Benvingut,
Convidat/da
|
|
Ostres!!!!! 1242 vistes!!!!!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() Marta & cia.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
María, sentimos mucho que no puedas venir, te echaremos mucho de
menos. De todos modos si te decidieras a venir, sabes que siempre serías muy bien recibida. Un abrazo muy fuerte. ![]() |
|
Si , a mi tambe em fa molta malicia no puguer anar , avui an vingut Almussefes , em parlat que si en el ultim moment encara hi han plazes entre tots podriem agafar la auto i marxar tots junts , pero esta la cosa complicada , LA ECONOMIA ES LA ECONOMIA ,
![]() ![]() ![]() De totes maneres espere que os lo passeu molt beeeeeeee |
|
Ostres, uns dies sense entrar en el foro i la que heu liat! Mar-Mar, ja he vist el vostre vídeo i ja estic practicant el triple mortal, el problema és que tinc la parella una mica lluny i no hi ha qui m'agafi quan toco terra.
A veure, sobre el karaoke nosaltres tenim a l'ordinador un software que es diu Ultrastar de Luxe. És gratuït i hi ha moltes cançons per descarregar. Si algú porta portàtil podem acoplar altaveus i micro (jo tinc les dues coses, només em falta el portàtil), i portar les cançons en un pen. Amb Los Pacos havíem estat parlant també de fer una escudella per dinar el dia 31, però en Xavier "s'ha rajat". Diu que com faci fred no hi haurà qui faci bullir l'olla, o sigui que haurem de pensar altres opcions. Mària, em sap molt greu que no puguis venir. A veure quan podem parlar una estoneta, val? Un petó molt fort per a tots... SAUR - sobre el regal invisible dels nens, jo compraré lo d'en Pau i l'Alba, i ja farem perquè els hi toqui... Mercè & Cia.
|
|
Mercè, pel tema de l'escudella, jo porto el foc d'inducció que no li afecta el fred. Si vols en parlem.
Pel tema del regals dels nens Ok, jo compro el del Marc i ja farem. QUE VOLEU QUE PUJI CARAGOLS??????????????? Marta & cia.
|
|
Si, cargols en salseta que al Paco l`agradan molt.
![]() La escudella muy bien, podríamos ponernos todos de acuerdo y comprar algunas cosas aqui como la carne y demás y si falta algo lo compramos allí. Otra opción sería, comprar la escudella Gallina Blanca que sale muy buena y hacer una buena sopa de galets. ¿Queréis chocolate caliente con melindros? como somos pocos se podría hacer una buena olla no hace falta que sea muy grande. A Paco no le gusta el chocolate deshecho y yo, con un vasito tengo prou, así que si alguien tiene una olla medianita la podría llevar. |
|
QUE VOLEU QUE PUJI CARAGOLS????????????
Marta, crec qu'aquesta pregunta no va per en Ramon, dons ja saps la resposta. Despres els que en mengem ja passarem comptes. |
|
Si fem l'escudella jo puc portar carcasses de pollestra, ja direu quantes en voleu, la resta d'ingredients els podem comprar alla.
Xocolata!!!! perfecte ja sabeu que m'encanta, pro com som pocs es podria fer que no sigui la Ram de tetrabrik, que os sembla? |
|
Pel tema d'olles, les portaré jo per poder funcionar a l'inducció, ja que paguem llum la gastarem ¿no?, pel xocolate també penso que el podriem fer nosaltres que serà més bó, si us sembla bé jo pujo els ingredients (xocolata, llet i sucre)
Pel tema de l'escudella, podem fer dos coses: pujar fet el brou i allí fer l'escudella o bé fer-ho tot allí, pero penso que millor fer el brou cassolà, tot i que el envasat es bó, podem aprofitar per fer tertulia a la vora el foc.... Marta & cia.
|
|
Saur de acuerdo con que tu traigas los ingredientes para el chocolate, pero todos gastos los pagaremos entre todos.
Nosotros traéremos los bizcochos. |
|
Nosaltres portarem "arengades"
i herbetes perque crec que farem excessos en el tema gastronomic. Si puc fare un "pastis de formatge" |
|
Nosaltres com cada any tindrem a la familia ( 13 o 14)a casa per menjar el raim i despres celebrar el sant del manolillo i el seu pare jejejje.
Que us ho paseu moooooooooooooooolt béee!! Pacos... en esa caravana tan mona cuidadin .. cuidadin.. aver si me haceis "tita campista" jajajajajajaj Un petonet! Mª José |
|
Jejeje. Mª jose, no te preocupes que a nosotros ya se nos ha pasado
el arroz. ![]() Gracias guapa por tus buenos deseos, lo mismo os deseamos a vosotros, que lo paséis muy bien. ![]() |
|
Nosaltres arribarem el dia 30 al mati i surtirem el 2
|
|
Muy bien María,si no pasa nada creo que todos subiremos en esas fechas.
Mercé, nosotros traéremos el portatil para hacer karaoke, tráete tu todo lo demás. ![]() |
|
Hola a tod@s.
Ya se vá acercando fin de año, a ver si despues de navidad nos ponemos las pilas, para concretar todo para esos días. Yo ahora entro muy poco, debido a unos problemas de salud de un familiar. A ver si para la próxima semana, se arregla todo y podemos terminar de concretarlo todo. Os deseo a tod@s. FELIZ NAVIDAD Y PROSPERO 2011 Saludos. |
|
pel tema de l'escudella, jo porto el foc d'inducció que no li afecta el fred.
Dons com quedem?, porto les carcasses? amb tres n'hi aura prou? la resta la comprem alla? Tema arengades crec que en mangeran: els dos Xevis, Ramon, Pere, Paco, i les senyores, qui s'apunta? de moment jo mateixa. |
|
!!Hola¡¡ ¿que os pasa, que estáis todos missing?
![]() A ver si como bien dice Mar-mar, nos ponemos de acuerdo con la escudella y demás. ![]() Solo quedan dos días para que nos reunamos, y quiero recordaros que traigáis el cotillón y muy importante, no os dejéis las uvas, ni el amigo invisible, yo como cada año llevaré las guirnaldas para decorar el salón. ![]() ¿Haremos los aperitivos que hacemos cada año? Lo de las tapas como ya no dá tiempo este año porque he estado un poco desconectada, lo dejaremos para el que viene, ya que es un clásico en esta kedada de fin de año. ¿Que os parece? ![]() |
|
Se me olvidaba, Labrit acuérdate de traer la diana.
Que haremos concurso de puntería, si alguien quiere aportar algún juego más que lo traiga que tambien se aceptan propuestas. |
|
Hola a tots i totes, ja ho teniu tot a punt? Nosaltres estem preparant els menús. Si us sembla bé, faríem l'escudella i carn d'olla el dia 31 (per dinar). Nosaltres portem una olla gran i tots els ingredients, després ja passarem comptes. Com que l'olla és força gran, necessitarem un "rosco" a gas. Marta, oi que tu portes un per fer els cargols? Si us plau, confirma'ns-ho.
El dia 1 en Xavier proposa fer les tapes, o un aperitiu consistent, i alguns calçots, i algun vespre podríem fer castanyes i moniatos. Com ho veieu? Maria (Mar-Mar), jo no vull arengades, gràcies. Amb en Xavier sí que pots comptar-hi. Pere i Susi, us heu mirat lo del Ultrastar? Jo puc portar cançons i, si cal, micro i altaveus, però no tinc portàtil ![]() Hem de concretar l'hora per fer les sessions de gimnàstica matutina i aquagym. A les 8 us va bé? En Xavier farà de monitor. Porteu malles i escalfacames a joc i samarreta de tirants. Seguim parlant i connectat permanentment per recuperar el temps perdut. Mercè i Xavier Mercè & Cia.
|