Benvingut,
Convidat/da
|
|
Willi i Manoloco-Tiramillas anotats a la llista.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola al final no podremos llegar a tiempo de la calçotada....Didac hace unas jornadas deportivas.
Llegaremos por la tarde del sabado. Enviado desde mi GT-I8190 mediante Tapatalk |
|
Otra cosa las visitas que proponeis para que dias son....para el sabado o el domingo....?
Enviado desde mi GT-I8190 mediante Tapatalk |
|
Hola colla!!!
Hem esperat fins al final per tal de veure si el Jordi podia canviar el cap de setmana amb algun company... Però no ha pogut ser... Sentint-lo molt no podrem estar amb vosaltres Ens veiem a la propera ![]() |
|
Nosaltres també estem d'acord amb el tema del rom.
Fins aviat. Joan i Concepció. |
|
Nosaltres ens apuntem al cremat del dissabte !!! (al del divendres no hi arribem ...)
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
nosaltres tambe ens apuntem al "tastet" de ron
![]() |
|
Estic desolat, però per qüestions de salut de familiars ens hem d'esborrar de la trobada...Que us ho passeu molt bé! Us envejarem des de la distància.
JTC |
|
Bona nit a tutom gracies vecina
Nosatros farem un paquet de 25calçots i portarem alguna carxofa Fins aviattttttt Payvi |
|
Hola bona nit Jepi a nosaltres ens apuntes els 50 calçots que varem dir, al ron també ens i apuntem i a les dues sortides si son compatibles en els horaris, la arribada la farem el divendres tarda nit, fins aviat que ja i som.
|
|
Pau, el Gerard diu ok amb la bici, ja te ganes de veure els seus amics de Totcamping.
Jo ok amb el cremat del dissabte. |
|
Gordis, Jave, JVL, EvaV, JTC, Payvi, Eljosep i la Mait: Tot anotat, si no m'he deixat res.
Llàstima que no pugueu venir. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Hola nosotros con un paquete de calçots ya hacemos
Las visitas la que pille mas cerca ,el monasterio o el poblat. Saludos Amador |
|
Bon dia, no farem el taller del cava.
Però si farem les altres dues visites, moltes gràcies!!! El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura . |
|
Bon dia,
Nosaltres voldrem 3 paquets de calçots. Podeu contar amb mi, per fer-los. Arribarem divendres tarde - nit. No tenim clar l'hora. De les activitats: NO farem el taller del cava. I les dos visites si son dissabte si, però diumenge no podrà ser. Fins ja mateix. |
|
Nosaltres ens apuntem a la visita que estigui més lluny, crec que és la del monestir. Hem de rebaixar una mica el què haguem guanyat dissabte
![]() |
|
Amadorp, Willi, Ficus, Xavi, anotat !!
Ja queda menys. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Xavi_ZixxeR
|
|
Hola Josep Ma. No ens has tornat a dir res més de que vam demanar confirmació...t'apunto els 25 ? Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Nosaltres arribarem dissabte al matí. No sé ben bé l'hora, potser ens podem afegir a alguna excursió, en tot cas seria la del monestir (almenys jo). Respecte als calçots, en Xavier vol uns quants, però no 25. Potser ho pot compartir amb algú??? I Pau Balbàs, en Pau Centellas no pot portar la bici, perquè la tenim amb la caravana a Besalú però ja us organtizareu!!! Porto la guitarra, això segur!
No sé a quina hora marxarem al vespre, o sigui que no puc confirmar lo del cremat. En tot cas, seria només en Xavier (que a mi no m'agrada i, a part, em tocarà conduir de tornada). Una pregunta tonta, però com que anem de visita és per confirmar-ho: a banda dels calçots, hi haurà espai per fer carn a la brassa o més val que em porti el dinar ja fet? Petonets!!! Mercè & Cia.
|
|
Demanarem un paquet de calçots de més per si algú en vol compartir 1/2 d'acord ? Hi hauran graelles per cuinar més coses apart dels calçots. T'apunto a la excursió. Més que res és per tenir idea de quanta gent estava interessada. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|