis és un poble encantador, amb el seu llarg i frondós passeig de plàtans a la vora d'un riuet d'aigua fresca. Als voltants del poble, hi ha Llegir més
  • Entre els núvols dels Alps +

Un petit accident el diumenge abans de sortir direcció Escòcia, va fer anul•lar les nostres desitjades vacances, i encara que el Ramon es va recuperar molt ràpidament vam haver de Llegir més
  • Dinamarca +

Dinamarca, el nostre objectiu per aquest estiu 2009, és el més petit dels països escandinaus. Format per moltes illes, les més importants Sjaelland i Fyn, i per la península de Llegir més
  • Eslovènia, Bòsnia i Croàcia +

Destí: Eslovènia, Bòsnia i Croàcia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12