Benvingut,
Convidat/da
|
|
matrix ha escrit:
En Ramon esta disposat com l'altre vegada en cas de anar-hi Marta ens pots apuntar sense el dinar de diumenge? de fet no ho sabrem segur fins a ultissima hora, ja saps depent del tractament, pro ens fa molta il.lusio venir. |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Marta
Nosaltres ja estem apuntats a la kedada, però no volem mejar la calçotada del diumenge , nosaltres menjarem a la nostre auto. Hi ha algún problema ?? |
|
Mar-mar... ok... creuarem els dits!
Cala, anotado. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Hola Matrix,
Nosatres també necesitarem Campingxecs Gracies |
|
Hola companys/es,
respecte als Càmping-Xecs en tinc 18 de sobres. En principi faig les següents reserves: Matrix (2) Kamaku (2) Martí (2) Mega pares (2) Saur (2) PepiYoli (2) Per tant són 12 xecs reservats, queden 6 per qui els necessiti. Preu 14 € per xec més cerveseta ![]() Matrix, si vols col·loca-ho al primer post per si algú no s'ha llegit tot el fil. Jordi |
|
Gracies Bitxitos, compte amb ña cerveseta
|
|
Matrix:
Nosaltres arribarem el Divendres a la tarda i pel Diumenge no ens facis reserva al restaurant. Salutacions. Martí. |
|
hola Marta.
ENs apuntem 1 adult i una nena (10 anys). el tema del dinar, encara no esta decidit, t'enviare un mail el mes aviat posible aixi com les dades meves. tambe necesitaria 2 campingxecs, que em sembla que no tinc. ![]() adeu. josep-sqz |
|
Hola yo también necesito dos campings-cheques
|
|
Si en sobren
![]() Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Hola companys/es,
doncs en principi ja no em queden més xecs. Si no m'equivoco tinc reservats: Matrix (2) Kamaku (2) Martí (2) Mega pares (2) Saur (2) PepiYoli (2) Josep-Sqz (2) Gordis05 (2) nouespai (2) Per tant són els 18 xecs que em sobraven. Com ja havia comentat el preu és de 14 € per xec més cerveseta ![]() Ens veiem aviat, Jordi |
|
El diumenge nosaltres no anirem al restaurant a menjar calçots... ho dic perque si hi ha algú que s' hagi de quedar a al seva parcel.la podem dinar plegats:-P
Mª José ![]() |
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Tiramillas.
|
|
Tiramillas ha escrit:
Mª José: Nosaltres també dinarem a la parcel·la i estarem encantants de compartir el dinar amb altre gent que no vagi al restaurant. Salutacions. Martí. |
|
![]() ![]() ![]() Realment al dinar de diumenge ¿hi haurà algú? o dinarem sols?. ho dic perque si hem de dinar sols, passo de gastam la pasta que l'asunto està molt fotut.... ![]() Bitxitos gràcies per els camping xecs, i compta amb la cervesa. De totes formes jo fins pocs dies abans no sabré segur si podem venir, hem de convinar 2 partits de basquet i la feina del Xavi... en principi pinta bé. Saludos Marta & cia.
|
|
Nosaltres haurem de marxar el diumenge al matí, per tant, no us podrem acompanyar
![]() ![]() ![]() ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Saur, jo si que em quedo a dinar el diumenge.
Si no podeu venir avisa'm quan abans millor ja que tinc llista d'espera pels xecs ![]() |
|
Recordeu-vos de dir, el dia d´arribada i la forma de pagament.
I si dinareu o no al restaurant. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Arribada ...disabte 14 al mitg dia..esperem arribar sobre l' hora de dinar.
Forma de pagament ...........Camping xec No restaurant. Mª José ![]() |
|
jejeje gr`cies.. ja et tenia controlada.
![]() Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Bona nit, Marta llegaremos el sabado por la mañana, pagaremos con camping cheque y no comeremos en el restaurante.
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|