Benvingut,
Convidat/da
|
|
Teniu ganes de juntar-nos per cap d'any???
Durant la fira del caravaning hem parlat amb diferents campings per a veure si algun acceptaria un grup per cap d'any. La idea que tenim es de trobar un camping on puguem tenir un local social per a muntar-nos un sopar al nostre aire, sense dependre dels típics menus tancats de cap d'any amb els elevats costos que comporten. Cadascú ens podríem portar el nostre sopar i juntar-nos en la sala que el camping ens deixaria. Les possibilitats es redueixen, de moment, a dos campings: 1) Camping Campalans a Borredà 2) Camping El Pont d'Ardaix a Pont de Bar (Prop Seu d'Urgell) En el primer, les possibilitats són escasses ja que ells organitzen per als clients dels bungalows un sopar amb un cost de 67 euros per persona en el seu restaurant. I el club social l'utilitzen després del sopar per a sala de ball. Ens han dit que ho estudiarien perquè a lo millor ens podrien deixar aquesta sala per a sopar al nostre aire i després compartir el ball amb la resta de gent del camping que es fa en aquesta sala. Amb la qual cosa el nombre d'assistents del nostre grup no podria sobrepassar segurament les 30 persones. El segon camping ens ha semblat més interessant ja que ens podrien deixar el local social per a fer tots els àpats que volguessim de la trobada, incluint el sopar de cap d'any. També ens han oferit la possibilitat de organitzar diverses activitats durant l'estancia: karaoke, bingo i el ball de cap d'any + xocolata amb xurros a la matinada. Com que cap d'any cau en diumenge, tenim la possibilitat de fer una estancia els que vulguin de 4 dies, des del divendres fins dilluns 1 de gener. El preu s'ha de negociar pero sembla que s'ajustarian bastant. La web del camping www.pontdardaix.com Que us sembla la idea??? jauarizona jaume i maria jose |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
ok jaume, nosaltres en principi ens apuntem.
jaumarizona: 2 adults raboga: 2 adults i 2 nens. Ja hi som http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
Hola nosotros hemos estado en el camping que comentais, el Pont d'Ardaix y no os lo recomiendo es lo más cutre que he visto en mi vida.
La Marta (matrix y Jave4) también estuvieron en semana santa con nosotros este año y seguro te pueden decir lo mismo que nosotros. La que te enseñan del camping es muy bonito que es el restaurante pero las parcelas son muy pequeñas, los lavabos del año de la pico y para fregar los platos caben tres personas y a empujones. No sé yo os doy mi opinión pero yo no volvería nunca más. Los niños decian que haber cuando nos ibamos por que era un rollo de camping. |
|
Hola mao!!!
Caram quines males noticies!! A veure, vam estar preguntant per diversos stands de la fira a veure quin camping ens oferia la possibilitat de deixar-nos una sala espaiosa per poder fer els nostres apats, tertulies i festa i ells semblava que estaven disposats a donar-nos facilitats, fins i tot ens van dir que ens podrien posar en una zona totes les A.C. i caravanes, tots junts, no se... Algu més coneix el camping?? o sabeu d'algun on podríem juntar-nos en una data aixi?? Se que malena també va estar preguntant per diversos stands i tampoc va rebre respostes positives. De tota manera, també hem de rebre resposta del camping campalans, que em sembla que té millors instal·lacions, pero es el que us vaig comentar, que ja feien una festa i que les places serien reduïdes. A veure, escoltem més opinions de gent que hi hagi estat?? jauarizona jaume i maria jose |
|
Com diu Mao, vam estar en aquest càmping, ja que la marca Caravelair els hi regalaven l´estància de 3 mesos per comprar la caravana.
La meva caravana (6,80 mt) ficava la llança a la parccel.la de Jave 4. Els lavabos a més de ser antics i poc nets, no tenien per penjar les tovalloles ni la roba (no mes hi tenia una dutxa). A un dels mòduls dels wc es tallava l´aigua calenta a poc d´estar a la dutxa i haviesd´acabar amb aigua freda o anar a l´altre que estava més lluny...Les parcel.les que estaven més lliures eren les de a prop del riu, sort que no les vam agafar pe que segur que no s´hauria pogut dormir per la nit del soroll de l´aigua. La nostra experiència és per no tornari...ara ...potser per les facilitats que possen...es pugui aguantar.... Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Quines males notícies
![]() ![]() ![]() La veritat és que per celebrar cap d'any ha de ser un camping que estigui prou bé. Són dates on fa molt de fred i si no tens instal.lacions prou bones pot ser un martiri. Haurem de continuar mirant-hi o potser canviar de zona. |
|
creo que seria bueno buscar un camping lo mas alejado de posibles nevadas, no se los de AC's, pero con caravana no se puede circular con nieve o hielo.
|
|
Venga animos, a ver si hay suerte y podeis preparar algo chulo, chulo... Que cuando hay ganas, siempre es mas sencillo...
![]() Nosotros para esas fechas nos es imposible, ya que las pasamos con mis papis en los Madriles... Espero de verdad que tengais suerte y lo paseis genial :mrgreen: :mrgreen: Un besazo fuerte a todos. Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.
|
|
el año pasado lo celebramos unos cuantos en el camping Gavin tiene local social y parcelas grandes lababos q no veas en general q es un camping de lo mejor
saludos a tod@s |
|
Hola, jo vaig estar visitant el camping de campalans de Borreda i sembla que han canviat de gerent, ja que estaven fen obres, piscina, bungalows, serveis nous, no se com estara a hores d´ara, de fet l´entorn del camping i Borreda es molt maco, pero la ctra desde Berga per les caravanes, per mi, un punt estreta.
|
|
Bé, ho seguirem intentant, no desesperem!!! El divendres vam estar de nou a la fira del caravaning, vam parlar amb els del camping en qüestió, ens van reconeixer que les instal·lacions eren millorables i que el tema de l'aigua calenta és que es tracta d'un acumulador de 1500 litres d'aigua i que si molta gent es dutxa al mateix temps es cert que es refreda. Que era qüestió d'esperar una mica i que tornava a sortir calenta. També em van comentar que els de la unió caravanista de catalunya han fet dos trobades durant dos anys seguits. Ens van comentar que passem un dia per veure'l abans de prendre una decissio.
Intentarem anar a veure'l. La possibilitat de fer-ho més al sur és dificil perque els campings on fa calor no tenen locals socials grans per a acollir-nos per un sopar. També ens van parlar en un stand de dos campings que a lo millor ens podrien acollir, pero hem de fer les gestions: 1) Camping mirador al pedraforca (Saldes) 2) Camping Puig-Reig. Farem les gestions oportunes i us seguirem informant. Si sabeu d'algun lloc s'agrairia informació. Salutacions jauarizona Jaume i Maria Jose |
|
Hola que tal? como va la cosa para final de año? parece que esta un poco dormida...... bueno seguiremos atentos a ver que pasa.
Saludos a todos... |
|
Diego, nosotros también estamos interesados.
Espero que una vez pasada la kedada de este fin de semana se retome este tema y el amigo jaurizona nos diga algo. Besos a Susana, a Adri y a Didac. |
|
Em sembla que alguns heu estat al camping de Montblanc on es va fer una kdd. Jo no el conec, però els que hi vau anar, dieu, que tal és? hi veieu posibilitats?
Es nomes una idea, doncs tots els campings que jo conec amb sala social son a la montanya i com molt be diu en Tonio, la conducció per a les caravanes no es tan cómoda. Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>
|
|
Hola a tots!!!! Reprenem la feina després de la trobada eh jejejeje
Us explico: El cap de setmana anterior a la trobada vam anar de ruta de campings, a veure si trobavem algo potable. Primer vam passar per el del Pont d'Ardaix per veure in situ tot lo dolent que s'havia dit per aqui. I efectivament, quan vam arribar, de tot el que ens havien promès a la fira del caravaning, res de res, que ja no ens podien deixar el local social. O sigui que més cutres impossible. Vam continuar la ruta, i vam trobar el camping Gran Sol, a 3 km. de la Seu d'Urgell, al terme de Montferrer, a la carretera nacional 260. Bona comunicació. Es lluny però no hi hauria problema per les caravanes. El camping no es res de l'altre mon, pero té unes instal·lacions correctes: aigua calenta encara que hi hagi grups grans (de fet tenien un grup d'un foro com nosaltres, de França i eren més de 100 persones en aquell moment). A veure, lo bo que té es que tenen una carpa amb un forn de llenya o carbó a dins de la carpa i una planxa. Amb això ens podríem fer els menjars al nostre aire dins de la carpa. La carpa és per a gairebé 100 persones, o sigui que no esta gens malament. Us envio la informació que m'han enviat per e-mail després de la visita: "Bon dia, Tal i com vam parlar el passat dissabte a la tarda, us passo el preu per dia. Dos persones, una autocaravana, o un cotxe, una caravana, llum (6A) us costaria 23€ amb IVA inclòs, per dia, els gossos no pagarien però si hi ha persones de mes 4,6€ per adult de mes i 4,4€ per nens de mes. Us deixariem la carpa equipada tal com la vereu veure el dissabte i us hi possariem les estufes necessaries. Si us interesses, ens haurieu de fer una transferència del 50% de l'import i la resta en efectiu al càmping. Us pregariem que tant aviat com sabeu alguna cosa ens ho fessiu saber, perque tenim un altre grup interessat per la carpa i per aquetes dates. Una salutació. Montse Càmping Gran Sol." Lo de la transferència crec que no és imprescindible. Jo la vaig telefonar dient-li que nosaltres normalment paguem quan arribem al camping i que no acostumem a avançar diners. Va dir que creia que aixo no seria un problema. També tenen un restaurant que ens podrien fer un menu de grup per un dia de la estancia, sigui dinar del dissabte, o diumenge o sopar, aixo s'hauria de decidir. Ens el podrien servir també a la carpa. Com que cap d'any es diumenge, podriem estar des del divendres fins dilluns, els que volguessim. De tota manera, mirarem també la possibilitat de Montblanc, tal com heu dit. A veure que tal. Se sabeu d'algun altre lloc, endavant!!!!! Jauarizona |
|
Jaume, nosotros en principio y aunque es una verdadera locura SI QUE ESTAMOS INTERESADOS.
Seguiremos con atención este hilo. Un saludo. |
|
M'agrada la idea d'aquesta trobada, però penso que caldria veure les possibilitats del camping de Montblanc o d'algun de la zona més céntrica.
Penso que son dates on la climatologia pot ser molt dolenta i rigurosa a la muntanya. Ja direu algo ![]() Marta & cia.
|
|
El camping de Montferrer el conec hi he parat dos cops nomes per dormir, no te res de l'altre dijous, però pot estar be, tot i que em sembla recordar que a les dutxes per a l'aigua calenta calia pagar, ara be d'aixó fa molts anys i potser ara ja es gratuit.
Penseu que en aquelles dates les cues per entrar a Andorra en plena temporada de ski, solen ser molt llargues i li podrien fer la punyeta a mes d'un. Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>
|
|
Aquesta es una altra raó per fugir dels llocs tradicionals de neu. Aquest any al ser 3 dies de festa les carreteres cap d'alt es saturant. I francament m'emprenya molt perdre el temps fent cues :evil:
Algú en aquest fil a parlat del Gavin, on es exactament? Marta & cia.
|
|
Hola Jaume...bona idea de cap d'any. El camping de la seu pareix molt bo. Encara que em venut l'AC, nosaltres ens apuntem, i, aniríem a un bungalow.
|