|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Que tengo fiesta el dia 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Nosaltres tambe arribarem el dia 31 cap al migdia, i marxarem el diumenge 4 de gener.
|
|
|
Hola a tots, ens sap molt de greu però ens hem de donar de baixa hem tingut canvis en els dies que ens juntem tota la famìlia per celebrar els nadals i el dia 1 tinc tota la colla a casa meva i després de beure i brindar per tot el que calgui doncs no ens podem posar al volant, així doncs com que hem tingut que canviar tots els plans inicials li hem agafat a la Laia un curset intensiu per apendre a esquiar(es un regalet per les bones notes).
CARRIE guapissima te cedim el lloc!!!!!!!!! Esperem que us ho passeu molt bé i pensarem amb vosaltres. Una forta abraçada per tots i esperem tornar-vos a veure aviat. El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura . |
|
|
Willi.
Sentimos que no podáis venir:( en otra ocasión será. Un saludo. |
|
|
LISTA ACTUALIZADA Y CERRADA
1- Los Pacos. 2 adultos CV. Llegada miércoles 31 por la mañana. 2- Merce67. 2 adultos 2 niños con CV. llegaríamos el día 31. 3- CIM. 2 adults amb CV. arribada 31 tarda - sortida ? 4- Arizona. 2 adultos en A.C. (Valencia) 5- Carrie. 2 adultos y 2 adolescentes en ....... 6- Labrit. 3 adultos y Gos en CV 7- Taulai. 2 adultos y 1 adolescente en AC. 8- Santi . 2 adultos, 1 nena y una adolescente en AC. 9- Garoppa. 2 adults i 2 adolescents Arribada el 31 a la tarda 10- Matrix-Homer. 2 adults 2 adolescents en AC 11- Jave 4. 2 adults 2 adolescents en CV 12- Gordis 05. 2 adultos y el peque de 2 años en AC 13- Mar-Mar. 2 adultos con CV 14- Bitxitos. 1 adult en CV, arribada 31 tarda/vespre, sortida 4 15- Saur. 2 adultos 1 adolescente y un niño en CV. LISTA DE ESPERA: 1- Fuoristrada 2- Calimero |
|
|
Guillem i Dolors, em sap molt greu que no pogueu venir per Cap d'Any. Tenia moltes ganes de veure-us. Haurem d'esperar-nos a les bruixes... Per cert Dolors, digues a la teva germana que ja pot començar a deixar de fumar, doncs en Xavier ja porta rebaixats uns quants quilets
En Pau segur que trobarà a faltar la Laia. Segur que no podeu venir? Encara que sigui el dia 1 al vespre... Una abraçada molt forta. Mercè & Cia.
|
|
|
Ep!! doncs veiem que estem dintre,
la veritat es que estic una mica desconectada del tema, però estem molts contents de poder passar el cap d'any amb vosaltres. Vull demanar si hi ha cap "ànima caritativa" que em faci "cinc cèntims" de tot el que envolta la kedada, (es per no tenir que llegir-me tots els fulls del fil) Fa dies vaig llegir alguna cosa de l'amic invisible i sobre unes tapes pel dia 1, però si algú em fa una planing de la kedada li agrairé amb..... una copeta de cava per ex. No se si s'ha de dir, però nos. arribarem el 31 i sortirem el dia 2 si no hi ha res d'ultima hora ja que després volem anar uns dies a esquiar, si algú s'anima..... |
|
|
Hola Mari, te explico un poco.
Para la cena de Fin de Año, cada uno lleva su comida y luego en el salón social, nos juntamos todos para cenar despedir el viejo año y recibir el nuevo con baile. En la primera página pone el camping que es, el precio y lo que nos cobran por dejarnos el salón social, para celebrar la Nochevieja. También después de la cena se hace el amigo invisible que se ha de comprar, por el valor de 4 euros + ó - El día uno llevaremos cada uno una tapa o dos, por caravana para degustarlas. La dirección del camping es. www.campingsonline.com/llucanes/index.asp |
|
|
Hola a todos.
Siento mucho mucho deciros que no podemos ir a Noche Vieja. Hoy me han dado la gran noticia que el día 31 trabajo hasta las 15 horas, cuando en principio tenía vacaciones, pero por decisiones de los superiores, que yo sinceramente no entiendo y por lo tanto no puedo explicar, el día 31 trabajo y como comprendereis la distancia que nos separa es demasiada para salvarla en tan poco tiempo. Os podéis imaginar que mi ánimo no es el más positivo, pero aún así deciros que os echo mucho de menos y que tengo muchas ganas de veros. Disfrutad y tened la certeza que un deseo de mis uvas será veros muy pronto y daros un abrazo a todos vosotros. Amparo. Amparo o Jose o Paco
Un amigo es como la sangre que acude a la herida sin llamarla. |
|
|
Ostras Taulaí....sentim molt que no pogueu vindre, us trobarem a faltar, fa molt de tems que no us veiem!!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per matrix.
|
|
Amparo sentimos que no podáis venir.
A ver si en otra ocasión, nos podemos ver Que ya hace un año que no coincidimos. |
|
|
OOOhhhh!!! Qué pena Taulaí, os conocí algo más de un año y no hemos vuelto a coincidir, me hacía ilusión volveros a ver. Pues que paséios unas felices fiestas y os espera un buen año nueno...no bebáis demasiada agua de Valencia, jejeje
|
|
|
Labrit, hemos de ponernos en contacto pronto para ver cómo organizamos la cosa...
|
|
|
Amparo, ¿y por qué no venís el día 1? La mayoría nos estaremos hasta el 4. Y así nos despertáis la mañana de Año Nuevo... Venga, a ver si os animáis.
Mercè & Cia.
|
|
|
Pacos, Nosaltres arribarem el 31 al migdia-tarda i marxarem l'1 abans de dinar.
Amparo, us trobarem a faltar, sobretot l'Enric!! Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Carles.cat.
|
|
Nosaltres arribarem el 31 al migdia i marxarem el dissabte 3 per la tarda o a lo millor el diumenge 4 pel mati, tenim dubtes encara.
|
|
|
Ostres Amparo això si que es una mala noticia,però lo més trist es que no podran provar les excel·lències d'un "bon licor de cafè" i l'esplèndid "Choped".
Que passeu un Bon Nadal i any nou junts amb tota la vostra família. Una abraçada. Salutacions ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Amparo amb sap greu no poguer passar aquest dies amb la vostra companyia. Tampoc podreu veura el vermut que nosaltres portarem.
|
|
|
Volia dir "tastar" (beure)
|
|
|
Como han habido las bajas de Taulai y de Jave4.
La lista queda abierta, por si alguien mas quiere apuntarse a la kdda. |
|