• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: TotCalçotadaCampista fa 16 anys 6 mesos #11367

Nosaltres també us afegim unes fotos més es.pg.photos.yahoo.com/ph/eva_verdaguer/album?.dir=/a700re2
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: TotCalçotadaCampista fa 16 anys 6 mesos #11371

Pepe el que tens de fer es agafar la Pilar i treure-la a passejar :mrgreen: cap a las quedades.El que passa es que amb l'auto nova ja no pots venir amb els pobres. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Rebeu una abraçada inmensa .Us hem trobat a faltar.
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: TotCalçotadaCampista fa 16 anys 6 mesos #11372

Ostres,el David hem va perseguir amb totes les meves entramaliadures =)) =)) .Ara com puc dir als meus fills que es comportin.Gràcies David i Eva per fer-me veure que tinc que fer més esport i rebaixar uns quants kilos xoco1 xoco1 xocorajola .
Molt boniques les fotos de tots ,som quasi uns craks.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: TotCalçotadaCampista fa 16 anys 6 mesos #11374

Las fotos com diu al Jepi, DE MARAVILLA.

Hola Pepe i Pila, us trobem molt a falta

Una abraçada

Re: TotCalçotadaCampista fa 16 anys 6 mesos #11375

Hola a tots:

Moltes gracies a Tonio i Mª José per el seu treball i esforç per fer posible aquesta quedada en la que us hem retrobat a molts que feia temps que
no veiem i a d´altres que em tingut el gust de coneixer.

Esperem que en la próxima hi hagi algun bateig d´autocaravana que em sigui molt familiar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Adeuuuu.

Re: TotCalçotadaCampista fa 16 anys 6 mesos #11376

Jordi,nosaltres esperem que sigui la vostre.Ja pots anar preparant el cava.
Salut per disfrutar-la.
Una abraçada.
Salutacions.

Re: TotCalçotadaCampista fa 16 anys 6 mesos #11378

Nosaltres, vist el cacau que hi havia per Sitges, vam tornar per Vilafranca, i sense cap problema.

Gràcies a Tiramillas i Tonio per la currada que s'han pegat perquè tot sortís perfecte, com així ha estat, i gràcies a tots vosaltres per sou com sou.

Si algú es va quedar amb ganes de ball, obro a l'apartat de trobades i kedades un fil sobre un taller ober al públic que fem el proper dia 30 a Mataró.

Un petonàs a tots!!!
Mercè & Cia.

Re: TotCalçotadaCampista fa 16 anys 6 mesos #11381

quantes fotos!!!que maques totes!!! jo aquetas vegada no n´he fet...m´he dedicat a les relacions públiques i promocionals d´autocaravanes.... :mrgreen: ...
Jordi , que us entreguin aviat la ac...i que desprès hi hagin més d´un bateig a l´hora..... :roll: :roll: :mrgreen: :mrgreen:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: TotCalçotadaCampista fa 16 anys 6 mesos #11387

Encara que ja vaig amb retard, (problemas amb l'ordinador) :evil: vull donar las gracies als organitzadors de la trobada per la feina i la dedicació :) i buenoooo..ara a esperar per la proxima, esperem tenir mes temps per gaudir de tos volaltres :D Graciess per la vostre companyia.

jo fa 16 anys 6 mesos #11436

Jepi, Vicent, Jordi, Merçé..........y toda la pandilla. La verdad es que nosotros también tenemos ganas de veros. A ver si podemos en la próxima acudir. La propuesta podría ser en Pascua y por la zona de Valencia. Un beso a todos. Pepe E.

Re: TotCalçotadaCampista fa 16 anys 6 mesos #11437

Pepe, per Pascua,segurament estarem aprofitant els dies per fer una miqueta de ruta.Pero de totes formes no et pensis que t'estalviaras de pagar el cava per la nova auto. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
Una abraçada.
Salutacions.

inscrit fa 16 anys 6 mesos #11470

Jepi, m'apunte a la ruta.....160 CV. i a córrer.

Re: TotCalçotadaCampista fa 16 anys 6 mesos #11492

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: només 160 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Una abraçada.Salutacions.

Cercador

Alguns viatges

• Tots els colors del verd - Noruega 2008 +

Corria l'any 1976. Feia poc que s'havia fet la presentació del primer Volkswagen Golf, i la revista "Autopista", la més coneguda llavors a l'Estat Espanyol, va fer una prova de Llegir més
  • Pirineus +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Nadal al Marroc +

Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12