Benvingut,
Convidat/da
|
|
Lisboa:
books.google.es/books?id=QSePKznhDZ8C&pg=PA3&dq=michelin+des...n%20descubre&f=false Turquía: books.google.es/books?id=Xk2Dj45fcc0C&pg=PA3&dq=michelin+des...n%20descubre&f=false Marroc: books.google.es/books?id=3mRiWLHCNkkC&pg=PA3&dq=michelin+des...n%20descubre&f=false París: books.google.es/books?id=t1A8fX8GuAUC&pg=PA5&dq=michelin+des...n%20descubre&f=false Italia (Nord): books.google.es/books?id=StvBILc2JnEC&pg=PA3&dq=michelin+des...n%20descubre&f=false Sicilia: books.google.es/books?id=hUfxmX3iT7cC&pg=PA3&dq=michelin+des...n%20descubre&f=false ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Neus.
|
|
Carlos75, on ets ???
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Neus ha escrit:
Ja soc aqui ![]() ![]() Neus, he afegit les teves aportacions i modificat també el que comentes. Moltes gràcies ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Neus estan molt be aquests enllaços,
Saps si hi ha alguna manera d'imprimir-los, encara que siguin parcialemt? Josep maria |
|
ixent2 ha escrit:
Imprimir la pàgina dels enllaços ? Ves on comença el primer missatge i a la dreta diu "eines del fòrum"...allà s'obre un desplegable i entre les opcions possibles pots fer un pdf. Els enllaços que tenen una url molt llarga ho hauries de fer manualment amb el ratolí doncs el sistema els retalla. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
Last edit: per webmestre.
|
|
Doncs cada dia s'apren alguna cosa. Acabo de guardar el fil amb format pdf: em sembla molt útil aquesta aplicació (no hi ha temps per descobrir..), gràcies!
Són també molt interessants les guies verdes michelin..ara estic esbrinant la manera de: 1er-tenir-les guardades al disc dur de l'ordinador 2on-buscar una aplicació per convertir-les a pdf, per exemple..... La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
iogui, si ho aconsegueixes m'agradaria que expliquis com fer-ho, també estic interressat
|
|
Iogui,
Si vols tenir els enllaços en un fitxer tipus doc, m'envies el teu e-mail i te'ls passo ja que tinc el 'master'. Iogui/Ixent2, Temps enrera vaig fer-li una ollada de cóm convertir presentacions de llibres i penso que no és tasca fàcil, potser algun producte de Adobe ó Macromedia (de llicència) ho podria arribar a fer,però cal dedicar-le una estona... Salutacions ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Al principal he afegit aquest e-book: Francia en Autocaravana Costa Atlántica: De Biarritz a Etretat y el Valle del Loira
Enllaç: www.lulu.com/product/tapa-blanda/francia-en-autocaravana-cos...le-del-loira/6531030 Per llegir-lo cal anar a Vista Previa Salutacions ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
... Uuyyyyyyyyy, si que està oblidada aquesta pàgina !!!
He trobat aquestes pàgines que crec que ens poden anar bé a l'hora de planificar les nostres rutes: - Aquesta és simplement d'arees de AC: www.i-campingcar.fr/ - Aquesta és similar a France Passion o España Discovery però per Italia: www.fattoreamico.it/index.php?option=com_content&view=articl...=6&Itemid=13&lang=it Carlos, les podràs afegir ??? Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Webmestre, Carlos75, que ha passat ???
He anat al primer missatge d’aquest fil per buscar uns enllaços que temps enrere havia fullejat, i m’he trobat que no n’hi ha cap ![]() ![]() ![]() Els tornareu a posar ??? ... Eren de molta utilitat !!! Salutacions. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
Last edit: per Neus.
|
|
Neus,
No tenia constància que n’hagués desaparegut ![]() Salutacions Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Gràcies Carlos !!!
Al mirar el primer missatge, posa que l’última edició va ser el gener del 2011, però no fa pas tant que vares afegir nous enllaços, i fa dos o tres mesos encara hi eren tots. A veure si hi ha sort i es poden recuperar. salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
carlosk75 ha escrit:
esperarem que diu webmestre, però tinc gran part d'ells guardats |
|
mar-mar ha escrit:
|
Last edit: per mar-mar.
|
|
Maria:
Alguns es podran recuperar dels mateixos missatges escrits al fil, on molts de nosaltres feiem les aportacions, però de cap manera estàn ordenats com ho va fer en el seu moment en Carlos. De moment esperarem a veure si en webmestre sap perquè han desaparegut i si te alguna copia. De no ser així haurem de possar-nos les piles per reconstruir-lo. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Jo no vaig tocar res d'aquest fil, imagino que per error no es desaria en la darrera modificació. Però és una suposició...
No estic segur de tenir una còpia de fa tant de temps, doncs les còpies es van llençant a mida que se'n fan de noves, però ho miraré i us diré alguna cosa. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Gràcies webmestre !!!
Com molts de nosaltres tenim links guardats de diferents pàgines, haurem d’agrupar-los per categories i passar-los al Carlos perquè els torni a afegir. Serà el moment de verificar que els enllaços estan operatius i els que ja no funcionen , els descartem. Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Neus ha escrit:
Jo també vaig mirar i hi eren i des de el 01/2011 no he editat el fil, no sé que ha pogut passar ![]() El problema és que on podia tenir informació recopilada era en un disc dur USB que s'ha espatllat. Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
Last edit: per carlosk75.
|
|
Webmestre ha escrit:
A veure si hi ha sort, i malgrat no sigui la última versió, es podria re-copiar. A més de la alta aportació de cadascú en aquest fil, de sortida hi havia seccions/informació que si no està en el principal no es podrà obtenir ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|