• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: Planificadors de rutes fa 12 anys 11 mesos #40820

Carlos75, on ets ???
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Planificadors de rutes fa 12 anys 11 mesos #40837

Neus ha escrit:

Carlos75, on ets ???

Ja soc aqui :whistle: :)

Neus, he afegit les teves aportacions i modificat també el que comentes.

Moltes gràcies :)

Re: Planificadors de rutes fa 12 anys 11 mesos #40841

Neus estan molt be aquests enllaços,

Saps si hi ha alguna manera d'imprimir-los, encara que siguin parcialemt?

Josep maria

Re: Planificadors de rutes fa 12 anys 11 mesos #40842

ixent2 ha escrit:

Neus estan molt be aquests enllaços,

Saps si hi ha alguna manera d'imprimir-los, encara que siguin parcialemt?

Josep maria

Imprimir la pàgina dels enllaços ?

Ves on comença el primer missatge i a la dreta diu "eines del fòrum"...allà s'obre un desplegable i entre les opcions possibles pots fer un pdf. Els enllaços que tenen una url molt llarga ho hauries de fer manualment amb el ratolí doncs el sistema els retalla.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Last edit: per webmestre.

Re: Planificadors de rutes fa 12 anys 11 mesos #40846

Doncs cada dia s'apren alguna cosa. Acabo de guardar el fil amb format pdf: em sembla molt útil aquesta aplicació (no hi ha temps per descobrir..), gràcies!

Són també molt interessants les guies verdes michelin..ara estic esbrinant la manera de:

1er-tenir-les guardades al disc dur de l'ordinador
2on-buscar una aplicació per convertir-les a pdf, per exemple.....
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re: Planificadors de rutes fa 12 anys 11 mesos #40848

iogui, si ho aconsegueixes m'agradaria que expliquis com fer-ho, també estic interressat

Re: Planificadors de rutes fa 12 anys 11 mesos #40849

Iogui,
Si vols tenir els enllaços en un fitxer tipus doc, m'envies el teu e-mail i te'ls passo ja que tinc el 'master'.

Iogui/Ixent2,
Temps enrera vaig fer-li una ollada de cóm convertir presentacions de llibres i penso que no és tasca fàcil, potser algun producte de Adobe ó Macromedia (de llicència) ho podria arribar a fer,però cal dedicar-le una estona...

Salutacions :)

Re: Planificadors de rutes fa 12 anys 10 mesos #40894

Al principal he afegit aquest e-book: Francia en Autocaravana Costa Atlántica: De Biarritz a Etretat y el Valle del Loira

Enllaç: www.lulu.com/product/tapa-blanda/francia-en-autocaravana-cos...le-del-loira/6531030

Per llegir-lo cal anar a Vista Previa

Salutacions :)
Adjunts:

Re: Planificadors de rutes fa 11 anys 9 mesos #44336

... Uuyyyyyyyyy, si que està oblidada aquesta pàgina !!!

He trobat aquestes pàgines que crec que ens poden anar bé a l'hora de planificar les nostres rutes:

- Aquesta és simplement d'arees de AC:
www.i-campingcar.fr/

- Aquesta és similar a France Passion o España Discovery però per Italia:
www.fattoreamico.it/index.php?option=com_content&view=articl...=6&Itemid=13&lang=it

Carlos, les podràs afegir ???

Salutacions

Re: Planificadors de rutes fa 11 anys 2 setmanes #46059

Webmestre, Carlos75, que ha passat ???

He anat al primer missatge d’aquest fil per buscar uns enllaços que temps enrere havia fullejat, i m’he trobat que no n’hi ha cap :( :( :(

Els tornareu a posar ???
... Eren de molta utilitat !!!

Salutacions.

Last edit: per Neus.

Re: Planificadors de rutes fa 11 anys 2 setmanes #46065

Neus,
No tenia constància que n’hagués desaparegut :( , jo fa temps que no hi entro a aquest fil (de fet volia ara per l'estiu mirar-ho), i no sé si tinc alguna copia dels enllaços, ho miraré. A veure que comenta en Webmestre o si té una copia antiga de seguretat on recuperar-los.
Salutacions

Re: Planificadors de rutes fa 11 anys 2 setmanes #46067

Gràcies Carlos !!!

Al mirar el primer missatge, posa que l’última edició va ser el gener del 2011, però no fa pas tant que vares afegir nous enllaços, i fa dos o tres mesos encara hi eren tots.

A veure si hi ha sort i es poden recuperar.

salutacions

Re: Planificadors de rutes fa 11 anys 1 setmana #46077

carlosk75 ha escrit:

Neus,
No tenia constància que n’hagués desaparegut :( , jo fa temps que no hi entro a aquest fil (de fet volia ara per l'estiu mirar-ho), i no sé si tinc alguna copia dels enllaços, ho miraré. A veure que comenta en Webmestre o si té una copia antiga de seguretat on recuperar-los.
Salutacions

esperarem que diu webmestre, però tinc gran part d'ells guardats

Re: Planificadors de rutes fa 11 anys 1 setmana #46078

mar-mar ha escrit:

carlosk75 ha escrit:

Neus,
Salutacions

esperarem que diu webmestre, però tinc gran part d'ells guardats.

Last edit: per mar-mar.

Re: Planificadors de rutes fa 11 anys 1 setmana #46080

Maria:

Alguns es podran recuperar dels mateixos missatges escrits al fil, on molts de nosaltres feiem les aportacions, però de cap manera estàn ordenats com ho va fer en el seu moment en Carlos.

De moment esperarem a veure si en webmestre sap perquè han desaparegut i si te alguna copia. De no ser així haurem de possar-nos les piles per reconstruir-lo.

Re: Planificadors de rutes fa 11 anys 1 setmana #46088

Jo no vaig tocar res d'aquest fil, imagino que per error no es desaria en la darrera modificació. Però és una suposició...

No estic segur de tenir una còpia de fa tant de temps, doncs les còpies es van llençant a mida que se'n fan de noves, però ho miraré i us diré alguna cosa.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Re: Planificadors de rutes fa 11 anys 1 setmana #46099

Gràcies webmestre !!!

Com molts de nosaltres tenim links guardats de diferents pàgines, haurem d’agrupar-los per categories i passar-los al Carlos perquè els torni a afegir.
Serà el moment de verificar que els enllaços estan operatius i els que ja no funcionen , els descartem.

Salutacions

Re: Planificadors de rutes fa 11 anys 1 setmana #46100

Neus ha escrit:

Gràcies Carlos !!!

Al mirar el primer missatge, posa que l’última edició va ser el gener del 2011, però no fa pas tant que vares afegir nous enllaços, i fa dos o tres mesos encara hi eren tots.

A veure si hi ha sort i es poden recuperar.

salutacions

Jo també vaig mirar i hi eren i des de el 01/2011 no he editat el fil, no sé que ha pogut passar :(
El problema és que on podia tenir informació recopilada era en un disc dur USB que s'ha espatllat.

Last edit: per carlosk75.

Re: Planificadors de rutes fa 11 anys 1 setmana #46101

Webmestre ha escrit:

Jo no vaig tocar res d'aquest fil, imagino que per error no es desaria en la darrera modificació. Però és una suposició...

No estic segur de tenir una còpia de fa tant de temps, doncs les còpies es van llençant a mida que se'n fan de noves, però ho miraré i us diré alguna cosa.

A veure si hi ha sort, i malgrat no sigui la última versió, es podria re-copiar.

A més de la alta aportació de cadascú en aquest fil, de sortida hi havia seccions/informació que si no està en el principal no es podrà obtenir :(

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • Vimbodí, Vallbona de les Monges i Verdú +

Si ens haguéssim de guanyar la vida organitzant viatges en autocaravana, ens moriríem de gana. Aquesta setmana teníem plans per anar cap al nord i hem anat cap el sud. Llegir més
  • Una aventura escocesa +

..ens movem cap a Falkirk Wheel. Un canal on hi ha un mecanisme hidràulic molt enginyós per a que les embarcacions puguen salvar un desnivell considerable. Ho fa a través Llegir més
  • Esqui de fondo i "La Corrida" a Puigreig +

El sábado día 21 nos levantamos tempranito, ¡nos íbamos a esquiar! A las 7 de la mañana habíamos quedado en la gasolinera de la C-58 y nos retrasamos 5 minutillos Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12