Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bon dia Neus,
Si encara podem, ens apuntem els quatre dies. Monrib2123: 2 adults + 2 nenes T'envio un mp |
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per monrib2123.
|
|
Neus,
Suposo que tindrem alguna col.laboració més en l'èquip!!! ![]() ![]() ![]() |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
monrib2123 ha escrit:
Hola Montse, ja esteu apuntats. Tenim ganes de veure-us i que en Jose ens expliqui la seva aventura santiaguinya. Tens 2 MP Una abraçada. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
Last edit: per Neus.
|
|
ixent2 ha escrit:
Hola Josep Mª: Per cuiners volontaris no has de patir ![]() Per cert, ja has parlat amb el Jordi (Toti) per decidir com ho feu ??? ... Ja em direu quelcom !!! Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Gràcies Neus, prenem nota de les instruccions dels MP.
L'aventura santiaguiña ha estat tot un èxit, ja té la compostelana i moltes ganes d'anar fent etapes del camí |
|
Hola amics i companys:
Heu de saber que el poliesportiu de Fontcoberta, lloc on es celebrarà la Festa del Cargol, es troba al terme de Melianta, una urbanització de Fontcoberta que aglutina la major part de la població i quasi tots els serveis de la vil·la. Les coordenades son: N 42º 09' 03,21'' E 2º 46' 21,35'' A reveure. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Ho torno a intentar:
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Estic d'acord amb el teu comentari.
![]() ![]() ![]() |
|
ixent2 ha escrit:
Estic intentant penjar el cartell de la trobada, però no hi ha manera ![]() ![]() ![]() ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Neus,
Si vols enviem'el al meu correu i intento penjar-lo jo. |
|
|
|
Neus, el document no està be o no és igual al que mostres. potser era pel tipus de format ( docx o doc ). No sé com és que no podies pujar-lo
Ara en Ixent m'ha enviat un altre que l'he pujat a la zona de descàrregues i que el pujo per aquí també. Arxiu adjunt Cartell_Fontcoberta.doc no trobatPlanta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Gràcies webmestre !!!
Jo tampoc ho entenc: Selecciono l'archiu, però em surt una nota dient que no es pot carregar. El format és un document word fet amb el Office 2007, i la mostra que finalment he pogut penjar és un document d'imatge JPEG on és força més complicat cambiar el Nick. En ixent2 m'ha demanat que li enviés per intentar penjar-lo ell, però de moment que te l'ha reenviat és que tampoc haurà pogut. Salutacions. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Webmestre ha escrit:
Aquest arxiu és correcte. I si entreu registrats, aquest també: Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Moltes gràcies webmestre !!!
|
|
Hola Neus, si encara i son a temps, apunta al Ramon i a la Rosa que vindran divendres fins dimarts i també a totes les activitats, ells es donaran d'alta al forum com a nukita.
Gràcies guapi Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá
|
|
Gebra ha escrit:
Hola Nuria, apunto a la Rosa i en Ramon, per la trobada i per participar en totes les activitats. A reveure. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Per raons d'espai tant en el pàrking de la Cooperativa "La Fageda" com en l'àrea de La Fageda d'en Jordà, d'on surten els carruatges, la llista de participants queda tancada.
... Només queden 7 dies !!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
|
|
Grasias Neus esten esperan conexat
|