• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: 2ª Trobada "Festa del Cargol " a Fontcoberta. fa 11 anys 5 mesos #45617

Hola. Ens agradaria venir. Som 2 adults i dos nens. Arribariem el dissabte a la tarda. SAlut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: 2ª Trobada "Festa del Cargol " a Fontcoberta. fa 11 anys 5 mesos #45618

Hola Neus, nosaltres tambe em rebut el MP, salutacions

Re: 2ª Trobada "Festa del Cargol " a Fontcoberta. fa 11 anys 5 mesos #45619

Hola a tots i totes!
Alguns ja deveu haver llegir l'escrit que vaig deixar al fil de "halloween - castnayada al Vilanova parc". Allà vam coincidir i va ser on vaig descobrir aquest forum.
Ara he vist que feu una altra trobada i justament per aquest pont estàvem buscant algun lloc per anar.
Ens agradaria venir però potser no acabem d'encaixar amb els vostres plans. Veig que la majoria aneu sense nens. I els que en porteu no ser quina edat tenen. Nosaltres en portem dos però són petitons: 5 anys i 2 anys acabats de fer.
El petit encara no pot seguir el ritme i necessita la seva migdiada, menjar a certes hores,... així que en alguns moments no podriem anar amb la resta de la colla. LEs activitats de dissabte les trobo moooolt xules.
Ens podriem apuntar a la trobada malgrat haguem de fer una mica "la nostra" en certs moments?

Gràcies!!!!

Re: 2ª Trobada fa 11 anys 5 mesos #45621

germanetfu ha escrit:

Hola. Ens agradaria venir. Som 2 adults i dos nens. Arribariem el dissabte a la tarda. SAlut

Hola germanetfu:

Prenc nota de la vostra assistencia, però m'haureu de dir cap a quina hora arribareu, per poder comunicar-vos el lloc de trobada.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: 2ª Trobada fa 11 anys 5 mesos #45622

nuriaidavid ha escrit:

Ens agradaria venir ...
... Ens podriem apuntar a la trobada malgrat haguem de fer una mica "la nostra" en certs moments?

Gràcies!!!!

Hola Nuria i David:

Estarem encantats de que ens acompanyeu en aquesta trobada.
L’únic dia que anirem una mica atrafegats serà el dissabte ja que tenim la visita a La Fageda al migdia (a les 12 h) i el passeig en carruatges a la tarda. Vosaltres mateixos podeu triar si voleu participar en alguna d’aquestes activitats o preferiu fer “relax”.
Per la Festa del Cargol de Fontcoberta, les AC estaran aparcades a menys de 100 m. del poliesportiu i per tant podreu anar i venir depenent de les vostres necessitats; la resta d’activitats es faran des del càmping El Llac, i tant vosaltres com els vostres fills podreu anar al vostre aire i alhora estar amb tots nosaltres.

...Per cert, m'haurieu de dir quis dies os quedareu !

Salutacions

Last edit: per Neus.

Re: 2ª Trobada fa 11 anys 5 mesos #45623

PITI, mar-mar, El JOSEP I LA MAIT, Gebra, Toti i Merce67:

Tinc la vostra confirmació als MP.

Salutacions.

Re: 2ª Trobada "Festa del Cargol " a Fontcoberta. fa 11 anys 5 mesos #45625

Ok, Neus MP rebut, fins aviat..

Re: 2ª Trobada "Festa del Cargol " a Fontcoberta. fa 11 anys 5 mesos #45627

Neus, MP rebut. Gracies.

Joan i Concepció.

Re: 2ª Trobada "Festa del Cargol " a Fontcoberta. fa 11 anys 5 mesos #45628

Bé, doncs si ens hi voleu estarem molt contents de poder compartir un cap de setmana.
Serem 2 adults i 2 nens (2 i 5 anys) amb CV.
Així que nosaltres ens instal·larem al càmping. Dissabte participarem de les dues activitats. Ens vénen molt de gust!

Fins llavors.

Re: 2ª Trobada fa 11 anys 5 mesos #45629

nuriaidavid ha escrit:

Bé, doncs si ens hi voleu estarem molt contents de poder compartir un cap de setmana...

Confirmada la vostra asistencia benvingutts , Teniu un nou MP on crec que he contestat tots els dubtes.

Salutacions

Re: 2ª Trobada "Festa del Cargol " a Fontcoberta. fa 11 anys 5 mesos #45630

Hola Neus, mensaje recibido, al final asistiremos todos los días.
Nos apuntamos a las actividades visita a la granja la Fageda y al paseo en carruaje, para las tapas o pinchos a los niños también los contamos????
Hasta pronto.
Besitos
Vive tus sueños, no sueñes tu vida.

Re: 2ª Trobada fa 11 anys 5 mesos #45631

Didi ha escrit:

Hola Neus,
... para las tapas o pinchos a los niños también los contamos????

Hola Paqui !!!
No creo que sea necesario, pues en esta ocasión hay un buen nº de participantes y muchas tapas para repartir

Saludos
Adjunts:

Re: 2ª Trobada fa 11 anys 5 mesos #45632

L'Ajuntament de Fontcoberta m’ha acaba de passar el programa de la XIII Festa del Cargol: En breu el penjaran a la seva web, però mentre os poso uns documents escanejats.

Salutacions
Adjunts:

Re: 2ª Trobada "Festa del Cargol " a Fontcoberta. fa 11 anys 5 mesos #45633

Pel que fa a les tapes, jo sóc novata en aquestes trobades i no ser com funcionen però pel que fa als nostres no cal comptar-los. Són petits... ja els portarem nosaltres el menjar. Gràcies!
I pel tema del programa de la festa no ser veure on estan penjats. S'haurien de veure en el teu missatge Neus?

Per cert, nosaltres hi serem fins dimarts però marxarem al mati aviat per poder ser a dinar a casa que tenim celebració!

Fins aviat!

Re: 2ª Trobada "Festa del Cargol " a Fontcoberta. fa 11 anys 5 mesos #45635

Hola Nuria:

No pateixis doncs no hi ha cap obligació de participar en el concurs de tapes, més aviat és una manera d’ocupar la tarda del dilluns i l’excusa per treure alguna cervesa :drinks:

... Prou feina tindràs en entretindre els fills com per pensar en cuinar per tanta gent !!!

Ara si que està penjat el programa; abans ho he deixat a mig fer.

Fins aviat

Re: 2ª Trobada "Festa del Cargol " a Fontcoberta. fa 11 anys 5 mesos #45641

Concurs gastronòmic de cargols:

Jordi (Toti), ja tinc les bases pel concurs
Josep Mª (ixent2), m'hauràs de confirmar si vols participar en el concurs o prefereixes fer de "pinche" d'en Jordi.

Si hi ha algú més interessat en participar en el concurs de cuinar cargols que m’ho digui per poder-lo apuntar.

Salutacions !!!
Adjunts:

Re: 2ª Trobada fa 11 anys 5 mesos #45642

Neus ha escrit:

Concurs gastronòmic de cargols:

Jordi (Toti), ja tinc les bases pel concurs
Josep Mª (ixent2), m'hauràs de confirmar si vols participar en el concurs o prefereixes fer de "pinche" d'en Jordi.

Si hi ha algú més interessat en participar en el concurs de cuinar cargols que m’ho digui per poder-lo apuntar.

Salutacions !!!

Hola Neus, dons quan puguis mel pases per poguer anar esmolant ganivets :balllari:
Viu cada dia com si fos l'ultim

Re: 2ª Trobada fa 11 anys 5 mesos #45643

Jordi:

Acabo d'enviarte un MP.

O bé parles directament amb el responsable del concurs o em dius el que decideixes fer i jo mateixa li comunico.

Salutacions

Re: 2ª Trobada "Festa del Cargol " a Fontcoberta. fa 11 anys 5 mesos #45644

Bon dia Neus,

Passem també les bases del concurs. Segons com les vegi enviaré un miisatge en Toti per col.laborar.

Salutacions

Re: 2ª Trobada fa 11 anys 5 mesos #45645

ixent2 ha escrit:

Bon dia Neus,

Passem també les bases del concurs. Segons com les vegi enviaré un miisatge en Toti per col.laborar.

Salutacions

T'acabo d'enviar un MP.
Com podràs veure, les bases son molt sencilles; pots parlar amb el Jordi (Toti) i em dieu si os apunteu directament o preferiu que ho faci jo.

...Jordi, Josep Mª, heu de deixar a Totcàmping en un llistó molt alt !!!

Salutacions

Cercador

Alguns viatges

• Les illes Highlands d'Escòcia +

No tardamos en ver los famosos acantilados blancos de Dover (es nuestra primera vez, la anterior viajamos por el Eurotunnel de noche). Su brillo casi deslumbra. No parecía posible, pero Llegir més
  • Vinaròs i Penyíscola +

El dissabte dia 3 de desembre, cap a les 7:30 vam sortir des de Sabadell cap a Peníscola. Vam agafar l’autopista AP-7 en direcció Tarragona. A l’arribar a Amposta vam Llegir més
  • Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • Esqui de fondo i "La Corrida" a Puigreig +

El sábado día 21 nos levantamos tempranito, ¡nos íbamos a esquiar! A las 7 de la mañana habíamos quedado en la gasolinera de la C-58 y nos retrasamos 5 minutillos Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12