• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Festa dels Traginers 2009 fa 14 anys 4 mesos #32520

Bon dia, ja fa gairebé un any de la Festa dels Traginers, i ja torno a correr per aquest marges, primer de tot donar-vos les gràcies a tots els que veu fer cas a la Fina i ens veu venir a visitar l'any passat, i en segon terme convidar-vos a la festa d'aquest any, als que vàreu venir i als que no també.

Us informo que aquest any la Festa dels Traginers es celebra el cap de setmana del 13-14-15 de febrer.

Per a informació més detallada:http://www.balsareny.cat/Municipi/Cultura_i_Festes/Festa_dels_Traginers__2009.htm
Algunes fotos: www.jordisarri.com/public_html/fijas/Fotos%20Festa%20dels%20...rs%202005/index.html
se que algú de vosaltres veu fer algun book de fotos, per tant si les voleu compartir poseu-hi algun link i així podrán veure com la meva cosina feia trampes am el joc de les anelles :-P o jo vestit de traginer amb el braç trencat.

A l'igual que l'any passat no serà una KDD convencional amb actes expressos per al grup d'autocaravanes i caravanes sinó que és una trobada i on podreu participar de tots els actes de la festa ja que aquesta actes están dirigits a tots els públics, xics i grans, de 2 i més potes.

El lloc estaria per determinar, tot depenent dels que fóssiu, si sou uns trenta ocuparieu el mateix terreny que l'any passat, si heu de ser més mirariem de parlar mab els amos del terreny de l'antic cuartel, a 50 metres de l'any passat, per això seria bó fer una llista dels que vindríeu sense cap compromís, i tans fa si sou caravanes, campers o autocaravanes, només tenir en compte de que al lloc on us ubicarán no té tomes de corrent ni aigua corrent, un cop sàpiga quants sou us penjaré les coordenades (aixó si no m'he esbarellat avans amb el navegador pq hem digui quines són).

Els actes comencen el divendres tarda-vespre amb el correfoc infantil (i dic correfoc pq la quitxalla es pot ficar entre els diables ballant amb ells sota la responsabilitat del pares, en comptes d'un espectacle pirotècnic) i l'eleció del Traginer Petit entre un sorteig sobre unes butlletes que surten dins la revista, també hi haurá un café concert amb AraEsDemá i Refugi (poemes musicats i nova cançó cantada per Joan Reig). Dissabte tarda hi ha el joc de les anelles i inaguració dels locals adecuats expressament per a la festa, correfoc per a "adults", espectacle pirotècnic, cercatasques (correbars) i concert fins que el cos aguanti, i diumenge el pat fort de la festa començant el dia amb els trabucaires un esmorzar on et torres tu mateix el pa i cous la butifarra, cercavila d'animals, mercat i cusra de cavalls a la pujada del castell.

Recordar que la Festa dels Traginers no és un Tres Tombs com es poden veure a moltes localitats catalanes, sinó que és un homenatge record al Traginer, persona que a llom d'un animal de peu rodó transportava cargues d'una població a una altre per indrets on els carruatges no podien passar, l'ambientació de la festa i organitzadors és d'època mitjaval catalano-folklòric.

Fins aki la primera parrafada, ja veurem la segona que tal hem surt.

Comencem llista:

1 Ross 2 adults
2 Fina 2 adults 2 nens
3 Xguell 2 adults 1 adolescent 1 nen
4 Monrib2123 2 adults 2 nenes
5 Tecnic 2 adults 1 adolescent 1 nen
6 Nanan 2 adults
7 Neus 2 adults
8 Mega 2 adults 1 nen
9 Megapares 2 adults
10 Didi 2 adults
11 Prim 2 adults
12 Toti 2 adults
13 Cala 2 adults 2 nens
14 JoanV 2 adults 2 nens
15 Correcitys 2 adults 1 nena
16 Paivi 2 adults

Salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per ADALBERT.

Re:Festa dels Traginers 2009 fa 14 anys 4 mesos #32524

Adalbert,

Les nostres fotos del any passat:

picasaweb.google.es/carlosk75/Traginers02#

Mirarem dates i et direm quelcom per enguany.

Salutacions :)

www.balsareny.cat/Municipi/Cultura_i_Festes/Festa_dels_Traginers.htm

Last edit: per carlosk75.

Re:Festa dels Traginers 2009 fa 14 anys 4 mesos #32525

Merci pel link Carlosk75

Re:Festa dels Traginers 2009 fa 14 anys 4 mesos #32528

Hola nosaltres l'any passat no hi varem anar, peró aquestes fotos son d'uns anys enrere.

Re:Festa dels Traginers 2009 fa 14 anys 4 mesos #32547

Fa molt bona pinta,mirem dates i us diem algu.ENS VEIEM.

Re:Festa dels Traginers 2009 fa 14 anys 4 mesos #32549

Òndia! No sabia que es muntés una concentració pels Traginers de Balsareny. Jo no podré anar-hi, però he aportat el meu granet a la difusió de la festa.
elmonperlafinestra.blogspot.com/2009/01/al-febrer-el-bages.html
Si et sembla, Adalbert, puc parlar de la teva iniciativa al meu bloc (sempre que ho creguis convenient) i posar un enllaç cap a aquest fòrum per a la gent interessada. Espero la teva resposta.
Salutacions i que gaudiu de la festa.
Marce
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re:Festa dels Traginers 2009 fa 14 anys 4 mesos #32551

Faltaria més MarceCRN, és clar que en pots parlar al teu blog i allà on et deixin, quants més serem més riurem.
A més baig parlar amb uns regidors de que habilitéssin una zona de parquing que asfaltaran pròximament a la zona entre el camp de futbol, la piscina i les noves escoles de parbulari que faran, els vaig proporcionar informació de com construir-les i el que costaven fer-les noves, cosa que seria molt menys ja que aprofitarien unes obres per adecuari una toma d'aigua i un desaigua adaptat a AC, em consta que va treure el tema en reunió de govern (local) hi no ho van veure addient fer-la. Per tant com més AC, CV i campers vinguin millor, que se n'adonin que el colectiu de auto-viatjers no son pocs i us feu veure.
De moment en la reunió de Traginers que vem fer dimecres ja ens van otorgar 2 zones on aparcar les vostres cases amb rodes, la mateixa de l'any passat i la que us comentava que esta al costat de les piscines , a 200 metres una de l'altre, lo bo d'aquesta última és que està més a prop del poble i ja has fet mitja pujadeta, lo dolent és que no es podrà abandonar la zona fins passades les 13.30 o finalitzada la calvalcada, doncs queda la sortida tallada per aquesta.
Merci per tot.

Re:Festa dels Traginers 2009 fa 14 anys 4 mesos #32569

RABOGA, sento no haver-te contestat sobre el tema del grup per Traginers, però anava una mica de cul i encara no sabia com anava gaire el foro, també vaig perdre el teu telefon i al final que em feia una mica de mandra torna'l a buscar però gràcies per l'informació del teu grup, aquest any no podrà ser lo de que vingueu a tocar per Traginers, doncs els iaios de la comisió em van tirar enrera la prosposa (excusant-se amb que el concert de divendres de lany passat va ser molt deficitari i que no hi havien calers per dissabte), al final el divendres farem un café concert de tranquis amb ARAÉDEMÀ (poemes musicats de Martí Pol) i REFUGI (versions de la Nova Cançó, que aquest any es celebra el 50è aniversari de la seva aparició, encapçalat per en Joan Reig del Pets) i dissabte tocaran 2 grups del poble i una orquesrta de la comarca, MITJANIT
Tot i així us tindré present per si fem algun concert més rock o de cara a un altre any.
Gràcies pert tot i sort amb l'Eurovisió

Re:Festa dels Traginers 2009 fa 14 anys 4 mesos #32576

Gracies Adalbert, no t'amoinis, aixo va com va, a vegades surten les coses i d'altres, es tenen que esperar una mica mes, la questió es fer coses.

Una abraçada, ens veiem!
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Re:Festa dels Traginers 2009 fa 14 anys 4 mesos #32585

Hola, Adalbert nosotros vendremos.

2 adultos en AC.
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?

Re:Festa dels Traginers 2009 fa 14 anys 4 mesos #32613

Bon dia Adelbert, nosaltres ja vam venir fa dos anys i ens va agredar molt, per això apuntans sisplau arribarem dissabte a la tarda.

2 adults, 1 adolecent i un nen amb ac.

Re:Festa dels Traginers 2009 fa 14 anys 4 mesos #32614

Hola Adalbert.Bonica festa la dels Traginers.Com cada any la Fina ens posava al dia i ens feia gaudir de les maravelles de Balsareny.Aquest any et toca a tu i espero que la resposta sigui com sempre bona.Nosaltres aquests any farem una visita a la gent i no podem venir el cap de setmana doncs coincideix de ple amb la Festa Major del nostre poble,Navarcles.
Desitjo de tot cor que tot vagui bé i que com sempre estigui ple a vessar de gent.
Espero que la Fina i família també i desfilin.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:Festa dels Traginers 2009 fa 14 anys 4 mesos #32617

Si no hi ha cap impediment, nosaltres també vindrem:

- 2 adults i 2 nenes en AC

Una consulta Adalbert, ahir eres a Puig-reig ???

Re:Festa dels Traginers 2009 fa 14 anys 4 mesos #32620

Agggggggggg, ens toca treballar!!1 :dash: :dash:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:Festa dels Traginers 2009 fa 14 anys 4 mesos #32636

Hola companys,

Nosaltres intentarem venir a passar el matí de diumenge amb tots vosaltres, també ens coincideix amb la Fira de l'Aixada de Manresa.

Salut :emoticon_wi
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re:Festa dels Traginers 2009 fa 14 anys 4 mesos #32655

Jepi, per variar la Fina desfilarà amb la sogre del meu germà, en Toni i la seva dona (tiets en comú amb la Fina) també desfilen, el meu germà amb la seva colla també, jo amb l'Ignasi l'hi busco animal per passejar-se amb els seus fills, i els meus pares que no els agrada desfilar estaran a la torrada ( on desdel 1971 que venien les butifarres per coure fins fa 4 anys ), si passeu pels concerts també m'hi trobareu alhora que també en altres activitats com passejada amb burrets de dissabte i si el cos aguanta a la cusra al castell, això de ser néts de l'últim traginer del poble sembla que ho porta a la sang tota la família Arnau i col.lindants.

Monrib2123, bona vista, si era jo qui es passejava amb l'euga i les lleteres anunciant també la festa, pel que vaig veure hi havien 4 autocaravanes aparcades al passeig, era la primera vegada que anava a la Corrida de Puig-reig i la vaig veure bastant semblant a la Festa dels Traginers, però encara els falta bastant per acavar-nos de copiar, no hi han traginers, els carros de tir són pocs, i hi ha molta carreta de passeig i carro amb roda de goma. No sé si tenen el "Rebost" o quelcom que se li sembli ni "la Taverna del Traginer", les paradetes que vaig veure també les pots trobar a qualsevol festa quan a Balsareny són més Tradicionals....per alguna cosa la Festa dels Traginers es declarada Festa d'Interès Nacional al 1970 i Festa Tradicional D'Interès Nacional al 1999.

Fins aviat

Last edit: per ADALBERT.

Re:Festa dels Traginers 2009 fa 14 anys 4 mesos #32668

hola, estem vius, llegim els posts pero quan he intentat escriure se m'ha esborrat, aquest any vaig tant atrafegada fent de bruixeta de veritat que no tinc temps de comunicar-me "a lo normal", be salutacions a tots, i us espero a Centelles el 7 i a Balsareny el 14.
Mes endavant escriure mes llarg.

Re:Festa dels Traginers 2009 fa 14 anys 4 mesos #32683

Bones Adelbert i família. No crec que ens coneixem , però espero fer-lo a la teva festa ,que també es de tots.

També vindrà la família Tecnic. Així es que posa’ns a la llista

Tecnic 2 adults i un adolescent amb AC

Nanan 2 adults amb AC

Segurament arribarem divendres a la nit

Re:Festa dels Traginers 2009 fa 14 anys 4 mesos #32702

Hola ...
Si no passa res podeu comptar amb nosaltres. Serem 2 adults.

Salutacions.
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:Festa dels Traginers 2009 fa 14 anys 4 mesos #32718

Aquest anys ens han atorgat 2 zones d'aparcament, la mateixa que l'any passat i el parquing del camp de futbol, piscines, que és a mitja pujada, 200 metres més a prop del poble preò amb l'inconvenient due que ningú d'aquest parquing no en podrà sortir fins que hagi acabat per complet la cavalcada, sobre les 2 del migdia.
El correfoc infantil comença a les 8 del vespre i acabarà sobre 3/4 de nou, en aquest correfoc hi pot participar qualsevol menor sota la responsabilitat dels pares, pesneu en dur roba ignifuga, texans, samarreta de cotó i camisa texana i un mocador per tapar la cara.
Ja queda poc per veure'ns les cares.

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Ruta per Alemanya +

...Un país amb infinitat de palaus, esglésies, llacs, muntanyes, art i arquitectura, glorioses poblacions medievals que contrasten amb Berlín, una de les ciutats més avantguardistes d'Europa. Un país que ha Llegir més
  • Albi i retalls de l'Aveyron +

Teníamos 3 destinos claros para este viaje: Albi, Millau y Roquefort. Salimos el viernes por la tarde, sin mucha prisa, del parking sobre las 6.30. Encontramos bastante retención, lo que Llegir més
  • Los fiordos y el sur de Noruega +

Hacemos el viaje en una autocaravana capuchina de 7 metros de largo y vamos dos peques, la copiloto y el conductor. Ya tenemos la autocaravana cargada y en la puerta Llegir més
  • Lisboa, Setmana Santa 2009 +

El divendres dia 03/04/09 a les 20 h. vaig a buscar l’auto al pàrquing de Montcada, mentre Maite prepara les maletes. Volem arribar fins a Saragossa però a l’alçada de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12