• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Despeses generals de les Trobades fa 16 anys 8 mesos #3695

Hola a tots.
Segons sembla el aquest tema ja es va comentar una mica a la trobada de Sant Joan. Jo no hi vaig poder estar però pel que sembla no tothom hi va estar d'acord.
Llenço altra vegada la pedra i espero que se'n torni a parlar:

No veig gens lògic que a cada trobada hi hagi unes despeses que podríem anomenar "fixes" i que se les carregui algú. Poso per exemple la xocolatada, els croisants o, en aquesta última, també el cremat. Per què les persones que se n'han cuidat a més han de pagar-ho? Penso que hi hauria d'haver una aportació fixa per persona per a cobrir aquestes despeses, que repartides toquen a molt poc per barba. Una cosa així es va fer a Navarcles i ho vaig trobar de meravella.

Ja sé que alguns no beuen alcohol. JO TAMPOC, NI UNA GOTA!!! però penso que si em toca pagar un € per aquest concepte la meva economia no s'acabarà d'enfonsar. Potser algú tampoc menja xocolata o no li agraden els croisants... Com ho faríem llavors??
Està molt bé que als àpats, per exemple, no es demani cava a dojo (sovint només interessa a un pocs). Al que em refereixo és a una altra cosa.
Amb tot això tampoc vull dir que si algú vol portar algun detall per convidar no es pugui fer o que això també s'hagi de repartir, és a allò "fixe" al que em refereixo.

És un pensament que tinc de fa dies i us el volia transmetre. És molt possible que els "perjudicats" no gosin dir res, però potser n'acabaran tips i no és aquesta la qüestió. Què en penseu?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Despeses generals de les Trobades fa 16 anys 8 mesos #3708

Doncs que tens raó Mireia.

Ja fa temps que es va questionant aquest tema i crec que seria hora de pendre una decisió definitiva al respeste. Estic segur que els que fan una aportació fixe a cada kedada (cosa que ja es dona com obligada i no tindria que ser així) finalment se'n acabaran afartant i amb raó. I no cal dir nicks perqué tots ja sabem qui son els que sempre fan les aportacions i no vull ofendre a ningú amb això.
Jo, reconec que en les ùltimes kdds no em dut res (tret d'aquesta que vàrem dur unes pastetes de full per fer postres i a la de St. Pere una ampolla d'Havana Club que no es va gastar) però es possible que en d'altres si que ho haguem fet i amb això no vull justificar res, però penso que tots hauriem de ser concients que tot es una roda, un dia jo i un altre tú i així anar fent. Segur que hi ha una solució i entre tots l'hem de trobar. :D

Potser tampoc ve a "cuento" però tambè es va parlar en el seu moment de poder ajudar a en Josep Mª (Nouespai) a costejar entre tots la despesa que pugui generar el funcionament del fòrum quan tots en gaudim i no conto que, 5 o 10 eurets a l'any, pugui arruinar l'economia familiar de qualsevol de nosaltres jejejeje!!!! :mrgreen:
Potser em destapat la caixa dels trons? esperem que no.

Salutacions ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Despeses generals de les Trobades fa 16 anys 8 mesos #3726

si, yo tambien creo que un poco de organizacion no iria mal, a mi me molesta que se tire tanta y tanta comida, y en esta ultima quedada se mejoro en este aspecto, se tiro menos que en anteriores, creo que el haber establecido, tal dia truitas, al dia siguiente barbacoa, la noche pa'tomaquet y embutidos,, creo que ayudo a ello.
en cuanto a lo de las aportaciones, lo que se decida me parece bien, aunque me gusta ver esa tortilla que nos hizo Nesc, o unas trufas (perdon no se quien las hizo ) que estaban "buenisimas", o las morcillas de raboga que sabor tan fino, y que decir del chocolate de Tiramillas, insuperable, y asi un sin fin.......
bien , si se decide cambiar la formula, pues se cambia, aunque personalmente no me gusta cambiar algo que funciona, soy mas partidario de que cuando alguien propone,,,,,,,,,,,, ¿hacemos esto? los demas contesten,,,,,,,,,,,vale, lo hacemos entre tu , el otro y yo.

de los mojitos no digo nada porque no los probe, ,,,,,,,,,, :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Despeses generals de les Trobades fa 16 anys 8 mesos #3728

Nosaltres també ho vam estar comentant en petit comitè aquesta quedada, i em sembla del tot raonable que allò que s'està convertint en tradició sigui sufragat per tots.

Per Sant Joan jo vaig votar a favor de que cadascú portés el que li semblés, però ara tampoc no em refereixo a les aportacions esporàdiques que vulgui fer cadascun, sino a les fixes, que són cada vegada, i pugen diners.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Despeses generals de les Trobades fa 16 anys 8 mesos #3734

Benvolguts amics.Estem destapant la caixa de Pandora.Es un tema que desde que ens coneixem parlem pero no resolem.
El tema crec que es soluciona d'una manera.El que organitza fa una programació d'actes i de tiberis.Els organitzadors s'encarregeuen de tots els productes que es consumiran en l'esdeveniment tant de menjar ,beure,entrades a visites..etc.Pel foro es demana qui participara d'aquests actes i es fa una llista de la cual ja som experts.Exemple.Jo menjare en el dinar col.lectiu al restaurant tal,anire a visitar el parc o cava tal,i també menjare butifarra a la butifarrada i xocolata a la xocolatada.Un altre no vol butifarra,pues no s'apunta i no paga la butifarra i participa igual de la festa menjant vadella al seu plat i se la porta ell,també vol anar a la visita i al restaurant i la xocolatada..i un altre no vol fer la visita i si les altres tres coses.Tot aixo a la llista.Els organitzadors amb un excel en el cual el TioWillson ja te preparat de Navarcles possa les diferents opcions i els diferents preus i cada un paga el que li toca al arrivar i s'oblida de tot en la kedada que comença.
Amb aixo no vull dir que la xocolata i la llet no la porti la Tiramillas sino que la Tiramillas que ja s'ha possat d'acord amb els organitzadors ja sap el preu que li costa fer la xocolarada i la cobrarà,el Tonio i el Tio Willson que han portat el cremat el cobraran i aixi etc.
No cal dir que hi ha coses espontaneas que cal seguir deixant la porta oberta a que pasin.Si jo vull portar unes secallones de Navarcles per convidar al personal o faig o pago jo i tots contents,pero els gastos que es van tornant fixos i que sempre carrega la mateixa persona es fa una mica car de mantenir.
No se si m'he explicat,pero com deia la Mireia a Navarcles va funcionar aixi i crec que no va estar gens malament.
Si calen aclariments us els faig es que a aquestes hores un ja no esta gaire fi.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Despeses generals de les Trobades fa 16 anys 8 mesos #3736

A mi perdoneume pero jo sempre e pensat que les aportacions que es fan a las kedadas eran voluntarias de cadascu que volgues portarlas , no obligatories, mai me e figsat que porta cadascu i qui no porta res i si ja algu que mai a portat res, i qui menja o beu mes , crec que aixo pot portar mal entesos i a la llarga mals rollos :cry: :cry:
Ja que es obert aquest fil i soposo que mes o meins totom o ligira es aprofitar per aclarir aquest tema i que totom digui la seva i que es dexideixi de fer una cosa o l'altre , las fixas com dieu, o seguir com esta am aportacions voluntarias avans de que sigui mes tard, per mi el que dexideixi la majoria me esta be.

Re: Despeses generals de les Trobades fa 16 anys 8 mesos #3751

Evidentment si seguim aixi, (sense col.laborar economicament) en 4 dies s'acabaràn les aportaciones "voluntaries" i escomençaran els "mals rotllos", només, crec jo, que hi han dues solucions, o bé fer aportacions fixes per kedada per tal de pagar tot el que es faci (tant si beus o no, mojitos, xocolata, etc...) o bé organitzar-ho una mica mes encara i apuntar-se i pagar només el que cada familia volgui fer, aixó implicaria més control i mes feina pels organitzadors, pero una vegada que estigui per mà, tal com diu el Jepi amb una fulla de càlcul, serà molt fàcil.

Tal i com es diu, sería també partidari de fer una col.laboració, mensual o anual, per tal de que el webmaster no fós l'únic que tingues les despeses d'aquesta web que es la que ens ha unit a tots, i aixó no es paga amb diners.

Tindriem que possar fil a l'agulla i escomençar a organitzar-nos, jo proposso fer un fons comú, ja per la propera kedada, i fer una reunió al Bassegoda per parlar d'aquests tema i deixar-ho clar.

Amos... igo yo.

Salut..Ramon.
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Re: Despeses generals de les Trobades fa 16 anys 8 mesos #3777

Pues yo sere un bicho raro... :oops: pero discrepo de vuestras opiniones... Tampoco creo que le extrañe a nadie, por que ya he dado mi opinion varias veces...

No se, despues de una cuantas kedadas que he organizado, en concreto 4, me parece que soy la mas veterana, en estos fregaos... 8-) pienso que cada uno tiene que tener la libertad de aportar lo que buenamente quiera, no me gusta "entre comillas, obligar a la gente ", por el mero hecho de venir a la kedada a tener que poner dinero para algo, que pueda ser que quiera participar o que no...

Piensa que aqui jugamos con ventaja, por que nos conocemos casi todos, pero cuando organizas una kedada y viene un monton de gente que no conoces de nada... Suena como minimo Raro 8O que lo primero que le digas a parte de las actividades que se realizarán, es que tienen que pagar por asistir... a mi no me mola... ;-) ... Pero ojo es mi opinión...

Tambien aprovecho, para hacer un llamamiento a la gente que organiza, para que añada "Actividades" a las kedadas... Esta muy bien, comer, beber, reirse, hablar, etc... Pero tambien hacer mas cosas... Tambien es mi opinión... Es un planteamiento de ideas que hago en voz alta...

Espero no levantar polemicas, pero creo que podemos correr el riesgo de hacer un grupo tan cerrado, que para la gente que venga nueva, resulte incomodo y chocante...!

Bueno no me lio mas... No me pegueis demasiado fuerte, Vale..? Pero si no lo suelto lo que pienso... Me sentiria como si os estuviera engañando, y no me gusta...

Saluditos.
Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.

Re: Despeses generals de les Trobades fa 16 anys 8 mesos #3790

Pues Echobelly, mas o menos lo que yo queria decir es lo que tu as expuesto y explicado muy bien, pero por no saber explicarme o que la gente me malinterpretara o empezara algun mal rollo entre nosotros no lo hice, es un tema un poco peliagudo como ya se a dicho. Yo nunca e estado presente en ninguna conversacion sobre este tema en las kedadas que hemos asistido. Precisamente habimos conversado en la kedada 11 S. con otros asistentes que estan apuntados a la de Octubre de comprar un jamon para esa kedada y llevarlo, precisamente por que veian bonito el hecho de aportaciones voluntarias y el ambiente en general.
Ahora bien, por los demas no puedo hablar pero por nosotros si y como e dicho si se monta una votacion somos de la misma opinion que tu, pero aceptaremos lo que la mayoria decida hacer , sobre todo por que continue el buen ambiente entre todos nosotros.
Salutacions a tots i totas.

Re: Despeses generals de les Trobades fa 16 anys 8 mesos #3798

Hola amics.Ningu ha dit res de que no es puoguesin fer aportacions particulars,al contrari,sempre en el mon del campisme ha sigut voluntarios.Pero hi ha uns gastos que s'han fet fixes com son la xocolatada,els croasants,el cremat,el dinar colectiu al restaurant o fora,unes visites culturals etc.Aixo quan s'ha fet una sortida es normal que un hi posi la seva part,pero quan s'en porten 3 o 4 sempre són els mateixos els que soporten el pes economic de les despeses i aixo no es just.
Ha de deixar la Tiramillas de fer la xocolata ara que ja es una experta?,no ho crec.Ella deixara de pagar la xocolata i la llet si es una aportacio voluntaria?,no ho crec.Pero si crec que de xocolata en menga la majoria,de cremat els adults també i si i afegueixes un pernil es just que aixo es cobri.
Creieume quan us dic que aixo es una humil opinio.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Despeses generals de les Trobades fa 16 anys 8 mesos #3804

A mi em sembla que estem dient el mateix però de diferent manera. Tal com hem dit TOTS que tothom porti EL QUE VULGUI!!!, però no crec lògic que presuposem que segons què ho portarà segons qui.

I si alguna cosa que he expressat s'hagi entès com a mal "rotllo" m'excuso per no saber-ho dir com calia. No hi ha cap problema amb seguir com ara però crec que sembla que s'hagi encolomat a algú el portar cada vegada el mateix.

Repeteixo, cap problema amb el que es faci. Era un sentiment que tenia.

Re: Despeses generals de les Trobades fa 16 anys 8 mesos #3805

Si jo et crec Jepi , el que comentas o fas amb la millor intencio del mon igual que jo . Lo del pernil o farem com aportacio voluntaria i no vui que se ens pagui per que potser aquest cap de semana de Octubre podrem fero, pero potser amb unaltre kedada no pogui ni anar per que no tindre per pagar els fixes i el camping i ens tintrem que quedar a casa, per desgracia soc un simple curran i debegadas ens va mes be i debegadas no tan be no se si me entens, per aixo penso com la echobelly que les obligacions debagades poden ser no gaire bones. I si es fan fixes, ¿ no potser que despres pasi que es tingui que fer alguna cosa diferent per que algu es queixi de que ja alguns que menjan mes i que veguin mes que uns altres pagan el meteix ?. No vui ser el protagonista de aquest fil per que jo no le obert , domes i volgut donar la meva opinio , acertada o equibocada pero sensa anims de ofendre a dingu igual que tu Jepi. Ara be com e dit abans farem sempre el que deixideixi la majoria .

Com te e dit abans es la meva humilda opinio, tambe sensa volgue molesta a dingu.
Salutacions a tots i totas.

Re: Despeses generals de les Trobades fa 16 anys 8 mesos #3865

Hola otra vez:

Jepi "Torpedo" no sabeis lo que estais diciendo... y te lo digo con todo el cariño que te tengo... :mrgreen: Si la persona que organiza una Kedada va a tener que hacer un seguimiento de todo lo que habeis dicho... mi pregunta es la siguiente... Quien va a organizar?????

Te puedo asegurar, que es altamente dificil, que simplemente te envien sus datos por email... Para la kedad de Sant Joan hubo gente que al final ni si quiera me enviarón esta información, imaginate para que te envien dinero a una cuenta... Y tu ser capaz de seguir a 30 familias como minimo, a la hora de saber quien a hecho el ingreso... y si esta todo correcto.... Necesitas muchoooooooo tiempo... y quien lo tiene???

Gente que se apunta a una actividad y al dia siguiente se borra, y a los dias se vuelve a apuntar... Gente que se apunta a la kedada y luego ni siquiera aparecen... o de repente personas que no se habian apuntado aparecen en la Kedada, como por magia...!

Te aseguro, que es un currazo, si aparte de hablar con los Campings, cerrar acuerdos de todo lo que entrara, planificar alguna comida en el Restaurante del Camping, Planificar las Actividades y hablar con cada sitio de dicha actividad, ademas de todo esto hay que comprar comida para 200 personas, bebidas... etc... La persona que organize solo se tendria que dedicar durante un tiempito a hacer la Kedada...

NO creo que haya nadie que tenga todo ese tiempo para dedicarlo a un evento...

Ademas de lo que comento, de la gente nueva que pueda venir a la kedada... y antes de que sepa de que va el tema, les estas diciendo que envie la pasta a un numero de cuenta... No se, no se...

Si se acaba la expontaneidad, el juego, y la complicidad que se crean al hacer una Kedada... me parece que perderemos mucho...!

Yo acataré lo que diga la mayoria... y lo que vea logico... Pero estoy en desacuerdo con lo expuesto... Por que sobre el papel es muy bonito y suena muy bien el tener controlado " todos los detalles que conlleva una Kedada" pero cuando empiezas a lidiar con gente Real, la cosa se complica...

Bueno no doy mas la paliza... Contar conmigo para lo que necesiteis

Saluditos.

Re: Despeses generals de les Trobades fa 16 anys 8 mesos #3867

Jo també soc partidaria d´una petita aportació, més que res perque ja es dona per fitxe que es farà la xocolatada i el cremat, son les dues coses que s´han repetit ales 4 trobades que jo he assistit, de fet ja no s´ofereixen si no que els hi demanem que ho facin...
Potser sigui una mica delicat...parò penso que 3,-5-6 euros per familia...no és una despessa forta....i es poden recollir al matiex temps que els diners del dinar, si es fa.. Potser també vagi quedant un remanent i hagi alguna ocasió que no faci falta cap aportació....
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Despeses generals de les Trobades fa 16 anys 8 mesos #3871

Yo opino igual que Marta,hay cosas fijas como la chocolatada ,el cremat y ahora se van a quedar tambien los mojitos que siempre lo pagan las mismas personas y el Ron para el cremat sale muy caro y en esta ocasion se hicieron 6 cremats si mal no recuerdo (2por dia)esto representa que Tonio pago unos 70 euros,pues yo no veo justo que lo tenga que pagar todo el, en cambio 70 euros repartidos en 35 elementos sale a 2 euros por elemento mas la chocolatada y los mojitos igual saldria a unos 4 euros por elemeto y se podria hacer como lo hizo Eva con la comida que nos iva buscando y cobrando.
La vida es bella, asi que vivela a tope antes de que se acabe.

Re: Despeses generals de les Trobades fa 16 anys 8 mesos #3877

en esta quedada se hicieron muchos cremats,,,,,,,,,,,,,,,,(casi, casi , demasiados, jajajjaja) y no todos los pague yo, mas o menos los pagamos a medias entre Taulai ( celebro su cumpleraños ) Tio Wilson y yo. en total unos 120 € mas o menos, ( no se lo que le costo a Tio Wilson) pero no creo que haga falta tomar cremat todas las noches, como en esta ocasion, por ejemplo, hacerlo solo la noche del sabado al domingo (sabado, sabadete,,,,,,,,,ejem,, que me lio ) que es cuando solemos estar todos. Con lo cual la cosa quedaria en menos de 50 € por quedada.

podriamo hacer una lista con las cosas fijas y su precio ( mas o menos ) por quedada.

Re: Despeses generals de les Trobades fa 16 anys 8 mesos #3878

Holaaaaaa:

Voy a parecer la aguafiestas oficial... Pero os estais quedando con lo mas superficial de todo el tema... Solo estais planteando los gastos fijos de las kedadas... (vease chocolatada, cremat, mojitos...) Que a grandes rasgos son las aportaciones individuales que cada uno hacemos...

Logicamente yo veo bien, que la gente que quiera tomar cremat o mojitos o lo que sea, lo pague a medias, por que tampoco veo justo que siempre lo tenga que pagar Tonio por ejemplo... Aunque el muy gustosamente lo hace, y el pobre no da ni un problema... Lo mismo que Mª Jose con el chocolate...

Pero la propuesta es aunar todos los gastos y poner un fijo, si no lo entendi mal????

Realmente no se que es lo que hablasteis en Sant JOan, por que como bien dijo ayer Gunila, yo tampoco he estado presente nunca, cuando se han hablado estos temas, y viendo las opiniones de los demás foreros, veo que nuestra posición es la menos apoyada... (En fin, no hay problema... jajaj...)

Aún así creo que si al final se aprueban las nuevas reglas del juego, espero impaciente, para ver quien es el Valiente/a que se atreve a organizar algo en este Foro... :twisted: :twisted: :twisted: , por que desde luego tendra mi mas ferviente admiración...

Alaaaaa ya esta...

Besitos...

Re: Despeses generals de les Trobades fa 16 anys 8 mesos #3882

Hola amics.Echobelly,mai seras una aguafiestas,sempre seras una persona amb opinio a la cual s'ha d'escoltar,agradi o no alla cada cual.
Jo et dire que no es veritat que no hi hagi hagut cap Kedada que hagui funcionat aixi.Els que van vindre a Navarcles entre els cuals la majoria eren autocaravanistes exepte en Mercuri i Conguco varen ser molt benvinguts i s'els va cobrar els gastos fixes que ells consumirien en aquella kedada.Diguem CATALÀ o esquifit o Agufiestas,pero tothom va estar molt content de com va funcionar.Jo d'entrada sabia la gent que seriem a la visita del monestir ,una setmana abans.Del dinar el mateix,de la butifarrada no importava massa doncs Navarcles es un surtidor d'embotits i els teniem a tocar,pero es demanava a la carta i es pagava a la carta.Aixo no vol dir que el que no va pagar la botifarra no sopes amb nosaltres al contrari cada un va ser lliure de fer el que més bé li sembles.els esporadics com vosaltres,en Tonio i la Malena vareu pagar al restaurant perque vareu venir directes,pero els altres van entra al recinte i van pagar i ens van felicitar per lo ben montat que ho teniem(tot amb l'ajuda inestimable del Tio willson i el Pere).A cada un l'hi pot agradar una manera de fer o una altre pero en totes les trobades i han despeses colectives que sempre les absorveixen els mateixos i continuo dient que aixo no es just.Una altre cosa es l'embotit que varem portar de Navarcles per al sopar de dissabte i diumenge,la truita d'en Nesc,les trufes d'en mercuri,els disquets de Pepeypilar i altres coses que m'oblido,aixo són les coses altruistes que un dia es fan i un altre no i que si es fan o no es fan no passa res,en canvi la xocolatada i el cremat s'han instaurat amb força i crec sincerament que s'ha de dividir.
No cal dir que es la meva opinio i que a Navarcles no va anar gens malament.Jo no en vaig rebre cap critica directe,al contrari.
Rebeu tots amics i amigues,aguafiestas :mrgreen: i enrotllats una forta abraçada.Tot el que sigui dialogar i canvi d'idees i bona voluntat es bo per a les persones i per al forum.
salutacions.

Re: Despeses generals de les Trobades fa 16 anys 8 mesos #3885

Entenc que hi ha activitats que s'han fet fixes i sense ànims de molestar a ningú, potser algun dia no es faran. Potser per falta de ganes dels promotors o potser perquè hi hagi una altra cosa que vingui més de gust a la resta. Amb això no vull dir que no m'agradi la xocolatada (M.Jose, la xocolata em pirra, ja et donaré la recepta d'un brownie que es fa en 10 minuts als microones) ni tampoc em vingui de gust un cremat calentó al vespre.
Amb això vull dir que els organitzadors de les kedades haurien de decidir una mica les activitats que es fan. Per exemple, si un dissabte a la tarda l'organització decideix montar una excursió, no hi haurà xocolatada per berenar (es podria traslladar a l'esmorzar) i si per sopar hi ha pa amb tomàquet i botifarres, no caldran pernils.

No sé si m'he sabut explicar, però crec que tots tenim molt bona voluntat i molta predisposició i que està molt bé donar un cop de ma als organitzadors però ells haurien de muntar la kedada i la resta anar omplint buits.

I després d'aquest rotllo, que el que decidiu m'està bé i que seguiré venint ja sigui pagant, gorrejant o aportant.

Re: Despeses generals de les Trobades fa 16 anys 8 mesos #3930

Yo tambien creo que seria mejor compartir los gastos que se han convertido en fijos.
Como bien dicen, compartidos entre todos no suponen mucho, mientras que para una sola familia es un gasto excesivo y más teniendo en cuenta que ya se ha convertido en algo habitual.

Saludos a todos
Joaqui

Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• República Txeca +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • Eslovènia-Croàcia-Bòsnia +

Destí: Eslovènia-Croàcia-Bòsnia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Dinamarca +

Dinamarca, el nostre objectiu per aquest estiu 2009, és el més petit dels països escandinaus. Format per moltes illes, les més importants Sjaelland i Fyn, i per la península de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12