Benvingut,
Convidat/da
|
|
francesc, a la pàgina 1 d'aquest fil hi trobaràs les coordenades de l'aparcament, així com un plànol de la ruta recomanada per a arribar-hi.
MIKYII, t'apunto a l'aparcament del carrer Aiguafreda. T'agraeixo l'oferiment, i donat que arribes el divendres et prenc la paraula, si no et sap greu. Jo aniré passant per l'aparcament de baix, però anirà bé que algú que "visqui" a l'aparcament de baix em pugui donar un cop de mà. Si et plau, feu-me un truc quan arribeu, d'acord? Enviaré el meu número de telèfon a tots els assistents, per privat, pel que pugueu necessitar. Mariona, DYT, tal com heu demanat, per tal de poder estar amb la resta del vostre grup, us passo de l'aparcament de les escoles, a l'aparcament del carrer Aiguafreda (dels números 24 i 32, als 49 i 50). Deixeu dos foradets a l'aparcament de les escoles, que en primer terme oferim a les persones inscrites amb els números 51 i 52, per si volen aprofitar el canvi: fransolo i Jordi. Sé que sou un grup de 5 autocaravanes, però de moment totes 5 no hi cabeu, a les escoles. En cas que preferiu estar les 5 autos juntes al Carrer Aiguafreda, passaríem l'oferiment als següents apuntats a la llista (Lolita) 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Eva,
Donat que hi ha un munt de participants, sobretot autocaravanistes què et semblaria si portessin un identificador ? Si no volen amb el nom, doncs sense, si és del Totcàmping o no, en aquest cas no és el més important. Ho dic de cara a la gent de les botigues del poble per les quals quasi tothom passarà en un moment o altre durant el cap de setmana. Seria una bona propaganda del co·lectiu autocaravanista per si un dia l'Ajuntament es pensés de fer una àrea. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Webmestre, pot ser una bona idea, tot i que no em queda temps de preparar un identificador especial per a la festa, i sóc poc manetes per a adaptar amb gràcia el cartell de la festa, de forma que es vegi una caravana o autocaravana dibuixada.
Entenc que com a alternativa proposes que cadascú aprofiti algun identificador que pugui tenir, si en té, sigui de Totcamping, ACPasion, etc, per tal que els botiguers sàpiguen el moviment addicional que tenen, oi? Alguna botiga ja ho sap. Per exemple el forn de pa prop de la zona escolar, quan ens va veure l'any passat divendres al vespre, va decidir fer més pa per al dissabte. També podem fer-nos una mica de ressò dient que som els de les auto/caravanes cada vegada que comprem alguna cosa a alguna botiga. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Un Cartell molt xiulo
Gracies |
|
EvaV ha escrit:
Jo tampoc tinc coneixements per fer el que comentaves, d'una tarja especial per al cau de Centelles, però amb això potser seria fàcil i suficient. Us deixo l'enllaç per si us el voleu descarregar: www.totcamping.cat/index.php?option=com_remository&Itemid=72&func=select&id=3 Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Una sugerència. A la KDD que vàrem fer per la Carxofada de Benicarló es va demanar la col.laboració de tots els participants perque abans de marxar aportèssin a la organització TOTS els tickets de compra. D'aquesta menera sabriem quants diners ens varem deixar i vam injectyar a l'economia local. Així es va fer. Resulta que en dos dies, al Centre Comercial (al pàrquing del qual es va fer la KDD) únicament els rebuts de compra que s'han comtabilitzat sumen una quantitat total de 12650 euros ( hi va haver gent que no en va donar cap i segurament també va fer compres)... Són dades importants per demostrar que el nostre sector genera beneficis..
Pot ser fora una idea bona que es fés el mateix al Cau i després aportar un petit informe a l'Ajuntament de Centelles...a veure si s'anima a fer una àrea... ;) Salutacions cordials
Damià i Carme |
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Damia i Carme.
|
|
Demà en parlaré amb el corresponent regidor de l'Ajuntament.
El fet de recollir els tickets, o senzillament sumar-los sense tenir-los físicament, li pot representar un argument per a defensar, de moment, la concentració d'autocaravanes per al Cau de Bruixes (primer pas, de moment). 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Sobre la possibilitat de trobar una mena d'identificació, donat el poc temps que queda i davant la dificultat de poder fer res mes concret potser si baixèssim el cartell:
www.totcamping.cat/images/stories...cau_bruixes_2009.doc l'imprimíssim i ens el posèssim a cada AC o CV o càmper que vingui al Cau, serviria com a identificador. Salutacions cordials
Damià i Carme |
Last edit: per Damia i Carme.
|
|
Les autocaravanes i caravanes les podem identificar amb el cartell del Cau de Bruixes, del qual en podem editar el nick. Efectivament el trobarem a www.totcamping.cat/images/stories/Cartells_Trobades/cau_bruixes_2009.doc
A més, el Webmestre parlava d'identificar-nos a les persones, de forma que se'ns notés pel poble. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Jo tampoc en sé massa d'informàtica pero si al mateix cartell de la kdd que està en format Word li suprimim la part a on hi aniría el Nick i seleccionem la resta i la fem més petita, crec que pot ser una credencial molt vàlida. Com ho veieu?
He intentat pujar l'arxiu però hem diu que és molt gran. Si algú que ho sàpiga fer vol, li enví per mail i que ho puji al fil!! Gracies mil!! |
Last edit: per Mariona.
|
|
No cal que ens trenquem molt la closca amb les identificacions.
Parlant-ne amb el regidor que em “pateix” durant aquesta festa, m’ha comentat que vindrà el fotògraf de la revista local de Centelles, anomenada “El Portal”, i farà fotos de les autocaravanes ambientades, així com de l’entrega de premis als guanyadors del concurs d’ambientació. Al mateix article de la revista s’aprofitarà per a incloure un resum econòmic del que ha suposat la nostra visita al Cau de Bruixes. Per tant, i seguint una mica en la línia del que en Damià i la Carme comentaven que es va fer a Benicarló, us demanaria que preneu nota de les despeses que feu durant el cap de setmana a Centelles, i si no us importa enviar-me’n el resum un cop sigueu a casa , per privat o al fil del fòrum, ho sumaritzaré tot plegat. Si us plau, no inclogueu el cost del dinar a la Llavina, que això ja ho tinc sumat. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Jo ja em vaig imprimir el cartell amb l'intencio d'identificar l'auto. La proposta de fer servir la targeta de les trobades, em sembla, la mes adequada. Aixi o farem.
Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)
|
Last edit: per JordiJ.
|
|
en aquestes alçades, amb tota la feina feta per l'Eva, com a mínim, caldria fer uns quants
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() aixó pinta molt be! Gràcies Eva!! Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.
|
|
EvaV, si em passes la teva adreça electrónica et posaré l'adjunt que he fet servir per a fer identificacions personals i si vols el pots posar al fòrum...
Salutacions cordials
Damià i Carme |
|
Ja tinc els cartells i la identificacio,nomes falta que arribi divendres.ENS VEIEM AVIAT.
![]() ![]() |
|
Vinga, vinga, vinga, bruixes i bruixots ...
...feu els vostres encanteris parque disabte i diumenge fasi sol !!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
jimmy, gràcies pels compliments !!!
Damià i Carme, t'agraeixo molt si ens pots enviar aquest adjunt. El que passa és que no he pogut posar-te un privat en aquest fòrum, suposo que deu ser cosa de l'accent a la "a". Neus, posarem totes les bruixes a fer màgia blanca o del color que convingui, a veure si ens escapem de la pluja. Accessos i aparcaments: A la C-17 hi ha dues sortides cap a Centelles. - La sortida més al nord està aproximadament al punt kilomètric 46, i és la que us va bé per anar a l'aparcament de l'institut (zona escolar). - La sortida més al sud està aproximadament al punt kilomètric 44, i és la que us va bé per anar a l'aparcament del carrer Aiguafreda. L'aparcament del carrer Aiguafreda és una mena d'illa formada per dos trams paral.lels de carrers on no hi ha res edificat al mig. En aquesta zona tenim reservat per a aparcar el carril de l'interior de l'illa. Un dels dos carrers té un pendent suau, podeu calçar les autos per tal d'anivellar-les. Dinar a la Llavina El dinar del diumenge a la Llavina és a les 13:00 hores. Podem anar a la Llavina en les autocaravanes, així ja les tindreu allà per si voleu marxar després de dinar. - En David (el meu bruixot !!) acompanyarà el grup que surt de l'aparcament de l'institut. Sortireu a les 12:45 de l'aparcament. - Jo mateixa acompanyaré el grup que surt de l'aparcament del carrer Aiguafreda, també sortirem a les 12:45. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
Last edit: per EvaV.
|
|
Perdona Eva, tots hi cabem dins de la llavina amb els vehicles?
|
|
L'any passat hi vam caber, entre la zona del davant de la casa (on hi ha la bassa) i un camp del darrera. I érem més que aquest any. Caldrà posar ordre, i uns per a sortir necessitaran quedar d'acord amb els altres, però hi cabem.
No obstant, si teniu pensat baixar-hi amb la caravana quedeu amb en David per anar al davant de la comitiva, així calculo que podeu aparcar amb més facilitat, i quedar encarats de cara a la sortida. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Ja tenim els barrets i les capes preparades!!!! Ja queda menys!!!! I volem guanyar el concurs!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |