• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re:Cau de Bruixes a Centelles, 30 de gener 2010 fa 16 anys 5 mesos #39477

Eva,nuestros gastos han sido 50 eu. mi hija y unos 30 nosotros.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Cau de Bruixes a Centelles, 30 de gener 2010 fa 16 anys 5 mesos #39478

Hola a tots!! Felicitar a l'Eva, el David i les nenes perquè tota la família es preocupeu de fer-nos a tots l'estància a Centelles més fàcil i confortable. Moltíssimes gràcies...

Per altra banda, lamentar que avui hem hagut de marxar abans del previst, ja que una inoportuna "colitis" no m'ha deixat acabar de gaudir de la festa i del dinar de la llavina. Gairebé no m'he pogut acomiadar de ningú, aixi que des d'aqui us saludo a tots i dir-vos que ja em trobo millor...

Les nostres despeses han estat de 60 euros.

David, tu també recuperat ben aviat!! I les bateries de les A.C. tambe!! Aquest fred no perdona!!

Una abraçada a tots!!

Re:Cau de Bruixes a Centelles, 30 de gener 2010 fa 16 anys 5 mesos #39481

Hola a tots,

Afegir-me a les merescudes felicitacions a Eva i David per la seva entrega en aquesta trobada i també donar-nos la oportunitat de retrobar a antics amics/companys i nous!!!.

Us adjunto un enllaç de un recull de les fotos que he fet amb un altre punt de visió de la festa: picasaweb.google.es/carlosk75/CauDeBruixes2010#

Records :)

Re:Cau de Bruixes a Centelles, 30 de gener 2010 fa 16 anys 5 mesos #39482

Moltes Grcies per tot Eva i David sobretot per l'organització d'aquesta trobada ludica, pogut comprovar una festa molt bonica, ens ho hem passat molt bé i de ben segur que si la feina ho permet repetirem l'any vinent.

les despesses han sigut d'uns 70€ aprox.
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe

Last edit: per trenkakames.

Re:Cau de Bruixes a Centelles, 30 de gener 2010 fa 16 anys 5 mesos #39483

Bueno EvaV a estado genial, centelles precioso y la fiesta muy guapa, la organizacion y el lugar de pernorta genial asi que un 10 al fin de semana ja ja ja nuestro gasto entre la cansaladeria el mercadillo magico y el de verduras a y la panaderia a y la tienda de modas para el nene ja ja ja nos hemos gastado unos 60€ aprox

Re:Cau de Bruixes a Centelles, 30 de gener 2010 fa 16 anys 5 mesos #39485

Gràcies de nou pel resum de les despeses que m'aneu enviant.
M'alegra saber que ho hagueu passat bé.

I Jaume, m'alegra que estiguis millor, en David també està molt millor. Aquest matí li acaben de treure les fèrules.

Carlos, unes fotos molt boniques. Al tenir el "meu" fotògraf de baixa, m'agradaria poder fer un resum amb algunes fotos dels fotògrafs que n'heu fet, per tal de penjar-les a Totcamping, si us sembla bé.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re:Cau de Bruixes a Centelles, 30 de gener 2010 fa 16 anys 5 mesos #39486

Hola, ahir no vam poder entrar per fer el nostre comentari doncs nomes arribar vam estar molt enfeinats(recullir auto, rentadores, nenes, deures...:dry:) en primer lloc moltes gràcies Eva i David per la vostra bona acullida al vostre poble, la festa fantàstica, ha sigut el nostre primer any però no l'ultim, ens ho hem passat molt bé.
Gràcies per tot i fins la propera.
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura .

Re:Cau de Bruixes a Centelles, 30 de gener 2010 fa 16 anys 5 mesos #39487

salutacions Eva
no vull dir-te res que no t'hagin dit ja, però és inevitable l'agraïment per la teva feina. Gratuita, immensa, efectiva, perfecte, ... Des d'aquí proposo que la nova àrea de Centelles porti el teu nom.
Vaig fer-te una trucada diumenge, vora migdia, però vaig sentir només que una mena de crits de fons: vaig entendre que no era el moment o que el mòvil feia d'AVATAR.
Les nostres despeses van ser a la vora de 25 € per auto, (erem 5 autos, que varem menjar pollastres, entrepà de butifarra, xocolata desfeta, mercat i mercadillo de diumenge)
Varem visitar l'altre zona i l'any que ve ens afanyarem per mirar de col·locar-nos en un indret més culte.
De nou, moltes gràcies per fer-nos sentir com a casa.
Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.

Re:Cau de Bruixes a Centelles, 30 de gener 2010 fa 16 anys 5 mesos #39489

willi, gràcies a vosaltres, celebro que hagueu gaudit de la festa.

jimmy, em sap molt de greu no haver-vos passat a saludar i haver-vos tingut tan a prop !!!

Jo que volia que m'expliquessis això del snowboard !!

Vam tenir un cap de setmana un pèl mogut, entre en David amb els dits grossos de les mans immobilitzats des del divendres a la tarda, la jornada de portes obertes a l'institut (hi havia 60 cotxes el divendres a les 19:00 hores, quan ja esperàvem l'arribada de les primeres autos), el concurs d'ambientació, pintar les nenes, un viatge a Vic a buscar propà, la "mort" de la nostra bateria la matinada del diumenge, el dinar a la Llavina, i alguna altra activitat.

Gràcies per les dades, i de debó que espero que en una altra ocasió pugui estar una mica més per a tots els que feu aquesta festa creixi !!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Last edit: per EvaV.

Re:Cau de Bruixes a Centelles, 30 de gener 2010 fa 16 anys 5 mesos #39490

Hola Eva:

Muchas gracias por tu dedicación. Nuestros amigos (8 Ac's), era la primera vez que venian y se lo pasaron genial.

Nuestros gastos en total(8 Ac's), unos 240€.

Espero que David se recupere pronto y tambien vuestra Ac.

Saludos
Miss viajes: lofini.blogspot.com/

Re:Cau de Bruixes a Centelles, 30 de gener 2010 fa 16 anys 5 mesos #39491

Bona tarda, aqui posso l'enllaç de petit recull de fotografies fetes, en falten bastantes pero ja sabeu que aixó de l'informatica de vegades no acaba d'anar massa bé.

picasaweb.google.com/trenkakames/CauDeBruixes2010

Last edit: per trenkakames.

Re:Cau de Bruixes a Centelles, 30 de gener 2010 fa 16 anys 5 mesos #39492

Gracias por los datos, lofini. Estoy contenta que os lo pasárais todos bien.

Trenkakames, unes fotos molt xul.les, a casa les miraré "comme il faut". A l'igual que a la resta de fotògrafs, si no et molesta te'n demanaré alguna per a fer un recull i penjar-lo a Totcamping.

Re:Cau de Bruixes a Centelles, 30 de gener 2010 fa 16 anys 5 mesos #39493

EvaV ha escrit:

Gracias por los datos, lofini. Estoy contenta que os lo pasárais todos bien.

Trenkakames, unes fotos molt xul.les, a casa les miraré "comme il faut". A l'igual que a la resta de fotògrafs, si no et molesta te'n demanaré alguna per a fer un recull i penjar-lo a Totcamping.

aixó esta fet i de ven segur que en Custo també en tindra de molt guapesss!!

Re:Cau de Bruixes a Centelles, 30 de gener 2010 fa 16 anys 5 mesos #39497

Hola Eva,:woohoo:
Et Volia felicitar i agraïr per la teva voluntat, paciència e interès que un altre any has demostrat; de part de tot el grup d'en Jordimart.
Ho van passar molt bè :laugh: (a pesar del fred que feia):sick: .
Desde aqui et fent la ola onadaa i rebre una braçada i els nostres agraïments.
:good:

Re:Cau de Bruixes a Centelles, 30 de gener 2010 fa 16 anys 5 mesos #39498

Hola Eva,
Primer tornar a donar-te les gracies per la vostra acollida; era la primera vegada que sortiem amb tots vosaltres,però, no serà l'ultima. Aquesta és una d'aquelles sortides per repetir.
I hem agafat idees per decorar la nostra AC l'any vinent.

Les nostre despeses al poble, entre menjar i detallets, han sigut de 90€.

Salutaciones i fins aviat.;-)

Re:Cau de Bruixes a Centelles, 30 de gener 2010 fa 16 anys 5 mesos #39500

EVA:GRACIAS POR TODO TU BUEN HACER COMO SIEMPRE TODO BIEN .NUESTROS GASTOS FUERON DE 210 EUROS LAS DOS AC GEMELAS :drinks:

Re:Cau de Bruixes a Centelles, 30 de gener 2010 fa 16 anys 5 mesos #39501

Hola Eva. Aquest any vam arribar al Carrer Aiguafreda el dissabte cap a les tres. Entre dinar, preparar-nos i demès, no vam poder anar a l'altre parking per saludar-vos. De totes maneres tot va anar molt bè, com sempre.

Les nostres despeses son de 60 euros.

Petons i una vegada més gracies per tota la il.lusió que poses sempre en el que fas. Records al David i a les nenes.

Maribel, Juan i Pablo. :emoticcon_h

Re:Cau de Bruixes a Centelles, 30 de gener 2010 fa 16 anys 5 mesos #39502

Hola.
Aqui poso un enllaç per si a algu li van fer fotos pel carrer.

www.osona.com/galeria/1451/pagina1/cau/bruixes/centelles

Salutacions.

Re:Cau de Bruixes a Centelles, 30 de gener 2010 fa 16 anys 5 mesos #39503

Hola EvaV et donem les gracies per tot l'esforç que has fet per dur a terme aquesta trobada , hem disfrutat molt i et donem anims per poder-ho repetir l'any que vé.
La nostra despesa ha sigut de 80 euros

Re:Cau de Bruixes a Centelles, 30 de gener 2010 fa 16 anys 5 mesos #39507

Hola, nosaltres tambe ho vam passar molt bé, gracies a la familia Sancho-Verdaguer per tot, tota la familia perque els pares fan i les nenes "son les voluntaries a dit" es una festa molt xula pero entenem que el cami esta obert i ara potser ja cal descansar a la familia organitzadora i que ho entomi el poble, de totes maneres feu el que feu teniu el nostre recolzament.

Cercador

Alguns viatges

• Gorges del Tarn, la França en estat pur... +

...La població de Meyrueis és un poble encantador, amb el seu llarg i frondós passeig de plàtans a la vora d'un riuet d'aigua fresca. Als voltants del poble, hi ha Llegir més
  • 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • Escapada al Solsonés +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12