Benvingut,
Convidat/da
|
|
Llista d'interessats
Excursió-pernocta: Lince-Monrib Excursió: Pernocta: Ja fa temps que un dia anant per la ronda litoral vaig veure aquell aparcament de davant del fòrum i vaig pensar que podria ser divertit, anar a passar el cap de setmana a Barcelona. Sovint busquem poblets i festes populars, però no pensem en la gran oferta que tenim a Barcelona. Per exemple, Dissabte: Visita cultural Dinar Teatre/cinema/partideta de "bolos" Sopar i xerradeta amb els amics Diumenge, Esmorzar al carrer Petritxol Visita o caminada temàtica Dinar Algú s'animaria ?? Com que aquest any no tenim previst fer Totcirc, alguna cosa haurem de fer, no ??? |
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per monrib2123.
|
|
el primer domingo de cada mes los museos son gratis, quieren cambiarlo para que sea gratis todos los domingos, pero que yo sepa, aun no.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Ja perdonareu si dic alguna beganada, però no conec barcelona i per tant desconec la seva realitat.
Aqui gairebe no tenim cap problema per fer nit i de vegades aixó et fa creure que a tot arreu pot ser igual. Aquest any passat vam anar a la fira del caravaning i com que vam sortir d'hora, voliem anar a la barceloneta a passar la tarda, total, que em vaig perdre i de sobte era devant de Montjuic, aprofitant que no ho coneixiem, vam enfilar la pujada i aparcarem el cotxe practicamente devant del estadi olimpic, despres de fer un tomb per la zona, ens va quedar una pregunta en ment. Es podria pernoctar amb la AC per aquella zona, es prou segura? sembla que hi ha molt de lloc i l'entorn es maco i en cas contrari, on es podria aparcar per passar un cap de setmana. Gracies Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>
|
|
Doncs és una bona idea ...
Anem pel món i visitem el Reichstag de Berlin, l'Abadia de Westminster a Londres, Notre Damme a Paris, El Vaticà a Roma, el Relotge Astronòmic de Praga o l'Abadia de Melk a Austria ... ... i ens falta per visitar la Sagrada Familia o La Padrera !!! És una bona idea. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Rodamon, crec que la zona que comentes ha de ser força solitària a la nit. Jo no m'arriscaria, millor anar sobre segur a l'àrea del Forum (per cert, val uns 20 o 25€ la nit).
Mercè & Cia.
|
|
yo en Montjuic no me arriesgaria, nosotros vivimos en el Eixample y muy amenudo veo AC's aparcadas en chaflanes, yo no me pondria cerca de la entrada de un bar musical o discoteca, pero hay muchos en los que se puede estar tranquilo, por ejemplo, Consell de Cent/Enrique Granados. en esta esquina en concreto es muy frecuente ver alguna AC.
|
|
El que diu la monrib em sembla una bona idea, no valorem el que tenim a casa. Per exemple, demà me'n vaig a veure Els Nens Cantors de Viena al Palau de la Música. Us podeu creure que demà serà la primera vegada que entro al Palau de la Música??
I en canvi a Viena si que vaig visitar el Musikverein, on fan el concert d'Any Nou... L'unic handicap és el preu del parking del fòrum!!! Per altra banda, rodamon, no t'aconsello pernoctar a Montjuic tot sol. Una altra cosa és que tot el grup junts si que podríem, no se...Per espai no serà!!! Nosaltres a Barcelona ciutat hem pernoctat algunes vegades als xaflans del carrer Arago. Sense problemes. Salutacions |
|
Sabeu si es pot pernoctar amb caravana al parking del forum?ENS VEIEM.
|
|
La teva no Mega,ets massa perillos per aquesta gent de ciutat:laugh:
![]() ![]() ![]() La Carme sempre hem diu el mateix perquè no anem a Barcelona amb l'auto i no hem fa gracia tot i que no la conec prou bé. ![]() Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Jepi ha escrit:
Nosaltres es un lloc que no coneixem,estaria be.Ara fa poc pel caravaning van fer una kdd a la plaça de l'univers alla al canto de plaça espanya,nosaltres ens haurem de conformar amb el forum.ENS VEIEM AVIAT. |
|
Hola, abans per la feina visitaba moltes coses de Barcelona, el museu de la Ciutat te una visita amb hologrames xulissima, visitar la part antiga acabant a la terrassa del Palau Reial amb una copeta de cava (Juliol nits) es tota una experiencia, el museu Picasso una meravella, el de la Xocolata amb moltes activitats, el del Vestir no te desperdici pero .... em va quedar la cosa de visitar les clavegueres amb la meva familia (amb el grup de dones que treballava ho vaig fer pero nomes o ensenyaven entre setmana i recorrer Barcelona per sota es tota una experiencia), vaig fer la gestio amb clavegueram i aigues de Barcelona i hem van dir que complint uns requisits i pagant una quantitat es podia fer, ha de ser a l'hivern perquue amb la calor es insoportable, llavors (fa uns 5 anys) la Gemma ra petita i la gent no seguia no ho vaig tirar endavant pero si fessim una sortida a Barcelona algu ho trobaria interessant recorrer el carrer Arago per sota? (Tenen el nom del carrer les clavegueres principals)
|
|
l'any passat per setmana santa nosaltres vam fer el que esteu dient, vam acampar al camping que hi ha a Gava (no recordo el nom), i des de la porta es pot agafar el bus fins plaça Espanya, os comento el tema del camping perquè amb aquest preus per pernoctar portser us valdria la pena estar dins del camping i si s'hi afegeix algun caravanista té més possibilitats.
Es una idea! Saludos, Marta & cia.
|
|
Fa poc vaig fer una ruta per Ciutat Vella a uns amics.
Bueno, vamos por partes. Sabado. Desde el parquing del Fìrum cogéis el tranvía (Trambaix o trambesos, es lo mismo) hasta Pza. glories, donde cogéis el metro L1, color rojo. El billete es el mismo par los dos sitios, es como si hicierais un trasbordo. Desde el metro teneis mejor acceso al centro. + Ruta Gaudí.. bajáis en pza Catalunya. Subís por c/Pelayo, calle comercial, hasta Pza Universidad, el edificio grande de la derecha es la universidad Central. Giráis por Gran Vía de les Corts hacia la derecha , hasta Rambla Catalunya, en c/Aragó torcéis a la derecha y veréis la Fundaciò Tàpies. En Paseig de Gràcia podeis girar a la izquierda y llegaro hasta La Pedrera. Hace esquina (chaflan ) volvéis hacia atrás y bajando a l derecha podreis ver la Casa Batllò. Dejo a vuestro albedrío el entrar en algun sitio, las entradas son caras. Fiaros en las farolas , son modernistas. Aquí yo cogería el metro , estación Paseig de Gràcia, L3 color verde, ojo no os confundáis con la amarilla L4 e iría hasta la estación de Liceu. + Zona derecha de las Ramblas.. Salís de la estación de Liceu, a la izquierda veréis el edificio. Al lado el Mecat de la Boqueria, entrad, cruzadlo (ya no está la tienda que vendía insectos para comer). Salis a la, pza Gardunya, hacia la derecha por la c/Jerusalem hasta c/ Carme, hacia la izquierda hasta c/ Angels, donde giráis a la derecha hasta encontraros con el Maca y la Casa de la Caritat. Volvéis hasta la pza Angels y la izquierda cogéis la c/Elisabets hasta el pastge Elisabets. Aquí hay un sitio muy bueno para comer, si es la hora “Mama CAFÉ”. Después de esto, os dirigís a las Ramblas de nuevo. + Zona izquierda de las Ramblas.. Aquí váis a coger la c/ Puertaferrissa y giráis la segunda calle a mano derecha, c/Petritxol. Os lleva a la pza del Pi, aquí tomáis una calle a mano izquierda c/Sant Sever y la primera a mano izquierda volvéis a girar y os llevará a una placita, la de Sant Felip Neri , a través de ésta saldréis al c/ Bisbe. Esta calle está al lado de la catdral. Seguís a mano derecha. Rodeais la catedral por detrás, es decir, girais a la izquierda en la siguiente calle y de nuevo otra vez a la izquierda. Así llegáis a la pza que está delante de la catedral. Antes habreis pasado por la pza del Rei. Desde aquí, por la Av de la Catedral, cruzaremos Via Laietana, hacia Av F. Cambó, que nos lleva hast el Mercat de Santa Caterina. Por la parte de la izquierda iremos a coger la c/Montcada donde está el museo Picasso, alojado en el Palau de Montcda, bonito edificio. Llegaremos a la parte trasera de la Iglesia de Santa Maria del Mar, la que inspiró el libro de la Catedral del Mar. Enfrente de la catedral hay una terraza donde podéis daros un respiro con una copa de vino y una tapa de quesos....Por aquí... perderos callejeando, estáis en el barrio del Born, también podéis comer aquí algo...... En el metro no hay cobertura. Para el transporte urbano venden unas tarjetas, las T-10 que salen mejor que comprar los billetes individuales, creo que valen sobre unos 7 € y tienen 10 viajes. De todas maneras si os perdéis tampoco pasa nada.... callejear es lo bonito..... espero que os sirva... Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Fian, això de visitar les clavegueres té molt bona pinta. Jo m´apunto!!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
El nostre problema Fina es que primer ens agradaria visiatar-la per sobre ja que no la coneixem gaire be.Per a mi venir a Barcelona es agafar mal de cap i uns nervis diferents del diari a poble.Ho sento som de pages.
Lo de fer-ho al camping de Gava no es mala idea doncs es podrien treure taules i fer el vermut;-) ![]() Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
el camping de Gava, imagino que debe ser el Tres Estrellas, tiene muchos problemas, creo que estan en obras y quieren echar a los fijos, no tienen luz ni agua.
En los chaflanes del Eixample no tiene porque haber ningun problema, lo que no se podra hacer es estar varias juntas, Añadir a la guia de Matrix, que al lado de la Casa Batllo (Gaudi) esta la Casa Amatller (Puig i Cadafalch) y la Casa Lleo i Morera (Domènech i Montaner), el conjunto se conoce como La Manzana de la Discordia, parece ser que estos arquitectos no se llevaban muy bien. Visitar museos en un fin de semana, puede no ser una buena idea, requiere tiempo, salvo que esteis interesados en un determinado museo, una buena opcion es el Bus Turistic, recorre toda la ciudad pasando por los puntos mas interesantes, el precio de todo el dia son 21€, pero si os interesa decirme con antelacion cuantos y os saldra bastante mas barato. |
|
Marta, només de veure el recorregut ja estic cansada. Tot i així m'apunto.
Mega, el càmping de Gava o quansevol altre proper i amb bona cumunicació amb la ciutat és millor opció que la del Fòrum. Compteu amb nosaltres. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Hola a tots,
Quan tinguem dates mirarem si podem anar i estar amb vosaltres, mentre us adjunto alguns enllaços de llocs que hem estat amb les nenes i no s’han avorrit, els tres estan en un radi proper i ubicats en un, es pot anar caminant als altres: Museu de història de la ciutat de Barcelona, un soterrani de 4000m2s. Amb restes de la vil•la romana de Barcino (Plaça del Rei. MHCB) www.museuhistoria.bcn.es/es/museu/ www.tmb.net/ca_ES/turistes/rutesinteres/rutaromana2.jsp Palau Guell: www.tmb.net/ca_ES/turistes/rutesinteres/rutamodernisme.jsp (al ser la web de TMB hi ha informació de cóm arribar, etc.) www.palauguell.cat/fitxa.php?idm=12&idsm=0&idioma=Cat Museu de història de Catalunya: www.mhcat.net/ Salutacions ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
Last edit: per carlosk75.
|
|
Fina aixo que dius de visitar el clavagaram fa uns 15 anys ho vaig fer amb un grupet qu'ens reuniem tots els dimarts amb una guia que teniam. ella ens preparava les sortides al museos. Aquesta en concret no va ser ni de bon tros de les millors, encara que soc de la opinio que s'ha de veura-ho tot, si es pot.
Crec que tambe pot ser interesant visitar el subsol roma. |
|
mar-mar ha escrit:
El subsol romà és el que he ficat en el fil anterior: Museu de història de la ciutat de Barcelona, un soterrani de 4000m2s. Amb restes de la vil•la romana de Barcino (Plaça del Rei. MHCB) www.museuhistoria.bcn.es/es/museu/ www.tmb.net/ca_ES/turistes/rutesinteres/rutaromana2.jsp Salutacions ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
Last edit: per carlosk75.
|