• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: ENS JUNTEM PER CAP D'ANY? fa 16 anys 9 mesos #8932

Cambio de planes, nosotros llegaremos el Sabado, antes de la comida :roll: :roll:
Saur, espero que se mejore tu familiar y podais venir. Yo tengo calefaccion en la caravana y llevo las botellas de propano grandes y de fabula si no tienes llevate una estufita de aceite o un calefactor ya que si no pasaras frio.
Ya falta poquito,muchos besos. :mrgreen:
La vida es bella, asi que vivela a tope antes de que se acabe.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: ENS JUNTEM PER CAP D'ANY? fa 16 anys 9 mesos #8939

a:r:b/e Bon Nadal a todos
SAUR esperamos que la familia se recupere pronto y podais venir,venga que ya falta poco :) :)
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?

Re: ENS JUNTEM PER CAP D'ANY? fa 16 anys 9 mesos #8941

Hola a todos!!! y Felices Fiestas

Alguien sabe si va a subir a esquiar algún día (si puede ser, alguien que no lo controle tanto como para meterme en las pistas negras :oops: )

Re: ENS JUNTEM PER CAP D'ANY? fa 16 anys 9 mesos #8944

La nostra intenció és la de pujar a esquiar algun dia... però encara no sabem si ho farem el 28-29, dos dies abans de la trobada.... o bé el 2-3, dos dies després.

Suposo que els dies de la Trobada aprofitarem per quedar-nos amb la resta del grup al càmping.

Per cert, Loubne..... estàs apuntat per anar a la trobada de Cap d'any?

Una abraçada.

Re: ENS JUNTEM PER CAP D'ANY? fa 16 anys 9 mesos #8948

Bon Nadal a tothooooommmm!!
Ja tenim ganes de festa! i de mojitorrrrss!
Nosaltres sortim demà de ruta amb la fragoneta....ens veiem el 29 al " Gran Sol". Ens agrada molt la idea del taller de ball folk ...no sé si serà d´aquest tipus, bé ,portarem música celta, però ens van bé totes!. També apostem per fer alguna sortideta pels voltants.
El cartell ès molt guapu, el portarem ven a la vista....
Fins aviat!

Re: ENS JUNTEM PER CAP D'ANY? fa 16 anys 9 mesos #8953

Saur esperamos veros por alli, eso querra decir que toda va bien y que vuestro tio esta mejor.
Nosotros llevamos botellas de propano, aunque el año pasado en la kedada de Puigcerda eran de butano y no se congelaron.
Loubne, nosotros subimos mañana martes a Andorra a esquiar, estaremos hasta el sabado 30, que nos uniremos a la gente de la kedada.
Los dias 26/27/28 y 29 estaremos en camping Xixerella de Andorra, si alguno pasa cerca........
¡¡¡ FELIZ NAVIDAD A TODOS Y HASTA PRONTO !!!

Re: ENS JUNTEM PER CAP D'ANY? fa 16 anys 9 mesos #8954

Bé, finalment hem fet un canvi de plans de cara al cap d'any i ens agradaría molt poder gaudir de la vostra companyia, així que si ens ho permeteu encara que sigui una mica tard, ens apuntem tambè en aquesta trobada. Jaume, ja hem dirás si hi ha alguna objecció. De moment agafo l'ultim llistat i el poso al dìa amb la meva inscripciò.

1- Arizona: 4 adults + 2 nenes en A.C. des de València
2- SAUR: 2 adult+ 1 adolescent + 1 nen en CV des de Lleida
3- Gordis05 : 2 adults i 1 bebé.
4- Carlyna: 2 adults + 1 adolescent + 1 nena en CV des de València
5- Sabel: 2 adults i una adolescent.
6- Los Pacos: 2 adults en caravana des de l'Hospitalet.
7- Chuco: 2 adults + nena en camper des de Mollet.
8- Mercè67: 2 adults + 1 nen + 1 adolescent en BUNGALOW
9- Ross : 2 adults en AC des de Badalona
10- Mao: 2 adults en CV des de Montcada i Reixach
11- Labrit-: 2 adults i un gos en CV des de Castellbisbal
12- Jave4: 2 adults + dos nens en CV des de B
12+1 IGNASI: 2 adults + Laia (13) + Roger (9)
14- Garoppa: 2 aduts + 2 nenas (12) amb CV desde Terrassa
Aquí no hi ha estranys, nomès amics als qui encara no coneixem.

Re: ENS JUNTEM PER CAP D'ANY? fa 16 anys 9 mesos #8955

Si no hi ha cap inconvenient per la nostra asistencia, de moment, aniré fent les previsions.
Segurament, arribarem el dissabte al matí, ja que no crec que el divendres pugui plegar de treballar amb el temps suficient com per poder arribar.
Tenim festa fins al día 7, així que després de la trobada i segons la neu que hi hagi, anirem a esquiar un parell de díes. Loubne si anesim junts, no pateixis, no som "Kamikaces", anem amb nenes i a més jo soc un bon mestre, estic segur que el Ignasi també s'apuntará a esquiar amb la familia.
Saur, si vols jo puc deixarte un radiador d'oli suficient per una cv de 4 mts. Ja hem dirás si estás interessat.
Per l'apat de Cap D'Any, hem pensat en portar una pota de porc cuita al forn, suposant que la trobem amb la data de caducitat adequada.
Tot el demés ens sembla molt correcta i farem les aportacións oportunes.
Aquí no hi ha estranys, nomès amics als qui encara no coneixem.

Re: ENS JUNTEM PER CAP D'ANY? fa 16 anys 9 mesos #8958

Estimat Jordi (Garoppa),

me n'alegro molt que finalment hagueu pogut salvar els problemes i hagueu decidit compartir el Cap d'Any amb tots nosaltres.

La veritat és que jo també m'he apuntat fa uns dies i encara ningú m'ha confirmat res al respecte (de si hi ha algun problema). Vaig llegir més enrere que en Jaume (Arizona) des de València té algun que altre problema per entrar a internet i sigui possiblement aquest el motiu pel qual encara no hagi dit res. Espero que no hi hagi cap problema perquè hi puguem assistir.

Respecte al fet d'esquiar us dic que en Jordi (Garoppa) és tot un MESTRE, i tot aquell que estigui interessat segur que amb ell passarà una bona estona.

Una abraçada i fins aviat.

Re: ENS JUNTEM PER CAP D'ANY? fa 16 anys 9 mesos #8961

Garoppa gracies per l'oferiment, ja n'hi he trobat un.

Labrit agrairia em portesis el cartell impres, no m'hen surto.

A dia d'avui, esta previst arribar el dissabte per dinar, degut a la improvisacio de la nostra participacio, si venim portarem alguna cosa pel pica pica, cava i melindros per la xocolata
Si voleu el que tambe podem portar es per fer caragols, el meu paer en cap s'ha ofert per fer de cuiner, dieu-me alguna cosa, si no us agraden no els pujo.

Un saludo desde Lleida
Marta & cia.

Re: ENS JUNTEM PER CAP D'ANY? fa 16 anys 9 mesos #8962

Saur, a mi personalment m'encanten els cargols, però et diria que no et compliquis la vida, doncs si has de passar molta estona cuinant no tindràs temps de ballar i xerrar.

Jo personalment aquests dies intentaré fer coses senzilles, inclús si puc m'enduré alguna cosa ja preparada...

Una abraçada, i espero que el teu padrí es recuperi aviat.

Jordi (Garoppa), m'alegro molt de que us apunteu, jo també dono fe que en Jordi és un gran mestre de l'esquí, encara recordo lo bé que ens ho vam passar a Gavin. Nosaltres aquest cop no pujarem a la neu, doncs com que el cap de setmana és curt no ens donarà temps. Un petó a la Cefe i les nenes.

Mercè
Mercè & Cia.

Re: ENS JUNTEM PER CAP D'ANY? fa 16 anys 9 mesos #8963

Saur, no te preocupes por el cartel, ya tengo impresos media docena en DIN A4 y los llevaré.

Un saludo.

Re: ENS JUNTEM PER CAP D'ANY? fa 16 anys 9 mesos #8968

nosaltres arrivarem el disapte al migdia o be a la tarda. ya tenim ganes de trobarnos amb tots.

:D :D :D dance

a:r:b/e

Re: ENS JUNTEM PER CAP D'ANY? fa 16 anys 9 mesos #8970

Si no hi ha res de nou dins d'un parell d'hores surto en direcció a Andorra on m'he de trobar amb la Carlyna.

Dissabte ja anirem cap al càmping de la trobada.

Una abraçada.

Re: ENS JUNTEM PER CAP D'ANY? fa 16 anys 9 mesos #8986

Els que us heu apuntat a última hora, CAP PROBLEMA, hi ha lloc de sobres eh!!!! ;-)

Be , aixo ja s'acosta!!!!!

Nosaltres arribarem seguarament el divendres al migdia.

Per a qualsevol cosa, us deixo el telefon del CAMPING GRAN SOL (T.973-351-332) l'ADREÇA Ctra. N-260 km. 230 MONTFERRER (LA SEU D'URGELL)

Per tant:

Arribada divendres al migdia per alguns i altres dissabte.

La carpa la tindrem a la nostra disposició des del mateix divendres.

Us recordo que tindrem forn i planxa dins de la carpa, per tant, els que vulgueu podeu portar menjar per cuinar per a tots els dies.

Dissabte a la tarda la merce 67 ha organitzat un taller de folk.

Diumenge al matí, els que vulguin, hi ha la possibilitat de visitar la Seu d'Urgell.

Diumenge a la nit, sopar de cap d'any jo diria a partir de les 21 h. perque ens doni temps de preparar, sopar i pendre el raïm. LES CAMPANADES TAMBE LES TENIM ENREGISTRADES!!!!

A partir de les 12 h. BALL FINS QUE SURTI EL SOL!!!! ;-) ;-) ;-)

XOCOLATADA CROISSANTS, TURRONS, ETC..

BON ANY NOU A TOTS I TOTES!!!!!!!!!!1

Arizona

Re: ENS JUNTEM PER CAP D'ANY? fa 16 anys 9 mesos #8991

¡¡¡¡¡ F E L I Z A Ñ O A T O D O S !!!!!

Re: ENS JUNTEM PER CAP D'ANY? fa 16 anys 9 mesos #8993

Carai,Arizona,aquesta trobada es podrà fer una altre epoca de l'any? es que els que no podem venir ens cau la baba :( :( :( .
Salutacions i bon ANY. :mrgreen: :mrgreen:
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: ENS JUNTEM PER CAP D'ANY? fa 16 anys 9 mesos #8996

:8} :8} :8} :8}
Al final no podem venir a passar Cap d'Any amb vosaltres :8} :8} :8}
Ens em quedat sense cotxe abans del que esperaven i no tenin encara el nou :twisted: :twisted: :twisted: i com podeu imaginar empitjar la "gran" caravana =)) =)) nomes amb la nostra força potser una mica complicat.

Us desitgen un BON CAP D'ANY PER A TOTS

PD.ANEU AMB COMPTE AMB EL CAVA I ELS TORRONS QUE US ESTIC VIGILANT DESDE BARNA
=)) =))
a:r:b/e brindem brindem
Subió Al Escenario,, Llegó A Lo Más Alto!

Re: ENS JUNTEM PER CAP D'ANY? fa 16 anys 9 mesos #9015

Ostres Jave!!!!!! Quina rabia!!!! Quina mala sort!!!!!

Espero que passeu un bon any!!!

Jeeeeeepi bon any!!!!!!!!!! A veure si es pot repetir un cap d'any a l'estiu jajaajaja , una abracada

Re: ENS JUNTEM PER CAP D'ANY? fa 16 anys 9 mesos #9016

Nosaltres sortim aquesta tarda des de valencia, i farem nit pel camí.

Fins aviat. Bon viatge a tots !!!!!!!!!!

Cercador

Alguns viatges

• Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • Rupit +

La sortida de cap de setmana a Rupit la vam protagonitzar alguns "Totcampinguistes". En aquesta ocasió tots erem autocaravaneros: RABOGA (Ramon, M José, Arnau i Ariadna), CALA (Cala, Sílvia, Ona Llegir més
  • Vinaròs i Penyíscola +

El dissabte dia 3 de desembre, cap a les 7:30 vam sortir des de Sabadell cap a Peníscola. Vam agafar l’autopista AP-7 en direcció Tarragona. A l’arribar a Amposta vam Llegir més
  • L'Auvèrnia +

Destí: Auvergne ( França ) Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12