Benvingut,
Convidat/da
|
|
matrix ha escrit:
Marta, és que només penseu en menjar i menjar ... ??? ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Marta, ja tenim el tema de la Laia solucionat.
Dia d'arribada divendres vespre, dia de sortida diumenge tarda. Dinarem al restaurant. 2 menús calçotada i 1 menú infantil. Portarem la xocolata i alguna coseta per sucar ![]() ![]() El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura . |
|
Neus ha escrit:
Marta, és que només penseu en menjar i menjar ... ???[/quote] Ah.... es que no e fa altra cos??? ![]() ![]() Ara en serio, si algú vol fer ua sortida a Vilanova, ho podem mirar.... Willi!!! jo ho sabia que ho aconseguirieu!! Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Marta, saps si es poden fer barbacoes ???
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Marta m'he oblidat de dir-te que pagarem amb camping-xecs.
Fins aviat. Dolors ![]() El que s'escriu dura,
|
Neus ha escrit:
Hola Neus,nosaltres sempre n'hem fet,jo crec que si es fa amb carbo no hi ha cap problema.ENS VEIEM AVIAT. |
|
Hola guapa,
Nosaltres vindrem divendres, ens quedem a dinar i no tinc per costum pagar, espero que em convidin. |
|
Bueno, va...
Campingcheque |
|
Hola Marta i Pere.
nosaltres arrivarem divendres i marxarem diumenge al migdia, pagarem amb campingxec, i no vindrem al dinar del diumenge. fins aviat. |
|
Josep-Sqz ha escrit:
pk, josep, envia´m si us plau , per privat les teves dades l´edat de la teva fill ai model, color i matricula del´Ac. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
GENOVEVA ha escrit:
Us quedeu a dinar al restaurant? Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Marta,
La Sole i jo volem un completo, arribar divendres, pagar amb campingcheque i dinar al restaurant que segur que està tan bé com l'any passat. Recorda que la Sole vol amanida que els calçots no són lo suyo, i jo menjaré algún calçot que altre. PD: Vaig entran de tan en tan al foro, si hi ha alguna cosa importan ($$$$) i veus que no responem, fes-me un mail. |
|
ok, Oscar.... de mment no fan falta els calérs... porta´la al Vilanova.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Jepi eres un follonero, pero decirte que es mas fácil que aprenda antes a cantar habaneras y tocar la guitarra que a hacer buñuelos y paellas. Soy una negada para eso, claro está que puedo llevar donuts pequeñitos.
![]() ![]() Amparo o Jose o Paco
Un amigo es como la sangre que acude a la herida sin llamarla. |
|
hola marta llegaremos el viernes tarde y pagaremos con chec si puedo conseguirlos y iremos hal restoran
|
|
ok, Wilson, envia´m per privat el nom de la teva filla i els menús, els vostre i el de la nena.
Algú té 2 camping-xecs per al Wilson??? ![]() ![]() ![]() Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
hola ya tengo campig xec mi querido hermanito me los a regalado marta gracias por todo
|
|
no t´els ah cobrat??.. qué bon germà que tens!!! quina sort....
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Hola Wilson, potser no ens hem entés prou bé els càmpingxecs son 24€, és el meu aniversari ets tú qui m'ha de fer un regalet no jo a tú.
![]() ![]() ![]() El que s'escriu dura,
|
Marta, que vagi molt bé, l'any passt ho vam passar molt bé i la veritat es que ens agradaria veure a la gent que hi ha a la llista m'eh quedat sense aire abans d'acabar de llegir-la, però aquest any no podem venir, de totes maneres dessitgem que tant els alçots, com la xocolata, les dances, tot ... vagi de primera.
|