Benvingut,
Convidat/da
|
|
No és un planificadfor de rutes , però en Homer s´ha descarregat al Tomtom, un programa al que pot posar alçada i dimensions del vehicle i que et busqui el camí més adient.
Està pensat per a camions.. De moment no hem pogut comprovar la seva eficàcia, ja que l´ultima sortida era quasi tota per autopista.. però penso que és una bona eina. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
matrix ha escrit:
Això és molt interessant, Marta dona més dades si us plau. El meu Tonto a vegades em porta per llocs per on passen el Twingos. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Marta,
Per quina versió de TonTon és? Salutacions ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Aquest tema el controla Homer, diu que desprès posarà una resposta.
Jo encara porto el mapa a sobre ![]() Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Un altre planificador de ruta és:
www.mappy.com Serveix tant per planells de ciutats/pobles com per itineraris. Hi ha una versió en català. Salutacions i Bons viatges!!! Ramon-Isabel |
|
Rais
Gràcies afegida!!! Salutacions ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
El fil principal ho he classificat amb dos tipus de informació:
- Mapes - Llocs per visitar He afegit enllaços de llocs per visitar i quan planifiquem un destí de vacances, cap de setmana, etc., podem planificar la ruta sàpiguen que podem veure pel camí, o al inrevés, veiem llocs per visitar i llavors planifiquem un destí (per exemple un cap de setmana, sortida curta, etc.) Salutacions ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Hi ha una fantastica web on tots els usuaris del tomto hauriem de passar es: www.javiermb.com i busqueu el apartat de gps.
De moment estic provant, pot ser per un temps indefinit:whistle: , un nou navcore (sistema operatiu) i un nou mapa per camions però totalment utilitzable per a autos ja que li pots possar midas pesos ampladas, etc. De moment només funciona a l'hora de portar-te per carreteras amplas, el tema de midas de ponts o pesos no el tenen per espanya però si a altres paisos com alemanya, inglaterra o paisos baixos. La veritat es que promet i a aquesta web et tenen molt ben informat. |
|
Carlos, aquí hi ha uns itineraris suggerits per Irlanda, per afegir a la teva llista:
www.discoverireland.com/es/ireland-places-to-go/itineraries/ 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Carlos,
T'enviem més webs que hem utilitzat per si et sembla oportú afegir-les: ALEMANYA: www.alemania-turismo.com Viajar y Vacaciones en Alemania www.die-berliner-mauer.de Mur de Berlin www.seiffen.de El poble on fabriquen els ornaments de Nadal i també joguines amb fusta BELGICA: www.brusselsinternational.be Amplia informació de Brussel·les www.beauxvillage.be Els pobles més bonics de Valonia www.plaisirsdhiver.be L'hivern a Brussel·les www.antwerpen.be La ciutat d'Anvers (Amberes) www.visitgent.be La ciutat de Gant www.bierebel.com Les cerveses belgues www.orval.be Abadia d'Orval (cerveses) www.sintsixtus.be Abadie Saint Sixte a Westvleteren. Elaboren la cervesa catalogada com a "la millor del món" FRANÇA: www.autoroutes.fr Per preparar rutas per França. Informa del tràfic en temps real. www.noel-france.com/marche-de-noel Mercats de Nadal a França CATALUNYA: www.firesifestes.com www.festes.org Si trobem alguna web més, ja t'ho direm. A reveure, Ramon-Isabel |
|
Neus i Rais, moltes gràcies per la informació.
Afegides al primer fil. Salutacions a tots ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
EvaV ha escrit:
Eva, Afegit el enllaç Moltes gràcies ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Hola Carles
No se si pot ser interesant afegir el dossier que vaig preparar per anar a Gran Bretanya; Pot servir de guia a futurs viatgers però no se com possar l'enllaç. Si m'envies el teu e-mail en un privat t'el faré arribar. Gracies per aquesta feina de recopilació que estas fent. Salutacions Arxiu adjunt Vacaciones_2008__Gran_Breta__a.doc no trobat...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
carlosk75 ha escrit:
Carlos, s'ha colat un altre enllaç de la pàgina discoverireland en lloc del que té els itineraris: www.discoverireland.com/es/ireland-places-to-go/itineraries/ Punxant damunt del nom de l'itinerari en surt una descripció en text. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Carai, quanta feina heu fet i quanta que s'em gira si volem preparar una ruta, veient el que hi ha no tenim res a afegir a part de felicitar a en Calos75 per la idea del fil i donar les gracies als demés per aportar-nos aquesta font d'informació. Nomes una pregunta, si el fil queda sense moviment un temps, es perd?
|
|
Neus,
Afegit el enllaç del teu relat. Eva, Gràcies per la observació modificat el enllaç. Fina, Qualsevol fil que no té moviment entenc que no es perd, queda darrera arxivat per ordre de la data de la última participació. En aquest cas el Webmestre li ha ficat una xinxeta i està fix en la capçalera del fòrum: Viatges, sortides i escapades. Salutacions ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per carlosk75.
|
|
Gracies Carles
... però no és el relat, és el dossier de preparació on hi ha informació complementaria del viatge. Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Neus,
Tens raó, modificat i moltes gràcies ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|