• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

TEMA:

Re:Cap de setmana a Barcelona fa 14 anys 3 mesos #34373

Acabo de veure el fil i te molt bona pinta la ideia, la veritat es que per nosaltres Barcelona es la gran desconeguda, i anem en molt rares ocasions i sempre per algun asumpte en concret. L\'any passat hem va agafar un rebot i varem anar a veure el Parc Guell que no l\'aviam vist mai. Així que una proposta com aquesta ens resulta molt atractiva pero com tenim cv la ideia de pernoctar ens la saltem peró desde terrassa amb vint minutets estaríem amb vosaltres aixi que ens agradaría venir a les visites programades Bus turístic inclós.
Aquí no hi ha estranys, nomès amics als qui encara no coneixem.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Cap de setmana a Barcelona fa 14 anys 2 mesos #34403

Neus ha escrit:

Montse, però quins preparatius ???
... si tu donen tot preparat !!!

A reveure :bye: :bye: :bye:

Tens raó Neus, tinc poc a preparar, però se m'acumula la feina: compromisos familiars, amb els amics, deixar temes tancats a la feina... Vamos, que no em queda massa per fer-ho tot ben fet.
Dóna'm una mica de vidilla !!!!!;-)

Re:Cap de setmana a Barcelona fa 14 anys 2 mesos #34411

Per cert Montse... on anireu??:whistle:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:Cap de setmana a Barcelona fa 14 anys 2 setmanes #36000

walkietalkie
No me n'oblido !!!!
Primer hem estat liats amb la setmana santa i ara estem enfrascaos amb la comunió de l'Anna, així que el tema sortida el tinc una mica aparcat, que no oblidat.
Si no us sap greu, deixarem la sortida per després de vacances i per la tardor mirarem d'organitzar alguna coseta...

Re:Cap de setmana a Barcelona fa 14 anys 1 setmana #36007

PEr a mi, em sembla perfecte, però que sàpigues que m´en recordo!!;-)

Que vagi molt bé la comunió de l´Anna? per cert , quan és?
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:Cap de setmana a Barcelona fa 14 anys 1 setmana #36016

Yo tampoco me he olvidado, aunque haya estado una temporada ausente del foror. Y, si me esfuerzo, encontrare el papel donde puse los precios del Bus Turistic y el recorrido turistico.

Anda, animarsus.....

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Escapada pel Ripollès +

El Ripollès és un bell racó del Pirineu on la muntanya, de mides raonables, comença a donar pas a valls amples i fèrtils, preàmbul de la rica plana osonenca... No Llegir més
  • Portugal +

...El Castell dos Moros és un antic castell situat damunt l’escarpat del poble amb un panorama des d'on, si no fos per la calitja, veuríem el mar. Tornem altre cop Llegir més
  • Pirineus +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Ruta per Alemanya +

...Un país amb infinitat de palaus, esglésies, llacs, muntanyes, art i arquitectura, glorioses poblacions medievals que contrasten amb Berlín, una de les ciutats més avantguardistes d'Europa. Un país que ha Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12