• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Idea per missatge fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 9 mesos #49846

Hola!
No sé si això ja s'ha s'ha fet a totcamping.cat però podríem fer una llista dels nostres blogs de viatges i fixar-lo aquí, en un post, a "Viatges sortides i escapades". Seria una font d'informació molt útil, no trobeu? Suposo que quan tinguem la llista li haurem de dir al webmestre i, si ho considera oportú, fixar el post. Com ho veieu?

La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog de sortides i viatges:
casetasobrerodes.blogspot.com
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vinya, Kabretes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per enric72.

Re:Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 9 mesos #49848

No tinc cap bloc, però tot és posar se. No sé com és fa. Però ja miraré el YouTube je.je.
Crec que pot estar molt bé, nosaltres abans de fer el viatge llegim i preguntem tot el que podem.
Tens el meu vot.
Gràcies per compartir.
Salut

LLUÍS DE CANET

Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 9 mesos #49849

L'altre dia vaig estar mirant el blog de l'Enric72. Molt ben relatat .
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: enric72, vinya

Re:RE: Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 9 mesos #49850

XaviF va escriure: L'altre dia vaig estar mirant el blog de l'Enric72. Molt ben relatat .

Pots posar un enllaç?
Si no per privat. Gràcies
Salut

LLUÍS DE CANET

Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 9 mesos #49851

El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vinya

Re:RE: Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 9 mesos #49856

XaviF va escriure: casetasobrerodes.blogspot.com

Gràcies. Ara el mira
Salut

LLUÍS DE CANET

Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 9 mesos #49893

Seguia un blog molt interessant, pero va quedar parat.

autocaravanning.blogspot.com.es
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Xavi_ZixxeR, vinya

Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 9 mesos #49895

XaviF va escriure: Seguia un blog molt interessant, pero va quedar parat.

Ui, em sembla que aquest paio ja sé qui és! ;-)

El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Xavi_ZixxeR, vinya

Re:RE: Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 9 mesos #49902

XaviF va escriure: Seguia un blog molt interessant, pero va quedar parat.

Ostres... és el meu :)
Les vacances d'estiu no les acostumo a publicar (sempre les deixava a mitges...) i darrerament fem molt.poques sortides curtes (partits de futbol i volei cada cap de setmana...).
A veure si m'hi torno a posar amb la sortida d'ara mateix...

Enviat des del meu SM-G930F usant Tapatalk

Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 9 mesos #49904

Potser seria bona idea posar-ho aquí a totcamping per etapes. Jo demà intentaré començar el relat de l’estiu 2017. Jo els relats es el que mes consulto per preparar sortides i vacances, així que seria interessant per dinamitzar el foro de posar-ho per aquí per poder fer consultes
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: enric72, vinya

Re:Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 9 mesos #49905

• EvaV
  • Absent
  • Professional
  • Professional
  • Missatges: 2848
  • Gràcies rebudes: 151
Us admiro. No puc prometre res, a veure si puc escriure 4 ratlles sobre Valloire, on som ara

Sent from my iPhone using Tapatalk
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vinya, XaviF

Re:Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 9 mesos #49907

Sembla que estigui millor que fa dos anys :)

Re:Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 9 mesos #49908

• EvaV
  • Absent
  • Professional
  • Professional
  • Missatges: 2848
  • Gràcies rebudes: 151

Xavi_ZixxeR va escriure: Sembla que estigui millor que fa dos anys :)

Hi vau venir per Setmana Santa, oi? Diria que va ser l'any que vam arribar sense neu i ens va caure la gran nevada la primera nit, que va deixar molta gent tirada a la carretera. I després va venir la gran ona de fred...

De moment ha nevat un parell de dies, ara estem a -13º C i demà toca nevada a la tarda i nit, sense pujar per sobre zero

2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re:RE: Re:Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 9 mesos #49909

EvaV va escriure:

Xavi_ZixxeR va escriure: Sembla que estigui millor que fa dos anys :)

Hi vau venir per Setmana Santa, oi? Diria que va ser l'any que vam arribar sense neu i ens va caure la gran nevada la primera nit, que va deixar molta gent tirada a la carretera. I després va venir la gran ona de fred...

De moment ha nevat un parell de dies, ara estem a -13º C i demà toca nevada a la tarda i nit, sense pujar per sobre zero

Sí, Setmana Santa. Crec que l'any que dius d'arribar sense neu va ser anterior. Passeu-ho de conya!!!

Re:Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 9 mesos #49910

Per fer properes sortides funcionà molt bé lo dels relats.
Gràcies per compartir.
Salut

LLUÍS DE CANET

Re:Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 9 mesos #49915

Aprofitant aquests dies de festa, estic acabant d'escriure el d'aquest estiu. I ja tinc el de Brussel·les :-)

Re:Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 9 mesos #50027

Hola companys
Nosaltres també tenim un blog, tot i que les darreres sortides encara no les hem publicat.
A veure si ens hi posem.

ambautocaravanapelmon.blogspot.com

El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: EvaV, Xavi_ZixxeR, enric72, vinya, XaviF

Re:Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 9 mesos #50028

vaig a fer una mica el xafarder

Re:RE: Re:Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 9 mesos #50044

Itineaitor va escriure: Hola companys
Nosaltres també tenim un blog, tot i que les darreres sortides encara no les hem publicat.
A veure si ens hi posem.

Carai quin blog. El viatge de la Bretanya té molt bona pinta per aquest estiu. Ja que estem mirant.

LLUÍS DE CANET

Re:Idea per tuit fixat: Adreces dels nostres blogs de viatges fa 3 anys 9 mesos #50048

Itineaitor va escriure: Hola companys
A veure si ens hi posem.

Som seguidors del vostre blog de fa temps. Estic segur que ens hem copiat alguna sortida ;-) De fet, amb el blogger pots posar diversos blogs i en en cop d'ull veus si hi han publicat res de nou. No cal anar-hi entrant per veure si hi ha novetats. Es diu "llista de lectura", suposo que ho coneixeu, els que teniu el blog al blogger, oi?

El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vinya, Itineaitor

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

Alguns viatges

• Cerdanya francesa +

Llevaba ya mucho tiempo en querer hacer un fin de año diferente, no por espectacular, ni derrochador, sencillamente diferente al tradicional. Las circunstancias han querido que durante muchos años (yo Llegir més
  • Cauterets, Hautes Pyrenees +

Tot va començar en un petit poblet del sud de França pel pont de la Puríssima, on tot aparcant l’autocaravana vàrem ullar una llibreria per comprar regles i cartabons pels Llegir més
  • Rupit +

La sortida de cap de setmana a Rupit la vam protagonitzar alguns "Totcampinguistes". En aquesta ocasió tots erem autocaravaneros: RABOGA (Ramon, M José, Arnau i Ariadna), CALA (Cala, Sílvia, Ona Llegir més
  • Esqui de fondo i "La Corrida" a Puigreig +

El sábado día 21 nos levantamos tempranito, ¡nos íbamos a esquiar! A las 7 de la mañana habíamos quedado en la gasolinera de la C-58 y nos retrasamos 5 minutillos Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12