Benvingut,
Convidat/da
|
|
Nosaltres ja hem visitat el museu del Ferrocarril.... i com a més a més arribarem dels últims, suposo (????) just per dinar el dissabte, doncs el nen té partit de bàsquet al matí, pensem que si volem estar més temps amb la resta del grup el millor és que ens quedem al càmping.
Una abraçada. |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Ostres Ignasi, doncs si vosaltres no veniu al Museu em sé d'una que no voldrà ni acostar-se. Em toca refer la llista, anirem amb en Pau, que segur que disfruta d'allò més...
1.- Lince-Monrib (2 adults + 2 nenes (7a i 4a)) 2.- Labrit- (2 adults) 3.- EvaV (2 adults + 2 nenes) 4.- Piti (2 adults + 2 nens) 5- Arizona (2 adults) 6.- Navegante 420 (2 adultos + 2 niñas 7.- Matrix /12083 (2 adults + 2 nens) 8.- Mar-Mar (2 adults) 9.- Chuco (2 adults+1 nena(2 anys )) 10.- Mercè67 (2 adults, 1 nen) 11.- Raboga (2 adults i 2 nens) 12- payvi (4 adults) 13- Jepi (2 adults i dos nens) 14- mari (2 adults i dues nenes) 15.- Tonio (2 adults) 16.- Mercuri ( 2 adults i 2 nens) 17.- Gordis05 (2 adults, i dos nens) Museu can Papiol dissabte matí, visita guiada a les 12 h. 1.- mar-mar (2 adults 2.´Matrix/12083 (2+2) Mercè & Cia.
|
|
Hola, nosaltres també ens apuntem:
1.- Lince-Monrib (2 adults + 2 nenes (7a i 4a)) 2.- Labrit- (2 adults) 3.- EvaV (2 adults + 2 nenes) 4.- Piti (2 adults + 2 nens) 5- Arizona (2 adults) 6.- Navegante 420 (2 adultos + 2 niñas 7.- Matrix /12083 (2 adults + 2 nens) 8.- Mar-Mar (2 adults) 9.- Chuco (2 adults+1 nena(2 anys )) 10.- Mercè67 (2 adults, 1 nen) 11.- Raboga (2 adults i 2 nens) 12- payvi (4 adults) 13- Jepi (2 adults i dos nens) 14- mari (2 adults i dues nenes) 15.- Tonio (2 adults) 16.- Mercuri ( 2 adults i 2 nens) 17.- Gordis05 (2 adults, i dos nens) 18.- Jordi i Malena (2 adults i dos nens) Una abraçada |
|
IMPORTANT
Ahir al migdía hem vaig trobar al Rhisto dinant al área de guissona de Montblanc, hem var esplicar que avían tingut una nena, que els va agafar un virus i l'avian tingut a la UCI varies setmanes, peró que ara ja está recuperada, jo la vaig veure i es molt maca. Amb tot aixó se li avia oblidat la calçotada de Vilanova, peró m'ha comentat que segueix interessat en participar, peró que no li funciona internet, m'ha deixat el seu nº de teléfon perque li digui si hi ha cap problema per participar, com ha de fer el pagament, i si cal i el deixeu vindrá encara que sigui sense menjar calçots, peró que ells i volen venir. Si voleu el seu nº per parlar amb ell us l'envio per privat. Aquí no hi ha estranys, nomès amics als qui encara no coneixem.
|
|
Garoppa..... jo li vaig enivar el nº de conte fa molt temps.....però molt de temps al igual que tothom ....i em consta que el va rebre.....ja que no el tinc a la meva bústia de sortida desde fa molt
![]() ![]() La llista es tancada ... per a tothom.. no solsament per qui no ha fet l´ingres ni ens ha donat les dades quan li tocava .. sinó per molta gent que s´ha assabentat després de que hi havia aquesta calçotada i es volien apuntar....sinó ho fem aixi ... això seria una casa de bojos... i ho sento molt.. però ho hem estat dient durant molt temps....mes que res perque després la gent no s´enfadés... Tots som adults.... i hem de ser una mica responsables amb els nostres actes....mes que res per respecte a tots els companys que han fet el que els hi hem dit en el moment donat ![]() Se que hi ha gent que no entén el perquè hem fet fer l íngres amb un marge gran de temps ... suposo que ara amb això ho entendreu..... Estem parlant d´una despesa bastant important de diners entre camping xecs i menús que ningú es pot fer el càrrec..... De tota manera penso que aquest tema l´hauriem d´haver parlat en la intimitat.... sense fer particeps a tots els companys... em sap greu .....però bé les coses van com van.... Espero que ho enteneu ..... mª José :mrgreen: |
|
Jo ho entenc perfectament i així li vaig explicar, només he transmés el seu misatge, donat que hem va dir que no li anava internet. Grácies per la vostra tasca que crec bona i ben portada.
Aquí no hi ha estranys, nomès amics als qui encara no coneixem.
|
|
Bueno, nosotros ya hemos visto el museo del ferrocarril pero nos apuntamos tambien.
1.- Lince-Monrib (2 adults + 2 nenes (7a i 4a)) 2.- Labrit- (2 adults) 3.- EvaV (2 adults + 2 nenes) 4.- Piti (2 adults + 2 nens) 5- Arizona (2 adults) 6.- Navegante 420 (2 adultos + 2 niñas 7.- Matrix /12083 (2 adults + 2 nens) 8.- Mar-Mar (2 adults) 9.- Chuco (2 adults+1 nena(2 anys )) 10.- Mercè67 (2 adults, 1 nen) 11.- Raboga (2 adults i 2 nens) 12- payvi (4 adults) 13- Jepi (2 adults i dos nens) 14- mari (2 adults i dues nenes) 15.- Tonio (2 adults) 16.- Mercuri ( 2 adults i 2 nens) 17.- Gordis05 (2 adults, i dos nens) 18.- Jave4 ( 2 adultos y 2 niños) Museu can Papiol dissabte matí, visita guiada a les 12 h. 1.- mar-mar (2 adults 2.´Matrix/12083 (2+2) _________________ Mercè & Cia. Subió Al Escenario,, Llegó A Lo Más Alto!
|
|
Nosaltres estem com alguns de vosaltres que ja hem visitat el museu, però com que ja fa uns anys... hi tornarem !!!
1.- Lince-Monrib (2 adults + 2 nenes (7a i 4a)) 2.- Labrit- (2 adults) 3.- EvaV (2 adults + 2 nenes) 4.- Piti (2 adults + 2 nens) 5- Arizona (2 adults) 6.- Navegante 420 (2 adultos + 2 niñas 7.- Matrix /12083 (2 adults + 2 nens) 8.- Mar-Mar (2 adults) 9.- Chuco (2 adults+1 nena(2 anys )) 10.- Mercè67 (2 adults, 1 nen) 11.- Raboga (2 adults i 2 nens) 12.- payvi (4 adults) 13.- Jepi (2 adults i dos nens) 14.- mari (2 adults i dues nenes) 15.- Tonio (2 adults) 16.- Mercuri ( 2 adults i 2 nens) 17.- Gordis05 (2 adults, i dos nens) 18.- Jave4 ( 2 adultos y 2 niños) 19.- Tiowillson (2 adults i 2 nens) Museu can Papiol dissabte matí, visita guiada a les 12 h. 1.- mar-mar (2 adults 2.´Matrix/12083 (2+2) _________________ |
|
Mercè ja podeu deixar la nena amb nosaltres amb tota tranquilitat mentre visiteu el museu del ferrocarril.
Com ja he dit, nosaltres ja vam fer la visita fa uns anys i ara ens quedarem al càmping. Una abraçada |
|
Hola, ens torno a apuntar (estávem a la llista i hem desaparegut :roll: :roll: ), també apunto a l´Andres i Rosa:
Museu del ferrocarril: 1.- Lince-Monrib (2 adults + 2 nenes (7a i 4a)) 2.- Labrit- (2 adults) 3.- EvaV (2 adults + 2 nenes) 4.- Piti (2 adults + 2 nens) 5- Arizona (2 adults) 6.- Navegante 420 (2 adultos + 2 niñas 7.- Matrix /12083 (2 adults + 2 nens) 8.- Mar-Mar (2 adults) 9.- Chuco (2 adults+1 nena(2 anys )) 10.- Mercè67 (2 adults, 1 nen) 11.- Raboga (2 adults i 2 nens) 12.- payvi (4 adults) 13.- Jepi (2 adults i dos nens) 14.- mari (2 adults i dues nenes) 15.- Tonio (2 adults) 16.- Mercuri ( 2 adults i 2 nens) 17.- Gordis05 (2 adults, i dos nens) 18.- Jave4 ( 2 adultos y 2 niños) 19.- Tiowillson (2 adults i 2 nens) 20.- Jordi i Malena (2 adults i 2 nens) 21.- Andrés i Rosa (2 adults i dos nenes) Museu can Papiol dissabte matí, visita guiada a les 12 h. 1.- mar-mar (2 adults 2.´Matrix/12083 (2+2) Salutacions, _________________ |
|
Hola a todos, otra vez sera y sere algo mas responsable e intentare hacer todo cuando toque, espero q os lo paseis en grande y disfruteis a tope
Saludos a todos |
|
ánimo rhisto y nos alegramos de que vuestra hija esté perfectamente. Un abrazo y nos vemos en la próxima.
|
|
gracias cala, la proxima seguro q no nos pasa esto :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
|
|
Rhisto, entenem que t'hagis oblidat, primer és la salut, i trobades en farem moltes més.
Una abraçada. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Rhisto, una abrazo muy fuerte y que todo vaya bien
|
|
Hola!
Us volia dir.. que si teniu algún problema d´avui a endevant ..ja no m´envieu privats ....... li feu saber al Tonio.. perque jo... ja no formo part de la organització de la Kdd. Moltes gràcies a tots :mrgreen: Mª José :mrgreen: |
|
8O I que ha passat ???
MªJosé que hi ha cap problema?? em sap greu que després de tant temps de feina i d'empaitar-nos ara al final ens deixis. Espero que no sigui res personal i que tot estigui bé. Tonio, anims que només queda una setmana i aviat estarem tots sucant el calçot. |
|
8O 8O 8O
![]() ![]() ![]() Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
me han confirmado que dispondremos de equipo de musica en el salon, Merce traete los CD's, Shreyasee tu tambien trae la musica necesaria, si alguien mas se anima y quiere hacer de DJ, gente con ganas de bailar no faltara.
ya falta poco, habra que empezar a hacer conjuros para que la climatologia nos respete, tambien tenemos pendiente dos cenas, la del viernes y la del sabado, ¿hacemos cenas conjuntas? ¿que proponeis? Se que no es necesario pasar cuentas, pero tambien creo que no esta de mas, ademas lo tengo hecho y es gratis. Resumen de cuentas a fecha de hoy: 2030 cobrado cheques 1977 pagado cheques 2843 ingresado en cuenta 22 total a devolver a tres foreros 2821 total calçotada 2679 pagar restaurante 80 chocolatada 85 cremat 30 sobrante ¿que hacemos con estos 30 euros que de momento sobran? |
|
Publicat: Divendres, 16-Febrer-2007, 16:50 Assumpte:
Hola a todos. Nosotros también nos apuntamos Museu del ferrocarril: 1.- Lince-Monrib (2 adults + 2 nenes (7a i 4a)) 2.- Labrit- (2 adults) 3.- EvaV (2 adults + 2 nenes) 4.- Piti (2 adults + 2 nens) 5- Arizona (2 adults) 6.- Navegante 420 (2 adultos + 2 niñas 7.- Matrix /12083 (2 adults + 2 nens) 8.- Mar-Mar (2 adults) 9.- Chuco (2 adults+1 nena(2 anys )) 10.- Mercè67 (2 adults, 1 nen) 11.- Raboga (2 adults i 2 nens) 12.- payvi (4 adults) 13.- Jepi (2 adults i dos nens) 14.- mari (2 adults i dues nenes) 15.- Tonio (2 adults) 16.- Mercuri ( 2 adults i 2 nens) 17.- Gordis05 (2 adults, i dos nens) 18.- Jave4 ( 2 adultos y 2 niños) 19.- Tiowillson (2 adults i 2 nens) 20.- Jordi i Malena (2 adults i 2 nens) 21.- Andrés i Rosa (2 adults i dos nenes) 22.- Taulaí (dos adults y un nen) Museu can Papiol dissabte matí, visita guiada a les 12 h. 1.- mar-mar (2 adults 2.´Matrix/12083 (2+2) Un abrazo a todos Amparo o Jose o Paco
Un amigo es como la sangre que acude a la herida sin llamarla. |