Benvingut,
Convidat/da
|
|
El parking és el que hi ha al costat de les piscines, que és més à prop del poble però té l'inconvenient de que pel davant passa el cercatasques el dissabte entre 12 i 2 de la nit i a la cantonada hi haura un punt d'abituallament, per tant hi haura soroll en aquesta franja horaria i l'altre és a 200 metres escasos però ja dins el polígon on ningú us molestarà, doncs al davant hi han cases hi quedeu a reser de vent i soroll per 2 naus.
Un cop heu disfrutat del món de l'esoterisme i l'encanteri us esperem a reviure temps passats a Balsareny. |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Ahir vaig parlar amb la meva psedo tia (abans era de l'associacio de comerciants i ara hi es a l'ombra, jo li he anat explicant les coses de les autos, l'he tingut al corrent de Centelles i l'Adalbert per la seva banda fent feina a favor de l'area, doncs potser si que ens hi faran un lloc, va trobar molt be la idea de recollir les depseses que fem al poble per poder fer-ho arribar a les autoritats i a la gent i si recollim imports de despeses els podem fer a rribar a l'Adalbert perque ell ho transmeti. Fins la setmana que ve, encara no he tingut temps de treure'm la verruga, a veure si em confonc!!!
ROSS ahir a la passada de Badalona hi va sortir el meu germà amb un carro i dos frisons maquissims, ja se que tu no hi eres ni la Tiramillas tampoc pero mira, m'ha fet gracia quan m'ho ha dit. |
|
Josefina, de bruixa no vas venir amb les espardenyes de beta. Només cal que et treguis la berruga a temps, i ho tindràs tot controlat.
No visitarem els traginers de Balsareny perquè a Centelles estarem de Carnaval (una setmana abans que a la majoria de poblacions), l'agenda ja és impossible. Us desitgem que tingueu una molt bona festa a Balsareny !! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Bona nit, sino passa res conteu amb nosaltres. 2 adults.
Arrivarem divendres tarda. Viu cada dia com si fos l'ultim
|
|
EvaV ha escrit:
gracies per tot Eva, la veritat es que l'agenda tambe va a tope però saps que? els nostres fills diuen mare perque nosaltres tenim sort de tenir l'auto i fer tantes coses, apuntem un cap de setmana de sessio de cine a casa també, i apuntem com a activitat quedar-nos a casa fent feina i sessió de cine i crispetes al sofá. Tambe esta bé oi? bon carnaval. |
|
Hola EvaV, ho feu un carnaval moooolt llarg, sou uns juerguistes (que pel que estic veien ho debeu ser), us esteu recuperant de la ressaka d'encanteris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fina no cal que et treguis la beruga, les pageses i venedores d'abans no tenien gaires tecniques per fer-se cirurgia estètica ![]() ![]() ![]() Una altre activitat que no surt a la revista és veeure el dissabte al matí com fan la pedicura i pentinat a les mules i ases, es fa en el mateix lloc on es guarneixen els animals el diumenge. Fins divenres o dissabte, que ja comença a fer olor a Traginers a Balsareny. |
|
Hola, Adalbert,
Amb poca cosa i l’edat ara ja agafem resaca ¡!! Mirarem d’escapar-nos diumenge al matí i venir a veure la passada de la Fina amb la roba que ha estat preparant tots aquests dies (pel que dius és diumenge, oi?). Com que m’incorporo tard al fil (disculpa), em podries dir si et plau a quina hora del diumenge hi hauríem de ser? (estarem ressacosos de la rua del dissabte al vespre, encara que només es disfressin les nenes). Moltes gràcies ¡! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Aki et pots descarregar la evista en format pdf, hi surt tota la programació: www.balsareny.cat/Municipi/Cultura_i_Fes..._Traginers__2009.htm
En la foto de la torrada, allà a l'ombra de les butifares a mà esquerra i surt la Fina fa uns 20 anys. La cavalcada comença allà a les 12 del matí, per tant tents temps de recuperar-te. A la Fina la veuràs a mitja cavalcada amb els carros, es molt possible que em vegis a mi tirant del carro, mes ben dit de la mula. Esperem veure't. |
|
EvaV ha escrit:
Eva, la passada es de traginers, carros, mules i rucs, no és la passada de la Fina sort que escrius molt bé el català que sino podria semblar la pesada de la Fina. Jo surto a la passada des de que tenia 6 o set anys, ara nomes en tinc uns quants més. Hem sortit de tota manera però el més emocionant per mi es quan passant per la carretera al final de la passada l'speaker corresponent va dient quins son els animals i les persones i diu que som de cal Arnau recordant el meu iaio. Aquest any volem recrear un carro de marxants de roba quan anaven a pagés, la meva psedotia i jo de venedores, L'Ignasi menant la mula i amb els nens, i l'Adalbert pendent de la mula pero ja veurem que fa perque acaba sent el comodí moltes vegades. El fotografs bons que hi ha al foro, recordeu que el concurs de fotografia es obert i que us podeu inscriure fins ultima hora penso. (Com molts sabeu en aquesta categoria no competim perque si no fos perque alguna "camara caritativa" ens fara copies, no tenim ni una foto de Centelles, a que no es pot creure?? Bé Eva, si veniu fantastic pero no t'hi sentis gens obligada perque fa mes de trenta anys que sortim i no crec que aquest sigui l'últim. ![]() ![]() |
|
Hola amics
Al final s´ha aplaçat el meu partit d´handbol i podem venir. Apuntan´s 1 AC amb 2 adults i dos nens Ja ens faràs cinc céntims d´on es el parking. |
|
A la pantalla de l'ordinador no hi veig prou per a reconèixer la Josefina a la pàgina de la torrada !!!
Doncs us vindrem a veure, el que ja no crec és que arribem a temps per la torrada, tot i que pel que he llegit valdria la pena. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
EvaV ha escrit:
Eva, a la revista de veritat tampoc s'em veu gens, reconec a ma mare i al meu tiet i hi ha un cap entre botifarres que soc jo pero ho sabem perque la foto era nostre no perque es vegi a la revista. En tants anys jo he sortit amb la roba de les pubilles, amb la roba del museu del poble, amb una goseta amb barretina, damunt de les sarries d'una mula, amb la Gemma amb 8 messos i com a dona i filles del de la diligencia, caminant amb el nen a coll, l'any passat amb la meva quasi-tia tallant pa i llangonissa, i mai, mai he sortit a la revista (en Ferran si i amb una foto molt maca) aquest any anem de marxants de teixits i a veure que passa, si no no se que haurem de fer l'any que ve;-) ![]() ![]() |
|
|
|
Hem estat una mica desconnectats i això no ha parat !!!
Una coseta, ja hi cabrem tots ??? He vist que a AcPasion n'hi ha 37 d'apuntats i aquí també en som uns quants !!! |
|
Bona nit a tots/totes,
perdoneu que no haguem dit rés durant unes setmanes, ![]() Si encara queda lloc ![]() Per nosaltres l'hora de marxar seria diumenge ben entrada la tarda, per tant, el lloc d'estacionament pot ser qualsevol dels dos que teniu. Esperem també poder recollir els brodats... Bé, no m'enrotllo més i anirem seguint el fil. CORRECITYS, 2 adults i 1 nena (6 anys) PD IMPORTANT: En aquesta festa és la primera vegada que venim (no com al cau de Bruixes que ja hi hem anat un parell de cops,.. ![]() Bé, ja que som NOVELLS en aquesta festa,... alguna pregunteta hem de fer, no?? ![]() |
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Correcitys.
|
|
Doncs jo tambe estic una mica espantada per la quantitat d'autos però per el parking de baix segur que n'hi cabran moltes. Tambe hem de fer el tema de les despeses, ho tenia clar abans pero despres de Centelles ho tinc clarissim, qui estigui a ACPasion que els ho digui si us plau, jo no hi entro perque sols amb totcamping ja no m'ho acabo, ho recollira l'Adalbert (o en defecte jo pero acabare donant-li a ell, millor centralitzar.
El Parking de dalt estra ple aviat, encara que a mi personalment em conve perque haure de fer moltes coses per preparar la passada, m'ho estic plantejant perque el dissabte sera dificil de dormir fins passades ben bé les tres de la matinada, al final etan separants per 5 minuts a peu i no es res. Per tant jo crec Correcitys que ja pots pensar que vas al de baix perque a l'hora que arribes es quasi millor que vagis alla directament i no varia mes de 200 mts l'un de l'altre. Fins e cap de setmana Josefina |
|
De moment no m'aclaro amb els privats i no em deixa respondre'ls, per tant, quei estigui preocupat per la zona d'aparcament, NO PATIU; HI CABREU TOTS, pregfereixo una AC tot el cap de setmana que un turisme 3 hores. Recordo que el parking de dalt estarà prohibit sortir fins ben dinat, qui tingui previst algun dinar familiar hi ens hagi de deixar a mitja cavalcada que vagi sobretot al del poligon, en el parking de la piscina hi queven de normal uns 60/70 cotxes, en el seu defecte seran unes 25/30 AC, en el d'abaix l'any passat hi veu cabre 30, fins al moment en sou 55 d'aupntats entre les 2 pàgines, si vinguessiu més hi ha la zona d'aparcament de la avinguda del poligon, i si omplissiu les 2 bandes encara hi ha el descampat del que va ser el cuartel de la guardia civil que allà hi han aparcat més de 40 trailers amb zona per mainobrar, o sigui que tranquils que hi cabreu.
Pels del parking de la piscina porteu falques per anivellar-vos, es una micainclinat, no massa però ho és, almenys que estigueu avisats. Fins demà o passat. |
|
ADALBERT ha escrit:
Donat que ho escriu algu que no va en autocaravana (encara) i que es del poble ... aque sona bé? fins demà, ja tinc els nervis a la panxa. Josefina ![]() |
|
... i nosaltres vindrem en cotxe 3 hores !!!
Però sona bé ... ![]() 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
EvaV ha escrit:
Com si veniu en trailer Eva, tu que pots, de fet fariem una banderola de benvinguda a l'entrada del poble per vosaltres però, els pals de bandera ja estan agafats:-P Una abraçada i sereu molt, molt benvinguts. ![]() Josefina ![]() ![]() |
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per fina.
|