Benvingut,
Convidat/da
|
|
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Neus.
|
|
Jo encara no he tingut temps de veure les fotos que vaig fer, encara que n'hi ha unes quantes que va fer en Pau, no sé com hauran sortit. Neus, com ho fas per penjar les fotos al mateix missatge? És que si les poso a Picassa em sembla que no tothom les pot veure...
Mercè & Cia.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
|
Last edit: per ixent2.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
merce67 ha escrit:
Intentaré explicar-ho: Normalment les fotos que fem són de massa capacitat per poder penjar-les directament a la web, i per tant hem de reduir el seu pes. Hi ha programes que permeten fer-ho, però a Totcàmping disposem d’una eina que de manera individual ens permet reduir els pixels d’una manera ràpida i facil. 1- Anar a la barra superior de la pàgina i posar el cursor sobre UTILITATS. 2- Clicar on diu Redimensionar imatges 3- Des d’on posa Seleccionar archivo, trieu la foto que voleu penjar 4- Cliqueu a Redimensionar 5- Heu d’esperar uns instants i tindreu una nova imatge més lleugera. A mi, se’m queden guardades en la carpeta de “Descàrregues” del meu PC (Downloads). 6-Al escriure o respondre un missatge os apareix una pantalla com aquesta 7-On posa Trieu d’imatge per afegir, cliqueu sobre “Seleccionar archivo”, trieu i cliqueu sobre la foto redimensionada que vulgueu penjar, espereu un moment i envieu. 8-Normalment, desprès, sempre he d’editar el missatge perquè sovint la foto em queda una mica descol•locada amb relació a les lletres, ho arreglo i ja està. Com li vaig dir a la Maria (mar-mar) truquem a casa amb el PC obert i t’explico pas a pas com fer-ho. Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Bé, com sempre veig amb molta enveja (sana però) que la trobada a estat un èxit. M'en alegro pels assistents i també pels organitzadors.
Una abraçada a tots desde Lleida Marta & cia.
|
|
- Primer els cargols amb crema d'afeitar
- Desprès el VETERANO per aromatitzar - I ja tenim la paradeta montada entre els millors cuiners ... ... Webmestre, prova documentada de la nostra participació en nom de Totcàmping en el concurs gastronòmic de la Festa del Cargol !!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
SAUR ha escrit:
Moltes gràcies !!! Ens sap molt greu que no pogusiu venir; a veure si a la propera hi ha més sort i ens podeu acompanyar. Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
... Ehhhh, que volem veure més fotos !!!
|
|
Jo vaig tirar moltes fotos,però no tenia carret,ho sento
![]() ![]() Amb les presses d'aquell dia no vaig descarregar la targeta i no les tinc.De totes formes les que heu penjat son molt maques. Bons records. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Jepi ha escrit:
Donades les circumstancies, et perdonem .... ...Però, i la resta de fotògrafs , on són ??? ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Amb aquestes fotos feu venir gana !!!!!
|